6 نکته برای کمک به ایمن سازی وب سایت ووکامرس شما

6 نکته برای کمک به ایمن سازی وب سایت ووکامرس شما

این چیزی است که قبلاً می دانید: ایمن نگه داشتن تجارت الکترونیکی شما بخش مهمی از راه اندازی کسب و کار آنلاین شما است. اگر اطلاعات مشتری را در طول و بعد از تراکنش ایمن نگه ندارید، احتمال اینکه دوباره با شما تجارت کنند بسیار کمتر است.

اما فناوری، به‌ویژه فناوری امنیتی، دائماً در حال تغییر است، که می‌تواند کار را برای صاحبان مشاغل سخت کند.

خوشبختانه، اگر از ووکامرس. مراحل ساده ای وجود دارد که برای هر صاحب سایت WooCommerce ارزش انجام آنها را دارد.

اگرچه ایمن‌سازی سایت شما یک فرآیند چند مرحله‌ای است، اما اگر مراحل ساده ما را دنبال کنید، لازم نیست سخت باشد.

1. از میزبانی استفاده کنید که کارهای امنیتی را برای شما انجام دهد

همانطور که در بالا ذکر شد، افرادی هستند (نه شما) که وظیفه آنها دانستن نکات امنیتی است. و بسیاری از آنها در شرکت های میزبان کار می کنند. به همین دلیل است که یک راه ساده و آسان برای محافظت از سایت شما این است که میزبانی را انتخاب کنید که امنیت را در اولویت قرار دهد.

هنگام انتخاب میزبان وب، به دنبال موارد زیر باشید:

  • پشتیبان‌گیری روزانه: این موارد به شما کمک می‌کنند در صورت حمله سریع آنلاین شوید.
  • به‌روزرسانی‌های خودکار: اینها به اصلاح حفره‌های امنیتی به محض کشف آنها کمک می‌کنند و داده‌های شما را ایمن نگه می‌دارند.
  • خدمات بازیابی: همراه با پشتیبان‌گیری، به شما کمک می‌کند در صورت بروز مشکل، دوباره آنلاین شوید.

2. جلوگیری از حملات Brute Force

هنوز رایج‌ترین راه برای نفوذ به سایت‌ها، حملات brute force به روشی ساده و در عین حال مؤثر برای حدس زدن ترکیب‌هایی برای رمزهای عبور یا کلیدهای امنیتی تا زمانی که یک سری کاراکترهای صحیح اتفاق می‌افتد اشاره دارد.

خوشبختانه، از آنجایی که روش نسبتاً ساده است، راه‌های نسبتاً ساده‌ای وجود دارد که می‌توانید از آنها جلوگیری کنید.

  • محدود کردن تلاش‌ها برای ورود به سیستم: نیروی بی‌رحم تنها زمانی کار می‌کند که افراد بد (یا واقعاً رایانه‌هایشان) بتوانند میلیون‌ها و میلیون‌ها بار تلاش کنند و وارد سیستم شوند. خوشبختانه، افزونه های WP زیادی وجود دارد که این تلاش ها را محدود می کند. برای سایت WooCommerce شما، ما این موارد را می‌پسندیم: تلاش‌های ورود محدودیت WP و قفل ورود به سیستم

  • از مدیر رمز عبور استفاده کنید: مدیران گذرواژه مانند LastPass به ایجاد کمک می کنند گذرواژه‌های فوق‌العاده دشوار برای شما، و سپس به‌صورت خودکار زمانی که در سایت مناسب هستید، آن‌ها را وارد کنید، به شرطی که رمز عبور اصلی را بدانید. این یک راه عالی برای ایجاد گذرواژه‌هایی است که حتی مهاجمان پیشرفته نیز در شکستن آن با مشکل مواجه خواهند شد.
  • از احراز هویت 2 عاملی استفاده کنید: احراز هویت 2 مرحله ای روش هوشمند دیگری برای ایمن نگه داشتن وب سایت شما است. با احراز هویت 2 عاملی، حتی اگر افراد بد نام کاربری و رمز عبور شما را حدس زده باشند، همچنان باید به رمز عبور دیگری در دستگاه دیگری (معمولاً در پیامک ارسال شده به یک سلول شخصی موجود است) دسترسی پیدا کنند تا از لایه دوم عبور کنند. حفاظت. ما شخصاً طرفدار افزونه 2 عاملی miniOrange هستیم. .

3. برای خود یک گواهی SSL بگیرید

نکته اینجاست: اگر کارت های اعتباری را می پذیرید، به گواهی SSL نیاز دارید. زمانی که افراد اطلاعاتی را از طریق اینترنت برای شما ارسال می‌کنند، داده‌های مشتری شما را رمزگذاری می‌کنند.

4. همیشه یک نسخه پشتیبان داشته باشید

ببینید، ما می‌دانیم که گفتیم میزبانی را انتخاب کنید که پشتیبان‌گیری روزانه ارائه می‌کند، و این خوب و خوب است. اما در پایان، هیچ تضمینی ندارید که هاست شما روزانه برای شما نسخه پشتیبان تهیه کند. فقط شما می‌توانید تضمین کنید که پشتیبان‌گیری می‌کنید.

به همین دلیل است که باید خودتان نیز از فایل های خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. اگر می خواهید از نسخه پشتیبان تهیه کنید!

تعداد زیادی افزونه های پشتیبان وردپرس وجود دارد که ارائه می کنند این خدمات ارزشمند (واقعاً در این کار کوتاهی نکنید!)!

5. A.B.U. (همیشه به روز باشید)

به یاد داشته باشید که در بالا صحبت کردیم که چگونه افراد باهوشی وجود دارند که وظیفه آنها اطلاع از امنیت است؟ بخش خوبی از این افراد در مکان‌هایی مانند وردپرس کار می‌کنند و دائماً نسخه‌های جدید وردپرس را ارائه می‌کنند که حفره‌های امنیتی قبلاً کشف‌نشده را برطرف کرده‌اند.

و بنابراین هنگامی که وارد WooCommerce می شوید و از شما خواسته می شود به روز رسانی کنید، ممکن است فکر کنید، “اوه، دوباره؟” اما در واقع، این به نفع شما و کسب و کار شماست.

اگر میزبان وب شما به‌روزرسانی خودکار دارد، ممکن است نگران این موضوع نباشید. اما اگر اینطور نیست، باید هر زمان که از شما خواسته شد به‌روزرسانی کنید.

6. به مشتریان خود اطلاع دهید که ایمن هستند

در حالی که محافظت از مشتریان (و کسب‌وکارتان) یک چیز است، اما این که به آنها اطلاع دهید که از آنها حمایت کرده‌اید کاملاً چیز دیگری است.

چرا می خواهید این کار را انجام دهید؟ از آنجایی که مشتریانی که احساس امنیت می‌کنند، احتمالاً سایت شما را به دوستان خود می‌خرند و به آنها توصیه می‌کنند، سود شما را افزایش می‌دهند و کسب‌وکارتان را رشد می‌دهند.

بنابراین ما دوست داریم با McAfee SECURE ایمنی خود را به رخ بکشیم. افزونه به بازدیدکنندگان این امکان را می دهد که بدانند سایت شما یک اسکن امنیتی خارجی را پشت سر می گذارد و باعث می شود هنگام خرید از سایت شما احساس امنیت کنند.

McAfee SECURE نه تنها راهی آسان برای افزایش اعتبار وب سایت شما است< /a> اما تعدادی خدمات دیگر را نیز برای اعضای ممتاز ارائه می‌کند، از جمله بررسی سایت، تشخیص، مکان‌یابی سایت، برجسته‌سازی جستجو، محافظت از شناسه خریدار و موارد دیگر.

نتیجه گیری

اکثر این مراحل به آسانی نصب یک افزونه در سایت WooCommerce شماست. آنها به دانش فنی زیادی نیاز ندارند، و ارزش زمان شما را ندارد که یک ساعت یا بیشتر وقت بگذارید تا همه این کارها را انجام دهید و سپس به بهترین کار خود بپردازید – فروش.

خروج از نسخه موبایل