نکات بازاریابی محتوا برای مشاغل کوچک با استفاده از وردپرس

نکات بازاریابی محتوا برای مشاغل کوچک با استفاده از وردپرس

صرف نظر از اندازه کسب و کار یا فعالیت شما، درگیر شدن در بازاریابی محتوا ضروری است. با این حال، اگر یک کسب‌وکار کوچک را اداره می‌کنید یا به تنهایی در آنجا هستید، احتمالاً منصفانه است که بگویید منابع کمتری برای سرمایه‌گذاری در ارتقای خدمات و محصولات خود نسبت به یک شرکت در مقیاس بزرگ دارید. با این حال، این بدان معنا نیست که بدون استراتژی مناسب نمی‌توانید نتایج عالی کسب کنید، بنابراین ما فهرستی از نکات بازاریابی محتوا را گردآوری کرده‌ایم.

به زبان ساده، بازاریابی محتوا شامل تولید محتوای با کیفیت بالا است که سپس به منظور جذب ترافیک هدفمند بیشتر به وب سایت شما، تبلیغ می شود. با بهبود تلاش‌های بازاریابی محتوا، سایت شما بازدیدکنندگان بیشتری دریافت می‌کند، و تولید سرنخ را افزایش می‌دهید. این می تواند در نهایت کسب و کار شما را به فروش بیشتری برساند.

روش های مختلفی برای پیاده سازی یا بهبود استراتژی بازاریابی محتوای شما وجود دارد. خوشبختانه، اگر یک وب سایت وردپرسی دارید، چند افزونه قدرتمند وردپرس وجود دارد که می توانید برای کمک به آنها استفاده کنید. تجربه شما در زمینه بازاریابی محتوا هرچه باشد و هر چقدر هم که باید وقت بگذارید، نکات بازاریابی محتوا در زیر شما را در مسیر درست شروع می کند یا تلاش های فعلی شما را تقویت می کند.

1. محتوای عالی ایجاد کنید

شاید نخواهید این را بشنوید، اما مهمترین جنبه بازاریابی محتوا خود محتوا است. بسیاری از مردم در مورد چگونگی تولید محتوای شگفت‌انگیز یا حتی تصمیم می‌گیرند که درباره چه موضوعاتی بنویسند، خود را درگیر می‌کنند.

بهترین توصیه برای کسب و کارهای کوچک ساده نگه داشتن آن است. به اطلاعاتی که مشتریان شما می خواهند بدانند فکر کنید. آنها اخیراً چه سؤالاتی می پرسند؟ چه چیزی را بارها و بارها توضیح می دهید؟ اگر شخصی مشکلی داشته باشد که با شما صحبت کرده است، به احتمال زیاد تعداد زیادی از افراد دیگر نیز همین مشکل را دارند و آنها در خانه آن را در گوگل جستجو می کنند.

پرسش‌ها و نگرانی‌های مخاطبان هدف و مشتریان فعلی خود را بنویسید و آن را به محتوا تبدیل کنید. بهترین راه برای افزودن محتوای جالب و جذاب به سایت خود از طریق یک وبلاگ است، بنابراین سوالات مشتری خود را مطرح کنید و هر یک را به یک پست وبلاگ تبدیل کنید. سعی کنید این پست‌ها را آموزنده و سرگرم‌کننده اما مهم‌تر از همه مربوط به مخاطبان هدف خود کنید تا آنها را مجذوب خواندن کند.

اکنون، هر زمان که مشتری یا مشتری احتمالی برای جستجوی پاسخ سؤال خود به Google مراجعه کند، این احتمال وجود دارد که وبلاگ شما را پیدا کند. پس از دریافت پاسخ به سؤال خود، تنها با چند کلیک، آنها می توانند در تسویه حساب یا صفحه تماس شما باشند – آماده برداشتن مرحله بعدی در قیف فروش شما.

2. از قالب وردپرس با کیفیت

استفاده کنید

موضوعات وردپرس زیادی برای انتخاب وجود دارد، و زمانی که می خواهید کسب و کار یا وبلاگ خود را به صورت آنلاین راه اندازی کنید، می تواند بسیار طاقت فرسا باشد. برای بازاریابی محتوا، تمی می‌خواهید که سریع بارگیری شود، حرفه‌ای به نظر برسد، استفاده از آن آسان باشد و هزینه‌ای برای دست و پا نداشته باشید. . ما نمی‌توانیم تم وردپرس کل< /a> کافی است. این طرح زمینه برای سرعت بهینه سازی شده است، دارای صدها گزینه سفارشی ساز تم، و سازنده صفحه با کشیدن و رها کردن آسان است و هزینه کمتری نسبت به یک چاپگر جدید دارد. برای هر کسب و کار یا وبلاگ، Total یک موضوع عالی برای ایجاد یک وب سایت بازاریابی محتوا با آن است.

3. ایجاد محتوای خود را سازماندهی کنید

برای یک کسب و کار در مقیاس کوچک، می خواهید حداقل یک، در حالت ایده آل، دو پست وبلاگ در هفته پست کنید. مردم اغلب به خوبی شروع به ایجاد و اضافه کردن محتوا به سایت خود می کنند. وقتی جدید است، شما انگیزه دارید! اما پس از گذشت هفته ها، آنها تمایل به عقب افتادن دارند. افزودن منظم محتوا بسیار مهم است و بهترین راه برای انجام این کار استفاده از ردیاب یا تقویم است. شما از یک تقویم برای جلسات یا سایر جنبه های مهم کسب و کار خود استفاده می کنید، پس چرا پست ها و تبلیغات خود را انتخاب نکنید؟

Editorial Calendar یک افزونه رایگان است برای وردپرس که به شما امکان می دهد تمام پست های برنامه ریزی شده خود را برای روز، هفته یا ماه مشاهده کنید. این به شما امکان می دهد زمان انتشار مقالات، ایده هایی که برای محتوای آینده دارید و موارد دیگر را سازماندهی کنید. این اطلاعات همه در قالب تقویم واضح ارائه شده است. این افزونه رایگان یک راه سریع و آسان برای ادامه وظایف خود در تولید محتوا ارائه می دهد.

4. ایمیل را فراموش نکنید

لیستی از نکات بازاریابی محتوا بدون لمس ایمیل کامل نمی شود. بسیار مهم است که سعی کنید آدرس های ایمیل بازدیدکنندگان وب سایت خود را جمع آوری کنید و همچنین لیستی از ایمیل های مشتری و مشتری را حفظ کنید. با تنظیم یک خبرنامه ایمیلی یا فهرست مشترکین، اکنون می توانید هر بار که مقاله جدیدی در وبلاگ خود ارسال می کنید، با این مخاطبین ارتباط برقرار کنید. این اعلان‌های ایمیلی به مخاطبان شما کمک می‌کند تا از مقالات جدید آگاه شوند و آنها را تشویق می‌کند برای کسب اطلاعات بیشتر از سایت شما بازدید کنند.

MailChimp یک راه حل قدرتمند بازاریابی ایمیلی است . با نصب MailChimp برای وردپرس با افزونه و ثبت نام با MailChimp، می توانید شروع به ساخت یک لیست پستی کنید. از طریق MailChimp، سپس می‌توانید محتوای جدید خود را به‌طور خودکار برای همه یا گروهی از فهرست پست‌های خود ایمیل کنید. این روش مهمی برای تعامل با مشتریان و احضار مخاطبان برای وبلاگ و بقیه وب‌سایت شما است.

5. رسانه های اجتماعی خود را مدیریت کنید

شبکه‌های اجتماعی راه مهم دیگری برای اشتراک‌گذاری محتوا و تبلیغ سایت شما است. هر نوع کسب و کاری که دارید باید در شبکه های اجتماعی حضور داشته باشید. هرچه مقالات بیشتری تولید کنید، باید تعداد بیشتری را در کانال های مختلف رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید، افراد بیشتری در معرض محتوای شما قرار می گیرند.

ساده‌ترین راه برای اشتراک‌گذاری محتوای خود و تشویق افراد به دنبال کردن شما در رسانه‌های اجتماعی این است که دکمه‌های اشتراک‌گذاری را به سایت خود اضافه کنید. Social Warfare یک افزونه freemium وردپرس است که تخصص دارد در اشتراک‌های اجتماعی و هدایت ترافیک به سایت شما.

در کنار ارائه دکمه‌های اشتراک‌گذاری اجتماعی، به سایر جنبه‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی نیز کمک می‌کند، از جمله ارائه گزینه‌هایی برای تصاویر خاص Pinterest و ایجاد نقل قول‌های مناسب برای توییتر. این افزونه وب سایت شما را با ابزارهایی که برای شروع به اشتراک گذاری محتوای خود و ایجاد یک جامعه رسانه اجتماعی قوی نیاز دارید، مجهز می کند که محتوای شما را نیز برای شما به اشتراک بگذارد.

6. با CoSchedule

در زمان صرفه جویی کنید

یکی از مشکلات اصلی بازاریابی محتوا و به طور کلی رسانه های اجتماعی این است که می تواند زمان بر باشد. ایجاد مداوم محتوای جدید و به اشتراک گذاری مداوم آن در پلتفرم های مختلف رسانه های اجتماعی می تواند یک شغل تمام وقت در درون خود باشد. CoSchedule می تواند در این مورد کمک کند و شما را نجات دهد زمان و انرژی زیاد.

CoSchedule یک افزونه ممتاز وردپرس است (با 14 روز آزمایشی رایگان) که کمی شبیه تقویم ویرایشی عمل می کند. با این حال، CoSchedule نه تنها به برنامه‌ریزی مقالات وبلاگ شما کمک می‌کند، بلکه به تمام پست‌های رسانه‌های اجتماعی مرتبط با آن کمک می‌کند. همچنین به شما امکان می‌دهد به راحتی پست‌های قدیمی را دوباره به اشتراک بگذارید تا مجبور نباشید دائماً محتوای جدید ایجاد کنید. همه این کارها از داشبورد وردپرس انجام می‌شود و در زمان پرش از یک سایت به سایت دیگر صرفه‌جویی می‌کند و نیازهای هر کانال را برآورده می‌کند.

7. از Analytics برای کمک به بهبود استراتژی بازاریابی محتوای خود استفاده کنید

تجزیه و تحلیل بخش مهمی از بازاریابی محتوا است. به شما این امکان را می‌دهد که ببینید چند نفر به سایت شما نگاه کرده‌اند، چگونه شما را پیدا کرده‌اند، به چه محتوایی علاقه‌مند هستند و چه صفحاتی را دوست ندارند، و همچنین بسیاری موارد دیگر.

Google Analyticator یک برنامه رایگان عالی است افزونه وردپرس که به شما امکان می‌دهد آمار لحظه‌ای را از داخل داشبورد وردپرس خود مشاهده کنید. اطلاعاتی که ارائه می دهد به شما کمک می کند تا استراتژی بازاریابی محتوای خود را بهبود بخشید. با استفاده از این اطلاعات، می‌توانید محتوایتان را با علایق مشتریانتان مرتبط‌تر کنید.

Sprout Social خدماتی است که به شما کمک می‌کند تا بر نحوه محتوای خود نظارت کنید. در شبکه های اجتماعی مختلف اجرا می شود. این یک راه حل برتر است که ویژگی های زیادی را ارائه می دهد، اما معیارهای رسانه های اجتماعی آن به ویژه چشمگیر است.

ابزارهای گنجانده شده با Sprout Social به شما این امکان را می‌دهند که به طور عمیق به نحوه کمک پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی به شما، محل معاشرت مخاطبان هدف و محتوای مورد علاقه و اشتراک‌گذاری آنها نگاه کنید. این نوع اطلاعات برای کمک به شما برای بازاریابی سایت خود به روشی درست، با افراد مناسب در زمان مناسب و در مکان مناسب ضروری است!

نکته های بازاریابی محتوای ما را جمع بندی کنیم

همه استراتژی‌های بالا جنبه‌های مهم بازاریابی محتوا هستند. اگر می‌خواهید کسب‌وکارتان رونق بگیرد، ارزش آن را دارد که برای اجرای هر کدام وقت بگذارید. سپس به طور مداوم از آنها استفاده کنید.

اگر به تازگی شروع به کار کرده‌اید یا هنوز با یک استراتژی بازاریابی محتوا آشنا نشده‌اید، برای شروع، چند حوزه را انتخاب کنید تا روی آن تمرکز کنید. سپس از آنجا به بالا بروید. یا به سادگی با نکات بازاریابی محتوا که در بالا به اشتراک گذاشته ایم، شروع کنید. موفق باشید!

آیا نکات خوبی برای بازاریابی محتوا دارید؟ چه چیزی را امتحان کرده اید که موفق بوده است؟ هنوز چه چیزی برای بهبود نیاز دارید؟ لطفا تجربیات خود را در نظرات زیر با ما به اشتراک بگذارید.

خروج از نسخه موبایل