اعتبار وب سایت را با McAfee SECURE برای وردپرس افزایش دهید

اعتبار وب سایت را با McAfee SECURE برای وردپرس افزایش دهید

اعتبار وب سایت عامل مهمی است که خوانندگان هنگام بازدید از وبلاگ، وب سایت یا فروشگاه تجارت الکترونیک وردپرس شما به آن توجه می کنند. اگر وب سایت شما قابل اعتماد به نظر نمی رسد، خوانندگان با دانلود منابع رایگان، اشتراک در خبرنامه یا ارائه اطلاعات شخصی برای خرید احساس راحتی نخواهند کرد. یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای آرامش خاطر بازدیدکنندگان، استفاده از نشان اعتماد McAfee SECURE است.

McAfee SECURE چیست؟

McAfee به دلیل محصولات امنیتی وب خود که مصرف کنندگان در سراسر جهان برای ایمن نگه داشتن مرور وب خود از آنها استفاده می کنند، به خوبی شناخته شده است. این شامل نرم افزاری برای آنتی ویروس، فایروال، رمزگذاری، امنیت ایمیل و موارد دیگر می شود. با در نظر گرفتن امنیت وب کاربران، McAfee هر یک از آنها را گسترش داد و نام تجاری McAfee SECURE را توسعه داد. این شامل انواع ابزارهای امنیتی وب است که در دسترس همه افرادی است که در وب می گردند.

این مجموعه از ابزارها شامل سه بخش اصلی است. نشان‌اعتماد McAfee SECURE که وب‌سایت‌ها می‌توانند از آن برای تأیید عاری بودن صفحاتشان از ویروس، بدافزار و سایر کدهای ناامن استفاده کنند. افزونه مرورگر Chrome SECURE McAfee که یک محافظ McAfee به مرورگر شما اضافه می‌کند تا به شما اطلاع دهد که در حال گشت و گذار در وب هستید و هر وب‌سایتی را که بازدید می‌کنید و ممکن است در معرض خطر باشد به شما هشدار می‌دهد. و در آخر پوشش محافظت هویت McAfee SECURE، که هنگام خرید در یک وب‌سایت دارای گواهی McAfee SECURE، حداکثر 100000 دلار محافظت در برابر سرقت هویت به خریداران ارائه می‌کند (کاربران فقط باید مراحل ایمیل فعال‌سازی دریافتی را دنبال کنند. پس از تکمیل خرید آنها).

در حالی که همه اینها دارایی های بزرگی برای کاربران وب هستند، نشان اعتماد McAfee SECURE ارزش بیشتری را برای صاحبان وب سایت فراهم می کند، به ویژه زیرا ابزاری است که می تواند برای افزایش اعتماد و اعتبار وب سایت مورد استفاده قرار گیرد.

آیا باید McAfee SECURE را به وب سایت وردپرس خود اضافه کنید؟

اکنون که می دانید McAfee SECURE چیست، آیا برای وب سایت خود به آن نیاز دارید؟ به بیان ساده، بیشتر وب‌سایت‌ها می‌توانند از افزودن یک علامت اعتماد برای نمایش به خوانندگان سود ببرند که وب‌سایت در واقع امن است.

اگر وبلاگ یا وب‌سایتی از نوع کسب‌وکار دارید که در آن داده‌های کاربری جمع‌آوری نمی‌کنید، ممکن است بخواهید قبل از افزودن چیزهای اضافی به وب‌سایت خود، مزایا و معایب آن را بسنجید. اما اگر یک سایت تجارت الکترونیک دارید یا اگر داده‌های کاربر را جمع‌آوری می‌کنید، احتمالاً اضافه کردن McAfee SECURE ایده خوبی است. افزودن علامت اعتماد به وب‌سایت شما، تردیدهای کاربر را قبل از ارائه اطلاعات شخصی برای ثبت نام کاهش می‌دهد. و اگر یک فروشگاه آنلاین دارید، McAfee SECURE Identity Protection یک ویژگی جایزه‌ای است که می‌توانید برای تبلیغ به مشتریان از آن استفاده کنید تا آنها بتوانند از ارائه داده‌های مالی به شما اطمینان داشته باشند.

نحوه راه اندازی McAfee SECURE برای وردپرس

اگر McAfee SECURE برای شما مناسب به نظر می رسد، راه اندازی باید نسبتاً آسان باشد زیرا همه چیز با نصب افزونه رایگان McAfee SECURE WordPress. برای نصب لاگین افزونه در داشبورد وردپرس خود، به Plugins > Add New بروید و سپس “McAfee” را جستجو کنید.

McAfee SECURE باید اولین نتیجه باشد. روی دکمه «اکنون نصب کنید» و سپس روی «فعال کردن» افزونه کلیک کنید.

اکنون باید افزونه را راه اندازی کنید. McAfee با افزودن یک اعلان در داشبورد شما برای فعال کردن افزونه، این کار را بسیار آسان کرده است. اگر به دلایلی اعلان را نمی‌بینید، به سادگی با کلیک بر روی آیتم جدید منوی McAfee SECURE در داشبورد اصلی وردپرس خود، به صفحه فعال‌سازی افزونه بروید. روی دکمه «اکنون فعال شود» کلیک کنید.

با توجه به روندهای نصب آسان، یک پنجره بازشو باید برای شما باز شود تا حساب McAfee SECURE رایگان خود را ایجاد کنید. فرم به صورت خودکار با آدرس وب سایت شما و ایمیلی که برای ایجاد حساب کاربری وردپرس شما استفاده می شود پر می شود. فقط اطلاعات خود را تأیید کنید، سپس روی «اکنون فعال شود» کلیک کنید.

با این کار تاییدیه اضافه شدن سایت شما و همچنین بازخوانی داشبورد وردپرس شما برای نمایش تنظیمات McAfee SECURE باز می شود. اگر می‌خواهید نمایه McAfee SECURE خود را ویرایش کنید، روی دکمه قرمز کلیک کنید، در غیر این صورت فقط پنجره بازشو را ببندید تا به داشبورد وردپرس خود برگردید.

با فرض اینکه وب‌سایت شما ایمن است، باید یک تأیید سبز برای امنیت ببینید که همه آزمایش‌ها را گذرانده‌اید (هور!) و اینکه علامت اعتماد گواهی شما همگی خوب است. اکنون وقتی از قسمت جلویی وب‌سایت خود بازدید می‌کنید، باید علامت اعتماد McAfee SECURE در گوشه سمت راست پایین مرورگر خود داشته باشید. آسان بود درست است؟

با طرح رایگان McAfee SECURE، علامت اعتماد هر ماه به 500 بازدیدکننده اول شما نمایش داده می‌شود، می‌توانید تا 100 نظر TrustedSite جمع‌آوری کنید (که کاربران می‌توانند از طریق trustedsite.com دایرکتوری یا پنجره تأیید مرور ایمن Chrome) و وب سایت شما به طور منظم از نظر بدافزار نظارت می شود. این برای وب‌سایت‌های کوچک‌تر یا کاملاً جدید زیاد است، اما اگر یک وب‌سایت تأسیسی با ترافیک قابل توجه یا یک وب‌سایت تجارت الکترونیک بزرگ دارید، ارتقاء به یک برنامه Pro ضروری است.

McAfee SECURE Pro

McAfee SECURE Pro استفاده نامحدود از علامت اعتماد را ارائه می‌کند و بازبینی نامحدود TrustedSite برای وب‌سایت شما و همچنین ویژگی‌های اضافی مانند ارسال موتور جستجو، تشخیص وب‌سایت و موارد دیگر. برندهای بزرگی مانند PartyCity، Tory Burch، FootLocker، Jelly Belly، Armani Exchange، LegalZoom، National Geographic، GameStop و بسیاری دیگر همگی به McAfee SECURE اعتماد دارند. چرا؟ زیرا به سادگی برخی از بهترین ابزارهای موجود در وب را برای ایمن نگه داشتن وب‌سایت‌هایشان و احساس امنیت مشتریانشان ارائه می‌دهد.

یکی از ویژگی‌های قابل توجه مارک‌ها این است که وقتی به Pro ارتقا می‌دهید، محافظ McAfee SECURE نه تنها در وب‌سایت شما نمایش داده می‌شود، بلکه در نتایج جستجوی برجسته برای کاربران SiteAdvisor نیز نمایش داده می‌شود. این بدان معنی است که وقتی شخصی که از SiteAdvisor استفاده می کند (و بیش از 50 میلیون نفر از آنها وجود دارد) وب سایت شما را در یک نتیجه جستجو در Google، Yahoo یا Bing می بیند، نشان اعتماد McAfee SECURE را نیز در کنار آن می بیند.

اعضای حرفه‌ای همچنین این گزینه را دارند که نشانه اعتماد مک‌آفی SECURE Engagement را در هر جایی، نه فقط در پایین مرورگر اضافه کنند. این برای فروشگاه‌های تجارت الکترونیکی که می‌خواهند علامت اعتماد را در کنار دکمه «افزودن به سبد خرید» در صفحات محصول نشان دهند، یا برای وب‌سایت‌هایی که می‌خواهند علامت را به جای تراز کردن آن با پنجره مرورگر در فوتر خود قرار دهند، مفید است.< /p>

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، McAfee SECURE همچنین محافظت از هویت تا سقف 100,000 دلار را ارائه می‌دهد. این یک ویژگی طرح حرفه ای است که هر وب سایت مبتنی بر تجارت الکترونیک یا عضویت ممتاز باید در مورد آن هیجان زده شود. با این کار، شما و مشتریانتان محافظت کاملی از سرقت هویت دریافت می‌کنید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که کمی کد به صفحه تأیید خرید خود اضافه کنید تا مشتریان شما پس از پردازش پرداخت، ایمیل پوششی دریافت کنند. اگر فروشگاه شما از WooCommerce استفاده می‌کند، این کار آسان‌تر است – کد به‌طور خودکار برای شما اضافه می‌شود. فقط گزینه را از داشبورد حساب McAfee خود فعال کنید.

مطمئنم که پس از دیدن همه چیزهایی که ارائه می دهد، باید از خود بپرسید که چقدر در حال انجام است McAfee SECURE Pro هزینه دارد؟ در حال حاضر طرح صدور گواهینامه Pro از 19 دلار در ماه شروع می‌شود (و بر اساس ترافیک شما افزایش می‌یابد)، اما اگر بخواهید سالانه پرداخت کنید، 2 ماه رایگان دریافت خواهید کرد، و اگر یک سازمان خیریه 501(c)3 هستید، می‌توانید با فروش برای تخفیف ویژه نیز. ویژگی‌های Identity Protection به تنهایی ارزش قیمت را دارد، بنابراین قطعاً سرمایه‌گذاری ارزشمندی برای وب‌سایت شما است.

رتبه بندی نهایی ما

به طور کلی ما McAfee SECURE را برای وردپرس بسیار دوست داریم. ما از آسانی نصب (به معنای واقعی کلمه آماده خروج از جعبه است) و همچنین لیست ویژگی‌های جامعی که برای اعضای حرفه‌ای موجود است تحت تأثیر قرار گرفتیم. ما به این افزونه ۵ ستاره از ۵ ستاره می دهیم. افزونه و ابزار McAfee SECURE خود عالی هستند و استفاده از آنها بسیار آسان است. برای بدافزار اسکن می کند. به خوانندگان شما می گوید که سایت شما امن است. و حتی با محافظت از هویت همراه است. اکنون این یک افزونه مفید است!

نکات ساده اعتبار وب‌سایت

علاوه بر نمایش علامت اعتماد McAfee SECURE در وب سایت خود برای تأیید امنیت سایت، مراحل ساده دیگری نیز وجود دارد که می توانید برای کمک به افزایش اعتبار خود نزد خوانندگان و افزایش اعتماد آنها به وب سایت خود انجام دهید.

در ابتدا محتوای واقعی و مفید را برای خوانندگان خود ارائه دهید و آن را به طور منظم پست کنید. نه تنها داشتن محتوای منحصر به فرد خود برای موتورهای جستجو خوب است، بلکه داشتن یک برنامه زمانی برای پست کردن برای ایجاد پایگاه خوانندگانی که به سایت شما باز خواهند گشت بسیار عالی است، زیرا آنها اطمینان دارند که شما محتوای جدیدی را منتشر خواهید کرد.

مطمئن شوید که صفحه شرایط و ضوابط دارید. این به دلایل قانونی مانند مالکیت علامت تجاری، شرایط حریم خصوصی، به‌روزرسانی محتوا، شرح خدمات ارائه‌شده و موارد دیگر مهم است. به علاوه به خوانندگان نشان می‌دهد که شما یک شرکت واقعی (یا مالک انحصاری) هستید که از قوانین (+1 برای قابل اعتماد بودن) پیروی می‌کنید.

همچنین، اگر وب سایت یا محصول شما در جایی نمایش داده شده است دستاوردهای خود را به اشتراک بگذارید. اینکه بتوانید بگویید «در فوربس در این مورد برجسته شده‌اید» یا بخشی از «برترین‌های بیزینس‌ویک که» به اعتبار برند شما کمک زیادی می‌کند. همین امر در مورد جوایزی که ممکن است برنده شده باشید نیز صدق می کند. صفحه ای ایجاد کنید یا یادداشتی به پاورقی خود اضافه کنید تا دستاوردهای خود را با خوانندگان خود به اشتراک بگذارید.

به شما

امیدواریم این بررسی و راهنما برای شما مفید بوده باشد! به طور خلاصه، McAfee SECURE یک راه عالی برای افزایش اعتبار وب سایت شما با افزودن علامت اعتماد به پست ها، صفحات و محصولات شما است. نسخه رایگان برای سایت های کوچکتر عالی است، در حالی که نسخه Pro برای مارک های معتبر به اندازه کافی قوی است. به طور کلی ما واقعاً این افزونه را دوست داریم و امیدواریم که آن را امتحان کنید. اگر سؤالی در مورد افزونه رایگان وردپرس McAfee SECURE یا هر چیزی برای اضافه کردن به راهنمای ما دارید، فقط در زیر نظر خود را بگذارید. برای خواندن متشکریم!

خروج از نسخه موبایل