بررسی میزبانی وردپرس مدیریت شده توسط موتور WP

بررسی میزبانی وردپرس مدیریت شده توسط موتور WP

تعطیلات مبارک WPExplorer و شرکت میزبانی مطلق مورد علاقه ما WP Engine! ما از آنها برای 3 سال گذشته استفاده کرده ایم و آنها. هستند. عالی. با زمان‌های بارگذاری فوق‌العاده سریع، پشتیبان‌گیری روزانه (با نقاط بازیابی آسان با یک کلیک)، پشتیبانی دوستانه و مفید (که دو کیفیت بسیار متفاوت هستند دوستان من)، اسکن بدافزار فعال، مرحله‌بندی سایت و موارد دیگر، همه بدون نیاز به کار دست و پا گیر مدیریت خودتان سرور از آنجایی که WP Engine این کار را برای شما انجام می دهد (از جمله به روز رسانی نرم افزار و تعمیر و نگهداری فایروال). آنها بخش سخت وردپرس خود میزبان را برمی دارند.

اهمیت میزبانی خوب و کیفیت یک هاست عالی

مطمئناً مقالاتی در مورد ایجاد محتوای خوب، بهینه سازی SEO یا افزودن CDN برای زمان بارگذاری سریعتر خوانده اید. اما اهمیت میزبانی خوب و مخصوصاً عالی را نادیده نگیرید. در اینجا چند نکته کلیدی برای تحقیق در هنگام انتخاب میزبان وب جدید (یا اولین شما) وجود دارد.

مدیریت آسان

یکی از دلایل اصلی که شما میزبانی مدیریت شده را در نظر می گیرید احتمالاً این واقعیت است که وظایف شما برای مدیریت وب سایت شما به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. اما، بازبینی سایت خود برای مشاهده آمار، انجام تنظیمات، ایجاد نسخه پشتیبان و موارد دیگر باید آسان باشد. WP Engine دارای داشبوردی با کاربری آسان با رابط کاربری دوست‌داشتنی است که نظارت بر سایت‌های شما را آسان می‌کند. فقط وارد شوید و لیستی از برنامه های میزبانی مختلف خود را پیدا خواهید کرد. برای یافتن پیوندهای سریع به ابزارهای مختلف مدیریت سایت، روی فلش کنار هر طرح کلیک کنید.

ترافیک و مقیاس پذیری

شما به یک طرح و میزبانی نیاز دارید که بتواند نیازهای ترافیکی فردی شما را برطرف کند. برنامه‌های میزبانی بودجه ممکن است بازدیدها یا بازدیدهای صفحه «نامحدود» را ارائه دهند، اما در واقع منابع در دسترس شما با تعداد افراد دیگری که سرور خود را با آنها به اشتراک می‌گذارید محدود می‌شود. یکی از راه‌های جلوگیری از کاهش سرعت اجتناب‌ناپذیر این است که میزبانی را انتخاب کنید که منابع واقعی را مطابق با برنامه شما فراهم کند.

برنامه‌های WP Engine Personal از ۲۵۰۰۰ بازدید در ماه شروع می‌شود که برای یک وب‌سایت یا وبلاگ شخصی استاندارد کافی است. و همانطور که محبوبیت کسب می کنید، همیشه می توانید به یک طرح بزرگ که با منابع بیشتری همراه است ارتقا دهید. از آنجایی که WP Engine محدودیت‌های واقعی را تعیین می‌کند، آن‌ها می‌توانند سخت‌افزار درجه یک و سایر ویژگی‌ها (مانند موارد زیر) را در اختیار شما قرار دهند که رقبایشان ممکن است قادر به ارائه آن نباشند.

برای بررسی آمار خود، وارد داشبورد میزبان خود شوید و روی نمای کلی کلیک کنید. از اینجا می‌توانید بازدیدکنندگان، میزان استفاده از پهنای باند و سطح ذخیره‌سازی خود را بررسی کنید (و حتی یک CSV برای سوابق خود دانلود کنید)، و همچنین ورود به SFTP را اضافه یا مدیریت کنید.

مهاجرت آسان

احتمال 50/50 وجود دارد که شما در بازار یک هاست جدید وردپرس هستید، و اگر مطمئن باشید WP Engine مهاجرت را تا حد امکان آسان می کند. آنها حتی پلاگین WP Engine Automated Migration رایگان خود را فقط برای مشتریان جدید دارند. سایت‌های کوچک‌تر نسبتاً سریع جابه‌جا می‌شوند، اما سایت‌های بزرگ‌تر (با تعداد زیادی محتوا یا میزبانی قدیمی کند) ممکن است مدتی طول بکشد. به عنوان مثال، زمانی که ما سایت خود را مهاجرت کردیم، آنی نبود، اما دوباره هزاران صفحه محتوا داشتیم. خبر خوب این است که آسان بود و ما با هیچ مشکلی مواجه نشدیم (هور).

صحنه سازی

برخی افراد ممکن است نیازی به یک منطقه نمایشی نداشته باشند، اما اگر می‌خواهید به‌روزرسانی‌ها یا تغییرات عمده در وب‌سایت خود ایجاد کنید، سایت استیجینگ دارایی بزرگی است. می‌توانید آزادانه بسازید و ایجاد کنید، بدون اینکه نگران از کار افتادن وب‌سایت اصلی خود برای تعمیر و نگهداری (یا بدتر از آن، خراب شدن در طول فرآیند خلاقیت خود باشید). بعلاوه، انتقال تغییرات به سایت زنده خود با چند کلیک مستقیم از داشبورد وردپرس آسان است.

برای ایجاد یک سایت مرحله‌بندی، به سادگی وارد نصب وردپرس خود شوید، روی آیتم منوی داشبورد WP Engine کلیک کنید و سپس روی تب Staging کلیک کنید. روی دکمه آبی بزرگ کلیک کنید تا سایت زنده خود را در یک منطقه مرحله بندی کپی کنید تا بتوانید (با خیال راحت) هر کاری را که می خواهید با سایت خود انجام دهید.

چند سایت

بعضی از هاست‌ها از Multisite پشتیبانی نمی‌کنند، اما WP Engine برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که از آن پشتیبانی می‌کنند. اگر فکر می‌کنید ممکن است بخواهید شبکه‌ای از میکروسایت‌ها را با اهداف مشابه در زمانی ایجاد کنید، پس چند سایت وردپرس یک ویژگی است که قطعاً به آن نیاز خواهید داشت. ما از قابلیت چند سایتی برای همه دموهای طرح‌های خود استفاده می‌کنیم (صفحه نمایشی کل ما را بررسی کنید صفحه نمایشی کل ، هر سایت دمو با همان URL اصلی شروع می شود). Multisite مدیریت وب‌سایت‌های مشابه یا متصل را آسان‌تر می‌کند و WP Engine به طور کامل از این ویژگی وردپرس پشتیبانی می‌کند و تقریباً در تمام برنامه‌های آن‌ها به آن اجازه می‌دهد (توجه: توسط برنامه‌های شخصی پشتیبانی نمی‌شود، زیرا اکثر کاربران در این طرح نیازی ندارند. آن).

SSL

Google در الگوریتم جستجوی خود به ارزش گواهینامه های SSL اهمیت بیشتری داده است، و اگر هر نوع سایتی دارید که اطلاعات کاربر را پردازش می کند، باید سایت خود را خریداری کنید. SSL اتصال خوانندگان شما به سرور شما را رمزگذاری می کند و از اطلاعات خصوصی آنها محافظت می کند. خوشبختانه، SSL در حال حاضر به طور کامل توسط WP Engine پشتیبانی می‌شود و می‌توانید از طریق داشبورد My WP Engine خود را خریداری کنید (این یک ارتقاء است، اما قطعاً برای محافظت از خود و مشتریان ارزشش را دارد). به‌علاوه، اگر به یک مانع برخورد کنید، آن‌ها مجموعه‌ای از آموزش‌های مفید SSL در پایگاه دانش دارند (واقعاً نمی‌توانست آسان‌تر باشد).

پشتیبان گیری

مهم نیست که چقدر در نصب وردپرس خود دقت کنید، ممکن است در موقعیتی قرار بگیرید که نیاز به بازیابی کامل داشته باشید. اما یک هاست خوب پشتیبان‌گیری و نقاط بازیابی را آماده خواهد کرد و تنها با یک کلیک فاصله دارد! WP Engine روزانه از پایگاه داده شما برای شما نسخه پشتیبان تهیه می کند، اما شما همچنین این گزینه را دارید که هر زمان که بخواهید از داشبورد وردپرس خود نقطه بازیابی خود را ایجاد کنید. ما اغلب این کار را قبل از هر موضوعی برای به‌روزرسانی افزونه انجام می‌دهیم، فقط برای اینکه ایمن باشیم. و اگرچه ما از VaultPress استفاده می کنیم، خوب است که لایه امنیتی اضافه شده ای داشته باشیم.

در حافظه پنهان

WP Engine دارای حافظه پنهان اختصاصی Evercache است. و توکار است. این برای شما چه معنایی دارد؟ مقیاس پذیری و سرعت بدون نیاز به نصب یا پلاگین. سایت شما همه چیز را از لحظه ای که در WP Engine میزبانی شده است ذخیره می کند. حتی اگر افزونه‌های ذخیره‌سازی واقعاً عالی وجود دارد، اما می‌توانند راه‌اندازی آن‌ها برای کار مؤثر با سرور شما و برای کاربر معمولی گیج‌کننده باشد. WP Engine این کار را آسان می‌کند.

می‌توانید گزینه‌ها را برای کش کردن اشیا فعال کنید، و همچنین حافظه پنهان صفحه خود را از داشبورد میزبان خود پاک کنید. و اگر زمانی نیاز به پاک کردن حافظه پنهان خود دارید (شاید فقط یک صفحه یا پست قدیمی را به‌روزرسانی کرده‌اید)، به سادگی وارد نصب وردپرس خود شوید، روی آیتم منوی داشبورد WP Engine کلیک کنید و روی دکمه آبی بزرگ برای «پاک کردن همه کش‌ها» کلیک کنید. ” باز هم – به همین راحتی است.

CDN

شما یک وب سایت سریع می خواهید، درست است؟ خوب اگر از تصاویر زیادی استفاده می کنید، CDN کمک بزرگی به سرعت بخشیدن به وب سایت شما می کند. و WP Engine یک CDN عالی دارد که در طرح‌های حرفه‌ای و تجاری آن‌ها گنجانده شده است، که می‌توان آن را با پرداخت 19.99 دلار در ماه به طرح‌های شخصی اضافه کرد و در طرح‌های حتی بزرگ‌تر Premium و Enterprise (تا 1000 گیگابایت) به‌صورت رایگان ارائه می‌شود. ما از CDN آنها در سایت خود استفاده می کنیم و (به غیر از افزایش سرعت سایت) ویژگی مورد علاقه ما این بود که راه اندازی و پیکربندی CDN چقدر آسان بود. شما به معنای واقعی کلمه روی یک دکمه کلیک می کنید. همین.

پشتیبانی

در برخی مواقع به کمک نیاز خواهید داشت، پایگاه دانش آن را قطع نمی‌کند و می‌خواهید با یک فرد آگاه صحبت کنید. ما می توانیم از تجربه دست اول تأیید کنیم که تیم پشتیبانی WP Engine کار با آنها لذت بخش است. دستیابی به آنها آسان است، آنها همیشه پاسخ های درستی دارند و آنها از دوستانه ترین افرادی هستند که تا به حال به آنها ایمیل می زنید (ارسال یک بلیط 24 ساعته) چت (از 6 صبح تا 8 بعد از ظهر CT، M-F) یا صحبت در تلفن همراه (24/7 در دسترس). به علاوه مشخص شد که آنها حتی بهترین پشتیبانی را از بین 10 میزبان وب برتر دارند< /a> آزمایش شده توسط VentureHarbour – بسیار چشمگیر است!

شهرت

شما میزبانی می‌خواهید که اینجا بماند و در بین کاربرانش شهرت خوبی داشته باشد. ما نمی گوییم که مشکلی در شرکت های میزبانی جدید وجود دارد، اما انتخاب یک پخش کننده معتبر به این معنی است که می توانید از ویژگی های ثابت و قابل اعتمادی بهره مند شوید که دیگران می توانند آن را تأیید کنند. ما میزبان‌های دیگری را امتحان کرده‌ایم، و می‌توانیم با 100٪ اطمینان به شما بگوییم که نمی‌توانیم از تصمیم خود برای انتقال به WP Engine خوشحال باشیم. آنها دمپایی شیشه ای میزبانی ما بودند – کاملا مناسب.

پاداش: امکانات برای توسعه دهندگان

برنامه‌نویس‌ها نیازهای بیشتری نسبت به کاربر معمولی دارند و WP Engine ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌کند که توسعه‌دهندگان به‌ویژه از آن‌ها استقبال خواهند کرد.

نصب‌های قابل انتقال
اگر کار مشتری دارید، نمی‌خواهید برای میزبانی از طرف مشتری خود ثبت‌نام کنید. WP Engine با نصب‌های قابل انتقال خود این مشکل را به یک موضوع قابل بحث تبدیل می‌کند. شما می‌توانید بدون هیچ هزینه‌ای یک وب‌سایت بسازید، و وقتی آماده شدید آن را به مشتری خود انتقال دهید که سپس صورت‌حساب را پرداخت می‌کند (البته آنها این گزینه را خواهند داشت که طرحی را که برایشان مناسب است انتخاب کنند). این برای فریلنسرها و طراحان وب بسیار بزرگ است!

Git Push
با یک تیم کار می کنید؟ WP Engine دارای یکپارچه سازی Git Push است، بنابراین می توانید به راحتی کلیدهای SSH را برای اضافه کردن چندین برنامه نویس به حساب خود ایجاد کنید. به این ترتیب برای همه اعضای تیم شما آسان است که بدون توجه به جایی که هستند مشارکت کنند. و به همان اندازه که اضافه کردن یک توسعه‌دهنده جدید آسان است، می‌توانید به همین راحتی یکی را حذف کنید (در صورت مدیریت پیمانکاران شخص ثالث، عالی است).

موتور WP، میزبان 5 ستاره

اینها همه ویژگی‌های کلیدی یک ارائه‌دهنده میزبانی وردپرس عالی هستند، و WP Engine از نظر ما در همه زمینه‌ها فراتر از انتظارات است. ما به آنها ۵ ستاره کامل می دهیم. این واقعیت که ما به آن‌ها برای میزبانی همه وب‌سایت‌ها و نمایش‌های قالب وردپرس اعتماد داریم، نشان می‌دهد که وقتی این را می‌گوییم چقدر منظورمان است! اگر می‌خواهید ویژگی‌های WP Engine را کمی بیشتر بررسی کنید (مانند محافظت از رمز عبور سایت، اسکن خودکار بدافزار، گزارش‌های خطای قابل دسترسی، تغییر مسیر آسان، IPهای اختصاصی و موارد دیگر) فقط روی زیر کلیک کنید.

اطلاعات بیشتر درباره WP Engine

و مطمئن شوید که از پیشنهاد انحصاری موتور WP ما استفاده می‌کنید. فقط از دکمه استفاده کنید تا 20٪ در اولین پرداخت خود صرفه جویی کنید!

خروج از نسخه موبایل