یک فروشگاه آنلاین با Shopify برای وردپرس ایجاد کنید

یک فروشگاه آنلاین با Shopify برای وردپرس ایجاد کنید

وقتی به وردپرس و تجارت الکترونیک فکر می‌کنید، احتمالاً فقط می‌توانید چند گزینه داشته باشید. WooCommerce داده شده است زیرا این افزونه رایگان بوده است با دانلودهای دیجیتال آسان در جایگاه دوم قرار دارند. اما اگرچه در ابتدا رایگان هستند، اگر می‌خواهید به لیست کامل ویژگی‌های آن‌ها دسترسی داشته باشید، هر دوی این افزونه‌ها به مجموعه‌ای از افزونه‌های ممتاز نیاز دارند.

اگر در مورد آنلاین خود جدی هستید، ممکن است وقت یا حوصله خرید، نصب و پیکربندی همه این افزونه‌ها را نداشته باشید. سایر حرفه‌ای‌ها، مانند دیموند جان از FUBU و تینا راث آیزنبرگ از Tattly نیز برای این کار وقت ندارند. به همین دلیل است که آنها برای ایجاد فروشگاه های آنلاین خود به Shopify اعتماد می کنند.

Shopify – تجارت الکترونیک قدرتمند، ساده شده

Shopify یکی از محبوب‌ترین گزینه‌های تجارت الکترونیک در وب است، و نه فقط برای نام‌های بزرگی مانند FUBU، بلکه برای بچه‌های کوچک نیز. چرا؟ زیرا نه تنها روشی فوق العاده برای فروش آنلاین محصولات شماست، بلکه کار با آن بسیار آسان و راه اندازی آن مقرون به صرفه است، به همین دلیل است که نزدیک به یک چهارم میلیون وب سایت در حال حاضر فعالانه از Shopify استفاده می کنند.

گزینه های فروش قدرتمند

Shopify یک گزینه عالی برای فروش آنلاین است. چرا؟ ظاهراً کاری وجود ندارد که این پلتفرم نتواند انجام دهد. شما به راحتی می توانید یک فروشگاه آنلاین با تعداد نامحدودی از محصولات بسازید. به لطف پشتیبانی Shopify از فیس‌بوک، پین‌های «قابل خرید» Pinterest و توییتر، می‌توانید محصولات خود را در رسانه‌های اجتماعی تبلیغ و فروشید. می‌توانید هر یک از محصولات خود را با دکمه خرید به هر وب‌سایتی اضافه کنید، و حتی می‌توانید فروشگاه آنلاین خود را با Shopify POS به ویترین فروشگاه خود ببرید تا فروش رو در رو انجام دهید.

تنظیم ساده

Shopify همچنین شروع کار را آسان می کند. افزودن محصولات کار سختی است. فقط توضیحات، تصاویر و یا حتی دانلود فایل های خود را (برای کالاهای دیجیتال) اضافه کنید. و آسمان محدودیت است – Shopify تعداد محصولاتی را که می توانید اضافه کنید محدود نمی کند. به علاوه گزینه‌های داخلی برای افزودن برچسب‌های SEO، دسته‌های محصول، فروش، قیمت‌ها، فروشندگان، تغییرات محصول و غیره وجود دارد.

از آنجایی که محصولات شما همه روی سرورهای Shopify میزبانی می‌شوند، لازم نیست نگران پروتکل‌های امنیتی وب خاص یا مدیریت داده‌های مشتری باشید. این شامل عوامل مهمی مانند پشتیبان‌گیری، گواهینامه SSL، امنیت کارت اعتباری (انطباق PCI سطح 1)، پردازش بازپرداخت، حساب‌های مشتری و موارد دیگر می‌شود. Shopify همه کارها را برای شما انجام می دهد.

Shopify + WordPress

اگر نام Shopify نشنیده اید، یا قبلاً متوجه شده اید که در مقالات ما در اینجا در WPExplorer وجود ندارد، احتمالاً به این دلیل است که تاکنون یک راه واضح برای ادغام پلت فرم خرید قدرتمند با محبوب ما وجود نداشته است. وردپرس. اما اکنون وجود دارد – با افزونه تجارت الکترونیک Shopify برای وردپرس آشنا شوید. .

با این ابزار فوق العاده، به راحتی می توانید محصولات Shopify خود را با وب سایت وردپرس خود ادغام کنید! اکنون می‌توانید تمام ویژگی‌های شگفت‌انگیز وردپرس را که می‌شناسید و دوست دارید (مانند کنترل کامل بر وب‌سایت خود میزبانی، هزاران تم و افزونه و موارد دیگر) و قدرت Shopify داشته باشید! به علاوه Shopify افزودن محصولات را به سادگی کلیک کردن روی یک دکمه به معنای واقعی کلمه انجام داد.

بعد از نصب افزونه یک بخش Shopify جدید به داشبورد وردپرس شما اضافه خواهد شد. از اینجا می‌توانید به سرعت دکمه‌های خرید وردپرس خود را ایجاد کنید. نحوه اتصال وردپرس به محصولات Shopify شما. پس از ایجاد دکمه‌های خرید، می‌توانید با دکمه آسان افزودن محصول، آنها را در پست‌ها و صفحات وارد کنید:

البته، شما همچنان به عضویت Shopify نیاز دارید زیرا همه محصولات شما مدیریت می‌شوند و روی سرورهایشان میزبانی می‌شوند، اما این افزونه ادغام فروشگاه Shopify شما را در هر یک یا همه وب‌سایت‌های وردپرس بسیار آسان می‌کند. اگر از تعدادی صفحه فرود برای تبلیغ یک محصول استفاده می‌کنید، یا اگر قبلاً فروشگاه Shopify دارید و می‌خواهید محصولات خود را در وب‌سایت یا پست‌های وبلاگ خود به نمایش بگذارید، بسیار عالی است (بنابراین مشتریان را در سراسر وب هدایت نمی‌کنید. ).

بیشتر بیاموزید و Shopify

را دریافت کنید

در حال تکمیل

ما هیجان زده هستیم که ببینیم چگونه توسعه دهندگان تم و کاربران وردپرس Shopify را در طراحی ها و وب سایت های خود در ماه های آینده ادغام می کنند. Shopify یک گزینه عالی برای مشاغل کوچک و بزرگ است. اما ما می خواهیم از شما بشنویم! آیا قبلا از Shopify استفاده کرده اید؟ آیا از امتحان Shopify برای وردپرس هیجان زده هستید؟ آیا فکر می کنید WPExplorer باید یک تم وردپرس برای Shopify منتشر کند؟ نظرات خود را در زیر به ما بگویید!

خروج از نسخه موبایل