چگونه یک وب سایت برای موسسات خیریه غیرانتفاعی بسازیم

چگونه یک وب سایت برای موسسات خیریه غیرانتفاعی بسازیم

گروه‌های زیادی وجود دارند که سعی می‌کنند به ایجاد تغییر در جهان کمک کنند و یکی از بهترین راه‌ها برای جلب حمایت برای هدف شما ایجاد یک وب‌سایت برای گسترش آگاهی است. در حالی که افراد بزرگی مانند Red Cross یا Word Wildlife Fund می‌توانند یک تیم کامل را استخدام کنند تا یک وب‌سایت برای آنها ایجاد کنند، گروه‌های محلی احتمالاً منابع مشابهی در دسترس ندارند. اما برای ایجاد یک وب سایت چشمگیر نیازی به بودجه عظیم ندارید و ما حتی نحوه انجام آن را به شما نشان خواهیم داد.

چرا وردپرس را برای وب سایت خیریه خود انتخاب کنید

فقط در صورتی که تصمیم خود را نگرفته باشید که از کدام پلتفرم وب می خواهید استفاده کنید، به شما نشان خواهیم داد که چرا وردپرس خود میزبان بهترین گزینه برای وب سایت غیرانتفاعی شما است. بله – وردپرس بهتر از Wix، Squarespace و همه آن گزینه‌های «تنظیم سریع» است. و در حالی که بسیاری از این دلایل در مورد هر کسب و کار کوچکی صدق می کند، چند نکته کلیدی مختص موسسات خیریه وجود دارد.

وردپرس آسان است

مهمتر از همه، استفاده از وردپرس آسان است، حتی برای کسانی که تازه وب‌سایت ایجاد می‌کنند. و اگر زمانی گیر کردید، تعداد زیادی راهنما، انجمن و ویدیوی آموزشی رایگان وجود دارد (مانند مواردی از WP101) برای کمک به یادگیری شما.

و هنگامی که به آن دست پیدا کردید، هزاران ابزار برای آسان کردن ادامه استفاده از وردپرس وجود دارد. اگر افزونه رایگان Jetpack (از Automattic، سازندگان وردپرس) را نصب کنید، می‌توانید پست های وبلاگ را از طریق ایمیل منتشر کنید، با افزونه رایگان SNAP می توانید به‌طور خودکار پست‌های وبلاگ را در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید، و هزاران افزونه، تم و خدمات دیگر برای انواع امتیازات دیگر فقط برای وردپرس وجود دارد.

وردپرس پاسخگو است

ما در عصر موبایل زندگی می‌کنیم و کاربران برای دسترسی به وب به تلفن‌ها و تبلت‌ها متکی هستند. بنابراین، برای سازمان‌های غیرانتفاعی، داشتن یک وب‌سایت کاملاً کارآمد و آماده برای تلفن همراه ضروری است تا خوانندگان شما بتوانند از هر دستگاه تلفن همراهی به وبلاگ، رویدادها، صفحه کمک مالی و موارد دیگر دسترسی داشته باشند.

Lucky for you WordPress به طور کامل از طرح‌بندی‌های واکنش‌گرا پشتیبانی می‌کند، فقط مطمئن شوید که موضوعی را انتخاب کنید که پاسخگو باشد. که نباید خیلی سخت باشد زیرا 99٪ از تم‌های منتشر شده در چند سال گذشته پاسخگو هستند. اما برای اطمینان، همیشه سایت نمونه نمایشی را قبل از نصب یک طرح زمینه آزمایش کنید تا مطمئن شوید که تمام عملکردها و ویژگی های مورد نظر شما را دارد.

وردپرس انعطاف پذیر است

در کنار همین خط وردپرس که استفاده از آن آسان است، به لطف تنوع گسترده تم ها و افزونه های موجود برای پلتفرم، گسترش و سفارشی سازی آن نیز آسان است. تقریباً برای هر چیزی که سازمان خیریه یا غیرانتفاعی شما ممکن است نیاز داشته باشد، راه حلی وجود دارد، از جمله ویژگی‌هایی برای:

  • اخبار را با وبلاگ داخلی خود به اشتراک بگذارید
  • با افزونه رایگانی مانند اهدای مالی PayPal

  • کمک‌ها را بپذیرید
  • ، یا با استفاده از ویژگی‌های تعبیه‌شده در قالب وردپرس (مثلاً با در مجموع می‌توانید با چسباندن پیوند اهدای Paypal خود)

  • لیست‌های پستی ایجاد کنید و با افزونه‌های رایگان برای سرویس‌های محبوب مانند MailChimp و MailPoet< /a>
  • با رویدادها، تقویم‌های

  • افزودن رویدادها افزونه تقویم
  • توسط Modern Tribe

  • فروشگاهی بسازید برای فروش کالاهای پایدار، جمع‌آوری کمک مالی برای یک سفر ماموریتی آتی یا ارائه دانلود رایگان به خوانندگان خود با استفاده از ووکامرس یا Easy Digital Downloads
  • و خیلی چیزهای دیگر – هزاران منبع موجود در وب وجود دارد!

وردپرس مقرون به صرفه است

یکی از بزرگ‌ترین موانعی که بسیاری از سازمان‌های غیرانتفاعی و خیریه با آن مواجه شده‌ایم، بودجه محدود است. این کاملا منطقی است. می‌خواهید پولتان را در جایی خرج کنید که بیشترین تأثیر را دارد که اغلب روی کار خوب واقعی‌ای است که انجام می‌دهید.

خب برای شروع، وردپرس رایگان است. بدون نیاز به خرید نرم افزار شما می توانید وردپرس را به صورت رایگان از وب سایت خود دانلود کنید، اما اکثر شرکت های میزبان نصب ساده با یک کلیک ( وردپرس را به یک گزینه و آسان وب سایت رایگان تبدیل کنید.

و در این مورد، میزبانی نیز می‌تواند رایگان باشد. بسیاری از شرکت ها میزبانی رایگان را به سازمان های غیرانتفاعی 501(c)3 ثبت شده در ایالات متحده ارائه می دهند. در بیشتر موارد شما فقط باید یک فرم ساده را پر کنید و مدرکی دال بر تصمیم سازمان خود را نشان دهید و سپس هزینه میزبانی شما دقیقا 0 دلار خواهد بود. در اینجا دو میزبان مشهور و قابل اعتماد شرکت‌کننده آورده شده است:

میزبانی مدیریت شده وردپرس را ترجیح می دهید؟ Kinsta یک 15٪ تخفیف در میزبانی وب برای غیر انتفاعی ها ارائه می دهد. بسیار عالی (به خصوص اگر از میزبانی رایگان 2 ماهه آنها با برنامه های سالانه استفاده کنید). این یک راه عالی برای دریافت میزبانی درجه یک (با پشتیبان‌گیری خودکار، پشتیبانی 24 ساعته، SSL رایگان و موارد دیگر) با قیمتی است که سازمان غیرانتفاعی شما می‌تواند بپردازد.

و هزاران و هزاران زمینه و افزونه رایگان وجود دارد که می‌توانید برای افزودن زیبایی و عملکرد به سایت وردپرس خود نصب کنید. بنابراین می‌توانید دقیقاً 0 دلار در وب‌سایت غیرانتفاعی خود خرج کنید تا زمانی که مایل باشید از کمی روغن آرنج استفاده کنید.

اکنون که می‌دانید چرا وردپرس بهترین گزینه برای سازمان غیرانتفاعی شماست، وقت آن است که وارد آن شوید و وب‌سایت غیرانتفاعی خود را ایجاد کنید!

چگونه یک وب سایت برای غیرانتفاعی خود بسازیم

ایجاد یک وب سایت برای یک موسسه خیریه یا غیرانتفاعی مانند هر وب سایت وردپرس دیگری شروع می شود. 4 مرحله اساسی برای نصب، راه اندازی و آماده سازی وب سایت شما وجود دارد.

1. هاست و نام دامنه خود را انتخاب کنید

ابتدا به هاست و نام دامنه نیاز دارید. در بالا به گزینه‌های میزبانی رایگان در دسترس برای غیرانتفاعی 501(c)3 اشاره کردیم، اما هزاران گزینه میزبانی مقرون‌به‌صرفه دیگر برای گروه‌های خیریه موجود است. در اینجا یک لیست سریع از گزینه های میزبانی مناسب با بودجه مورد علاقه ما آمده است:

و در مورد نام دامنه، برخی از طرح‌های میزبانی شامل یک نام رایگان (برای اولین سال) هنگام ثبت نام برای یک طرح میزبانی جدید می‌شوند. اما اگر این کار را نکردند، می‌توانید $1 دامنه از GoDaddy بخرید و سپس دامنه خود را به سرور خود نشان دهید (GoDaddy یک راهنمای راهنمای جامع، بنابراین می توانید مطمئن شوید دامنه خود را به درستی نشان می دهید).

2. وردپرس

را نصب کنید

مرحله 2 ساده است. با بسیاری از شرکت های میزبانی مشترک و ابری، نصب وردپرس یک گزینه ساده با یک کلیک است. هنگامی که در ابتدا میزبانی خود را راه اندازی می کنید، از شما خواسته می شود که یک پلت فرم وب سایت را انتخاب کنید. فقط روی گزینه وردپرس کلیک کنید و اجازه دهید شرکت میزبان جادوی خود را انجام دهد.

اگر تصمیم گرفتید کمی بیشتر در هاست خود سرمایه گذاری کنید و یک طرح مدیریت شده وردپرس را از شرکتی مانند Flywheel یا WPEngine (که آنچه ما در اینجا در WPExplorer استفاده می کنیم)، پس حتی لازم نیست انگشت خود را بردارید. وردپرس قبلاً برای شما نصب شده است – بنابراین واقعاً می توانید از این مرحله بگذرید!

3. یک قالب وردپرس

را انتخاب کنید

اکنون برای بخش سرگرم کننده – انتخاب یک موضوع. برای هر بودجه تم‌هایی وجود دارد، بخش مهم این است که تصمیم بگیرید در یک طرح زمینه به چه چیزی نیاز دارید و چه سطحی از خدمات را از برنامه‌نویس می‌خواهید.

طرح‌های زمینه رایگان عالی هستند زیرا رایگان هستند، اما با پشتیبانی ارائه نمی‌شوند (شما می‌توانید اشکالات تم را به توسعه‌دهنده گزارش دهید، اما درخواست کمک رایگان برای یک تم رایگان است. کمی تابو). طرح‌های زمینه رایگان اغلب ویژگی‌ها و گزینه‌های سفارشی‌سازی محدودی دارند، اما گزینه‌های رایگان زیادی وجود دارد. توصیه می‌کنیم از وب‌سایت‌های قابل اعتمادی مانند WordPress.org یا همین‌جا در WPExplorer در ما استفاده کنید. بخش href=”https://www.wpexplorer.com/free-wordpress-themes/”>تم های رایگان تا مطمئن شوید که تم رایگان شما هنوز به خوبی کدگذاری شده است. در اینجا انتخاب های ما برای بهترین تم های وردپرس غیرانتفاعی رایگان است:

Elegant یک قالب رایگان وردپرس است که ما در اینجا در WPExplorer ایجاد کردیم و برای هر غیرانتفاعی و همچنین هر سازمان دیگری عالی است. با طراحی تمیز و ظریف، بخش ویژگی های صفحه اصلی داخلی، نمونه کارها (که به راحتی می تواند به عنوان یک گالری یا حتی یک بخش رویدادها تبدیل شود)، صفحه کارکنان و البته یک وبلاگ. این تم با اکثر افزونه‌ها نیز سازگار است، بنابراین همیشه می‌توانید ویژگی‌های اضافی (مانند فرم کمک مالی PayPal) را با یک یا دو افزونه اضافه کنید.

Cannyon یکی دیگر از گزینه‌های رایگان عالی برای ساخت یک وب‌سایت سازگار با محیط زیست یا غیرانتفاعی است. این تم شامل یک تصویر صفحه اصلی چشمگیر است که در آن می توانید چند پیوند سریع به صفحات مهم اضافه کنید (مانند «درگیر شوید» یا «امروز اهدا کنید»). بعلاوه یک بخش ساده وجود دارد که در آن می توانید نکات کلیدی سازمان شما را برجسته کنید، و همچنین یک وبلاگ کامل برای به اشتراک گذاری اخبار، رویدادها و هر چیز دیگری که ممکن است به آن فکر کنید.

طرح‌های ممتاز شامل ویژگی‌های بیشتر و پشتیبانی ممتاز است. اکثر مضامین ممتاز شامل ویژگی‌های داخلی برای سفارشی‌سازی‌ها و عملکردهای تخصصی هستند (مانند انواع پست سفارشی برای کارکنان یا نمونه کارها، یا سیستم‌های رتبه‌بندی داخلی، یا حتی سازندگان صفحه). طرح‌های زمینه ممتاز نیز با پشتیبانی ارائه می‌شوند، بنابراین اگر می‌خواهید بتوانید از توسعه‌دهنده طرح زمینه کمک بخواهید، قطعاً حق بیمه راهی است که می‌توانید انجام دهید. درست مانند تم های رایگان، ما به شدت توصیه می کنیم هنگام خرید یک تم از فروشگاه های تم محبوب و قابل اعتماد استفاده کنید. به این ترتیب متوجه می شوید که یک محصول با کیفیت دریافت می کنید. در زیر چند مورد از تم های وردپرس غیرانتفاعی ممتاز ما وجود دارد:

ما قبلاً گفته‌ایم، اما Total واقعاً یکی از انعطاف‌پذیرترین قالب‌های وردپرس موجود است. ما آن را ساختیم و 100 درصد پشت آن ایستاده ایم. با یک سفارشی‌ساز تم زنده توسعه یافته وردپرس (پر از رنگ‌ها، فونت‌ها، اندازه، فاصله و موارد دیگر)، صفحه‌ساز Visual Composer به‌علاوه ماژول‌های سازنده انحصاری Total، شامل لغزنده‌های برتر (انقلاب، لایه و لغزنده‌های انعطاف‌پذیر اولیه)، نمونه کارها، ماژول‌های کارکنان ، گزینه های سرصفحه و موارد دیگر Total ساخت یک وب سایت با ظاهر سفارشی را ممکن می کند. و به لطف وب‌سایت‌های آزمایشی متعدد، تنها کاری که باید انجام دهید این است که داده‌های نمونه را برای هر یک از موضوعات (از جمله Sustainable demo) برای شروع سریع طراحی وب سایت غیرانتفاعی خود.

اگر به‌دنبال وب‌سایت سازمان غیرانتفاعی یا خیریه‌ای می‌گردید که کاملاً آماده انتشار باشد، به Risen نگاه نکنید. اگرچه به عنوان تم کلیسا به بازار عرضه می شود، اما واقعاً می تواند برای هر هدفی استفاده شود. این طرح زمینه واکنش‌گرا است، با انواع پست سفارشی مفید (خطبه‌ها، گالری‌ها، رویدادها و موارد دیگر) از قبل بارگذاری شده است و دارای گزینه‌های سفارشی‌سازی آسان برای استفاده است، بنابراین می‌توانید طرح زمینه را مطابق با نیازهای خود تغییر دهید.

4. افزودن افزونه های مفید

افزونه ها بخشی از چیزی هستند که وردپرس را بسیار انعطاف پذیر می کند. آنها تقریباً برای هر چیزی که فکرش را بکنید عملکردهای خاصی را به سایت وردپرس شما اضافه می کنند. فرم‌های سفارشی، پیوندهای اشتراک‌گذاری اجتماعی، انجمن‌ها، ذخیره‌سازی پنهان، مسدود کردن هرزنامه، SEO، خرده‌های نان، فونت‌های سفارشی و موارد دیگر. البته هزاران گزینه با قیمت های مختلف از رایگان تا اشتراک سالانه ممتاز وجود دارد. ما در بالا به چند مورد اشاره کردیم، اما در اینجا لیستی سریع از برخی از افزونه‌ها وجود دارد که ممکن است بخواهید برای وب‌سایت غیرانتفاعی خود در نظر بگیرید:

  • کمک‌های مالی: کمک‌های مالی PayPal، بخشید
  • رویدادها: تقویم رویداد، آن را تقویم کنید!، EventOn
  • فروشگاه: WooCommerce، دانلودهای دیجیتال آسان
  • خبرنامه: MailChimp برای WP، خبرنامه‌های MailPoet، خبرنامه
  • فرم‌ها: فرم‌های نینجا، فرم های جاذبه
  • اشتراک گذاری اجتماعی: Jetpack، پوستر خودکار شبکه های اجتماعی (SNAP)، Monarch، اشتراک گذاری آسان اجتماعی
  • نمونه کارها: NextGen، Essential Grid
  • لغزنده: انقلاب لغزنده
  • منو منو: UberMenu
  • مسدود هرزنامه: Akismet، زنبور ضد اسپم
  • SEO: Yoast SEO، بسته سئوی All-in-One-Seo
  • امنیت: Wordfence، Solid Security، Solid Security Pro
  • پشتیبان‌گیری: VaultPress، Updraft، پشتیبان گیری جامد
  • در حافظه پنهان: WP Super Cache، حافظه کل W3

و واقعاً این لیست می تواند ادامه پیدا کند. فقط به یاد داشته باشید که به همه این افزونه‌ها نیاز ندارید – ممکن است نیازی به تقویم نداشته باشید زیرا سازمان شما رویدادی را برگزار نمی‌کند یا شاید طرح زمینه شما قبلاً یک روش کمک مالی داخلی داشته باشد. نیازی به نصب افزونه با عملکرد تکراری یا غیر ضروری نیست.

در حال تکمیل

همین! امیدواریم توانسته باشیم به شما نشان دهیم که چرا وردپرس برای افراد غیر انتفاعی (یا واقعاً برای هر کسی در این مورد) عالی است و به شما نقطه شروعی برای ایجاد وب سایت خود با وردپرس داده ایم.  آیا نکات دیگری برای خیریه ها با استفاده از وردپرس دارید؟ ما دوست داریم از شما بشنویم!

خروج از نسخه موبایل