سیستم مدیریت و فروش بلیط وردپرس Tickera

سیستم مدیریت و فروش بلیط وردپرس Tickera

Tickera تغییرات زیادی را پشت سر گذاشته است و به جز اینکه یک سیستم فروش بلیط رویداد است، Tickera تقریباً هیچ ارتباطی با نسخه اولیه که چند سال پیش بررسی شد ندارد. این یک افزونه کاملاً جدید است!

آنها یک بازنگری کامل در بخش بصری افزونه انجام داده اند، تعداد زیادی گزینه جدید و چند گزینه دیگر را به مجموعه گسترده افزونه های خود اضافه کرده اند، که تعداد کل را به 22 مورد افزایش داد. -ons.

علاوه بر این، آن‌ها وب‌سایت خود را نیز بازنگری کرده‌اند، که جذابیت بصری کاملاً جدیدی دارد و، رک و پوست کنده، عالی به نظر می‌رسد و بسیار خوب سازمان‌دهی شده است، اگرچه جمع کردن این حجم از اطلاعات در وب‌سایت مطمئناً یک چالش بود. بنابراین، به پلاگین برگردید…

صفحه نصب Tickera

اگر تازه شروع می‌کنید و برای اولین بار است که Tickera را نصب می‌کنید، با جادوگر نصب زیبا از شما استقبال می‌شود که به شما کمک می‌کند تا راه‌اندازی اولیه را انجام دهید تا شما را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهید.

در طول راه‌اندازی، از شما پرسیده می‌شود که آیا می‌خواهید Tickera را به‌صورت مستقل اجرا کنید یا همراه با WooCommerce که سپس به افزونه Bridge for WooCommerce نیاز دارد. بله، درست خواندید – Tickera مدتی است که کاملاً با WooCommerce سازگار است که به شما امکان می دهد بلیط های Tickera را مانند سایر محصولات WooCommerce بفروشید. همانطور که می دانید WooCommerce یکی از بهترین راه ها برای ایجاد یک فروشگاه آنلاین با وردپرس است و با Tickera که نگه دارید تمام قابلیت های اضافی که WooCommerce از نظر ویژگی های تجارت الکترونیک ارائه می دهد. اگر قبلاً WooCommerce را اجرا می کنید و موارد دیگری را در وب سایت خود می فروشید بسیار راحت است.

ایجاد رویدادها و بلیط ها

ایجاد رویدادها با کمی اطلاعات سازماندهی شده منطقی که برای وارد کردن در مورد رویداد مورد نیاز است، بسیار آسان و ساده است.

و هنگامی که ایجاد رویداد خود را به پایان رساندید، به شما پیشنهاد می‌شود انواع بلیت‌های مرتبط با رویداد خود را ایجاد کنید که همچنین با گزینه‌های سازمان‌دهی شده زیادی همراه است.

…و می‌توانید هر چند بار که می‌خواهید این کار را انجام دهید – به این معنی که می‌توانید هر تعداد رویداد با هر تعداد بلیط مرتبط با آنها که دوست دارید داشته باشید. هیچ محدودیتی وجود ندارد!

هنگامی که کار آسان ایجاد انواع رویداد و بلیط را تمام کردید، وقت آن است که کار ساده‌تری برای قرار دادن کد کوتاه مناسب برای هر یک از صفحات یا پست‌های خود برای نمایش هر گونه اطلاعات مربوط به رویداد و/یا بلیط‌هایتان انجام دهید. ما می‌گوییم «آسان‌تر»، زیرا یک «کوتاه‌ساز» کوچک و منظم وجود دارد که بر اساس انتخاب و گزینه‌های شما یک کد کوتاه برای شما ایجاد می‌کند.

با این حال، حتی بدون قرار دادن کدهای کوتاه از طریق سازنده کد کوتاه، همچنان می‌توانید تمام آنچه را که برای فروش بلیط‌های خود لازم است داشته باشید، زیرا صفحه رویداد ویژگی منظمی برای نمایش خودکار بلیط‌های مرتبط با آن رویداد ارائه می‌دهد.

و بهترین چیز این است که Tickera تقریباً با هر تم وردپرسی که به خوبی کدگذاری شده است خوب بازی می کند و سبکی را برای ترکیب بی عیب و نقص با وب سایت شما انتخاب می کند (شاید تم های رایگان وردپرس از WPExplorer).

درگاه های پرداخت

اکنون، برای شروع فروش هر چیزی، به یک حساب تجاری برای برخی از درگاه‌های پرداخت پشتیبانی شده از Tickera نیاز دارید. و گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد زیرا خود Tickera در حال حاضر مستقیماً از بیش از صد درگاه پرداخت پشتیبانی می کند، بنابراین در هر کجای کره زمین که هستید، احتمال کمی وجود دارد که نتوانید حداقل چند درگاه پرداخت پشتیبانی شده را پیدا کنید. در کشور شما. و حتی اگر این اتفاق بیفتد و هیچ یک از درگاه‌های پرداخت پشتیبانی‌شده در کشور شما موجود نباشد، ناامید نشوید و بررسی کنید که آیا درگاه پرداختی که می‌خواهید استفاده کنید توسط WooCommerce پشتیبانی می‌شود، زیرا Tickera کاملاً با آن سازگار است.< /strong>

فرم های سفارشی

صرف نظر از اینکه از Tickera به عنوان یک مستقل استفاده می کنید یا از WooCommerce به عنوان یک پلت فرم فروش بلیط Tickera استفاده می کنید، می توانید از افزونه فرم های سفارشی عالی استفاده کنید. این افزونه به شما این امکان را می‌دهد تا فرم‌های تسویه‌حساب سفارشی را به هر شکلی که دوست دارید ایجاد کنید و انواع اطلاعات اضافی را در مورد شرکت‌کنندگان جمع‌آوری کنید با دکمه‌های رادیویی، کادرهای انتخاب، قسمت‌های نوشتاری، ورودی‌های متن و منوهای کشویی در محل شما. دفع آنها را به هر طریقی که دوست دارید ترتیب دهید. و برای تکمیل همه چیز، همه این اطلاعات را می‌توان از طریق عناصر الگوی بلیط مربوطه در قالب بلیط قرار داد و در صورت تصمیم می‌تواند از طریق برافزای صادراتی CSV به همراه بقیه داده‌ها صادر شود.

اسکن بلیط

بنابراین شما تمام بلیط های رویداد خود را فروخته اید. بعد چی؟ ظاهراً باید آن بلیط ها را درب منزل اسکن کنید. برنامه‌های iOS و Android Tickera در میدان عمل قابل اعتماد بودن خود را ثابت کرده‌اند، اما علاوه بر آن، یک گام فراتر رفته و افزونه Barcode Reader را ایجاد کرده‌اند که به شما امکان می‌دهد بارکد (و همچنین کدهای QR) را روی بلیط‌های شما قرار داده و با استفاده از آن اسکن کنید. هر اسکنر بارکد استانداردی از انتهای وب سایت شما. با این حال، اگر احساس راحتی نمی‌کنید که به دیگران اجازه دسترسی به قسمت پشتی آن را بدهید، می‌توانید از برنامه فوق‌العاده Check-in Chrome Desktop آنها استفاده کنید. از آنجایی که یک برنامه کروم است، آماده کراس پلتفرم است، به این معنی که می توانید آن را در هر جایی که بتوانید مرورگر گوگل کروم را نصب کنید، اجرا کنید. همچنین، با این برنامه می‌توانید بلیط‌ها را به صورت آفلاین اسکن کنید که این ویژگی بسیار مورد استقبال است، زیرا هر رویدادی در منطقه با پوشش اینترنتی خوب سازماندهی نمی‌شود و گاهی اوقات به طور کامل از دست می‌رود.

افزونه های Tickera

و شما آن را دارید… نتیجه‌گیری این بررسی بسیار آسان‌تر بود اگر گزینه‌های بسیار زیاد و افزونه‌های Tickera بسیار زیاد وجود نداشت. اما با توجه به اینکه قدرت عظیم دقیقاً در آن افزونه ها نهفته است، ناعادلانه است که حداقل به همه آنها علاوه بر پل ووکامرس و بارکد خوان که قبلاً در مورد آن نوشته ایم اشاره نکنیم:

  • تقویم رویداد Tickera یک تقویم زیبا از رویدادهای شما اضافه می‌کند
  • CSV Export عملکرد صادر کردن گزارش‌های CSV مبتنی بر رویداد را با فیلدهای قابل انتخاب اضافه می‌کند
  • کدهای بلیت سریال شماره‌های بلیت متوالی دلخواه را با پیشوند سفارشی، پر کردن شماره، پسوند و غیره ایجاد می‌کند.
  • شرایط و ضوابط این باید خود توضیحی باشد…
  • قلم‌های قالب بلیط سفارشی این امکان را اضافه می‌کند که فونت‌های ttf. خودتان را آپلود کنید و از آنها در قالب‌های بلیط خود استفاده کنید
  • ترجمه ورود به برنامه برای ترجمه هر بیت از برنامه‌های iOS، Android یا Chrome Check-in
  • اعلان‌های اعلام حضور برای ارسال ایمیل خوش‌آمدگویی با هر محتوایی که دوست دارید برای شرکت‌کنندگان به‌محض ثبت‌نام بلیط
  • کدهای تخفیف انبوه برای افزودن مقادیر زیادی کد تخفیف مناسب است
  • قیمت‌های مبتنی بر نقش قیمت‌های بلیط متفاوتی برای نقش‌های مختلف کاربران دارند
  • Customer Connect برای ادغام Customer.io
  • ادغام

  • تجهیزات اعتباری
  • ادغام

  • درگاه پرداخت Mollie
  • اعلان‌های Slack تا وقتی هر بلیط در وب‌سایت شما فروخته می‌شود از طریق Slack مطلع شوید
  • Pushover برای دریافت اعلان فشار به دستگاه Android یا iOS خود برای هر خرید موفقیت‌آمیز بلیط
  • ادغام

  • MailChimp
  • ادغام

  • Sendloop
  • پیامک Twilio اعلان
  • پرداخت‌های زنجیره‌ای PayPal از هر یک از بلیط‌های فروخته‌شده در شبکه چند سایتی وردپرس شما کم می‌شود
  • Stripe Connect برای جمع‌آوری برش از هر یک از بلیط‌های فروخته شده در شبکه چند سایتی وردپرس شما

به پایان رسید

Tickera یک گزینه عالی برای افزودن رویدادها به وردپرس و فروش بلیط رویدادهای خود است. امیدواریم این مرور کلی به شما نشان دهد که این افزونه عالی چه کاری می تواند انجام دهد. آیا Tickera جدید را امتحان کرده اید؟ یا شاید شما سوالاتی در مورد آن دارید؟ در نظرات زیر به ما اطلاع دهید – ما دوست داریم نظر شما را بشنویم!

خروج از نسخه موبایل