بهترین خدمات نگهداری وردپرس در وب

بهترین خدمات نگهداری وردپرس در وب

کوچک یا بزرگ، امروزه هر کسب و کاری حضور آنلاین دارد. اگر می خواهید مورد توجه یا در دسترس قرار بگیرید، یک آدرس در بزرگراه اطلاعات کاملاً ضروری است. وردپرس محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا در بین صاحبان وب سایت است. راه اندازی و نگهداری آن آسان است، اما می تواند برای برخی کمی چالش برانگیز و برای بسیاری آزاردهنده باشد.

برای اینکه یک وب سایت بتواند بازدیدکنندگان را جذب کند، مهم است که سریع، کارآمد و عملکرد محور باشد. برای حفظ یک وب سایت دوستدار سئو، مقدار مناسبی از تعمیر و نگهداری به طور مداوم مورد نیاز است. محتوای وب‌سایت ممکن است عالی باشد، اما شما نمی‌توانید ترافیک آن را حفظ کنید، مگر اینکه مانند یک دستگاه تنظیم‌شده دقیق کار کند.

این می تواند حواس پرتی خوبی برای یک کسب و کار باشد. شما نمی خواهید وقت خود را صرف سرهم بندی کردن وب سایت خود کنید که ترجیح می دهید به فعالیت های اصلی تجاری اختصاص دهید. برای چنین افرادی پرمشغله و برای کسانی که زیاد به فناوری اهمیت نمی دهند، خدمات نگهداری وردپرس یک راه حل عالی است. می‌توانید این کار را به آنها بسپارید و روی کسب‌وکارتان تمرکز کنید.

گزینه های نگهداری وردپرس

تعدادی از ارائه دهندگان خدمات وجود دارند که می توانند با کمتر از 100 دلار در ماه از کل نگهداری وردپرس مراقبت کنند. با این قیمت، به‌روزرسانی‌های وردپرس (هسته، افزونه‌ها و تم)، پشتیبان‌گیری و بازیابی را انجام می‌دهند. برخی حتی می‌توانند موارد اضافی مانند زمان برنامه‌نویس را به کار ببرند.

برای بررسی اینکه آیا یک طرح برای شما گزینه خوبی است یا خیر، ممکن است ایده خوبی برای ریاضی باشد. ببینید چقدر زمان برای تعمیر و نگهداری و ارزش پولی این زمان صرف خواهید کرد. حتی اگر این کاملاً جمع نشود، باز هم می تواند مفید باشد. به عنوان مثال ممکن است نخواهید کاری را انجام دهید که برای شما آشنا نیست، که خوب است. گاهی اوقات بهتر است به یک متخصص اجازه دهید آن را مدیریت کند.

وب‌سایت‌ها همچنین به محافظت در برابر هکرها و بدافزارهای پنهان نیاز دارند. هکرها پیچیده‌تر شده‌اند و بدافزارها آسیب‌رسان‌تر شده‌اند. وقتی امنیت یک نگرانی است، شاید بهتر باشد آن را به متخصصان بسپارید.

خدمات نگهداری وب سایت نگرانی های مربوط به مالکیت وب سایت را از بین می برد. اکثر خدمات پشتیبانی قوی ارائه می دهند. اغلب، آن‌ها می‌توانند مشکلات را قبل از شما تشخیص دهند و بهتر می‌توانند آن‌ها را برای سایر اشخاص ثالث مانند ارائه‌دهندگان خدمات میزبان شناسایی و توضیح دهند. آنها همچنین تمایل دارند پیشگیرانه عمل کنند و می توانند فجایع آینده را ببینند.

آیا باید از هاستینگ همه کاره و ارائه دهنده تعمیر و نگهداری

توسعه دهندگان پلاگین وردپرس، فروشگاه های تم و ارائه دهندگان تعمیر و نگهداری بیشتر و بیشتر میزبانی را به لیست خدمات خود اضافه می کنند. این می تواند فرآیند ایجاد و مدیریت سایت شما را ساده کند، زیرا همه چیز در یک مکان است.

شخصاً، اگر یک سرویس all in one را در نظر می‌گیرید، فکر می‌کنیم استفاده از میزبانی همراه با برنامه تعمیر و نگهداری (که تقریباً همیشه میزبانی اشتراکی فروشندگان خواهد بود) کمی عقب مانده است. در عوض، ما توصیه می‌کنیم میزبانی با کیفیتی را انتخاب کنید که سپس امتیازات دیگری را که می‌خواهید به عنوان افزونه‌های ممتاز ارائه می‌دهد.

به عنوان مثال، WP Engine یک میزبان وردپرس مدیریت شده فوق العاده است و اگر می خواهید سایت خود را (بیشتر) در دستان آنها بگذارید، می توانید. برنامه‌های آن‌ها قبلاً دارای پشتیبان‌گیری داخلی است و از آنجا می‌توانید به سادگی مدیریت پلاگین هوشمند آنها را فعال کنید تا به‌روزرسانی‌های افزونه را خودکار کند و از Global Edge Security برای محافظت کامل از سایت مدیریت شده (WAF، CDN، بهینه‌سازی تصویر، نظارت بر عملکرد، و غیره) استفاده کند.

زمان استخدام کمک

به طور خلاصه، چرا باید تعمیر و نگهداری را به یک ارائه دهنده خدمات تعمیر و نگهداری بسپارید،

  • در زمان و احتمالاً در هزینه صرفه جویی می شود.
  • به شما اجازه می دهد تا روی کسب و کار اصلی تمرکز کنید.
  • در نیاز به تخصص داخلی صرفه جویی می کند.
  • پشتیبانی کامل از ارائه دهنده خدمات.
  • ارائه‌دهندگان خدمات می‌توانند با اشخاص ثالث مانند خدمات میزبانی تعامل داشته باشند.
  • اقدام پیشگیرانه امکان پذیر است و از خرابی احتمالی جلوگیری می شود.
  • ارائه‌دهندگان خدمات می‌توانند حتی قبل از شما متوجه خرابی شوند.
  • نگرانی های امنیتی در نظر گرفته شده است.
  • آرامش خاطر، سپردن مشکلات مهم به متخصصان.

اگر تصمیم گرفته اید که خدمات تعمیر و نگهداری وردپرس را با توانایی بیشتری نسبت به خودتان در دستان خود قرار دهید، سوال بعدی این است که به چه کسی می توانم به این کار اعتماد کنم؟ بسیاری از ارائه دهندگان خدمات نگهداری وردپرس وجود دارند، و ما در اینجا تعدادی از آنها را بررسی کرده ایم تا این کار را برای شما آسانتر کنیم.

توجه: لطفاً به یاد داشته باشید که این لیست صرفاً برای ارائه گزینه های نگهداری وردپرس است. WPExplorer هیچ گونه تضمینی در مورد شرکت های فهرست شده ارائه نمی کند. همیشه برای انتخاب سرویس مناسب برای وب سایت خود تحقیق کنید.

Fixmysite

به دنبال کمک سریع و یکباره برای مشکلی هستید؟ Fixmysite.com مطمئناً می تواند کمک کند. با ارائه طیف گسترده ای از خدمات، تیم دوستانه و مفید آنها برای هر چیزی که ممکن است نیاز داشته باشید آماده است. قیمت گذاری بر اساس سطح فنی کمک مورد نیاز شما متفاوت است. در حال حاضر (از ژانویه 2024) Fixmysite خدمات فردی زیر را ارائه می دهد:

  • کارهای کوچک و سفارشی سازی 39 دلار
  • تعمیر سایت وردپرس 49 دلار
  • 69 دلار مهاجرت
  • بهینه سازی سرعت 99 دلار
  • حذف بدافزار $119
  • نقل قول طراحی مجدد سایت

به‌علاوه یک برنامه نگهداری ماهانه به مبلغ 89 دلار در ماه که شامل اصلاحات ماهانه و همچنین پشتیبان‌گیری مدیریت شده، به‌روزرسانی‌ها و نظارت است.

برای شروع تنها کاری که باید انجام دهید این است که بلیطی را با شرح مفصلی از کمکی که به دنبال آن هستید باز کنید. خواه آیکون های اجتماعی را به هدر خود اضافه کنید یا مشکل صفحه بندی وبلاگ خود را برطرف کنید. تیم Fixmysite درخواست شما را بررسی می‌کند، به شما اطلاع می‌دهد که کدام طرح پشتیبانی ممکن است برای کار مناسب باشد، سپس دست به کار شوید. قبل از اینکه متوجه شوید، کار انجام خواهد شد و سایت شما به عنوان جدید خواهد بود!

پشتیبانی فنی WP

در مقایسه با برخی دیگر از گزینه‌های موجود در لیست ما، نسبتاً جدید است، پشتیبانی فنی WP برای کمک به اجرای وب‌سایت شما، تعمیر و نگهداری عمومی پیشگیرانه را ارائه می‌دهد. هموار.

برنامه‌ها فقط از 55 دلار در ماه شروع می‌شوند (از ژانویه 2024)، و جنبه‌های کلیدی نگهداری سایت را پوشش می‌دهند. این با یک بررسی اولیه بهداشتی برای عیب یابی هر گونه مشکلی که سایت شما ممکن است داشته باشد شروع می شود. علاوه بر این، تیم پشتیبانی فنی WP تمام پشتیبان‌گیری‌های سایت، به‌روزرسانی‌های هسته وردپرس شما را مدیریت می‌کند و به بهبود امنیت شما کمک می‌کند.

به دنبال اطلاعات بیشتر هستید؟ برای اصلاح نامحدود سایت، به‌روزرسانی‌های تم وردپرس مدیریت‌شده و 30 دقیقه (60 برای کسب‌وکار) پیشرفت‌ها برای سفارشی‌سازی سایت خود، به یک طرح حرفه‌ای یا تجاری ارتقا دهید. با پشتیبانی فنی WP می‌توانید بر روی کارهای روزمره تجاری خود تمرکز کنید و مدیریت سایت خود را به دستان توانا آنها بسپارید.

اما این همه ماجرا نیست. پشتیبانی فنی WP خدمات اضطراری را نیز ارائه می دهد. در اسرع وقت یک تعمیر سریع با قیمت 110 دلار، حذف بدافزار یا به روز رسانی PHP با قیمت 205 دلار، بهینه سازی سرعت با قیمت 275 دلار دریافت کنید، یا تیم آنها را برای کارهای سفارشی از 40 دلار در ساعت استخدام کنید. بنابراین، چه بخواهید در حال تماس باشید، چه فقط زمانی که به آن نیاز داشته باشید، آنها طرحی را ارائه می‌کنند که برای شما ساخته شده است.

WPBuffs

بهترین خدمات نگهداری وردپرس در وب 7

برای راهنمایی و نگهداری وردپرس، WPBuffs واقعا خود را به عنوان یک گزینه قابل اعتماد ثابت کردند. کل تیم مجموعه ای از کارشناسان وردپرس از سراسر جهان هستند که آماده کمک هستند. آنها به سرعت استرس راه اندازی یک سایت وردپرس را از بین می برند، چه یک وبلاگ یا یک فروشگاه تجارت الکترونیکی داشته باشید.

طرح‌های نگهداری از 79 دلار در ماه (یا 66 دلار در ماه با برنامه سالانه) شروع می‌شوند و شامل به‌روزرسانی‌های هفتگی، نظارت 24 ساعته و پشتیبانی اضطراری، ادغام Google Analytics، پشتیبان‌گیری روزانه ابری و گزارش‌های فعالیت است. از آنجا می توانید طرح خود را برای خدمات بیشتر ارتقا دهید. به عنوان مثال، برنامه‌های Protect 159 دلاری در ماه نیز بهینه‌سازی‌های امنیتی و ویرایش‌های نامحدود وب‌سایت را پوشش می‌دهند، بنابراین اگر وب‌سایتی با صفحات فرود زیادی راه‌اندازی می‌کنید که برای سفارشی‌سازی آن به کمک نیاز دارید، این می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای شما باشد.

اما این همه چیز نیست – یک پیشنهاد منحصر به فرد از WPBuffs تعمیر و نگهداری با برچسب سفید است. بنابراین اگر قبلاً خدمات ایجاد وب‌سایت یا میزبانی را به مشتریان می‌فروشید اما زمان نگهداری از آنها را ندارید، می‌توانید آنها را با WPBuffs تحت نام تجاری خود تنظیم کنید.

خدمت خدمت

در مقایسه با رقبا، Valet یک سرویس گران قیمت وردپرس است، اما چیزی که دریافت می کنید مشاوره با تیمی از متخصصان است. Valet وب سایت های وردپرس پیشرفته را نگهداری، توسعه و حتی مهاجرت می کند. آنها مشکلات را برطرف می کنند و به توسعه وب سایت کمک می کنند.

از وردپرس اصلی و تعمیر و نگهداری تجارت الکترونیک، پشتیبانی و توسعه حرفه‌ای گرفته تا دسترسی، و ممیزی‌ها و ارزیابی‌های وب‌سایت – همه چیز روی میز است. آنها اطمینان حاصل می کنند که سایت شما همیشه فعال است و اقدامات پیشگیرانه و اصلاحی انجام می دهند.

قیمت آنها فوراً در وب سایت آنها قابل دسترسی نیست و شما باید فرمی را پر کنید که بر اساس آن نیازهای شما را ارزیابی کرده و آن را قیمت گذاری کنند. با بیش از 50 سال تجربه جمعی، تمام نیازهای وردپرس شما را می توان به عهده آنها گذاشت.

WP Maintainer

WP Maintainer خدماتی را با 99 دلار در ماه در هر سایت (از ژانویه 2024) با دسترسی به ساعات برنامه‌نویس اضافی با نرخ‌های کاهش‌یافته ارائه می‌دهد. و خدمات اضافی با پرداخت هزینه، مانند بهینه سازی عملکرد (19 دلار در ماه) یا فایروال/CDN (49 دلار در ماه). چیزی که دریافت می‌کنید پشتیبانی مقیاس‌پذیر و آرامش خاطر است که بدانید از وب‌سایت شما مراقبت می‌شود.

نگهداری، امنیت، پشتیبان گیری و پشتیبانی در این طرح گنجانده شده است. پاکسازی بدافزار و اشکالات توسط متخصصان امنیتی در Sucuri انجام می شود. هدف این سرویس ایمن نگه داشتن سایت شما، به‌روزرسانی، پشتیبان‌گیری و اجرای روان است.

WP Minder

WP Minder طیف وسیعی از خدمات تعمیر و نگهداری وردپرس را تحت 3 طرح ارائه می دهد، که کمترین آن است. از 75 دلار شروع می شود و تا بالاترین قیمت 250 دلار ادامه می یابد. این به طور خاص برای مشاغل کوچک طراحی شده است و پشتیبانی و محافظت عالی را با قیمت مقرون به صرفه ارائه می دهد.

پاک‌سازی هک، انتقال سایت، کمک افزونه، ممیزی امنیتی و بررسی عملکرد همگی در خارج از طرح‌ها نیز بر اساس  الزم ارائه می‌شوند.

هیچ قراردادی لازم نیست و می‌توانید در هر زمانی برنامه‌ها را تغییر دهید یا لغو کنید. تخفیف‌ها برای چندین سایت در دسترس است و می‌توانید برای بسته‌های سفارشی‌شده با آن‌ها در مورد نیازهای خاص صحبت کنید.

نظرات نهایی در مورد تعمیر و نگهداری وردپرس

ارائه دهندگان خدمات نگهداری وردپرس بسیار بیشتری وجود دارند. و شما می توانید پس از ارزیابی نیازهای خود انتخاب کنید. تیم Automattic در وردپرس با به‌روزرسانی‌ها و بهبودهای منظم، به خوبی سیستم مدیریت محتوای وردپرس را در حالت عالی نگه می‌دارد. اما برای به دست آوردن تمام مزایای این امر، صاحبان وب سایت باید با تغییرات وردپرس هماهنگ باشند.

ارائه دهندگان خدمات تعمیر و نگهداری وردپرس این شکاف را به خوبی پر می کنند. آنها همچنین یک لایه امنیتی به وب سایت شما اضافه می کنند تا مطمئن شوند که سایتی بدون اشکال دارید. ممیزی دوره‌ای امنیتی، تمیز کردن، اصلاح حفره‌های امنیتی و نظارت مستمر، سایت را به صورت شبانه‌روزی در برابر هکرها و عفونت‌های بدافزار ایمن نگه می‌دارد. از خرابی احتمالی جلوگیری می شود و زمان قطعی واقعی کاهش می یابد.

بنابراین ادامه دهید، وب‌سایت خود را ایمن کنید و مطمئن باشید که می‌دانید وب‌سایت شما ایمن است و زمان کار عالی دارد.

خروج از نسخه موبایل