پشتیبان گیری جامد برای وردپرس نمای کلی

پشتیبان گیری جامد برای وردپرس نمای کلی

به‌راحتی می‌توانید درگیر وظایف درآمدزایی برای وب‌سایت خود شوید – اما اجازه ندهید این شلوغی، شما را از بهترین شیوه‌های نگهداری و امنیت وردپرس منحرف کند. با پشتیبان‌گیری‌های جامد (که قبلاً BackupBuddy نامیده می‌شد) مطمئن شوید که پشتیبان‌گیری بدون نقص از وب‌سایت شما آماده است. راهی برای پشتیبان گیری از سایت وردپرسی خود! و اکنون می‌توانید نسخه‌های پشتیبان خود را برای فصل تعطیلات آماده کنید زیرا iThemes یک پیشنهاد انحصاری به کاربران WPExplorer و همچنین یک تخفیف در سراسر سایت ارائه می‌کند که واقعاً نباید از دست بدهید!

اهمیت پشتیبان‌گیری از سایت WordPress

اگر بیش از دو پست داشته باشید، یک موضوع سفارشی داشته باشید یا اگر صرفاً زمان یا تلاش زیادی را صرف کرده باشید تا وب سایت وردپرس خود را همانطور که می خواهید بسازید، اگر اتفاقی درست افتاده باشد، به شدت ناراحت خواهید شد؟ آره ما اینطور فکر کردیم به همین دلیل است که باید از وب سایت خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.

پایگاه داده در مقابل پشتیبان‌گیری کامل

بسیاری از شرکت های هاستینگ خوب پشتیبان گیری روزانه را به عنوان یکی از ویژگی های بسته های هاست خود ارائه می دهند. این یک ویژگی عالی است، با این تفاوت که آن‌ها فقط از پایگاه داده پشتیبان‌گیری می‌کنند که به این معنی است که اگر اتفاقی برای وب‌سایت شما بیفتد، هر چیز دیگری در نصب وردپرس شما (تصاویر، تم‌ها، افزونه‌ها و تنظیمات شما) از بین می‌رود. ما بیش از 8000 مورد را در کتابخانه رسانه خود در اینجا در WPExplorer داریم و به هیچ وجه نمی‌توانیم همه آنها را دوباره به صورت دستی اضافه کنیم، بنابراین همیشه روزانه یک نسخه پشتیبان کامل از وب‌سایت اجرا می‌کنیم.

آسان ترین راه برای پشتیبان گیری از وب سایت شما؟ از یک افزونه معروف و قابل اعتماد مانند Solid Backups استفاده کنید. پشتیبان‌گیری جامد دارای گزینه‌هایی برای اجرای پشتیبان‌گیری کامل از وب‌سایت برای ایمنی بیشتر و همچنین پشتیبان‌گیری از پایگاه داده است که ممکن است بخواهید به‌طور دوره‌ای در حین کار بر روی وب‌سایت خود تهیه کنید (ما اغلب از پایگاه داده خود نسخه پشتیبان تهیه می‌کنیم. قبل از به‌روزرسانی تم‌ها یا افزونه‌ها، فقط برای اینکه در امنیت باشید).

پشتیبان گیری دستی در مقابل خودکار

هنگامی که یک نسخه پشتیبان کامل از سایت وردپرس خود تهیه می‌کنید، می‌توانید خودتان نسخه پشتیبان تهیه کنید یا از یک افزونه استفاده کنید. برای یک پشتیبان‌گیری دستی باید از طریق FTP وارد سایت خود شوید و نسخه‌هایی از همه چیز را دانلود کنید پوشه‌های wp-admin، wp-includes و wp-content و همچنین از ابزار دیگری برای ایجاد یک کپی از پایگاه داده خود (cpanel، phpmyadmin و غیره) برای دانلود استفاده کنید. اگر با عملکرد درونی وردپرس و سرورها آشنایی ندارید، این می تواند یک کار دلهره آور باشد. علاوه بر این، باید به خاطر داشته باشید که این فرآیند را به طور منظم تکرار کنید تا نسخه‌های پشتیبان خود را مرتبط نگه دارید.

پشتیبان گیری جامد برای وردپرس نمای کلی 4

یا می‌توانید زندگی خود را بسیار آسان‌تر کنید و پشتیبان‌گیری خودکار را با پشتیبان‌گیری Solid تنظیم کنید. Solid Backups دارای گزینه‌های داخلی برای تنظیم برنامه‌های پشتیبان‌گیری سفارشی شما (روزانه، هفتگی یا ماهانه) است، بنابراین می‌توانید بر روی سایر کارهای مربوط به اجرای یک وب‌سایت تمرکز کنید. حتی بهتر از این گزینه ذخیره پشتیبان‌های خود در Stash (سیستم ذخیره‌سازی آنها)، Amazon S3، Dropbox است یا می‌توانید پشتیبان‌گیری‌ها را از طریق ایمیل دریافت کنید. این یک اقدام احتیاطی امنیتی عالی است زیرا هرگز نمی‌خواهید نسخه‌های پشتیبان خود را در همان محل سایت خود نگه دارید!

بازیابی سایت دستی در مقابل هدایت شده

اگر با استفاده از فایل‌های پشتیبان‌تان برای وب‌سایتتان اتفاقی بیفتد، بسیار شبیه گرفتن آن‌ها است – می‌توانید سعی کنید سایت خود را به صورت دستی یا با استفاده از یک افزونه بازیابی کنید. اگر تصمیم گرفتید خودتان این کار را انجام دهید، باید پایگاه داده خود را آپلود کنید (که در برخی موارد ممکن است نیاز به ایجاد پایگاه جدید داشته باشید) و همه فایل های واقعی سایت خود را از طریق FTP دوباره اضافه کنید. اگر با توسعه وردپرس یا استفاده از ابزارهای توسعه دهنده مانند Transmit یا cPanel راحت نیستید، این می تواند یک روند ترسناک باشد.

دنبال کردن همراه با پشتیبان گیری جامد برای بازیابی سایت شما

راه آسان تر برای بازیابی سایت شما استفاده از یک افزونه پشتیبان برای شروع است. اگر تا به حال متوجه نشده اید، Solid Backups به دلایلی افزونه مورد علاقه ما برای پشتیبان گیری وردپرس است. گرفتن، مدیریت و پیاده‌سازی پشتیبان‌گیری را آسان می‌کند. برای استفاده از یک نسخه پشتیبان، تنها کاری که باید انجام دهید این است که وارد سایت وردپرس خود شوید، روی آیتم منوی Solid Backups در داشبورد خود کلیک کنید و سپس روی گزینه Restore/Migrate کلیک کنید. سپس نسخه پشتیبان مورد نظر خود را برای استفاده انتخاب کنید و گزینه “مهاجرت به سرور راه دور” را انتخاب کنید، که نسخه پشتیبان شما و اسکریپت ImportBuddy را از Solid Backups وارد می کند. سپس یک مقصد پشتیبان را انتخاب کنید و انتقال نسخه پشتیبان خود را شروع کنید. سپس ImportBuddy شما را در فرآیند بازیابی سایتتان راهنمایی می کند – همین!

دلایل دیگر که چرا پشتیبان گیری جامد در پشتیبان گیری بهتر از شما است

با پشتیبان‌گیری جامد، می‌توانید کارهایی بیش از پشتیبان‌گیری از وب‌سایت خود انجام دهید. برای کاربر معمولی وردپرس یا علاقمند به پشتیبان‌گیری جامد، مدیریت پشتیبان‌گیری و امنیت وردپرس شما را کمی آسان‌تر می‌کند.

علاوه بر بازیابی کامل وب‌سایت، می‌توانید فایل‌های فردی را نیز بازیابی کنید. اگر تصمیم به تغییر در شیوه نامه خود داشته باشید یا اگر به طور تصادفی موضوع خود را به چیزی وحشتناک تغییر دهید بسیار عالی است. با گزینه‌های Solid Backups Restore/Migrate می‌توانید فایل‌هایی را که می‌خواهید جایگزین کنید، انتخاب کرده و انتخاب کنید، بنابراین اگر نمی‌خواهید مجبور نیستید همه چیز را تغییر دهید.

همچنین می‌توانید از Solid Backup برای مهاجرت‌های سایت استفاده کنید – اگر یک برنامه‌نویس هستید، دارایی بزرگی است. می توانید از گزینه Restore/Migrate برای انتقال وب سایت خود به یک دامنه یا میزبان جدید (نه فقط برای بازیابی) استفاده کنید. به علاوه با پشتیبان‌گیری جامد می‌توانید همه چیز را جابه‌جا کنید – تم‌ها، افزونه‌ها و حتی ویجت‌ها که فرآیند مهاجرت شما را یکپارچه می‌کنند. و حتی ویژگی‌های اضافه‌شده‌ای برای جایگزینی URL (در صورت انتقال به دامنه جدید) و برای استقرار فشار/کشیدن در صورتی که سایتی را از سایت مرحله‌ای خود منتقل می‌کنید، وجود دارد.

و می‌توانید از Solid Backup برای شبیه‌سازی سایت استفاده کنید. اگر می‌خواهید سایت خود را برای آزمایش در یک منطقه محلی یا مرحله‌ای کپی کنید، این یک دارایی عالی است. یا اگر در حال راه‌اندازی شبکه‌ای از سایت‌های مشابه هستید، می‌توانید از Solid Backup برای وارد کردن سایت خود در تعدادی دامنه استفاده کنید (برای بازاریابان وابسته با تعداد زیادی صفحات فرود مشابه، عالی است).

Solid Backup همچنین دارای چندین ویژگی عالی برای مدیریت آسان پشتیبان است (به روند آسان با این افزونه توجه کنید؟). گزینه‌هایی برای ادغام همگام‌سازی (که می‌توانید برای پشتیبان‌گیری از راه دور، ردیابی ویرایش‌های فایل، برنامه‌های پشتیبان‌گیری فعال، مدیریت ذخیره‌سازی پشتیبان‌های جامد و موارد دیگر استفاده کنید)، تکمیل پشتیبان‌گیری اعلان‌های ایمیل، اسکن خودکار پایگاه داده وجود دارد. و تعمیر برای رایگان نگه داشتن مشکل سایت، ابزارهای سرور برای عیب‌یابی مشکلات میزبانی که می‌تواند از پشتیبان‌گیری جلوگیری کند، اسکن‌های رایگان بدافزار و موارد دیگر. و اینها تنها تعدادی از دلایل زیادی برای دوست داشتن پشتیبان‌گیری جامد هستند (و می‌توانید درباره ویژگی‌های بیشتر و هدیه های برنامه نویس در سایت آنها).

پشتیبان گیری جامد، یک افزونه پشتیبان گیری 5 ستاره

ما پشتیبان‌گیری جامد را دوست داریم و برای ویژگی‌های عالی و گزینه‌های آسان برای استفاده به آنها 5 ستاره می‌دهیم. هر کسی می‌تواند پشتیبان‌گیری کند و وب‌سایت خود را با Solid Backup ایمن کند. بنابراین، اگر می‌خواهید آن‌ها را امتحان کنید، کافی است روی دکمه زیر کلیک کنید تا برای Solid Backups ثبت‌نام کنید.

اطلاعات بیشتر درباره پشتیبان‌گیری جامد

خروج از نسخه موبایل