میزبانی سریع برای وردپرس از Flywheel

میزبانی سریع برای وردپرس از Flywheel

سال نو همگی مبارک! خوشحالیم که دوباره شما را می‌بینیم، و می‌خواستیم سال جدید را به خوبی آغاز کنیم – با یک هدیه میزبانی شگفت‌انگیز از دوستانمان در Flywheel! اکنون زمان بسیار خوبی برای راه اندازی یک وبلاگ جدید است و میزبانی مدیریت شده وردپرس از Flywheel به شما این امکان را می دهد که به جای مدیریت سرور خود بر روی ایجاد محتوای با کیفیت تمرکز کنید. به خواندن ادامه دهید تا بدانید که دقیقاً چه چیزی باعث می‌شود Flywheel چنین شود عالی!

Flywheel در 5% برتر میزبان‌های وب رتبه‌بندی شده است، که واقعاً جای تعجب ندارد. آنها عالی هستند آنها نه تنها متخصص وردپرس هستند، بلکه ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای مانند مرحله‌بندی، مهاجرت رایگان، حافظه پنهان داخلی، دسترسی به sftp، نظارت بر بدافزار، پشتیبان‌گیری خودکار، پشتیبانی شگفت‌انگیز و موارد دیگر را نیز ارائه می‌کنند!

آنچه در یک میزبان نیاز دارید (نکته: Flywheel همه چیز را دارد)

Flywheel یک میزبان وب عالی است که میزبانی مدیریت شده وردپرس را برای وبلاگ نویسان جدید، توسعه دهندگان با تجربه و طراحان آزاد ارائه می دهد. آنها به دلایل زیادی عالی هستند که ما نمی‌توانیم همه آنها را در یک پست پوشش دهیم، اما در اینجا برخی از بزرگترین دلایلی که باعث تکان آنها می‌شود، آمده است!

1. آسان و کاربر پسند

داشتن یک پلتفرم میزبانی که کار با آن برای شما آسان باشد بسیار مهم است – و Flywheel به همان اندازه که می شود آسان است. آن‌ها ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای را برای افرادی که خودتان انجام می‌دهند و همچنین گزینه‌های فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهند که به‌طور خاص برای توسعه‌دهندگان وب طراحی شده است (مانند توانایی ساخت یک سایت در یک منطقه صحنه‌سازی بدون هزینه، سپس انتقال سایت و صدور صورت‌حساب به مشتری شما هنگام پخش زنده ).

بخشی از آنچه که Flywheel را بسیار آسان می کند، این واقعیت است که آنها یک میزبان مدیریت شده وردپرس هستند. این بدان معناست که آنها نصب و مدیریت وردپرس را بر روی سرور شما انجام می دهند، بنابراین تنها کاری که باید انجام دهید این است که برای یک طرح ثبت نام کنید و روی نام دامنه خود (که می توانید از NameCheap یا GoDaddy).

مهاجرت‌ها نیز با Flywheel ساده می‌شوند، زیرا آنها کارهای سنگین را برای شما انجام می‌دهند، رایگان. کافی است فرم مهاجرت را پر کنید و استادان وردپرس آن‌ها شروع به کار خواهند کرد. آنها سایت شما را کپی می کنند و سپس آن را به Flywheel منتقل می کنند، تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک طرح میزبانی انتخاب کنید.

پس از راه‌اندازی، می‌توانید طرح‌های وب و افزونه‌های جدید را با استفاده ازسایت‌های صحنه‌سازی داخلی Flywheel آزمایش کنید. فقط سایت استیجینگ خود را فعال کنید و می توانید بدون دردسر (و بدون زحمت) سایت زنده خود را برای آزمایش کپی کنید. وقتی کارتان تمام شد، وارد کردن تغییرات از منطقه صحنه‌سازی به سایت زنده‌تان به سادگی یک کلیک یک دکمه است.

و اگر اصلاً سؤالی دارید، همیشه می‌توانید با تیم پشتیبانی Flywheel تماس بگیرید. ارسال بلیط از طریق ایمیل 24/7. یا اگر ترجیح می‌دهید با کسی صحبت کنید، می‌توانید با او تماس بگیرید یا یک چت زنده با یک نماینده دوستانه از دوشنبه تا جمعه (۹ صبح تا ۷ بعدازظهر CDT) راه‌اندازی کنید. Flywheel یکی از سریع‌ترین زمان‌های پاسخ‌دهی را در میان میزبان‌ها ارائه می‌دهد و تیم آن‌ها در همه موارد مربوط به میزبانی وردپرس آموزش دیده‌اند تا بتوانید به سرعت کمک مورد نیاز خود را دریافت کنید.

2. میزبانی سریع

ما همچنان سرعت وب سایت را مطرح می کنیم و اینکه تاثیر اولیه در وب چقدر مهم است، بنابراین بسیار مهم است که میزبان وب شما بتواند به سرعت سایت شما را ارائه دهد. خوانندگان جدید نمی خواهند 10 ثانیه منتظر بمانند تا میزبان ارزان قیمت شما بارگیری شود. پس به خودتان لطف کنید و کمی روی یک میزبان مدیریت شده عالی مانند فلایویل. آنها از کش کردن در سمت سرور داخلی استفاده می کنند. برای حفظ سرعت سایت شما (بدون نیاز به پلاگین اضافی)

پس چگونه می‌توانند سایت‌های مشتریان خود را با این سرعت اجرا کنند؟ Flywheel هر یک از برنامه های عالی خود را روی سرورهای خصوصی مجازی (VPS) تنظیم می کند، که بسیار بهتر از هر گزینه مشترکی است که ممکن است در جاهای دیگر پیدا کنید. چرا VPS خیلی بهتر از اشتراک گذاری است؟ به راحتی برای کسب و کار شما مقیاس پذیر است، حریم خصوصی و امنیت بیشتری ارائه می دهد و به شما امکان دسترسی به منابع بیشتری را می دهد تا وب سایت شما عملکرد بهتری داشته باشد. تنها دلیلی که برخی از وبلاگ نویسان میزبانی مشترک را به جای VPS انتخاب می کنند، اجتناب از مدیریت سرور خود است. اما با Flywheel می‌توانید تمام مزایای یک VPS را از یک میزبان معروف وردپرس مدیریت شده که از سرورهای شما برای شما مراقبت می‌کند، دریافت کنید.

Flywheel همچنین از 10 مکان سرور استفاده می‌کند، بنابراین می‌توانید نزدیک‌ترین مکان به منبع ترافیک خود را انتخاب کنید. به این ترتیب سایت شما برای اکثر خوانندگان شما حتی سریعتر بارگذاری می شود (یعنی اگر اکثر خوانندگان شما از اروپای شرقی هستند، مرکز داده لندن احتمالا بهترین گزینه برای شما خواهد بود).

اما اگر واقعاً می خواهید سرعت سایت خود را افزایش دهید Flywheel افزونه CDN ممتازی را ارائه می دهد که ممکن است به آن علاقه مند باشید. با ارتقاء به آن، Flywheel اطمینان حاصل می کند که خوانندگان شما در سراسر جهان در حال مشاهده هستند. تصاویر ذخیره شده در حافظه پنهان که در سرورهای نزدیک به آنها ذخیره شده است. و از آنجایی که آنها یکی از رهبران صنعت خود هستند، می دانید که بازدیدکنندگان شما از شانگهای تا سیراکیوز صفحات شما را با سرعت بالا مشاهده می کنند.

3. سایت های وردپرس ایمن

شما احتمالاً وقت ندارید بر روی هر جنبه ای از بهترین اقدامات امنیتی وردپرس تمرکز کنید، به همین دلیل است که یک هاست خوب به شما کمک می کند. Flywheel به شما کمک می‌کند با چند ویژگی داخلی که مطمئناً دوستشان دارید، سایت‌های خود را ایمن نگه دارید.

اولین و واضح ترین ویژگی امنیتی به روز رسانی های مدیریت شده وردپرس است. یکی از مزایای میزبانی مدیریت شده وردپرس این است که هرگز فراموش نخواهید کرد که نصب اصلی خود را دوباره به روز کنید. برای اطمینان از یک محیط وب امن، Flywheel سایت شما را با هر نسخه جدید وردپرس به روز نگه می دارد.

پشتیبان گیری خودکار به این معنی است که لازم نیست به یاد داشته باشید که به صورت دستی از پایگاه داده خود کپی کنید. Flywheel این کار را برای شما، به طور خودکار، هر شب انجام می دهد. اما شما همچنین این گزینه را دارید که به حساب خود وارد شوید و هر زمان که بخواهید نسخه پشتیبان خود را اجرا کنید. و اگر نیاز داشته باشید وب سایت خود را با استفاده از یکی از فایل های پشتیبان خود بازنشسته کنید، به سادگی کلیک کردن روی یک دکمه است.

امنیت بدون هکر یکی از شعارهای Flywheels است. آنها گذرواژه‌های قوی را برای هر مشتری/کاربر اعمال می‌کنند، تلاش‌های ورود به سیستم را محدود می‌کنند برای قطع حملات brute force و استفاده از مسدود کردن IP هوشمند (که به معنای یک بار نشانی IP در تلاش برای بداخلاقی است که آنها از سایر سایت‌های Flywheel مسدود شده‌اند.

به‌علاوه، آنها با Sucuri، متخصص امنیت وردپرس، همکاری کرده‌اند تا اسکن بدافزار را بدون هزینه اضافی ارائه دهند. بنابراین همه اینها به اضافه اجرای چند پروتکل امنیتی اولیه شما (تغییر منظم رمز عبور، نصب افزونه‌ها و طرح‌های زمینه از منابع معتبر و غیره) به این معنی است که وب‌سایت شما در Flywheel سالم و سالم کار می‌کند.

4. موارد اضافی

همانطور که قبلاً گفتیم، دلایل زیادی وجود دارد که Flywheel خجالتی یک گزینه میزبانی عالی است و آنها مجموعه ای از ویژگی های اضافی را ارائه می دهند که مطمئناً آنها را دوست خواهید داشت. یکی از آنها 100%آپ تایم چشمگیر است. یک میزبان خوب باید به توانایی خود در راه‌اندازی سایت(های) شما اطمینان داشته باشد و بسیاری از آنها تضمین 99.99% یا 100% آپتایم را دارند، به این معنی که سایت شما فقط به دلیل تعمیر و نگهداری سرور (که معمولاً فقط به یک زمان نیاز دارد) باید از کار بیفتد. چند دقیقه، و در نیمه شب اجرا می شود، زمانی که احتمالاً به هر حال ترافیک کمی دارید یا اصلاً وجود ندارد). Flywheel میزبانی است که می توانید به آن اعتماد کنید تا سایت های خود را ادامه دهید، و ثابت شده است که آنها 100% آپتایم دارند ماه به ماه.

آنها همچنین هیچ اضافه ندارند، تا کنون. طرحی که برای آن ثبت نام می کنید همان چیزی است که برای آن هزینه می کنید، بنابراین لازم نیست نگران باشید که سایت شما در یک پست Buzzfeed نشان داده شده است. افزایش ترافیک مانند برخی از برنامه های میزبانی مشترک منجر به اضافه شدن بیش از حد مضحک نمی شود. با این حال، با افزایش محبوبیت وب‌سایت شما، Flywheel مقیاس کردن آن را به یک طرح بزرگ‌تر که با نیازهای منابع شما مطابقت دارد، آسان می‌کند.

و آخرین ویژگی جالبی که می‌خواهیم شما در مورد آن بدانید این واقعیت است که Flywheel یک مجموعه مفید کتاب‌های الکترونیکی  را ارائه می‌کند. به عنوان یک صاحب کسب و کار آنلاین یا وبلاگ نویس فوق العاده، باید همیشه یاد بگیرید که از رقبا جلوتر بمانید و خوانندگان یا مشتریان خود را در حال رشد نگه دارید. Flywheel می داند که چقدر اهمیت دارد، به همین دلیل است که آنها به طور منظم کتاب‌های الکترونیکی مفید (رایگان) که هر کسی می‌تواند آن‌ها را دانلود کند تا در کار خود بهتر عمل کند.

Flywheel In The Wild

بنابراین ما به اشتراک گذاشتیم که چرا ممکن است بخواهید خودتان از Flywheel استفاده کنید، اما مشتریان واقعی در مورد میزبانی مدیریت شده وردپرس Flywheel چه نظری دارند؟ خوب با دیدن Flywheel در رتبه 1 برای خوشحالی مشتری، فکر می کنم می توان گفت که مردم آنها را دوست دارند. در اینجا چند بررسی واقعی مشتری آورده شده است:

به شما

اگر می‌خواهید بیشتر بیاموزید، کافی است سری به وب‌سایت Flywheel بزنید، جایی که می‌توانید مقاله‌ها را بخوانید و ویدیوهایی درباره همه چیزهایی که ارائه می‌دهند (مانند جهانی‌سازی، برنامه‌های انبوه، ادغام PayPal، فایل‌های گزارش، افزونه‌ها و موارد دیگر) تماشا کنید. .

وردپرس مدیریت شده توسط Flywheel میزبانی

پس نظر شما در مورد Flywheel چیست؟ ما دوست داریم که تجربه Flywheel خود را با سایر خوانندگان ما به اشتراک بگذارید. یا سوالی دارید که بتوانیم به شما پاسخ دهیم؟ فقط یک نظر در زیر برای ما بگذارید!

خروج از نسخه موبایل