امروز یک وبلاگ زیبایی با وردپرس راه اندازی کنید

امروز یک وبلاگ زیبایی با وردپرس راه اندازی کنید

اگر شیفته زیبایی هستید یا همیشه نکاتی درباره مو، پوست و آرایش از شما خواسته می‌شود، احتمالاً به این فکر کرده‌اید که این تجربه را برای راه‌اندازی یک وبلاگ زیبایی انجام دهید. با این حال، ممکن است در فکر فرآیند راه‌اندازی پیچیده در پلتفرمی که نمی‌دانید غرق شوید.

WordPress راه حل عالی برای وبلاگ نویسان زیبایی است. راه‌اندازی یک وب‌سایت زیبا با استفاده از یکی از بسیاری از تم‌های مرتبط با زیبایی بسیار آسان است. همانطور که لوازم جانبی مناسب می‌تواند ظاهر افراد را تغییر دهد، انتخاب یک تم مناسب نیز می‌تواند وبلاگ شما را عالی جلوه دهد.

در این مقاله، ابتدا چند نمونه از وبلاگ‌های زیبایی وردپرس معروف را به شما نشان می‌دهیم، سپس گام به گام نحوه راه‌اندازی وبلاگ زیبایی خود را در پرکاربردترین پلتفرم انتشارات جهان به شما آموزش می‌دهیم. بیایید شروع کنیم!

وبلاگ نویسی زیبایی بسیار محبوب است، و به دلیل تعداد زیادی وبلاگ در دسترس، انتخاب یک مورد دلخواه دشوار است. با این حال، همه وبلاگ های زیبایی برتر دارای محتوا و زیبا هستند (به طور طبیعی!). در اینجا چند سایت زیبایی محبوب ساخته شده بر روی وردپرس وجود دارد که فکر می کنیم ارزش بررسی را دارند.

سالاد بلوند

امروز یک وبلاگ زیبایی با وردپرس راه اندازی کنید 9

که توسط شیارا فراگنی، شیک پوشی تأسیس شد، سالاد بلوند سایتی است که به همه چیزهای مد، زیبایی و سبک زندگی اختصاص داده شده است. در اینجا آموزش های مفید، اطلاعات محصول، درس های زندگی و البته آرایش و مد برای همه انواع خانم ها را خواهید یافت. این سایت از یک طرح‌بندی معمولی برای محتوای خود استفاده می‌کند و عمدتاً از تصاویر تکی و لغزنده عکس در سراسر محتوای خود استفاده می‌کند. همچنین دارای یک صفحه فروشگاهی برجسته است، با چرخ فلک های محصول که قبل از موارد مرتبط در پست های جداگانه قرار دارند.

فشن لوش

اجازه ندهید نام شما را گمراه کند. Fashionlush بیش از لباس‌ها ویژگی‌های بیشتری دارد – همچنین می‌توانید کارهای DIY فوق‌العاده، نکات بهداشتی و زیبایی و خاطرات سفر را پیدا کنید. این وبلاگ شیک برای الهام بخشیدن و پرورش خلاقیت خوانندگان خود طراحی شده است. عکس‌های حرفه‌ای گرفته‌شده باعث می‌شود این سایت مانند یک مجله کاملاً ظاهر شود – سبکی که می‌تواند به خوبی برای وبلاگ‌های زیبایی کار کند.

محرمانه لاغر

Skinny Confidential وبلاگ شخصی تأثیرگذار زیبایی و تناسب اندام Lauryn Evarts است. در اینجا می توانید نکات شخصی او را در مورد داشتن یک زندگی زیباتر – درون و بیرون پیدا کنید. نکاتی از مدل مو و روتین های صبحگاهی گرفته تا بهترین غذاها در شهرهای مختلف جهان را شامل می شود. در حالی که بیشتر عکس‌ها حرفه‌ای یا واقعی هستند، تصاویر سنگین محصول هوشمندانه به درآمدزایی سایت کمک می‌کنند (a-la در اینجا تصویری از آنچه من استفاده می‌کنم، و به دنبال آن پیوندهای وابسته در متن آمده است).

کیت لا وی

که جنبه های مختلف زندگی را پوشش می دهد، کیت لا وی نکاتی را برای زیبایی، طراحی داخلی و سبک زندگی عمومی ارائه می دهد. طراحی تازه و تمیز محتوا را در جلو و مرکز نگه می دارد. به‌علاوه، مرور آسان فروشگاه در محل، خرید برترین‌های کیت را برای دنبال‌کنندگان آسان می‌کند.

چگونه وبلاگ زیبایی خود را با وردپرس راه اندازی کنید

اکنون که از شما الهام گرفته شده است، بیایید به نحوه راه اندازی وبلاگ زیبایی خود با استفاده از وردپرس برویم. چهار مرحله اساسی برای شروع وجود دارد:

  1. یک میزبان وردپرس عالی انتخاب کنید
  2. یک نام دامنه را انتخاب کنید

1. یک هاست وردپرس عالی انتخاب کنید

در ابتدا به جایی برای میزبانی سایت وردپرس خود نیاز دارید. گزینه های میزبان برتر وردپرس بسیاری وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. هر کدام را که انتخاب می‌کنید، مطمئن شوید میزبانی را انتخاب کنید که وردپرس مدیریت شده یا نصب وردپرس با یک کلیک را در اختیار شما قرار می‌دهد.

ما اکیداً WPEngine میزبانی WordPress مدیریت شده (با شروع از 20 دلار در ماه) را به عنوان مدیریت آنها توصیه می کنیم. نصب، پشتیبان گیری و به روز رسانی برای شما. اگر واقعاً پول نقد ندارید و می‌خواهید کار کوچکی شروع کنید، می‌توانید Bluehost، که از 2.95 دلار در ماه شروع می شود و یک میزبان پیشنهادی وردپرس است. اگرچه ما شخصاً به شدت پیشنهاد می کنیم در صورت امکان با WPEngine بروید.

یک نام دامنه (نشانی اینترنتی وبلاگ خود) را انتخاب کنید

به یک نام دامنه نیز نیاز دارید. برخی از بسته های میزبانی شامل نام دامنه شما به صورت رایگان برای سال اول هستند (مانند Bluehost). اما اگر هاست شما شامل این ویژگی نیست، خرید جداگانه آن به اندازه کافی آسان است. ما GoDaddy را می‌پسندیم، اما اکثر ثبت‌کنندگان یکسان کار می‌کنند. آدرس اینترنتی مورد نظر خود را جستجو کنید، آن را بخرید (ما همچنین توصیه می کنیم حریم خصوصی و گواهی SSL را اضافه کنید) سپس دامنه جدید خود را به هاست خود نشان دهید. پس از آن شما آماده شروع وبلاگ نویسی هستید!

توجه: نمی‌توانیم دقیقاً به شما بگوییم که چگونه این کار را انجام دهید زیرا بسته به رجیستری و میزبانی که استفاده می‌کنید متفاوت است. خوشبختانه هر شرکت رجیستری و میزبانی دستورالعمل‌هایی را در سایت خود برای انجام این کار دارد… و اگر شک دارید از پشتیبانی مشتری خود کمک بخواهید.

2. یک تم

را انتخاب کنید

به بیان ساده، تم ها بر ظاهر وب سایت وردپرس شما حاکم هستند. تعداد زیادی از طرح‌های زمینه موجود است (با بسیاری از گزینه‌های رایگان نیز). اما برای وبلاگ زیبایی خود باید مطمئن شوید که موضوعی را انتخاب کنید که بیشترین استفاده را از محتوای شما داشته باشد. طرح زمینه مناسب باید دارای طرح‌بندی عالی باشد که محتوای شما را در کانون توجه قرار دهد و با رسانه‌های اجتماعی یکپارچه‌سازی خوبی داشته باشد.

بنابراین بیایید به چند مثال رایگان خوب نگاهی بیندازیم.

زمینه وردپرس رایگان آناناس

امروز یک وبلاگ زیبایی با وردپرس راه اندازی کنید 10

Pineapple یک تم ساده وردپرس رایگان است که برای هر نوع وبلاگ ایجاد شده است – از جمله وبلاگ نویسان آرایش، مو، مد و سبک زندگی. طرح‌بندی ستونی تمیز و متمرکز با پیوندهای اجتماعی به این موضوع ظاهر و احساس بسیار حرفه‌ای می‌دهد که به وبلاگ زیبایی شما نقطه شروعی عالی می‌دهد.

به‌علاوه، طرح زمینه در اطراف گوتنبرگ، با ویرایش کامل سایت طراحی شده است، بنابراین اگر می‌خواهید واقعاً طرح‌بندی پست خود را سفارشی کنید، می‌توانید! همچنین با اکثر افزونه‌های محبوب سازگار است، بنابراین اضافه کردن یکی از افزونه‌هایی که در زیر توصیه می‌کنیم مانند Yoast SEO، VaultPress، Akismet، یا حتی یک افزونه تجارت الکترونیک مانند WooCommerce به هیچ وجه مشکلی نخواهد داشت.

تم رایگان وردپرس BlogMotive

امروز یک وبلاگ زیبایی با وردپرس راه اندازی کنید 11

موضوع رایگان BlogMotive دارای یک طرح‌بندی وبلاگ ساده با دو منوی سرصفحه (یک نوار بالا با پیوندهای اجتماعی و یک منوی مرکزی اصلی در زیر نشان‌واره) و ویجت‌های سبک‌دار است. طراحی مینیمال، صفحه اصلی چشمگیر با نوار لغزنده پست اخیر، طرح بندی دو ستونی و پاسخگویی آن را به انتخابی عالی برای هر وبلاگ زیبایی جدید تبدیل کرده است.

موضوع وردپرس رایگان عنصر بلاگ

امروز یک وبلاگ زیبایی با وردپرس راه اندازی کنید 12

Blog Element یک تم وردپرس رایگان به سبک شبکه ای زنانه و منحصر به فرد است که برای وبلاگ های مد، زیبایی و سبک زندگی طراحی شده است. این موضوع برای رویدادهای فعلی یا حتی مرور وبلاگ‌های متمرکز عالی خواهد بود، زیرا این شبکه دیدن سریع پست‌های جدید را برای بازدیدکنندگان سایت شما آسان می‌کند. طرح زمینه شامل گزینه‌های سبک‌سازی آسان برای رنگ‌های سفارشی، آرم، سرصفحه شما و حتی ترجمه آماده است.

مکعب وبلاگ رایگان قالب وردپرس

امروز یک وبلاگ زیبایی با وردپرس راه اندازی کنید 13

وبلاگ مکعب یک تم رایگان با طرح‌بندی زیبا به سبک مجله است. در حالی که سایت دمو یک وبلاگ غذا و نمونه مربوط به دستور پخت را نمایش می دهد، برای وبلاگ های سبک و زیبایی نیز مناسب است. استفاده برجسته از تصاویر برجسته، گزینه‌های نوار کناری، رنگ‌های قابل تنظیم و چیدمان تمیز، آن را به موضوعی عالی برای وبلاگ‌نویسان مبتدی تبدیل می‌کند که به طراحی ساده و در عین حال شیک نیاز دارند.

3. چند افزونه مفید

نصب کنید

یکی از دلایل محبوبیت وردپرس، طیف گسترده افزونه های موجود است. این پایان نامه ها افزونه هایی هستند که عملکرد اصلی پلت فرم را افزایش می دهند. در حالی که انتخاب افزونه یک تصمیم شخصی مبتنی بر عملکرد اضافی مورد نظر شما است، برخی از آنها کاملاً ضروری هستند – و در واقع، تعدادی از آنها را در مقاله قبلی خود در چگونه وبلاگ نویسی را شروع کنیم.

بدون توجه به جایگاه وبلاگ نویسی شما، در اینجا تعدادی پلاگین کلیدی را پیشنهاد می کنیم. لطفا توجه داشته باشید – برای هر هدف فقط به یک افزونه نیاز دارید. برای مثال، شما فقط به یک افزونه اجتماعی نیاز دارید (نیازی به نصب همه اینها نیست).

  • SEO: اگر افراد نتوانند شما را در موتورهای جستجو پیدا کنند، وبلاگ شما محبوب نخواهد شد. اینجاست که Yoast SEO وارد می شود. این افزونه به شما کمک می کند سئوی سایت خود را مرتب کنید و به افزایش ترافیک کمک می کند.< /li>
  • امنیت: در حالی که می‌توانید یک گزینه با امکانات کامل مانند Solid Security Pro، ما VaultPress را که بخشی از بسته امنیتی JetPack است، دوست داریم (و استفاده می کنیم). این افزونه بک آپ های جامع وب سایت را برای شما می گیرد. برخی از شرکت‌های میزبانی، پشتیبان‌گیری روزانه از سایت شما ارائه می‌کنند، اما VaultPress به معنای واقعی کلمه از همه چیز (پست‌ها، تصاویر و غیره) نسخه پشتیبان تهیه می‌کند و شامل مسدودکننده اسپم قدرتمند Akismet می‌شود. برای بوت کردن فقط با 10 دلار در ماه، این آرامشی است که نمی‌خواهید از دست بدهید.
  • خبرنامه: ما MailChimp را دوست داریم – برای حداکثر ۵۰۰ مشترک رایگان است. هنگامی که برای حساب MailChimp رایگان ثبت نام کردید، کافیست یک افزونه ساده مانند < را نصب کنید. یک href="https://www.wpexplorer.com/out/mailchimp" rel="sponsored nofollow">MailChimp for WP تا به راحتی فرم های خبرنامه خود را درج کنید. این برای تبلیغ محتوای جدید عالی است (توجه: برخی از تم ها از قبل دارای پشتیبانی داخلی خبرنامه هستند، در این صورت می توانید از این افزونه صرف نظر کنید و به جای آن به سادگی حساب خبرنامه خود را در تنظیمات طرح زمینه خود احراز هویت کنید).
  • اجتماعی: بسیاری از تم ها شامل ابزارک های اجتماعی داخلی هستند که ممکن است کافی باشد. اما برای کسانی که می‌خواهند کنترل بیشتری روی پلاگین‌های مکان و سبک مانند دکمه‌های اشتراک‌گذاری نهایی رسانه‌های اجتماعی داشته باشند. یک گزینه عالی هستند.
  • تجارت الکترونیک: برای هر کارآفرینی که به دنبال اضافه کردن فروشگاه به سایت وردپرس خود است، تقریباً به WooCommerce (یک گزینه ساده و ساده برای ساخت فروشگاه آنلاین) یا دانلودهای دیجیتال آسان (کمی بیشتر یک منحنی یادگیری، اما بسیار قابل تنظیم تر). هر دو گزینه های عالی برای کسب درآمد از سایت شما هستند.

البته تعداد زیادی افزونه دیگر برای سفارشی کردن تم شما، افزودن انواع پست سفارشی وجود دارد،

4. عکس های عالی بگیرید

هیچ وبلاگ زیبایی نمی تواند بدون تصاویر خیره کننده دوام بیاورد. اگر با دوربین راحت نیستید، نگران نباشید. یادگیری اصول اولیه آسان است. هزاران نکته و راهنمای رایگان آنلاین (و در اینستاگرام) وجود دارد. همچنین می‌توانید با استفاده از عکس‌های استوک رایگان تصاویر خودگرفته‌شده‌تان را تکمیل کنید – اگرچه ما برای یک وبلاگ زیبایی بحث می‌کنیم بهتر است خودتان آن را بگیرید.

متأسفانه، برخی از تصاویر می‌توانند فضای زیادی را اشغال کنند و سرعت وب‌سایت شما را کاهش دهند. خوشبختانه، راه‌های آسانی برای بهینه‌سازی تصاویر وجود دارد تا از حفظ کیفیت و همچنین فشرده‌سازی فایل‌های تصویری اطمینان حاصل شود. کمترین فضای ممکن را اشغال کنید.

نکات جایزه برای بلاگرهای مد و زیبایی

بعد از اینکه وب سایت خود را راه اندازی کردید، کارهای بیشتری برای کمک به رشد وبلاگ خود می توانید انجام دهید. اول از همه باید بیرون بروید و شبکه شوید! نظرات خود را در سایر وبلاگ های زیبایی با بک لینک خود ارسال کنید (فقط مطمئن شوید که نظر شما هدفمند و مرتبط است – وبلاگ نویسان دیگر را اسپم نکنید!). همچنین مطمئن شوید که وب سایت خود را به Bloglovin اضافه کرده اید و در نظر داشته باشید که ویجت دکمه دنبال کردن آنها را به نوار کناری یا پاورقی وبلاگ خود اضافه کنید.< /p>

بسته به وبلاگ خود، ممکن است برای پیوستن به یک شبکه وابسته مانند Reward Style یا Shop Style Collective نیز درخواست دهید. این شبکه‌ها به شما امکان می‌دهند یک گالری یا چرخ فلک «خرید از این پست» در انتهای مقاله‌های خود ایجاد کنید تا زمانی که خوانندگانتان روی پیوندهای وابسته شما کلیک می‌کنند، بتوانید مقداری درآمد کسب کنید (فقط مطمئن شوید که به درستی نشان دهید که پیوندهای وابسته در آن‌ها وجود دارد. صفحه براساس الزامات FTC ) . البته می‌توانید برای برنامه‌های وابسته به‌صورت جداگانه ثبت‌نام کنید و خودتان پیوندها را اضافه کنید، اما شبکه‌ها این کار را کمی آسان‌تر و ساده‌تر می‌کنند، به همین دلیل ممکن است بخواهید آنها را بررسی کنید.


علی‌رغم پتانسیل بسیار زیاد – به‌ویژه اگر در این فرآیند دچار مشکل نباشید، ایجاد وبلاگ زیبایی با وردپرس آسان است. علاوه بر این، اگر یک تم عالی و چند افزونه مناسب را انتخاب کنید، کل فرآیند می تواند تجربه لذت بخشی باشد.

آیا در مورد راه اندازی وبلاگ زیبایی سؤالی دارید؟ یا شاید نکات دیگری برای به اشتراک گذاشتن با وبلاگ نویسان مشتاق؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید – مایلیم آنچه را که می خواهید بگویید.

خروج از نسخه موبایل