انتخاب بهترین افزونه وردپرس برای نیازهای وب سایت شما

انتخاب بهترین افزونه وردپرس برای نیازهای وب سایت شما

زیبا یا خیره کننده برچسب هایی نیستند که بتوانید به راحتی در وردپرس پین کنید. اما چیزی که آن را هیجان‌انگیز و جذاب می‌کند، تعداد واقعاً زیاد افزونه‌هایی است که عملکردهای پلتفرم را به شدت گسترش می‌دهند. به هر عملکردی که می خواهید وردپرس انجام دهد فکر کنید. این احتمال وجود دارد که چندین افزونه برای آن عملکرد موجود باشد.

کاربران وردپرس در مورد پلاگین ها واقعاً از انتخاب رنج می برند. تا به امروز، تعداد کل افزونه ها در مخزن پلاگین وردپرس به 45000 با مجموع 1,291,557,880+ دانلود رسیده است. این اعداد شامل افزونه‌های رایگان و ممتاز متعددی نمی‌شود که توسط اشخاص ثالث ارائه شده است.

با همه این انتخاب‌ها، احتمالاً می‌خواهید چند (یا بیشتر) نصب کنید. در برخی مواقع ممکن است تعجب کنید – چند افزونه را باید در وب‌سایت دارای وردپرس نصب کنید؟ اگر منابع سرور برای پشتیبانی از آن دارید، واقعاً می‌توانید هر تعداد افزونه با کیفیت را که می‌خواهید نصب کنید< /em>. اگر افزونه‌ها کاملاً کدگذاری شده‌اند و PHP به حافظه کافی اختصاص یافته است، نباید با مشکلی مواجه شوید. اما یک افزونه با کدگذاری ضعیف می‌تواند سرور شما را از کار بیاندازد – چه دو افزونه نصب کرده باشید و چه بیست. پاسخ در اینجا کیفیت بر کمیت است.

یک قانون آسان که باید برای اطمینان از اینکه افزونه‌ها سرعت سایت شما را کاهش نمی‌دهند، دنبال کنید، غیرفعال کردن افزونه‌هایی است که استفاده نمی‌کنید. افزونه های غیرفعال فضای سرور را اشغال می کنند اما رم، پهنای باند یا PHP را مصرف نمی کنند. این مرحله ساده می‌تواند چند میلی‌ثانیه به سرعت سایت شما اضافه کند.

بیشتر افزونه ها به طور مستقل توسعه یافته اند و اگر به خوبی کدگذاری شده باشند مفید هستند. اما افزونه‌های کدگذاری ضعیف که فاقد پشتیبانی مستمر از جانب نویسنده هستند، یا افزونه‌هایی که با نسخه‌های وردپرس، تم یا سایر افزونه‌ها ناسازگار هستند، می‌توانند عواقب فاجعه‌باری برای سایت شما داشته باشند. آنها می توانند باعث کندی یا حتی خراب شدن سایت شوند، خطاها ایجاد کنند یا فضای حافظه را اشغال کنند یا منجر به صفحه سفید مرگ شوند.

چک لیست برای انتخاب افزونه ها

همیشه خوب است هنگام مرتب‌سازی افزونه‌ها، چند قانون اساسی برای خود تعیین کنید. به این ترتیب، زیاده روی نمی کنید و سایت خود را با افزونه های زیاد شلوغ نمی کنید. در اینجا چند دستورالعمل ساده وجود دارد که باید قبل از نصب یک افزونه جدید به خاطر داشته باشید:

1. یک لیست علاقه مندی از ویژگی های افزونه تهیه کنید

با نوشتن لیست مورد نیاز خود از توابع افزونه به ترتیبی که برای شما مهم است شروع کنید. همه کارهایی را که می‌خواهید افزونه انجام دهد را با وظایف «Cannot Live Without» در بالا، و پس از آن‌ها با پایین آمدن فهرست، با کارهای دیگر در فهرست قرار دهید.

برخی از عملکردها برای همه وب‌سایت‌ها ضروری هستند – مانند پشتیبان‌گیری، سئو و محافظت از هرزنامه. اینها باید در بالای فهرست شما و جایی که جستجوی افزونه خود را شروع می‌کنید، باشند، زیرا کلید عملیات روزانه وب‌سایت هستند. اگر مطمئن نیستید از کجا شروع کنید، نترسید. در پایان این مقاله، برخی از بهترین افزونه‌ها را برای انجام این عملکردهای مهم فهرست کرده‌ام.

همچنین، قبل از نصب هر چیزی، مطمئن شوید که ویژگی‌هایی که می‌خواهید از قبل توسط طرح زمینه یا میزبانی شما ارائه نشده است. برای مثال، اگر از هاست مدیریت شده وردپرس WPEngine استفاده می‌کنید، نیازی به افزونه کش، و اگر مجموع تم وردپرس را نصب کرده اید، ویژگی هایی مانند اشتراک‌گذاری اجتماعی، گزینه‌های تایپوگرافی و لغزنده همگی گنجانده شده‌اند.

2. جستجوی افزونه خود را شروع کنید

هنگامی که به دنبال یک افزونه می‌گردید، احتمالاً با گزینه‌های رایگان و ممتاز روبرو خواهید شد. گزینه های رایگان معمولاً مکان خوبی برای شروع هستند زیرا نیازی به سرمایه گذاری ندارند. برای افزونه‌های رایگان بهترین منبع، مخزن پلاگین WordPress است. هزاران گزینه وجود دارد، همه رایگان است، بنابراین یک نقطه شروع عالی است. موارد ارسالی با استانداردهای بالایی برای کدنویسی، سازگاری با وردپرس و به‌روزرسانی نویسنده برگزار می‌شوند. افزونه‌ها همچنین برچسب‌گذاری و دسته‌بندی می‌شوند تا جستجو را آسان کنند. به سادگی از فیلترها برای یافتن فهرستی از افزونه‌های احتمالی استفاده کنید. علاوه بر این، بسیاری از گزینه‌های رایگان موجود در مخزن نیز ارتقاهای ممتازی را برای ویژگی‌های افزوده و پشتیبانی ممتاز در صورت نیاز/خواهان ارائه می‌دهند.

از طرف دیگر، افزونه‌های ممتاز واقعاً گران نیستند و پشتیبانی بهتری دارند. به علاوه پس از هزینه اولیه، به‌روزرسانی‌های مادام العمر اغلب رایگان هستند. برای افزونه‌های ممتاز، CodeCanyon را جستجو کنید. آنها برخی از بهترین افزونه‌های ممتاز را در وب ارائه می‌کنند و از استانداردهای کدنویسی مشابه WordPress.org پیروی می‌کنند. آنها همچنین خانه اکثر افزونه های پریمیوم محبوب در وب هستند. به دنبال بهترین صفحه ساز برای وردپرس هستید؟ CodeCanyon خانه ویژوال کامپوزر است. به یک آهنگساز قدرتمند و < نیاز دارید. یک href="https://www.wpexplorer.com/revolution-slider-review-guide/" target="_blank" rel="noopener">افزونه کشویی پاسخگو؟ Slider Revolution را امتحان کنید – یکی دیگر از CodeCanyon برجسته. و لیست ادامه دارد و ادامه دارد.

در هر صورت – فقط افزونه را از منابع قابل اعتماد بارگیری کنید. وب‌سایت‌های زیادی وجود دارند که افزونه‌های رایگان ارائه می‌دهند، بنابراین سعی کنید قبل از دانلود و نصب هر چیزی بهترین قضاوت خود را به کار ببرید. از توصیه های وبلاگ های شناخته شده استفاده کنید (با این وبلاگ های وردپرس عالی شروع کنید ) برای یافتن ایده از کجا می توان پلاگین های با کیفیت بالا را پیدا کرد. همچنین از دانلود رایگان غیرقانونی افزونه‌های ممتاز اجتناب کنید. این نه تنها برای نویسنده ای که تلاش زیادی برای ایجاد افزونه عالی خود صرف کرده است ناعادلانه است، بلکه احتمالاً کد مخرب بدی را به وب سایت خود تزریق خواهید کرد (اگر از من بخواهید ارزش 10-20 دلار پس انداز را ندارد).

3. افزونه های با کیفیت

را انتخاب کنید

علاوه بر منابع قابل اعتماد، بهتر است رتبه‌بندی‌ها و بررسی‌های یک افزونه را بررسی کنید. برای بسیاری از افزونه های محبوب، یک جستجوی سریع در گوگل، تعداد زیادی بررسی دقیق از وبلاگ نویسان را به همراه خواهد داشت. در فهرست وردپرس و در CodeCanyon می توانید جزئیات نمایش داده شده در نوار کناری سمت راست صفحه افزونه فردی را بررسی کنید

به دنبال تعداد دانلود در برابر افزونه بگردید. عدد بالا به خوبی نشان دهنده محبوبیت این افزونه است. گاهی اوقات، ممکن است یک افزونه دانلود نشود که اغلب صرفاً به این دلیل است که یک نیاز خاص را برآورده می کند.

رتبه بندی ستاره را بررسی کنید. در حالی که رتبه بالاتر به معنای یک افزونه بهتر است، این عکس لزوما درست نیست. اگر افزونه ای را که دوست دارید پیدا کردید، اما امتیاز ضعیفی دارد، فورا آن را رد نکنید. رتبه‌بندی ممکن است به دلیل تعداد محدودی از مرورها، یا یک بازبین منفرد که بسیار خاص بود، منحرف شود. اگر سؤالی دارید، کافی است نظر خود را ارسال کنید یا به نویسنده افزونه ایمیل بزنید تا بفهمید آیا افزونه قادر به انجام آنچه شما نیاز دارید یا خیر.

افزونه باید توسط نویسنده پشتیبانی شود. تعداد موضوعات حل شده در 2 ماه گذشته در WordPress.com نمایش داده می شود، در حالی که بازارهایی مانند CodeCanyon اغلب از بخش نظرات استفاده می کنند.

علاوه بر پشتیبانی نویسنده، مجدداً بررسی کنید که افزونه اخیراً به‌روزرسانی شده است. اکثر افزونه ها حداقل زمانی که نسخه های جدید وردپرس منتشر می شوند نیاز به به روز رسانی منظم دارند (اما به خاطر داشته باشید که برای افزونه های رایگان ممکن است به سادگی این افزونه نیازی به به روز رسانی نداشته باشد). این مهم است زیرا پلاگین‌ها اغلب نقطه ورود بدافزارها و هکرهایی هستند که می‌توانند از طریق مسائل امنیتی شناخته شده در افزونه‌ها به آن دسترسی پیدا کنند. یک افزونه به‌روز باید به مشکلات شناخته شده رسیدگی می‌کرد تا شما و وب‌سایتتان را ایمن نگه دارد (اما اگر فعالانه درباره امنیت وردپرس نیز). بنابراین مراقب بخش تغییرات فعال باشید.

نمایش‌ها و دموهای افزونه را مشاهده کنید تا عملکرد را در عمل ببینید. یک تصویر واحد یا یک سایت آزمایشی کامل می‌تواند به شما نشان دهد که یک پلاگین واقعاً قادر به انجام چه کارهایی است. اگر عکس‌های صفحه‌نمایش ارائه شده‌اند، حتماً همه آن‌ها را مرور کنید، و اگر پیوندی به یک سایت زنده وجود دارد، ادامه دهید و افزونه را در مرورگرهای مختلف یا دستگاه‌های مختلف امتحان کنید. و دوباره، اگر مطمئن نیستید که آیا یک افزونه نیازهای شما را برآورده می کند یا خیر، فقط از نویسنده بپرسید.

آخرین نکته ای که باید به خاطر بسپارید این است که گاهی اوقات یک پلاگین می تواند بیش از یک عملکرد را پوشش دهد و این عالی است. برای مثال Jetpack را در نظر بگیرید – ممکن است راه‌حل عالی برای CDN، به‌روزرسانی خودکار و نیازهای اشتراک‌گذاری اجتماعی شما در یک افزونه باشد.

4. سایر نکات افزونه

اگر ویژگی خاصی را در برخی از وب‌سایت‌ها دیده‌اید و می‌خواهید افزونه مورد استفاده را شناسایی کنید برای نصب آن در وب‌سایت خود، آن را با بررسی کننده افزونه وردپرس. این سایت می‌تواند تشخیص دهد که آیا یکی از 50 افزونه محبوب در یک وب‌سایت دارای وردپرس نصب شده است یا خیر.

اگر، پس از نصب، یک افزونه در سایت شما کار نمی‌کند، سعی کنید همه افزونه‌های دیگر را در سایت غیرفعال کنید تا هرگونه تداخل با افزونه‌های دیگر را برطرف کنید. و سپس تصمیم بگیرید که کدام افزونه را می خواهید نگه دارید و کدام را می خواهید کنار بگذارید.

برخی از آزمایش‌های اختیاری که می‌توانید قبل/بعد از نصب افزونه انجام دهید عبارتند از:

  • اگر لیست خود را به دو افزونه محدود کرده اید، اما نمی توانید بین آنها تصمیم بگیرید، می توانید افزونه ها را با استفاده از ابزار مقایسه مقایسه کنید.
  • از پلاگین Query Monitor می‌توان برای مشاهده وجود پس از نصب پلاگین، جستجوهای پایگاه داده افزایش می یابد.
  • سرعت وب سایت را قبل و بعد از نصب افزونه مقایسه کنید. نمی دانید چگونه سرعت سایت را بررسی کنید؟ مقاله ما را در مورد آزمایش عملکرد و سرعت وردپرس جستجو کنید. افزونه‌های با کد ضعیف باعث کاهش سرعت وب‌سایت می‌شوند.
  • یک آزمایش نمایه عملکرد افزونه P3 همچنین می‌تواند نشان دهد که آیا افزونه شما سایت شما را کند می کند.
  • آسیب‌پذیری‌های افزونه افزونه‌هایی را که نصب کرده‌اید بررسی می‌کند و به شما اطلاع می‌دهد. شما از هر آسیب پذیری که اغلب مورد سوء استفاده قرار می گیرد. همچنین می توانید انتخاب کنید که از هر آسیب پذیری آگاه شوید.

یک مورد دیگر برای بررسی سازگاری بین پلاگین است. معمولاً افزونه‌ها با هم خوب بازی می‌کنند، اما نه همیشه، در این صورت باید با نویسندگان تماس بگیرید تا ببینید آیا یکی از آنها افزونه خود را برای کار با دیگری به‌روزرسانی می‌کند یا خیر. یا می‌توانید بسته‌های پلاگین ارائه شده توسط اشخاص ثالث مانند WPMU را در نظر بگیرید. . از آنجایی که این افزونه ها از یک منبع می آیند، بعید است که تداخلی بین افزونه ها وجود داشته باشد و در صورت بروز هر مشکلی، فقط باید به یک منبع برای پشتیبانی مراجعه کنید.

افزونه های وردپرس برای هر وب سایت

با چک لیست سریع ما باید بتوانید با روند یافتن افزونه های مناسب برای وب سایت وردپرس خود مقابله کنید. اگر برای شروع کمی راهنمایی می‌خواهید، تعدادی عملکرد کلیدی وجود دارد که اکثر کاربران وردپرس باید از طریق افزونه‌ها اضافه کنند. در اینجا بهترین افزونه‌های ما هستند که باید به سایت وردپرس خود اضافه کنید تا همه پایه‌های شما را پوشش دهد:

1. بهینه سازی موتورهای جستجو: SEO WordPress توسط Yoast راه حل است افزونه ای برای بهینه سازی وردپرس برای رتبه بندی موتورهای جستجو. این مقاله را بخوانید تا درباره آنچه این افزونه می‌تواند بیشتر بدانید برای وب سایت خود انجام دهید.

2. Anti Spam: Akismet یک افزونه رایگان ضد هرزنامه است که گنجانده شده است به صورت پیش فرض در وردپرس شما فقط باید آن را فعال کنید. WP Bruiser یک افزونه ممتاز است که در کنترل هرزنامه ها توجه جامعه وردپرس را به خود جلب می کند.

3. حافظه پنهان: W3 Total Cache یک افزونه رایگان است که به ذخیره سازی و بهبود چشمگیر سرعت سایت شما کمک می کند. راه اندازی این افزونه می تواند کمی فنی باشد، اما WPExplorer دارد راهنمای این افزونه. گزینه خوب دیگر افزونه WP Rocket Caching، اما به خاطر داشته باشید که توصیه می شود هر بار فقط یک افزونه کش را فعال نگه دارید.

4. امنیت: Sucuri Security می تواند به ایمن نگه داشتن وب سایت شما کمک کند با نظارت بر آن و شناسایی بدافزار. شما می توانید نسخه وردپرس خود را با Sucuri مخفی کنید. در دو نسخه رایگان و پریمیوم عرضه می شود. راه‌های دیگری که می‌توانید از وردپرس خود محافظت کنید، محدود کردن تلاش‌های ورود به سیستم است. ، یا اجرای تأیید هویت دو عاملی.

5. پشتیبان گیری: VaultPress و پشتیبان گیری جامد هر دو گزینه های ممتاز خوبی برای پشتیبان گیری از وردپرس هستند. اگر یک افزونه رایگان است که به دنبال آن هستید backupwordpress را امتحان کنید.

6. چند منظوره: Jetpack یک افزونه رایگان است که چندین عملکرد را با هم ترکیب می کند . این توابع را می توان به طور مستقل فعال کرد و می توانید از این افزونه برای بهینه سازی تصویر، حالت موبایل، نظارت بر ترافیک و بسیاری از عملکردهای دیگر استفاده کنید.

افزونه های دیگری که ممکن است مورد نیاز باشد

بسته به نیاز وب سایت شما به این عملکردها، این افزونه ها ممکن است برای شما ارزشمند باشند – فرم‌های جاذبه برای ایجاد فرم‌های پیشرفته، Optin Monster برای تولید سرنخ، اشتراک‌گذاری اجتماعی Monarch برای اشتراک‌گذاری اجتماعی، < یک href="https://www.wpexplorer.com/out/memberpess" target="_blank" rel="nofollow noopener">MemberPress برای ایجاد عضویت، WP Smush.it برای بهینه سازی تصویر و بررسی کننده پیوند شکسته برای بررسی پیوندهای خراب.

همچنین می‌توانید ۵۰ فهرست افزونه‌های ضروری را بررسی کنید. توسط WPExplorer برای شما ساخته شده است. یا به سادگی از وبلاگ وردپرس دیدن کنید، جایی که افزونه ها را بررسی می کنیم و راهنماهای راه اندازی را برای بسیاری از آنها نیز.

برای نتیجه گیری…

اکنون که ایده خوبی در مورد نحوه مرتب سازی افزونه ها دارید، می توانید آنها را با اطمینان بیشتری در وب سایت خود نصب کنید. به قوانین پایبند باشید و به احتمال زیاد یک وردپرس ناب با افزونه های برتر خواهید داشت که وب سایت شما را شکوفا می کند و آن را به یک عملکرد واقعی تبدیل می کند.

خروج از نسخه موبایل