انتشار وردپرس 4.4 و آنچه باید در مورد آن بدانید

انتشار وردپرس 4.4 و آنچه باید در مورد آن بدانید

در زمان تعطیلات، وردپرس نسخه 4.4 را منتشر کرده است که به نام کلیفورد به نام ترومپت ساز تأثیرگذار جاز کلیفورد براون. اگر هنوز به‌روزرسانی نکرده‌اید، در اینجا نگاهی به آنچه که به آن ارتقا خواهید داد، آمده است. بنابراین بدون اینکه بیشتر منتظر بمانید، در اینجا نگاهی به ویژگی های جدید در WordPress 4.4 می اندازیم.

ویژگی های WordPress 4.4

Automattic دسته ای از ویژگی های جدید را به وردپرس اضافه کرد که مطمئناً آنها را دوست خواهید داشت. اگر می‌خواهید لیست کامل ویژگی‌ها را ببینید، به ساخت وردپرس مراجعه کنید. صفحه پست های Core 4.4. هزاران تغییر متعهد وجود داشت، بنابراین چیزهای زیادی برای خواندن وجود دارد – اما نکات برجسته اینجاست!

هر URL را جاسازی کنید

پیش از این، وردپرس به‌روزرسانی شده بود تا جاسازی ویدیوها را آسان‌تر کند. تنها کاری که باید انجام می دادید این بود که یک URL پشتیبانی شده را در یک پست قرار دهید و به طور خودکار ویدیو را قالب بندی و جاسازی کند. خوب این ویژگی خیلی بهتر شده است زیرا اکنون می توانید پست های خود را در هر صفحه یا سایت وردپرس دیگری جاسازی کنید. در کنار پست‌های وردپرس، ویژگی جاسازی از نظرات Reddit، VideoPress، RevebNation، Speaker Deck و Cloudup نیز پشتیبانی می‌کند. اما اگر به دلایلی این ویژگی را دوست ندارید، فقط از f ree Disable Embeds plugin.

سرعت های سفارشی ساز بهبود یافته

ما سفارشی ساز وردپرس را دوست داریم و از آن برای ایجاد تعداد زیادی گزینه سفارشی سازی عالی در تمام قالب وردپرس. اما برای برخی از کاربران، Customizer ممکن است گاهی اوقات کمی کند شود. WordPress 4.4 مجموعه‌ای از بهبودهای Customizer را معرفی می‌کند، از جمله کاهش استفاده از حافظه اوج، تعویق کنترل‌های ویجت و افزودن یک فیلتر واحد برای تنظیمات چند بعدی Customizer (شما می‌توانید لیست بهبودهای Customizer در 4.4 در Make WordPress هسته). چیزی که همه این پیشرفت‌ها به آن خلاصه می‌شود، تجربه نرم‌افزار و سریع‌تر سفارشی‌سازی وردپرس برای شماست – هورا!

WP Rest API

WP Rest API مورد انتظار و بسیار مورد انتظاراسناد WP Rest API را بررسی کنید. صفحه.

موضوع بیست و شانزده

نگاهی به بیست و شانزده سالگی

یک سال جدید به معنای یک موضوع جدید است، و (جای تعجب نیست) که بیست شانزده است< /a>. من شخصاً از طرفداران تم بیست و پانزدهم نبودم و خوشحالم که وردپرس برای سال آینده به یک موضوع وبلاگ نویسی ساده تر بازگشته است. طرح‌بندی تمیز و عرض‌های منحصر به فرد تصویر، این یکی را در کتاب من برنده می‌کند. به‌علاوه با گزینه‌های رنگ سفارشی تعبیه‌شده در Customizer WordPress ارائه می‌شود تا بتوانید به راحتی وبلاگی را ایجاد کنید که مناسب شما باشد.

ترفندهای کوچک دیگر

و همانطور که در حال مرور بودیم، متوجه شدیم که 4.4 دارای برخی از سبک‌های دکمه‌های سه بعدی زیبا است، پیوندهای دائمی بهبود یافته در پست‌هایی که اکنون به پست زنده پیوند دارند (به جای داشتن یک دکمه «مشاهده پست»)، تصاویر پاسخگو که اندازه آن‌ها در حال تغییر اندازه می‌شوند تا متناسب با دستگاه‌های تلفن همراه باشند، امکان افزودن گزینه‌های طبقه‌بندی (رنگ‌ها و نمادهای دسته‌بندی فکر کنید) برای سازمان و موارد دیگر. . مطمئناً هزاران تن دیگر وجود دارد، اما اینها تنها تعدادی از ساج هایی بودند که ما دیدیم و در مورد آنها هیجان زده هستیم.

نظر شما درباره 4.4 چیست؟

به طور کلی این یک به‌روزرسانی خوب بود، و ما هیجان‌زده هستیم که ببینیم با نسخه 4.5 چه اتفاقی می‌افتد. اما ما می خواهیم از شما بشنویم! نسخه جدید وردپرس را چگونه دوست دارید و چه ویژگی هایی را برای امتحان کردن هیجان زده اید؟ در نظرات زیر به ما اطلاع دهید!

خروج از نسخه موبایل