آیا وردپرس هنوز بهترین منبع تم های رایگان وردپرس است؟

آیا وردپرس هنوز بهترین منبع تم های رایگان وردپرس است؟

انتخاب موضوع یکی از مهم ترین تصمیماتی است که می توانید هنگام راه اندازی وب سایت خود بگیرید. دایرکتوری قالب وردپرس مدت‌هاست که اولین درگاه مورد نیاز کاربران وردپرسی بوده است که به دنبال استایل دادن به سایت خود هستند، اما اخیراً سؤالاتی در مورد اینکه آیا این بهترین گزینه برای صاحبان سایت – و توسعه‌دهندگان پوسته است – برای تکیه بر آن مطرح شده است.

سرکوب اخیر تمایز بین عملکرد و ارائه توسط تیم بررسی قالب وردپرس این موضوع را که آیا WordPress.org هنوز بهترین منبع تم های رایگان وردپرس است را در کانون توجه قرار داده است. در این مقاله، پیش‌زمینه kerfuffle اخیر را پوشش می‌دهیم، در نظر می‌گیریم که آیا WordPress.org همچنان باید مقصد پیش‌فرض برای یافتن مضامین رایگان وردپرس باشد یا خیر، و توجه شما را به برخی از جایگزین‌های مفید جلب می‌کنیم. بیایید با کمی پس زمینه شروع کنیم!

همه هیاهو درباره چیست؟

نظارت در هنگام انتقال محتوا در مرکز بسیاری از نمایش‌های اخیر است. به عنوان WP Tavern اشاره کرد، تیم بررسی تم برای مدتی طولانی خط مشی مشخصی را در نظر گرفته است که نویسندگان تم را از تعریف تولید محتوای کاربر منع می کند. منطق پشت این امر بسیار معقول است: کاربران نباید به طور بالقوه داده ها را هنگام تغییر تم ها از دست بدهند.

متأسفانه، در طول فرآیند انتقال الزامات تم از Codex به خانه جدید آنها در راهنمای بررسی تم، این الزام حذف شد. چیپ بنت خلاصه‌ای از بخش‌های گمشده را در ماه مه، 2015 پست کرد. بخش ویژه مربوطه در زیر نقل شده است:

ارائه در مقابل عملکرد
از آنجایی که هدف تم ها تعریف ارائه محتوای کاربر است، تم ها نباید برای تعریف تولید محتوای کاربر یا برای تعریف مستقل از موضوع استفاده شوند. گزینه ها یا عملکرد سایت.

برای کوتاه‌تر کردن یک داستان طولانی، نتیجه همه این‌ها این بود که تم‌ها برای مدتی در WordPress.org به طور متناقض بررسی می‌شدند در حالی که دو نسخه از الزامات به طور همزمان به صورت آنلاین عرضه می‌شدند.

از آنجایی که تیم وردپرس (به صورت گذشته نگر) دستورالعمل‌های ناسازگار اعمال شده را سخت‌تر می‌کرد، بسیاری از توسعه‌دهندگان پوسته رایگان به طور طبیعی احساس می‌کردند که مضامین پذیرفته شده قبلی به طور ناگهانی رد می‌شدند و برای درست کردن کارها با کار توسعه اضافی گران‌تری روبرو می‌شوند.

Codeinwp تا آنجا پیش رفت که یک تم اخیر Parallax One را به صورت رایگان منتشر کرد، اما آن را به طور کامل از فهرست قالب وردپرس حذف کرد – تا حد زیادی در پاسخ به اینکه در بحث اصلی تیم بررسی تم در مورد این موضوع مطرح شد. آنها در گزارش شفافیت ماه جولای خود به این موضوع پرداختند. پس این همه داخل بیسبال چه ربطی به شما صاحب سایت دارد؟ بیایید به آن توجه کنیم.

چرا صاحبان سایت باید به بحث صنعت بر سر تم های رایگان اهمیت بدهند؟

دو نکته از همه موارد بالا وجود دارد که صاحبان سایت ممکن است در مورد آنها فکر کنند:

  1. استانداردهای ناسازگاری بدیهی است که در گذشته در مورد پذیرش در فهرست رسمی تم اعمال شده است. این فقط توسعه دهندگان را ناراحت نمی کند، بلکه به طور بالقوه دریافت پشتیبانی از تم های موجود را که دچار مشکل می شوند بسیار دشوارتر می کند. این ایده که یک موضوع می تواند امروز معتبر باشد و فردا منتشر شود نیز نگران کننده است.
  2. برخی از توسعه دهندگان مشروع مشروع، از جمله شروع به فهرست کردن تم های رایگان با کیفیت به طور کامل جدا از فهرست رسمی کرده اند، بنابراین بدیهی است که دیگر تنها نمایش در شهر نیست.

به این واقعیت اضافه کنید که بسیاری از صاحبان سایت تا زمانی که یک موضوع نیازهای آنها را برآورده می کند، به سادگی به تمایز بین ارائه و عملکرد اهمیتی نمی دهند و می توانید ببینید که چرا مردم ممکن است به فکر جستجوی مضامین رایگان در جای دیگری باشند. بیایید برخی از گزینه های موجود را بررسی کنیم.

منابع جایگزین برای قالب های وردپرس رایگان با کیفیت

یک کلمه هشدار قبل از اینکه شروع به جستجوی مضامین رایگان وردپرس در خارج از محدوده دنج دایرکتوری رسمی کنید: در اینجا یک سطح مسئولیت اضافی از نظر ارزیابی بر دوش شماست. شما از راحتی و امنیت اضافی که داشتن یک تیم بررسی موضوع اختصاصی به شما ارائه می دهد، فاصله می گیرید. با وجود این اخطار، بیایید به برخی از منابع تم رایگان جامد نگاه کنیم.

WPExplorer.com

امیدواریم تا کنون می‌دانید که ما تم‌های رایگان را فقط برای خوانندگان خود ارائه می‌دهیم! همه تم‌های ما با کد امن و معتبر، به‌علاوه تم‌هایی مانند زیرو ایجاد شده‌اند. قالب وردپرس شامل ویژگی های ممتاز به صورت رایگان است. ما تعداد زیادی تم رایگان عالی برای کسب و کار، وبلاگ نویسی و نمونه کارها به علاوه دموهای زنده داریم، بنابراین می توانید تمام ویژگی های موضوع را در عمل مشاهده کنید. بیشتر می خواهید؟ بسیاری از طرح‌های زمینه ما دارای نسخه‌های ممتاز در Creative Market هستند که با گزینه‌های سفارشی‌کننده طرح زمینه و پشتیبانی از تم ممتاز همراه هستند.

JustFreeThemes

JustFreeThemes با بیش از 400 تم رایگان با کیفیت بالا لیست شده، از جمله موارد دلخواه مانند Zerif Lite و Lifestyle. دموهای زنده و ادمین برای اکثر تم ها در دسترس هستند، بنابراین می توانید قبل از انجام کار، لاستیک ها را زیر پا بگذارید. همچنین اگر به دنبال راه حل خاصی هستید، می‌توانید براساس دسته‌هایی مانند وبلاگ نویسی یا تجارت الکترونیکی مرور کنید.

FabThemes

FabThemes در نگاه اول بسیار محکم به نظر می‌رسد. صد تم رایگان شیک در هیئت مدیره. می‌توانید براساس دسته‌های جداگانه مانند تجارت الکترونیک و غذا جستجو کنید، و گزینه جستجو بر اساس رنگ هم خوش آمدید. یک سیستم رتبه بندی پنج ستاره نیز گنجانده شده است تا به شما بینش کمی در مورد نحوه عملکرد مضامین فردی برای افراد دیگر بدهد.

از جنبه منفی، در زمان بررسی، گزینه‌های پیش‌نمایش برای همه تم‌ها غیرفعال بودند. با کلیک بر روی پیوند پیش‌نمایش، به سادگی 404 به وجود آمد. ما مطمئن هستیم که این یک مشکل موقتی است، اما در عین حال، مشکلی نیست که در WordPress.org با آن مواجه شوید!

آیا صاحبان سایت باید از WordPress.org دور شوند؟

اگر به دنبال یک تم رایگان هستید، WordPress.org هنوز منبع اصلی موجود در بازار است و به احتمال زیاد این موضوع به این زودی تغییر نخواهد کرد. سه ارائه‌دهنده تم رایگان جایگزینی که در بالا به آنها اشاره کردیم، گزینه‌های موضوعی واقعاً جالبی را ارائه می‌دهند، اما آنها به سادگی نمی‌توانند با عمق گزینه‌های نمایش داده شده در فهرست موضوعی رسمی رقابت کنند.

میزان منابعی که برای ساختن مضامین در دایرکتوری رسمی با کیفیت بالا، ایمن و منطبق با بهترین شیوه ها استفاده می شود را نیز نباید دست کم گرفت. در حالی که همه آنها ادعا می کنند که تم ها را به طور کامل بررسی می کنند، هیچ یک از ارائه دهندگان تم رایگان جایگزین زیرساختی را ندارند که WordPress.org دارد.

ما یک استراتژی معقول را پیشنهاد می‌کنیم که ابتدا محبوب‌ترین تم‌های رایگان را در WordPress.org مرور کنید و سپس یک مرور سریع از سه گزینه ما در بالا داشته باشید. به این ترتیب شما در کوتاه ترین زمان ممکن اکثر پایه ها را پوشش می دهید و بهترین شانس را برای پیدا کردن یک موضوع رایگان قابل اعتماد و مطابق با نیازهای شما به خود می دهید.

نتیجه گیری

سر و صداهای اخیر بر سر معیارهای پذیرش در WordPress.org گیج کننده بود. با این حال، در دراز مدت، این یک پیروزی برای همه علاقه‌مندان است. WordPress.org مجبور شده است اقدامات خود را از نظر استاندارد کردن معیارهای پذیرش پاک کند (خبر خوب برای همه در نهایت)، و سازندگان تم رایگان مستقل ترغیب شده‌اند تا گزینه‌های فهرست‌های جدید هیجان‌انگیز را بررسی کنند.

سایت‌هایی مانند WPExplorer و سایر موارد ذکر شده در بالا، جایگزینی واقعی برای یافتن مضامین رایگان هستند، اما منابع موجودی و بررسی آنها به طور طبیعی هنوز فاصله زیادی از فهرست راهنمای رسمی دارند. در حال حاضر، WordPress.org همچنان بهترین منبع کلی تم های رایگان از نظر کمیت است، اما صاحبان سایت تشویق می شوند گزینه های دیگر را بررسی کنند زیرا ممکن است در جای دیگری ویژگی های بیشتر و کد بهتری پیدا کنید.

ما دوست داریم نظرات شما را بشنویم. آیا فکر می کنید WordPress.org هنوز تنها بازی در شهر است یا شروع به بررسی لیست های جایگزین کرده اید؟ تماس بگیرید و به ما اطلاع دهید!

خروج از نسخه موبایل