نحوه سفارشی سازی داشبورد مدیریت وردپرس

نحوه سفارشی سازی داشبورد مدیریت وردپرس

خودروهای سفارشی. آنها شما را مانند هر خودروی دیگری از نقطه A به B می برند. آنها از همان مواد ساخته شده اند و مانند هر وسیله نقلیه موتوری دیگری گالن گاز می سوزانند. با این حال ما (یا حداقل علاقه مندان به اتومبیل در میان ما) عشق عمیقی به اتومبیل سفارشی داریم. چرا؟

  • خیلی بهتر از همتایان خود مستقیماً خارج از خط مونتاژ به نظر می رسند
  • آنها برای عملکرد بهتر بهینه شده اند

WordPress یکی از بهترین وسایلی است که می توانید برای رسیدن به رویاهای آنلاین خود از آن استفاده کنید. دارای داشبورد عالی است و وردپرس به شما و/یا مشتریانتان کمک می‌کند تا در کمترین زمان وب‌سایت‌های عالی بسازید.

اما داشبورد مدیریت وردپرس از نظر ظاهری و ظاهری بسیار «جریان اصلی» است. منظورم این است که اگرچه زیباست، اما دقیقاً از سبک شخصی بیرون نمی‌آید. کمی عمومی است و احتمالاً مشتری را که قبلاً از این پلتفرم استفاده کرده است تحت تأثیر قرار نخواهد داد. هک، مشتریانی را که از استایل شخصی یا شباهت های برند خود قدردانی می کنند، تحت تاثیر قرار نمی دهد.

از سوی دیگر، داشبوردهای سفارشی وردپرس شخصی هستند و به مشتریان شما عامل احساس خوبی را ارائه می دهند که آنها را در اشتیاق بیشتر نگه می دارد. می‌توانید نام تجاری خود را بسازید یا داشبورد وردپرس را مطابق با نیازهای مشتری خود تنظیم کنید و محصولی عالی را در اختیار شما قرار دهید که با بسته‌بندی عالی عرضه می‌شود – بسته‌بندی سفارشی خودتان. در پست امروز، ما:

  • ویجت ها و منوهای غیر ضروری را حذف کنید تا داشبورد سفارشی تمیزتر و سبک تری ایجاد کنید
  • پیوند پاورقی داشبورد را سفارشی کنید
  • از شر عناصر عمومی مانند آرم وردپرس خلاص شوید
  • گزینه های روی صفحه را لمس کنید
  • چند افزونه را که می‌توانید برای سفارشی کردن داشبورد خود استفاده کنید، لمس کنید

در پایان این پست، باید بتوانید داشبوردهای زیبا و شخصی مدیریت وردپرس ایجاد کنید که با مشتریان شما طنین انداز شود یا حضور برند آنلاین شما را تقویت کند. تا انتها لذت ببرید و ما را با نظرات خود در بخش نظرات زیر شگفت زده کنید!

صبر کن! قبل از شروع، یک تم کودک ایجاد کنید

می‌توانید فایل‌های تم اصلی خود را ویرایش کنید یا از ویرایشگر در قسمت Appearance در داشبورد قالب خود استفاده کنید، اما این بدان معناست که دیگر هرگز پوسته وردپرس خود را به‌روزرسانی نکنید. قبل از ایجاد هرگونه تغییر در فایل‌های طرح زمینه، باید یک طرح زمینه کودک ایجاد کنید. به این ترتیب هنگامی که تم اصلی را به روز می کنید، همه تغییرات شما به صورت دقیق باقی می مانند. در اینجا چند گام سریع برای راه‌اندازی شما فقط برای این آموزش آورده شده است، اما ما همچنین یک راهنمای ایجاد طرح زمینه کودک یا می‌توانید به کدکس وردپرس مراجعه کنید برای راهنمایی بیشتر.

  1. پوشه تم فرزند خود را ایجاد کنید: وارد نصب وردپرس خود شوید و پوشه wp-content/themes/yourthemename را پیدا کنید. در این پوشه یک پوشه جدید اضافه کنید و نام آن را «child-theme» یا «yourthemename-child» بگذارید (شما متوجه شدید).
  2. فایل CSS طرح زمینه فرزند خود را ایجاد کنید: اکنون که یک پوشه تم کودک دارید، می‌توانید فایل‌های جدیدی را اضافه کنید تا سبک و عملکرد طرح زمینه فعلی خود را تغییر دهید یا نادیده بگیرید. ابتدا یک فایل style.css جدید در پوشه تم فرزند خود ایجاد کنید، سپس فایل جدید را ویرایش کنید تا برخی از اطلاعات اصلی عنوان را اضافه کنید (فقط برای اینکه شما یا توسعه دهندگان بعدی بدانند که چه خبر است):
    /*--------------------------------- -----------------
    نام تم: نام پوشه تم فرزند شما در اینجا
    توضیحات: طرح زمینه کودک برای نام تم والدین در اینجا
    نویسنده: نام شما اینجاست
    الگو: نام تم والدین در اینجا
    ------------------------------------------------ --*/

    بعد از عنوان، می‌توانید تمام CSS فوق‌العاده خود را اضافه کنید تا با استفاده از طرح زمینه فرزندتان، ظاهر طرح زمینه والدین خود را تغییر دهید.

  3. فایل PHP طرح زمینه فرزند خود را ایجاد کنید: در داخل پوشه کودک تم جدید خود یک فایل functions.php ایجاد کنید. سپس فایل توابع جدید را ویرایش کنید تا کدی را اضافه کنید که استایل اصلی طرح زمینه “والد” شما را بارگیری کند:

    فقط مطمئن شوید که ترفندهای function.php خود را بعد از آخرین تگ PHP باز اضافه کنید.

البته می‌توانید موارد بیشتری را به طرح زمینه فرزند خود اضافه کنید تا در قالب‌های هدر، پاورقی یا هر چیز دیگری تغییراتی ایجاد کنید. اما برای اهداف این آموزش، همه چیز آماده است! بنابراین ما اینجا هستیم…

حذف ابزارک های غیر ضروری داشبورد وردپرس

پس از ورود به داشبورد وردپرس خود، متوجه چند بخش (ویجت) خواهید شد مانند در یک نگاه، آمار سایت، پیش‌نویس سریع و <اخبار وردپرس در میان دیگران. بیشتر این ویجت‌های داشبورد توسط وردپرس اضافه شده‌اند، اما تعداد ویجت‌های نمایش داده شده بسته به موضوع و/یا افزونه‌های شما می‌تواند کم یا زیاد شود. برخی از تم ها و افزونه ها ویجت های خود را به داشبورد اضافه می کنند.

در حالی که برخی از این ویجت‌ها مفید هستند، آیا مشتریان شما باید هر کدام را ببینند؟ آیا لازم است هر بار که وارد می شوید هر یک از این ویجت ها را ببینید؟ شاید مجبور بودید ویجت ها را تحمل کنید زیرا راهی برای خلاص شدن از شر آنها نداشتید. امروز روز شانس شماست. با استفاده از چند خط کد می توانید به راحتی هر تعداد ویجت داشبورد را که بخواهید حذف کنید:

// حذف ویجت های داشبورد
تابع remove_dashboard_meta() {
	if ( ! current_user_can( 'manage_options' ) ) {
		remove_meta_box( 'dashboard_incoming_links', 'dashboard', 'normal' );
		remove_meta_box( 'dashboard_plugins', 'dashboard', 'normal');
		remove_meta_box( 'dashboard_primary', 'dashboard', 'normal' );
		remove_meta_box( 'dashboard_secondary', 'dashboard', 'normal' );
		remove_meta_box( 'dashboard_quick_press', 'dashboard', 'side' );
		remove_meta_box( 'dashboard_recent_drafts', 'dashboard', 'side' );
		remove_meta_box( 'dashboard_recent_comments', 'dashboard', 'normal' );
		remove_meta_box( 'dashboard_right_now', 'dashboard', 'normal' );
		remove_meta_box('dashboard_activity', 'dashboard', 'normal');
	}
}
add_action('admin_init', 'remove_dashboard_meta'); 

کپی کردن کد بالا در فایل functions.php تم فرزند خود (که در wp-content/themes/yourthemename/child-theme/functions.php یافت می‌شود) و ذخیره تغییرات، همه ویجت‌های داشبورد را حذف می‌کند. به استثنای مواردی که توسط موضوع یا افزونه های شما اضافه شده است. از کد بالا، همه کاربران با کمتر از قابلیت‌های مدیریت به لطف این قسمت از کد، ویجت ها را نمی بیند:

if ( ! current_user_can( 'manage_options' ) )

… که بررسی می کند آیا کاربر قابلیت (“manage_options”) را فقط در اختیار مدیران دارد یا خیر. شاید شما نمی خواهید داشبورد خود را از شر همه ویجت ها خلاص کنید. به جای آن می توانید از کد زیر استفاده کنید:

// ایجاد تابع برای استفاده در اکشن هوک
تابع wpexplorer_remove_dashboard_widget () {
    remove_meta_box ( 'dashboard_quick_press', 'dashboard', 'side');
}
add_action ('wp_dashboard_setup', 'wpexplorer_remove_dashboard_widget');

کد بالا را در فایل functions.php خود کپی کنید و تغییرات را ذخیره کنید تا از شر ویجت Quick Draft خلاص شوید. برای حذف هر ویجت دیگری، کافی است “dashboard_quick_press”، “dashboard”، “side” را با Slug مربوط به هر ویجت جایگزین کنید. دیگر اسلاگ های ویجت استاندارد عبارتند از:

  • پیوندهای_ورودی_داشبورد
  • داشبورد_افزونه ها
  • داشبورد_اصلی
  • داشبورد_ثانویه
  • dashboard_quick_press
  • داشبورد_پیش‌نویس‌های اخیر
  • داشبورد_آخرین_نظرات
  • داشبورد_راست_اکنون
  • داشبورد_فعالیت

اما ممکن است ویجت‌های اضافی توسط تم والدین، افزونه‌های دیگری که نصب کرده‌اید یا حتی میزبانی خود اضافه کنید (WP Engine یکی به نام wpe_dify_news_feed اضافه می‌کند. برای یافتن اسلاگ برای این ویجت‌های اضافه شده از یک بازرس مرورگر استفاده کنید (ما آن را در کروم دوست داریم – بخشی از ابزارهای توسعه‌دهنده وب پیش‌فرض آن‌ها است، بنابراین تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی یک عنصر کلیک راست کرده و “inspect” را انتخاب کنید) سپس < را کپی کنید. div ID برای ویجتی که می خواهید حذف کنید.

افزودن ابزارک داشبورد وردپرس

اکنون که می‌توانید ویجت‌های داشبورد را به دلخواه حذف کنید، اجازه دهید ویجت‌های سفارشی خود را اضافه کنیم. شما می توانید هر چیزی را که می خواهید با ویجت خود نمایش دهید، بنابراین هیچ چیز شما را از ایجاد داشبورد سفارشی رویاهایتان باز نمی دارد. بهترین بخش این است که افزودن ویجت به داشبورد وردپرس شما بسیار ساده است. فقط کد زیر را به فایل wp-content/themes/yourthemename/child-theme/functions.php خود اضافه کنید:

/**
 * یک ویجت به داشبورد اضافه کنید.
 *
 * این تابع به عمل "wp_dashboard_setup" زیر متصل است.
 */
تابع wpexplorer_add_dashboard_widgets() {
	wp_add_dashboard_widget(
		'wpexplorer_dashboard_widget'، // ویجت اسلاگ.
		"ویجت داشبورد سفارشی من"، // عنوان.
		'wpexplorer_dashboard_widget_function' // عملکرد نمایش.
	)
}
add_action('wp_dashboard_setup', 'wpexplorer_add_dashboard_widgets' );

/**
 * عملکردی را برای خروجی محتوای ویجت داشبورد خود ایجاد کنید.
 */
تابع wpexplorer_dashboard_widget_function() {
	echo "سلام، من یک ویجت داشبورد عالی هستم. من را ویرایش کنید!";
}

ذخیره تغییرات. البته می توانید افزونه را مطابق با نیاز خود ویرایش کنید. HTML، PHP یا هر چیز دیگری را در جایی که دارید قرار دهید:

echo "سلام، من یک ویجت داشبورد عالی هستم. من را ویرایش کنید!"; پیش>

ویجت سفارشی جدید شما در پایین مطلق - زیر همه ویجت‌ها - ظاهر می‌شود که اگر ویجت‌های زیادی دارید، ممکن است خارج از درگاه دید باشد. با این حال، می‌توانید ویجت را در بالا (یا هر جای دیگری برای این موضوع) بکشید و رها کنید.

صفحه داشبورد وردپرس سفارشی

فرض کنید شما علاقه مند به ایجاد یک داشبورد کاملاً متفاوت هستید. یکی که با HTML سفارشی، PHP و حتی یک ظاهر طراحی شده شما ارائه می شود. اگر می‌خواهید فراتر از افزودن/حذف ویجت‌های داشبورد بروید، لطفاً چگونه یک صفحه داشبورد سفارشی وردپرس ایجاد کنیم توسط Remi Corson.

او یک افزونه عالی ساخته است که به شما کمک می کند تا سرعت ایجاد صفحه داشبورد سفارشی خود را افزایش دهید (custom-dashboard.php). شما باید مهارت های توسعه PHP خود را تقویت کنید تا افزونه را متناسب با نیازهای خاص خود تقویت کنید. در مجموع، من داشبورد سفارشی شیرین< /a> و شگفت انگیز است. داشبورد سفارشی شما ممکن است یک بار نصب شود :). می‌خواهید پیام خوش‌آمدگویی خود را سفارشی کنید، پست ما را در سفارشی کردن پیام خوش آمدگویی داشبورد وردپرس.

حذف منوهای داشبورد وردپرس

ما می‌توانیم ویجت‌های داشبورد وردپرس را اضافه یا حذف کنیم و حتی ظاهر داشبورد را به طور کامل تغییر دهیم (به لطف Remi)، حالا بیایید به قسمت بعدی برویم: حذف موارد ناخواسته منو.

چرا؟ می‌خواهید برخی از منوها را حذف کنید تا داشبورد کمتری به مشتریان ارائه دهید و آنها را از دسترسی به مناطق "محدود" دور کنید. اگر مشتری راه خود را در مورد وردپرس نداند، در صورت بازدید و تغییر گزینه‌ها در صفحاتی مانند تنظیمات یا افزونه‌ها، ممکن است سایت را خراب کند. کد زیر را به فایل functions.php خود اضافه کنید:

function wpexplorer_remove_menus() {
	remove_menu_page('themes.php' );          // ظاهر
	remove_menu_page( 'plugins.php' );         // پلاگین ها
	remove_menu_page('users.php');           // کاربران
	remove_menu_page('tools.php' );           // ابزار
	remove_menu_page('options-general.php' ); // تنظیمات
}
add_action('admin_menu', 'wpexplorer_remove_menus' );

کد بالا پیوندهای منو به تنظیمات، پلاگین ها، ظاهر، کاربران و ابزارها را برای همه کاربران حذف می کند. می توانید منوهای فرعی را نیز حذف کنید. در اینجا کد مثالی وجود دارد که منوی فرعی ابزارک ها را در قسمت Appearance حذف می کند:

function wpexplorer_adjust_the_wp_menu() {
	$page = remove_submenu_page( 'themes.php', 'widgets.php' );
}
add_action('admin_menu', 'wpexplorer_adjust_the_wp_menu', 999);

در مثال بالا، کاربران به همه منوهای فرعی در زیر ظاهر به جز ابزارک ها دسترسی خواهند داشت. شما می توانید به تعداد دلخواه منوها یا زیر منوها را حذف کنید. فقط به یاد داشته باشید که این مانع دسترسی مستقیم کاربران به این صفحات نمی شود. منظورم این است که اگر کاربری وارد شود، برای مثال yourdomain.com/wp-admin/options-general.php، به صفحه تنظیمات شما دسترسی خواهد داشت. خوب است که اگر مورد در منو نباشد، اکثر کاربران اذیت نخواهند شد.

اگر نمی توانید یا نمی خواهید فایل functions.php خود را ویرایش کنید، همیشه می توانید افزونه ویرایشگر منوی مدیریت، که به شما کنترل کامل بر منوهای خود را می دهد. این با چند ویژگی جالب از جمله محدودیت‌های منوی مبتنی بر نقش، توانایی مخفی کردن منوها و ایجاد آیتم‌های منوی سفارشی در میان سایر ویژگی‌های جالب عرضه می‌شود.

سفارشی کردن پاورقی داشبورد وردپرس

تا این لحظه، ما سفارشی سازی «قابل توجهی» را در داشبورد مدیریت وردپرس شما انجام داده ایم. درست است که برای همه کارهای درخشانی که انجام می‌دهید اعتبار قائل شوید. سفارشی کردن پاورقی ("از اینکه با WordPress ایجاد کردید متشکریم.") می تواند بیشتر به تقویت برند شما (یا مشتری) کمک کند. بیایید پاصفحه‌تان را به «ساخته شده با عشق به نام شما» تغییر دهیم. فقط قطعه زیر را به فایل functions.php خود اضافه کنید و تغییرات را ذخیره کنید:

// پاورقی سفارشی مدیریت
تابع wpexplorer_remove_footer_admin () {
	echo 'ساخته شده با عشق توسط WPExplorer';
}
add_filter('admin_footer_text', 'wpexplorer_remove_footer_admin');

نام، وب‌سایت، آدرس ایمیل و غیره را به جای «نام شما» و نام دامنه واقعی خود را با yourdomain.com جایگزین کنید. در حال حرکت…

سفارشی کردن فرم ورود

تا کنون، همه چیز لازم برای سفارشی کردن داشبورد مدیریت وردپرس خود را دارید. بیایید یک قدم جلوتر برویم و صفحه ورود را سفارشی کنیم، تا کاربران شما بتوانند از همان ابتدا یک تجربه واقعا شخصی داشته باشند. پس از همه، چرا زحمت سفارشی کردن داشبورد وردپرس خود را صرفاً با صفحه ورود به سیستم می‌دهید؟

با این صفحه، باید دو عنصر را سفارشی کنیم: لوگوی پیش‌فرض وردپرس و پیوند wordpress.org همراه با آن. اما قبل از اینکه کد را به شما نشان دهم 🙂، می توانید صفحه ورود خود را به راحتی با استفاده از هر یک از این 15 بهترین افزونه صفحه ورود به سیستم سفارشی برای وردپرس. اکنون، برای احساس مبهم و گرمی که از بازی با کد حاصل می شود، موارد زیر را در functions.php خود کپی کنید:

function wpexplorer_login_logo() { ?>
	

logo.png را با نام فایل آرم سفارشی خود جایگزین کنید، که ابتدا باید آن را در wp-content/themes/yourtheme/images آپلود کنید. لوگوی سفارشی خود را زیر 80×80 پیکسل نگه دارید، حتی اگر می‌توانید با چند CSS سفارشی آن را تغییر دهید. با در نظر گرفتن لوگوی ورود سفارشی، زمان آن رسیده است که پیوندی را که با آرم اصلی وردپرس ارائه می شود تغییر دهید. بیایید لوگوی جدید شما را به وب سایت شما پیوند دهیم. این کد را در فایل functions.php خود کپی کنید و تغییرات را ذخیره کنید:

function wpexplorer_login_logo_url() {
	return esc_url( home_url( '/' ) );
}
add_filter('login_headerurl', 'wpexplorer_login_logo_url');

تابع wpexplorer_login_logo_url_title() {
	"نام و اطلاعات سایت شما" را برگردانید.
}
add_filter('login_headertitle', 'wpexplorer_login_logo_url_title');

به خاطر داشته باشید، همیشه می‌توانید صفحه ورود به سیستم خود را مانند می خواهید با استفاده از CSS. یا، می توانید به سادگی با یک تم عالی مانند تم وردپرس چند منظوره و پاسخگو که دارای گزینه های داخلی برای صفحه ورود به سیستم سفارشی و نام تجاری سایت است.

سفارشی کردن داشبورد وردپرس: گزینه های صفحه

اگر نمی‌خواهید وارد کد شوید یا افزونه‌ها را نصب کنید، می‌توانید از گزینه‌های صفحه برای ایجاد یک داشبورد سفارشی وردپرس استفاده کنید. کافی است وارد داشبورد وردپرس خود شوید و در بالای صفحه در سمت راست، منوی کشویی گزینه های صفحه را مشاهده خواهید کرد. برای گسترش روی آن کلیک کنید و تیک فعال/غیرفعال کردن ویجت ها را علامت بزنید. سپس می توانید ویجت های خود را بکشید و رها کنید تا آنها را به دلخواه مرتب کنید.

تنها عیب این روش این است که تنظیمات شما را بر اساس هر کاربر ذخیره می‌کند، به این معنی که اگر وبلاگ چند نویسنده داشته باشید، برای شما مفید نخواهد بود. همچنین، نمی‌توانید کاربران را از فعال‌سازی مجدد ویجت‌ها به دلخواه منع کنید.

پاداش: از یک پلاگین استفاده کنید

ما بیشتر وقت خود را صرف پوشش گزینه های کد کرده ایم. اما اگر وقت شما را تنگ کرده است، یک افزونه می تواند مفید باشد.

گزینه 1: افزونه نهایی Tweaker برای وردپرس

ابتدا، چیزی کمی متفاوت است: Tweaker نهایی برای وردپرس، موجود در CodeCanyon. گزینه واقعاً نهایی افزونه برای ویرایش مدیر وردپرس شما (تبلیغ چند ویژگی دیگر وردپرس).

بیشتر افزونه ها از عملکرد برای یک هدف خاص پشتیبانی می کنند، اما نه از Ultimate Tweaker. این افزونه یک افزونه همه کاره است که من قبلاً مشابه آن را ندیده بودم. اساسا، Ultimate Tweaker از 240+ هک، ترفند و ابزار مختلف وردپرس پشتیبانی می‌کند تا زندگی شما را آسان‌تر کند. این باعث می‌شود که آن را از راه‌های مختلفی مفید کند: بهبود کارایی، حذف بخش‌هایی از وردپرس که شما را آزار می‌دهند، و گسترش عملکرد اصلی وردپرس فراتر از آن چیزی که فکر می‌کردید ممکن است.

این 240 هک واقعا متنوع هستند و می توان آنها را به 35 دسته مختلف تقسیم کرد. برای اینکه ایده ای در مورد کارهایی که Ultimate Tweaker می تواند انجام دهد به شما ارائه دهیم، در اینجا فقط چند مورد از "هک های" آن آورده شده است:

  • یک نشان‌واره در بالای منوی نوار کناری اضافه کنید
  • نام تجاری داشبورد وردپرس و صفحه ورود به سیستم را تغییر دهید
  • کلیک راست یا دکمه Print Screen را در وب سایت خود غیرفعال کنید
  • با افزودن reCaptcha 2 به صفحه ورود به سیستم، امنیت را افزایش دهید
  • کیفیت JPEG را برای کاهش اندازه فایل تصاویر تنظیم کنید
  • فعال کردن کدهای کوتاه در ویجت های متنی
  • یک حداقل تعداد کلمات برای پست ها ایجاد کنید
  • تکان دادن رمز عبور اشتباه را در صفحه ورود غیرفعال کنید
  • کد Google Analytics را به وب سایت خود اضافه کنید
  • 19 میانبر صفحه کلید جدید برای وردپرس
  • یک صفحه سفارشی 404 ایجاد کنید
  • به روز رسانی خودکار وردپرس را غیرفعال کنید

بسیاری از این هک‌های وردپرس مواردی هستند که همه ما در برخی مواقع به Google مراجعه کرده‌ایم. اکثر آنها به خودی خود نسبتاً جزئی هستند، اما با یک لیست جامع چند صد نفره، در مجموع این افزونه می تواند ارزش زیادی ارائه دهد. جامعه وردپرس معمولاً در مورد آنچه که دوست دارند از هسته وردپرس ببینند بسیار پر سر و صدا هستند، بنابراین من واقعاً امیدوارم که توسعه دهندگان به انجمن گوش دهند و برخی از پیشنهادات خود را در به روز رسانی های بعدی این افزونه اجرا کنند.

گزینه ۲: Forest – Revolution WordPress Admin Theme

فقط می خواهید نام تجاری باطن وب سایت خود را تغییر دهید؟ در حالی که ما معمولاً استفاده از کمی کد را توصیه می کنیم، می توانید از یک افزونه نیز استفاده کنید. اگر از ظاهر داشبورد پیش‌فرض خسته شده‌اید، قالب ادمین وردپرس Forest به شما امکان می دهد کمی ظاهر آن را تغییر دهید. و فقط با 9 دلار Forest نحوه انجام کارهای آشنا را در وردپرس تغییر نمی‌دهد، مانند افزودن پست‌ها/صفحه‌ها، فقط باعث می‌شود وردپرس در هنگام انجام آنها بهتر به نظر برسد! این افزونه همچنین به شما امکان می دهد صفحه ورود پیش فرض وردپرس را تغییر دهید.

Forest به شما امکان می‌دهد تصویر پس‌زمینه خود را به داشبورد وردپرس اضافه کنید – یا می‌توانید از یکی از شش تصویر ارائه‌شده رایگان، از جمله تصویر موجود در تصویر بالا استفاده کنید. می‌توانید داشبورد را با استفاده از خلاقیت خود (با استفاده از رنگ‌های نامحدود)، یا با استفاده از یکی از طرح‌های رنگی پیش‌فرض وردپرس سفارشی کنید. با انتخاب تایپوگرافی خود از بیش از 600 فونت گوگل، می توانید داشبورد را بیشتر سفارشی کنید. این افزونه از پوسته روشن و تیره پشتیبانی می‌کند و می‌توانید سطوح کدورت هر عنصر را پیکربندی کنید. اگر دکمه‌هایی در داشبورد وجود دارد که از آنها استفاده نمی‌کنید، حتی می‌توانید آن‌ها را پنهان کنید – این برای وب‌سایت‌های مشتری که در آن گزینه‌های بیش از حد ممکن است آن‌ها را بیش از حد بارگذاری کنند، عالی است.

توجه: Forest به هیچ وجه ظاهر وب‌سایت زنده شما را تغییر نمی‌دهد، این صرفاً برای back-end است.

منابع سفارشی کردن داشبورد وردپرس

به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد سفارشی سازی داشبورد وردپرس هستید؟ در اینجا چند منبع اضافی برای جعبه ابزار حرفه ای:

به شما…

ایجاد یک داشبورد مدیریت وردپرس سفارشی یکی از بهترین راه‌ها برای تقویت تصویر برند و ارائه تجربه شخصی به مشتریان شما است. ساده است و وقت زیادی از شما نمی گیرد. پس برای چی منتظری؟ سفارشی کردن را دریافت کنید.

غیر از آن، امروز اینجا چه چیزی یاد گرفتید؟ آیا تا به حال یک داشبورد مدیریت وردپرس سفارشی ایجاد کرده اید؟ در نظرات زیر با جامعه مشتاق ما به اشتراک بگذارید. به سلامتی!

خروج از نسخه موبایل