نکاتی برای راه اندازی یک تجارت کارآمد با وردپرس با کمترین هزینه ممکن

نکاتی برای راه اندازی یک تجارت کارآمد با وردپرس با کمترین هزینه ممکن

یکی از بزرگترین مزایای یک تجارت وب معمولی نسبت به هر تجارت آجر و ملات – هزینه کم است. اکنون که گفته می‌شود، حتی راه‌اندازی یک کسب‌وکار تحت وب نیز بسیار پرهزینه است. چرا؟ تعداد فزاینده ای از خدمات ارزش افزوده ارائه شده توسط توسعه دهندگان پلاگین و طرح زمینه و همچنین همه سرویس های میزبانی مانند میزبان های مدیریت شده.

پیش از این، سرپرست وب مجبور بود بسیاری از کارهای سنگین را خودش انجام دهد. اکنون، اگر می خواهید یک عملکرد جدید در سایت خود داشته باشید، می توانید یک افزونه و voila اضافه کنید – قابلیت جدیدی اضافه شده است. وب سایت نیاز به یک پوسته جدید دارد یا نیاز به طراحی مجدد دارد، از یک قالب یا موضوع استفاده کنید. این پیشرفت‌های جدید تا حد زیادی خوب هستند و به همه (به ویژه افراد غیر فناوری) برای راه‌اندازی کسب‌وکارهای وب کمک کرده است.

همچنین یک بازار جدید ایجاد کرده است که در آن توسعه دهندگان تم و افزونه می توانند رشد کنند. تم‌های رایگان عالی، افزونه‌ها و گزینه‌های میزبانی بسیار مقرون به صرفه در آنجا وجود دارد! آنها ممکن است بهترین نباشند، اما قطعا گزینه های معقولی هستند، به خصوص وقتی در نظر داشته باشید که افزایش هزینه ها ممکن است حتی قبل از اینکه اولین فروش خود را انجام دهید، کسب و کار جدید وب شما را منسوخ کند.

بنابراین، اگر شما یک کارآفرین وب هستید و به دنبال ایجاد یک کسب و کار وب با پشتیبانی از وردپرس هستید، باید به خواندن ادامه دهید! بنابراین، هزینه های مربوط به ایجاد یک کسب و کار جدید وب چیست؟

  • هزینه های میزبانی و خرید دامنه
  • توسعه سایت
  • افزودن توابع لازم به وب سایت شما
  • بازاریابی و جلب توجه اولیه

برخی افراد ممکن است پیشنهادهای من را نسبتاً گران بدانند، اما من می‌خواهم اطمینان حاصل کنم که صرفه‌جویی یک تجارت بالقوه موفق را به خطر نمی‌اندازد.

میزبانی

هاست یک ضرورت مطلق است. بدون آن، شما به معنای واقعی کلمه نمی توانید یک وب سایت داشته باشید. هزینه های سخت افزار در دهه گذشته به شدت کاهش یافته است. میزبانی با کیفیت بالا و قابل اعتماد بر اساس استانداردهای اکثر مردم بسیار در دسترس‌تر و نسبتاً ارزان‌تر شده است.

از آنجایی که ما به دنبال چیزی مقرون به صرفه هستیم، دو گزینه داریم – یک میزبان اشتراکی یا یک سرور ابری. سرورهای اختصاصی و گزینه های ابری گران هستند و اصلا بحثی وجود ندارد. VPS نیز می تواند بسیار پرهزینه باشد، اما دلیلی وجود دارد که من VPS را به عنوان یک گزینه درج می کنم. در حالی که هاست اشتراکی ارزان است، سرورهای خصوصی مجازی نیز برای وب سایت هایی با ترافیک کم ارزان هستند.

رفتن به طرح میزبانی اشتراکی که اکثر کاربران به آن مراجعه می‌کنند Bluehost. با برنامه‌هایی که از 3.49 دلار در ماه شروع می‌شوند و ثبت دامنه شامل آن می‌شود، میزبانی مشترک یک گزینه عالی برای وب‌سایت‌های جدید یا کم ترافیک است.

اگر ترجیح می‌دهید میزبانی ابری را امتحان کنید، گزینه‌های مختلفی برای بررسی وجود دارد. سرورهای ابری عالی هستند، زیرا برنامه‌های پرداختی دارند، و آنها را به گزینه‌ای بسیار مقرون به صرفه برای سایت‌های جدید تبدیل می‌کند. ما تعداد زیادی میزبان ابری WordPress را به اشتراک گذاشتیم گزینه‌های موجود در مجموعه وبلاگ اخیر ما، از جمله Ocean دیجیتال< /a>، خدمات وب آمازون، Microsoft Azure یا Google Cloud. اما اگر می‌خواهید راه‌اندازی را ساده کنید، Cloudways را امتحان کنید. . آن‌ها شما را در فرآیند راه‌اندازی میزبانی ابری راهنمایی می‌کنند و برنامه‌های آن‌ها فقط از ۵ دلار در ماه شروع می‌شود. اگر با توسعه دهنده وب آشنایی دارید و مقیاس پذیری برای شما مهم است، ابر یک انتخاب ایده آل است. اما هر کدام را که انتخاب کردید، به یاد داشته باشید که احتمالاً باید دامنه‌ای را نیز از یک ثبت‌کننده مانند namecheap.

ارائه محتوای ایستا جنبه مهمی از عملکرد سایت است، به ویژه در مورد سایت های رسانه ای سنگین. StackPath CDN محتوا را با 10 دلار در ماه ارائه می‌کند برای 1 ترابایت (هنگام انتخاب یک طرح فقط CDN)، من فکر می کنم که این یک معامله بزرگ است! CDN ها نقش مهمی در حفظ عملکرد سایت شما خواهند داشت. اگر وب سایت شما با استفاده از ابر و یک CDN (فناوری گران قیمت بالا) ترافیک نداشته باشد، فقط 10 دلار در ماه برای شما هزینه خواهد داشت. اصلاً هیچ سازشی در مورد عملکرد وجود ندارد! 

از تم های رایگان استفاده کنید

WordPress جامعه بزرگی از توسعه دهندگان و طراحان وب دارد که دائماً در حال ایجاد تم های عالی برای کمک به شما هستند! می‌توانید پست اخیر ما را در بهترین مکان‌ها برای یافتن طرح‌های زمینه رایگان و از آنجا شروع کنید. و البته فراموش نکنیم، ما تعدادی تم های رایگان وردپرس خیلی عالی داریم، پس لطفاً آنها را بررسی کنید. بیرون!

یک توسعه دهنده وب واقعا خوب ممکن است حدود 100 دلار در ساعت هزینه داشته باشد و احتمالاً ارزش هر پنی را دارند، اما من بر این فرض می نشینم که شما واقعاً نمی توانید آن را بپردازید. اکنون اگر از سطح سفارشی‌سازی که یک پوسته وردپرس رایگان ارائه می‌کند ناراضی هستید، می‌توانید یک تم وردپرس ممتاز را انتخاب کنید.

Total یک زمینه وردپرس چند منظوره را بکشید و رها کنید و تعداد زیادی ویژگی را ارائه می دهد تا اطمینان حاصل شود که حتی شخصی که با طراحی وب راحت نیست می تواند یک وب سایت عالی ایجاد کند. و همچنین ما به مدت ۶ ماه پشتیبانی رایگان ارائه می‌کنیم 🙂 وقتی نوع وب‌سایتی را که یک توسعه‌دهنده وب احتمالاً با قیمت ۶۰ دلار ایجاد می‌کند مقایسه می‌کنید و آن را با ارزشی که موضوعی مانند Total ارائه می‌کند، اندازه می‌گیرید، طرح زمینه یک مایل بالاتر می‌رود!

بنابراین توصیه من این است که نگاهی به تم های رایگان بیندازید (آنها بسیار عالی هستند)، سپس برخی از فروشگاه ها و بازارهای تم که مضامین ممتاز را ارائه می دهند. یک برنامه‌نویس وب قطعاً بیش از 60 دلار هزینه یک تم ممتاز برای شما خواهد داشت. به‌علاوه، همیشه می‌توانید برای مدتی چیزهایی را با یک طرح زمینه رایگان امتحان کنید، و بعداً برای ایجاد یک سایت رویایی، به یک تم ممتاز ارتقا دهید! یا اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید و یک توسعه دهنده وب عالی با قیمت مناسب پیدا می کنید، آنها را استخدام کنید!

از افزونه های رایگان استفاده کنید

زمانی که سرویس میزبانی خود را انتخاب کردید و موضوع مناسب برای سایت خود را پیدا کردید، باید روی افزودن قابلیت های لازم به وب سایت شما کار کنیم. من افزونه‌هایی را جمع‌آوری کرده‌ام که عملکردهای متفاوتی را که اکثر سایت‌های وردپرس به آن نیاز دارند (به عقیده من متواضعانه) همراه با بهترین افزونه برای انجام این عملکرد ارائه می‌دهند. اما به یاد داشته باشید که قبل از نصب افزونه، بررسی کنید که آیا این ویژگی‌ها توسط تم یا میزبانی شما ارائه شده است تا از متورم شدن وب‌سایت خود جلوگیری کنید.

  • امنیت – بخش بسیار مهمی از هر سایتی است، به خصوص اگر سایت شما اطلاعاتی مانند شماره کارت اعتباری را جمع آوری می کند. از یک افزونه امنیتی مانند Wordfence Security  یا Solid Security و یک افزونه حسابرسی مانند Sucuri Security یا گزارش حسابرسی امنیتی WP. یک افزونه طراحی شده برای محافظت و دیگری برای ردیابی هر چیزی که زیر کاپوت حرکت می کند.
  • SEO – ایجاد نقشه سایت را تهیه کنید و با Yoast SEO. زمان صرف شده برای بهینه سازی موتور جستجوی شما به معنای هزینه کمتری برای بازاریابی است.
  • اشتراک گذاری اجتماعی – از یک افزونه اشتراک گذاری اجتماعی حداقلی مانند اشتراک گذاری اجتماعی توسط دنی یا یک مورد محبوب تر مانند مششر. همچنین در پوستر خودکار شبکه های اجتماعی اسکریپت بعدی.
  • محافظت از هرزنامه – Akismet در مدیریت نظرات هرزنامه بسیار موثر است، اما شما به افزونه ای نیاز دارید که بتواند انواع هرزنامه ها را مدیریت کند. زنبور هرزنامه و WPBruiser ابزارهای قدرتمندی هستند که سایت شما را در برابر حملات هرزنامه ایزوله می کنند.
  • پشتیبان‌گیری از سایت – از Updraft Plus & Restoration تا از سایت خود محافظت کنید و به خودتان آرامش بدهید.
  • فرم تماسها – فرم تماس 7 تقریباً برای هر نوع سایتی مناسب است.
  • افزونه ذخیره – اگر اصرار دارید از CDN استفاده کنید، از W3 Total Cache که یک افزونه فوق العاده قدرتمند است. اگر ترجیح می‌دهید از یک افزونه حافظه پنهان استفاده کنید که کار با آن آسان‌تر است، سریعترین حافظه پنهان WP.
  • دوستانه برای موبایل – اگر قالب وردپرس شما پاسخگو نیست، باید افزونه‌ای مانند WPTouch تا وب‌سایت خود را موبایل‌پسند کنید.
  • فهرست پستی – از یک افزونه freemium مانند MailChimp برای شروع و ایجاد لیست پستی خود.  و از فرم‌های Optin برای افزایش نرخ رشد استفاده کنید. از لیست پستی شما می توانید از MailChimp برای حداکثر 2000 مشترک به صورت رایگان استفاده کنید 🙂
  • مدیریت تبلیغات – از یک افزونه رایگان مانند چرخش تبلیغات برای ایجاد تبلیغات.

اگر از تعداد انگشت شماری از افزونه‌های ذکر شده در بالا یا افزونه‌های مشابه برای انجام هر یک از وظایف بالا استفاده می‌کنید که معمولاً برای اجرای یک کسب‌وکار وب خوب با وردپرس ضروری هستند، مطمئن می‌شوید که وب‌سایت شما:

  • ایمن، ایمن با پشتیبان‌گیری‌های برنامه‌ریزی‌شده منظم.
  • خوب و به خوبی ذخیره شده است.
  • موتور جستجو بهینه شده است.
  • اجتماعی و تماس دوستانه.
  • در راه رسیدن به یک لیست پستی طولانی است.
  • به طور خودکار هرزنامه ها را مدیریت می کند.
  • درآمد ایجاد می کند.

همه اینها وقتی در نظر بگیرید که مجبور نیستید به اندازه یک پنی برای این افزونه‌ها هزینه کنید بسیار چشمگیر است. بدیهی است که پلاگین های رایگان در مقایسه با همتایان برتر خود محدودیت های خود را دارند.

بازاریابی روی بند کفش

بازاریابی بخش مهمی از هر طرح تجاری است و برای شروع به بودجه زیادی نیاز ندارید. در اینجا چند نکته در مورد نحوه تبلیغ و افزایش علاقه به کسب و کار خود بدون نیاز به شکستن بانک وجود دارد.

  • یک وبلاگ ایجاد کنید، مطالب فوق‌العاده بنویسید و اطلاعات واقعی و قابل لمس با ارزشی را به خوانندگان خود ارائه دهید. اگر کسب‌وکار شما حول محور محصولات یا خدمات می‌چرخد، این یک ایده عالی است. اگر چه می‌خواهید یک کسب‌وکار چند خرده‌فروشی خالص راه‌اندازی کنید، اگرچه ممکن است به خوبی کار نکند.
  • برای دیگران بنویسید، ممکن است وبلاگ‌های دیگر (ممکن است محبوب‌تر از وبلاگ شما) یا بهترین مجلات در زمینه شما باشد.
  • یک لیست ایمیل بسازید، می‌توانید بعداً از آن برای تقویت بازاریابی خود استفاده کنید. بازاریابی ایمیلی بسیار مؤثرتر است (تعصب نمونه گیری فوق العاده ای وجود دارد، زیرا تنها افرادی که به کسب و کار شما علاقه مند هستند زحمت مشترک شدن دارند) و هیچ هزینه ای ندارد.
  • یک برنامه وابسته موثر راه اندازی کنید، اگر افراد می توانند کسب و کار جدیدی را برای شما به ارمغان بیاورند (مخصوصاً اگر چیزی را می فروشید که به راحتی قابل تکرار است مانند نرم افزار)، مایل باشید که بخش قابل توجهی از سود خود را به اشتراک بگذارید.
  • نظر بدهید، در وب و رسانه های اجتماعی تعامل داشته باشید و تعامل داشته باشید. این کار را نه فقط به خاطر انجام آن انجام دهید. چیزی واقعاً ارزشمند به مکالمه اضافه کنید. همچنین به این معنی است که شما هنوز نمی توانید خودکار کنید. از Social Mention استفاده کنید تا متوجه شوید چه کسی در مورد جایگاه شما صحبت می کند.< /li>
  • اعتبار رایگان برای تبلیغات در فیس‌بوک یا Google پیدا کنید (اگر می‌خواهید Bluehost، آنها در حال حاضر 50 دلار تبلیغاتی ارائه می دهند). شما باید پیشنهادات مشابهی را برای سایر شبکه های اجتماعی و موتورهای جستجو نیز بیابید. تبلیغات PPC یک صنعت فوق‌العاده رقابتی است، از مزیت آن استفاده کنید.
  • ارائه دوره‌های آزمایشی و محصولات freemium، بسیاری از بازار افزونه‌های وردپرس به این روش عمل می‌کنند. تقریباً در مورد همه افزونه هایی که من پیشنهاد کرده ام صادق است.
  • تنظیم حساب کسب و کار Google و از بررسی های محلی سرمایه گذاری کنید، به ویژه اگر یک کسب و کار محلی یا بیش از حد محلی دارید.
  • از پادکست استفاده کنید، ممکن است برای شما بسیار خوب باشد!
  • در فصول جشن مانند جمعه سیاه، کوپن و تخفیف ارائه دهید. به افراد معاملات محدود زمانی اختصاص دهید که محصولات شما را وسوسه انگیزتر می کند.

  • بهینه سازی موتور جستجو و نمی توانم تاکید کنم این به اندازه کافی همه چیز مهم است – عملکرد وب سایت شما (سرعت)، تازگی محتوا و حتی دفعات خرابی سایت شما. همانطور که موتورهای جستجو هوشمندتر می شوند، وب سایت شما باید ادامه یابد. افزونه‌ای مانند Yoast SEO تنها علاوه بر اینکه یک وب‌سایت سالم با سخت‌افزار خوب به درستی کار می‌کند، کار می‌کند. سئو بخشی جدایی ناپذیر از بازاریابی است، آن را ساده نگیرید. به من اعتماد نداری؟ WPExplorer 35٪ از ترافیک را از طریق موتورهای جستجو دریافت می کند.

برای انجام این کار، به یاد داشته باشید که اثربخشی هر رویکرد متفاوت را با استفاده از یک چارچوب زمانی مناسب اندازه گیری کنید. با گذشت زمان، آنچه برای شما بهتر است را پیدا خواهید کرد و آن را بهتر انجام خواهید داد.

نظرات نهایی

کسب‌وکارهای زیادی وجود دارند که پول نقدشان تمام می‌شود، که مطمئناً یکی از دلایل اصلی شکست استارت‌آپ‌ها است. و بسیاری از کسب و کارهای دیگر به دلیل موانع هزینه بالا هرگز از زمین خارج نمی شوند. پس چرا صرفه جويي را با نكات ما شروع نكنيد و در صورت لزوم مقياس كنيد. امیدوارم این امکان را برای چند نفر فراهم کرده باشم که کسب و کار خود را با وردپرس راه اندازی کنند.

اگر نکات بیشتری برای راه اندازی یک کسب و کار به روش مقرون به صرفه دارید در بخش نظرات به ما اطلاع دهید. و در وبلاگ WPExplorer مشترک شوید، ما هر هفته بهترین اخبار را در مورد WP از سراسر وب برای شما به ارمغان می آوریم!

خروج از نسخه موبایل