عکاسی استوک حق بیمه برای وب سایت شما در Bigstock

عکاسی استوک حق بیمه برای وب سایت شما در Bigstock

امیدواریم هفته شما شروع بسیار خوبی داشته باشد و ما اینجا هستیم تا با کمک Bigstock آن را حتی بهتر کنیم. اگر نام آنها را نشنیده‌اید، Bigstock یکی از بزرگترین سایت‌های عکس، وکتور، ویدیو و آموزش بدون حق امتیاز در وب است. ما انتخاب آنها را دوست داریم و می دانیم که همه شما وبلاگ نویسان، افراد تجاری، طراحان و مترجمان آزاد نیز این کار را خواهید کرد!

Bigstock: 35 عکس استوک رایگان

قبل از اینکه به این موضوع بپردازیم که چرا تصاویر سهام عالی برای هر وبلاگ یا تجارت وردپرس ضروری است، و چرا Bigstock یکی از بهترین های بازی است، بیایید پیشنهادهای شگفت انگیزی را که دوستان ما در Bigstock برای شما دارند بررسی کنیم!

اهمیت تصویرسازی در پست ها

تصویر استوک شما به اندازه متن شما مهم است. تصاویر و ویدیوها تجربه بازدیدکنندگان شما را بهبود می بخشد در وب سایت شما. می‌توانید از تصاویر برای شکستن یک صفحه متنی سنگین یا پست استفاده کنید، یا ویدیوها را به سؤالات متداول خود اضافه کنید تا درک پاسخ‌های شما برای مشتریان آسان‌تر شود. تصاویر خوانندگان را علاقه مند نگه می دارد!

تصاویر استوک همچنین وب‌سایت شما را جذاب‌تر می‌کند. اگر اخیراً از وب‌سایتی بازدید کرده‌اید که 90 درصد آن متن بوده است (و Wikipedia) این احتمال وجود دارد که برای کاوش در صفحه اصلی مجذوب یا وسوسه نشده باشید. و بدون تصاویر، خوانندگان شما چه چیزی را به تابلوهای پینترست خود سنجاق می کنند یا در فیس بوک با دوستان خود به اشتراک می گذارند؟ تصویرسازی می‌تواند یک عامل اجتماعی نیز باشد. اینها تنها چند مورد از دلایل بسیار زیادی هستند که چرا اضافه کردن تصاویر به پست‌ها و صفحات شما مهم است.

به دنبال چه چیزی باید باشید؟

اکنون که می دانید چرا به تصاویر یا ویدیوها برای وب سایت خود نیاز دارید، باید عکس های خوب را پیدا کنید. به زبان ساده، تصاویر یا ویدیوهای بد باعث می شود وب سایت شما بد به نظر برسد. هنگام انتخاب تصاویر استوک باید دقیق باشید. شما فقط دو دهم یک دوم برای ایجاد یک تاثیر اولیه خوب در بازدیدکنندگان خود و نمی خواهید نظر آنها را نسبت به خود خراب کنید، زیرا تصاویری با کیفیت پایین، کلیشه ای یا فقط وحشتناک ساده هستند.

اگرچه این موارد در قوانین سنگ تنظیم نشده‌اند، نکات مفیدی هستند که باید هنگام انتخاب تصاویر، ویدیوها یا سایر سهام برای وب‌سایت خود به خاطر داشته باشید. احتمالاً عوامل بیشتری وجود دارد که می‌توانید در نظر بگیرید، اما در اینجا 5 نکته وجود دارد که فکر می‌کنیم ارزش به یاد آوردن دارد:

  1. از عکس هایی با ظاهر حرفه ای استفاده کنید. اگر عکاس نباشید، احتمالاً نباید سعی کنید عکس خود را بگیرید (این امر در مورد بردارها و ویدیوها نیز صدق می کند).
  2. تصاویر مرتبط با مخاطبان خود را انتخاب کنید. برای مشاغل خدماتی، تصاویر افراد عموماً بهتر تبدیل می‌شوند (مثلاً عکس یک نماینده پشتیبانی مشتری برای بازدیدکنندگان شما جذاب‌تر از عکس تلفن خواهد بود)، اما اگر یک وبلاگ تغذیه هستید، احتمالاً می‌خواهید غذای بیشتری اضافه کنید. از مردم.
  3. از تصویرسازی های کلیشه ای یا بیش از حد پرهیز کنید. زمانی که عکس‌های استوک افراد تجاری که مانند سوپرمن دکمه‌های پیراهنش را باز می‌کردند، جالب بود؟ نه دیگر…
  4. از سبک های تصویری ثابت در وب سایت یا وب سایت های خود استفاده کنید. این نکته آخر به ویژه اگر چندین سایت دارید، یا اگر وبلاگ شما در یک دامنه جداگانه میزبانی می شود، مهم است، زیرا تصاویر ثابت یک پیوند بصری در بین محتوای شما ایجاد می کند که خوانندگان شما می توانند در یک نگاه آن را ببینند.
  5. تصاویر و ویدیوها را با هدف انتخاب کنید. تصاویر شما باید محتوای نوشتاری شما را تقویت کند، نه اینکه حواس خود را از آن پرت کند.

سهام رایگان عالی است، اما حق بیمه بهتر است

بسیاری از وب‌سایت‌ها از سهام رایگان استفاده می‌کنند (ما هم از آن استفاده می‌کنیم)، و هیچ مشکلی در این مورد وجود ندارد. سهام رایگان رایگان است (نمی توان با آن بحث کرد) و منابعی مانند Unsplash، PicJumbo و Pixabay برای وبلاگ نویسان با بودجه محدود عالی است. اما بیایید یک دقیقه صادق باشیم – شما دقیقاً همان تصاویر و ویدیوهای رایگان را در همه جا دیده اید. درست میگم؟ و بسیاری از سایت‌های رایگان نیاز به ذکر منبع دارند (بسیار حرفه‌ای نیستند) یا استفاده شما از تصویر را محدود می‌کنند.

اگر در مورد ایجاد یک وب‌سایت برای کسب‌وکار خود جدی هستید، طراحی یک کمپین تبلیغاتی جدید یا ارتقاء وبلاگ خود به سطح بعدی سهام ممتاز راهکار است. تصاویر و ویدیوهایی را می‌بینید که رقبای شما ندارند و به شما کمک می‌کنند که برجسته شوید. درست مانند سهام رایگان، مکان‌های زیادی برای انتخاب سهام ممتاز وجود دارد. می‌توانید آن‌ها را یکی یکی از یک بازار تهیه کنید و در نهایت یک تن خرج کنید، یا می‌توانید از پول نقدی که به سختی به دست آورده‌اید، عاقلانه استفاده کنید و طرحی با قیمت مقرون به صرفه از برندی ممتاز مانند Bigstock خریداری کنید.

چرا باید Bigstock را انتخاب کنید

مکان‌های زیادی وجود دارد که عضویت عکس استوک را می‌فروشند، اما Bigstock یکی از بزرگترین و بهترین انجمن‌های سهام بدون حق امتیاز است. چرا ما چنین احساسی داریم؟ خوشحالیم که پرسیدی Bigstock در سطوح مختلفی برتری دارد، که مهمترین آنها انتخاب، کیفیت، صدور مجوز و خدمات آسان به مشتریان است.

انتخاب و کیفیت

بیش از 30 میلیون عکس، وکتور و ویدیو در نوک انگشتان شما وجود دارد. این مقدار زیادی سهام است! اما کمیت همه چیز نیست – کیفیت نیز مهم است، و هر یک از دسته‌های Bigstock مملو از کالاهایی با وضوح بالا و حرفه‌ای هستند. برای یک منبع ممتاز، Bigstock سرشار از ارزش برای کسب‌وکار شما است و دارایی‌هایی دارد که مفتخرید از آنها برای صفحه اصلی، کمپین تبلیغاتی و موارد دیگر استفاده کنید.

تصاویر رایگان حق امتیاز

این یک ویژگی مهم است، زیرا نمی‌خواهید با عکس‌های استوک خود محدود شوید. بدون حق امتیاز به این معنی است که یک بار برای استفاده از تصویر هر چند بار که می خواهید برای همیشه و تقریباً برای هر هدفی پرداخت می کنید (تقریباً هر چیزی غیر از توزیع مجدد – این مجوز متفاوت است). خوب، Bigstock یکی از بزرگترین کتابخانه های تصویری بدون حق امتیاز در وب را ارائه می دهد! به یاد دارید که چگونه گفتیم آنها بیش از 30 میلیون فایل سهام دارند؟ همه بدون حق امتیاز (برخلاف بازارهای پیشرو که استفاده از سهام شما را فقط به رسانه آنلاین یا تعداد محدودی از نسخه‌های چاپی محدود می‌کنند). حالا اگر از من بپرسید این یک سرمایه گذاری خوب است!

برنامه های آسان، پشتیبانی مفید

Bigstock برنامه‌های خود را ساده و مقرون به صرفه نگه می‌دارد، بنابراین بدون توجه به بودجه‌تان، می‌توانید سهام باکیفیتی برای پروژه خود پیدا کنید. فقط یکی را انتخاب کنید که متناسب با نیاز شما باشد. به یک دسته عکس نیاز دارید؟ برای بارگیری تعدادی عکس در روز و ایجاد انبوهی از تصاویر استوک خود، اشتراک دریافت کنید. هرازگاهی یک عکس یا ویدیوی جدید می‌خواهید؟ یک طرح مبتنی بر اعتبار احتمالاً مناسب‌تر خواهد بود، بنابراین در برنامه دانلود قفل نمی‌شوید. و اگر هر کدام سؤالی دارید، آنها یک تیم پشتیبانی عالی دارند که به سؤالات 9-5، M-F پاسخ می دهند.

تصاویر سهام 5 ستاره

ما به Bigstock برای انتخاب و کیفیت آنها 5 ستاره می دهیم (همراه با همه دلایل دیگری که در بالا ذکر کردیم) که آنها را به یکی از بهترین انجمن های سهامی تبدیل می کند که تا به حال استفاده کرده ایم.

و اگر تعجب می‌کنید، بله، همه تصاویر این پست تصاویری هستند که ما از Bigstock خریداری کرده‌ایم. زیرا آنها عالی هستند.

خروج از نسخه موبایل