افزونه Maps Marker Pro برای بررسی وردپرس

افزونه Maps Marker Pro برای بررسی وردپرس

با حداقل 72 ویژگی قدرتمند، Maps Marker Pro (به قول توسعه دهنده آن) “جامع ترین و کاربرپسندترین راه حل نقشه برداری برای وردپرس” است. چه در حال سازماندهی یک دوچرخه سواری اجتماعی باشید، چه به دنبال افزایش ترافیک پیاده به رستوران تایلندی خود باشید، یا در حال برنامه ریزی برای راه اندازی یک مغازه نانوایی بوتیک باشید، Maps Marker Pro راه حل انتخابی نقشه برداری وردپرس است.

در این مقاله، ما قصد داریم به Maps Marker Pro نگاهی دقیق‌تر بیندازیم و نشان دهیم که از چه تعداد از قدرتمندترین ویژگی‌های آن می‌توان برای وب‌سایت وردپرس خود استفاده کرد.

ویژگی های اصلی افزونه Maps Marker Pro


اصلی ترین عملکرد Maps Marker Pro به شما امکان می دهد برای موقعیت جغرافیایی که در ذهن دارید یک نشانگر ایجاد کنید، از یکی از هزاران نماد برای آن مکان را نشان دهید و یک پیوند برای مسیرها ایجاد کنید. متن اضافی را می توان در یک پنجره بازشو اضافه کرد.

می توانید خوشه هایی از نشانگرها را نیز ایجاد کنید. به عنوان مثال بگویید که شما یک تولید کننده و توزیع کننده غذای ارگانیک سگ هستید. مشتریان شما ممکن است بخواهند بدانند که محصول شما را از کجا خریداری کنند. می‌توانید از خوشه‌ها برای شناسایی هر منطقه از شهر که غذای سگ شما در آن یافت می‌شود، استفاده کنید، و مصرف‌کنندگان می‌توانند مکان‌های فروشگاهی را در هر منطقه پیدا کنند.

ویژگی های قابل توجه اضافی Maps Marker Pro

  • از کدهای کوتاه برای جاسازی نقشه‌ها در صفحات، پست‌ها، الگوها و ابزارک‌های خود استفاده کنید.
  • نمایش نمادها قابل تنظیم هستند.
  • نقشه های پایه خود را انتخاب کنید، از جمله نقشه های گوگل، نقشه خیابان باز، بینگ، نقشه باکس، و نقشه های WMTS سفارشی.
  • کاملاً پاسخگو است.
  • کدهای QR نقشه های خود را به بسته بندی و غیره اضافه کنید
  • یک افسانه نقشه ایجاد کنید.

همه این ویژگی‌ها و موارد دیگر با هزینه مجوز یک‌باره در دسترس هستند.

پشتیبانی استاندارد برای یک دامنه در طرح شخصی با قیمت 31 دلار موجود است. پنج دامنه در طرح پلاس با قیمت 87 دلار پشتیبانی می‌شوند و طرح حرفه‌ای از 25 دامنه با هزینه 164 دلار پشتیبانی می‌کند. اگرچه هر مجوز یک بار هزینه است، به روز رسانی و پشتیبانی مستمر هزینه ای سالانه دارد.

می‌توانید این ویژگی‌ها را قبل از اجرای کامل با فعال کردن یک دوره آزمایشی 30 روزه. اگر یا زمانی که آماده ارتقا به نسخه حرفه‌ای هستید، نسخه آزمایشی به‌طور یکپارچه به نسخه پولی منتقل می‌شود.

تصمیم گیری اینکه کدام ویژگی برای شما بهترین است

با ویژگی‌های بسیار زیادی که می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید، ممکن است تعجب کنید که کدام یک واقعاً می‌تواند برای شما و اهداف تجاری شما مفید باشد. بیایید برخی از مطالعات موردی واقعی را بررسی کنیم.

Ewetopia از Maps Marker Pro برای نشان دادن جایی که مشتریان می توانند محصولات خود را پیدا کنند استفاده می کند. در تصویر زیر، آنها از خوشه‌بندی، لایه‌ها و نمادها برای اشاره به بازارها و رستوران‌هایی که محصولاتشان را حمل می‌کنند، استفاده می‌کنند.

نمونه‌هایی از خوشه‌بندی و نمادهای مختلف نشانگر

مرکز گردشگری دوچرخه سواری نیاگرا چندین نقشه نیز ایجاد کرد. برخی مسیرهای دوچرخه سواران را نشان می‌دهند و برخی دیگر نشان می‌دهند که دوچرخه‌سواران می‌توانند برای تعمیر و خدمات اضافی در طول مسیرهای دوچرخه توقف کنند. تصویر سوم مربوط به افسانه Maps Marker Pro است.

تصویر صفحه از مسیرهای GPX مسیر شراب نیاگارا

نمایش نشانگرهای اجاره و تعمیر دوچرخه

عکس از یک افسانه نقشه

برای ایجاد نقشه‌های خود که به همان اندازه دقیق و حرفه‌ای به نظر می‌رسند، به آموزش کارتوگرافی نیازی نیست.

آوردن جهان به در (مجازی یا فیزیکی) شما

همه اینها دقیقاً چگونه انجام می شود؟ فرض کنید شما مالک Mindi’s Moochi Delights & Cafe هستید – جایی که دسرهای موچی، نوشیدنی‌ها و اقلام منوی آشپزی کوتاه را می‌فروشید. شما هم وب‌سایت دارید و هم فروشگاه‌های آجری، اما هدف اصلی بازاریابی شما این است که بازدیدکنندگان را وارد فروشگاه خود کنید. قدم بعدی شما چه خواهد بود؟

مرحله 1

پس از نصب، روی Maps Marker Pro در پانل مدیریت خود در وردپرس کلیک کنید و سپس روی «افزودن نشانگر جدید» کلیک کنید. شما باید به صفحه ای هدایت شوید که شبیه به این است:

نمایش “افزودن نشانگر جدید”

مرحله 2

تمام فیلدهای لازم را پر کنید. می‌خواهید نشانگر را نام‌گذاری کنید، مکان آن را وارد کنید، اندازه نقشه و سطح زوم آن را انتخاب کنید، یک لایه (در صورت تمایل) اختصاص دهید، نوع جعبه کنترل و صفحه نمایش را تعیین کنید، یک نماد را انتخاب کنید، تصمیم بگیرید که آیا می‌خواهید پنجره بازشو را داشته باشید یا خیر. متن، و اگر چنین است، آن متن را وارد کنید و سپس روی انتشار کلیک کنید.

ممکن است از شما خواسته شود مختصات طول و عرض جغرافیایی را برای مکان مورد نظر خود ارائه دهید. در اینجا ساده ترین راهی است که من برای انجام این کار پیدا کردم. وقتی همه فیلدها پر شدند، باید چیزی شبیه به این باشند:

پر کردن فیلدهای «افزودن نشانگر جدید»

مرحله 3

کد کوتاه نشانگر جدید خود را از بالای صفحه کپی کنید:

این جایی است که شما کد کوتاه نقشه خود را می گیرید

از طرف دیگر، می‌توانید روی دکمه افزودن نقشه که در بالای منوی ویرایشگر متن صفحه یا پست جدید خود قرار دارد، کلیک کنید.

از طرف دیگر، می‌توانید با کلیک کردن روی «افزودن» کد کوتاه را در یک صفحه یا پست جدید وارد کنید. نقشه» پیوند

اگر پست یا صفحه‌ای ندارید که در آن نقشه جدید خود را نمایش دهید، یکی ایجاد کنید، سپس کد کوتاه را در ناحیه مناسب اضافه کنید. صفحه یا پست خود را به دلخواه قالب بندی کنید و سپس نقشه جدید خود را آزمایش کنید. نتیجه نهایی اینجاست:

نقشه تمام شده شما اینگونه به نظر می رسد

این نقشه اولیه دارای یک تصویر واضح با مختصات دقیق است. مطمئناً به مشتریان کمک می کند تا درک بصری از مکان کسب و کار به دست آورند. اطلاعاتی که به کادر بازشو اضافه می‌شود، تجربه مشتری را بیشتر افزایش می‌دهد، زیرا آنها نیازی به جستجوی اطلاعات اولیه مانند ساعات کاری یا در دسترس بودن پارکینگ ندارند.

استفاده از Maps Marker Pro با کسب و کار رو به رشد

وقتی لایه‌ها را ایجاد می‌کنید،
مکان‌های مجاور به خوشه تبدیل می‌شوند

همانطور که کسب و کار یا رویداد سازمان‌دهی شده شما رشد می‌کند، عمق اطلاعاتی که با استفاده از افزونه WordPress Maps Marker Pro خود در اختیار بازدیدکنندگان سایت قرار می‌دهید نیز می‌تواند افزایش یابد.

به‌طور متوسط، بازدیدکنندگان سایتی که یک درخواست نقشه ارائه می‌کنند – مانند درخواست برای مشاهده یک مکان جغرافیایی در وب‌سایت شما – به صدها منبع نقشه در پشت صحنه نیاز دارند. وقتی یک سرور وب مجبور است این مقدار اطلاعات را به خاطر بیاورد، صفحات ممکن است کندتر بارگیری شوند، که تجربه کاربری ضعیفی را به همراه دارد.

بازدیدکنندگان سایت معمولاً به جای اینکه منتظر بارگذاری صفحه باشند، وب سایت دیگری را جستجو می کنند. اما خبر خوب این است که گزینه خوشه بندی ارائه شده توسط افزونه Maps Marker Pro زمان بارگذاری صفحه را کاهش می دهد.

در تصویر بالا، دایره سبز نمونه ای از خوشه بندی است. دو کافه در مجاورت یکدیگر قرار دارند، بنابراین آنها در کنار هم قرار دارند. پس از کلیک کردن، بینندگان می توانند مکان های جداگانه هر کدام را ببینند.

برای ایجاد خوشه‌ها، باید لایه‌هایی شبیه به نشانگرهایی که در بالا توضیح دادیم بسازید. به جای «افزودن نشانگر جدید»، «افزودن لایه جدید» را انتخاب کنید. پس از پر کردن تمام فیلدها و ذخیره لایه جدید، سپس می توانید نشانگرهای خود را تعیین کنید تا در لایه ای که ایجاد کرده اید ظاهر شوند. این منجر به تصویر مستقیماً در بالا می شود – یک نقشه با چندین مکان خوشه ای.

آیا Maps Marker Pro را امتحان کرده اید؟

افزونه Maps Marker Pro ابزار بسیار خوبی است که شما را به ارائه یک لایه اطلاعات اضافی به بازدیدکنندگان سایت و مشتریان بالقوه می‌رساند. دارای ده‌ها ویژگی و گزینه ترجمه است و منحنی یادگیری کم عمقی دارد، بنابراین برای فعال‌سازی و نمایش نقشه‌هایتان نیازی به صرف زمان زیادی از برنامه‌های شلوغ خود نخواهید داشت.

Maps Marker Pro

را دریافت کنید

آیا فکر می‌کنید که افزونه Maps Marker راه‌حل مناسبی برای کسب‌وکار شما خواهد بود؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید!

خروج از نسخه موبایل