5 مرحله ساده برای ایجاد یک وب سایت نویسنده و فروش کتاب های بیشتر با وردپرس

5 مرحله ساده برای ایجاد یک وب سایت نویسنده و فروش کتاب های بیشتر با وردپرس

با آمازون Kindle Direct Publishing بدون دردسر ارائه می‌کند روشی برای انتشار کتاب‌های خود، تعداد نویسندگانی که به تنهایی این کار را انجام می‌دهند در حال افزایش است. در حالی که بخش انتشار آسان‌تر از همیشه است، جنبه بازاریابی یک چالش فزاینده پیچیده است. از آنجایی که نویسندگان بیشتری برای فروش کتاب رقابت می‌کنند، متمایز شدن از دیگر افراد می‌تواند دشوار باشد.

یکی از راه‌های افزایش نوردهی و ارتباط با خوانندگان بالقوه این است که وب‌سایت نویسنده خود را ایجاد کنید. این نه تنها به شما فرصتی می‌دهد که دامنه دسترسی خود را گسترش دهید، بلکه به شما ابزاری می‌دهد تا به طور بالقوه درآمد بیشتری به ازای فروش از کتاب‌ها و سایر محصولات خود کسب کنید.

این راهنمای گام به گام به شما نشان می‌دهد که ساختن یک پلتفرم در وردپرس برای نمایش کتاب‌های خود، کسب درآمد بیشتر وابسته و جذب خوانندگان جدید از طریق وبلاگ‌نویسی چقدر ساده است. بیایید شروع کنیم!

مرحله 1: پلتفرم خود را انتخاب کنید

وقتی نوبت به راه‌اندازی یک وب‌سایت جدید می‌رسد، پلتفرم‌های مختلفی در دسترس است. توصیه می‌کنیم از WordPress خود میزبانی‌شده برای سهولت استفاده و سطح انعطاف‌پذیری بالا استفاده کنید. برای میزبانی سایت شما، ارائه دهنده ای مانند < a href="https://www.wpexplorer.com/out/bluehost-promo" target="_blank" rel="nofollow noopener">Bluehost یک گزینه ارزان قیمت با سطوح قیمتی است که همه انواع را برآورده می کند. کاربران.

برای راه اندازی وب سایت خود، کافی است یک گزینه قیمت گذاری Bluehost را متناسب با نیاز خود انتخاب کنید، سپس وردپرس را از طریق گزینه یک کلیک موجود در حساب خود نصب کنید. اگر گیر کردید، آن‌ها کانال‌های پشتیبانی مختلفی را ارائه می‌کنند تا به شما در هر مرحله راهنمایی کنند – حتی اگر کاملاً مبتدی باشید.

مرحله شماره 2: طراحی و عملکرد سایت خود را سفارشی کنید

هنگامی که وردپرس را نصب کردید، وقت آن است که سفارشی سازی سایت خود را شروع کنید. یکی از اولین تصمیماتی که باید بگیرید انتخاب قالب وردپرس است. به زبان ساده، یک موضوع ظاهر کلی وب‌سایت شما را تعیین می‌کند، بنابراین تصمیم بزرگی است. انتخاب شما خراب خواهد شد، زیرا انواع تم های رایگان و ممتاز وردپرس وجود دارد. متناسب با نیازهای شما در دسترس است.

یک نمونه از یک تم رایگان عالی برای نویسندگان، زمینه وبلاگ نویسی پاسخگو رایگان صفر. این طرح زمینه تمیز و مینیمالیستی به شما امکان می‌دهد همزمان با جلب توجه به آثار نوشتاری خود، جلوه‌های بصری زیبایی را به نمایش بگذارید:

به دنبال چیزی با گزینه های بیشتر هستید؟ تم وردپرس Total یک تم چند منظوره برجسته است که به طور کامل با صفحه ساز محبوب Visual Composer را بکشید و رها کنید تا بتوانید هر طرح بندی صفحه دلخواه خود را ایجاد کنید. به‌علاوه، طرح زمینه با صدها گزینه داخلی در سفارشی‌ساز WordPress ارائه می‌شود که به شما این قدرت را می‌دهد تا رنگ‌ها، طرح‌بندی‌ها، فونت‌ها و موارد دیگر را در سراسر موضوع تغییر دهید.

پس از انتخاب طرح زمینه، می‌توانید با استفاده از گزینه‌های موجود در تنظیمات طرح زمینه، آن را سفارشی کنید. هر تم چیز متفاوتی را ارائه می دهد، اگرچه اکثر آنها به شما امکان می دهند رنگ ها، فونت ها و پس زمینه را تغییر دهید. اگر خلاقیت ندارید، بهتر است در ابتدا همه چیز را ساده نگه دارید و از برخی قوانین اساسی پیروی کنید.

علاوه بر این، می‌خواهید چند افزونه به نام پلاگین را برای بهبود عملکرد اصلی وردپرس نصب کنید. در حالی که برخی ضروری نیستند، برخی دیگر کاملاً ضروری هستند – و هزاران رایگان را می‌توانید در WordPress.org پیدا کنید. فهرست پلاگین. برای مثال، می‌توانید چندین جلد کتاب را با استفاده از Slider WD افزونه کنید، یا نظرات کتابتان را با افزونه‌ای مانند «بررسی‌های خوب برای وردپرس» به نمایش بگذارید.

در نهایت، می‌خواهید تصاویر خود را اضافه کنید. در حالی که نمونه‌های برتر را می‌توانید در سایت‌هایی مانند Shutterstock پیدا کنید، بسیاری از دارای مجوز Creative Commons را می‌توانید در سایت‌هایی مانند Pixabay.

مرحله 3: صفحات کلیدی خود را ایجاد و منتشر کنید

در حالی که برخی از صفحات ضروری هر وب‌سایتی وجود دارد، مهم‌ترین آنها در وب‌سایت شما باید صفحات درباره و کتاب‌های شما باشد – بنابراین برای تهیه بیوگرافی و نمایش جلد کتاب و توضیحات خود وقت بگذارید. همچنین اضافه کردن یک فرم تماس از طریق یک افزونه مانند فرم تماس 7 این به خوانندگان، بازبینان و ناشران راه آسانی برای ارتباط با شما ارائه می دهد. وقتی آماده شدید، می‌خواهید صفحات خود را ذخیره یا منتشر کنید.

علاوه بر این، فراموش نکنید که دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی را به این صفحات اضافه کنید تا طرفداران بتوانند آنها را با دیگران به اشتراک بگذارند. Jetpack یک افزونه عالی با گزینه اشتراک‌گذاری قوی است، در حالی که SumoMe همچنین مجموعه‌ای از گزینه‌های اشتراک‌گذاری را برای انتخاب ارائه می‌دهد.

مرحله 4: محتوای عالی اضافه کنید

یکی از راه‌های جذب خوانندگان این است که وب‌سایت خود را با محتوای تازه در قالب یک وبلاگ یا فید خبری به‌روزرسانی کنید. لازم نیست روزانه یا حتی هفتگی باشد، اما ارائه برخی به‌روزرسانی‌های گاه به گاه می‌تواند بازدیدکنندگان فعلی شما را بازگرداند و بازدیدکنندگان جدید را نیز جذب کند. نویسندگانی مانند آنتونی هوروویتز، برنارد کورنول و کارولین جول همه ارزش یک وبلاگ خوب را می دانند.

وبلاگ آنتونی هوروویتز به طور مرتب به روز می شود.

اگر می‌پرسید چه نوع محتوایی را باید بگنجانید، نکته کلیدی این است که آن را با خوانندگان فعلی و آینده‌تان مرتبط کنید. می‌توانید گزیده‌ای از کتاب، انتشار اخبار، نمایه شخصیت‌ها، یا حتی نقدهای کتاب را پست کنید.

برای ایجاد ارتباط نزدیک‌تر با خوانندگان خود، یک خبرنامه راه‌اندازی کنید تا اخبار مربوط به انتشار، امضا، و تبلیغات را به مشترکان ایمیل ارسال کنید. خدماتی مانند MailChimp و AWeber به شما کمک می کند تا فهرست ایمیل خود را از طریق وب سایت خود ایجاد و مدیریت کنید.

مرحله 5: ترافیک را هدایت کنید

اکنون که سایت خود را راه اندازی کرده اید، زمان جذب بازدیدکنندگان فرا رسیده است. راه های زیادی برای راندن ترافیک به وب سایت شما وجود دارد که موضوع سزاوار کتاب خودش است! با این حال، در اینجا چند راه کلیدی برای نزدیک شدن به آن وجود دارد:

  1. رسانه‌های اجتماعی: اگر حساب‌های رسانه‌های اجتماعی دارید، شروع به ارسال پیوندها به سایت خود کنید و از دنبال‌کنندگان خود بخواهید آن‌ها را با دیگران به اشتراک بگذارند.
  2. پست‌های مهمان: بخواهید در سایت‌هایی که فکر می‌کنید خوانندگان بالقوه شما از آنها بازدید کنند، پست مهمان ارسال کنید، اما مطمئن شوید که سایت به شما اجازه می‌دهد پیوند وب‌سایت خود را در انتهای پست اضافه کنید.
  3. بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO): محتوای خود را بهینه کنید تا در موتورهای جستجو رتبه خوبی داشته باشد.

ما متوجه شدیم که چیزهای زیادی برای نوشتن در مورد این موضوع وجود دارد، یک پست کافی نیست. با در نظر گرفتن این موضوع، هنگامی که تمام گزینه های خود را برای کسب ترافیک تمام کردید، مقاله ما را با نکاتی برای هدایت ترافیک به سایت وردپرس شما.

مرحله 6: از سایت خود کسب درآمد کنید

البته، هدف اصلی وب سایت شما دسترسی به خوانندگان جدید و در نهایت فروش کتاب های بیشتر است. با این حال، افزایش فروش تنها راه برای سود بردن از وب سایت نویسنده شما نیست. بازاریابی وابسته به راحتی می تواند در استراتژی کسب درآمد شما گنجانده شود و می تواند بسیار سودآور شود – به خصوص اگر به سطوح بالایی از ترافیک دست یابید.

یکی از واضح‌ترین شراکت‌های وابسته برای نویسندگان Amazon Associates الف>. پس از تأیید، می‌توانید پیوندهایی را برای کتاب‌های خود درخواست کنید، سپس آنها را در صفحه کتاب‌های خود و هر جای دیگری که در سایت شما ذکر شده است جاسازی کنید.

در حین جستجو، ممکن است برنامه‌های وابسته دیگری نیز پیدا کنید که با محتوای وب‌سایت شما مرتبط هستند. آن‌ها پیوندهای متنی را ارائه می‌کنند که می‌توانید در سایت خود قرار دهید، یا تصاویری را ارائه می‌کنند که می‌توانید در پست‌ها، صفحه‌ها یا مناطق ویجت جاسازی کنید.


در حالی که انتشار آثار خودتان هرگز آسان نبوده است، تلاش برای بازاریابی کتاب‌هایتان همچنان چالشی مداوم است. با وجود نویسندگان زیادی که برای خوانندگان رقابت می کنند، برجسته شدن و ارتباط با طرفداران بالقوه می تواند دشوار باشد.

با استفاده از این شش مرحله، می‌توانید یک وب‌سایت نویسنده ایجاد کنید که شما را با خوانندگان مرتبط می‌کند، به شما کمک می‌کند کتاب‌های بیشتری بفروشید، و به شما فرصتی می‌دهد که درآمد بیشتری کسب کنید. بیایید خلاصه کنیم:

  1. پلتفرم خود را انتخاب کنید.
  2. طراحی و عملکرد سایت خود را سفارشی کنید.
  3. صفحات ثابت خود را ایجاد کنید.
  4. محتوای عالی اضافه کنید.
  5. ترافیک را به سایت خود هدایت کنید.
  6. از سایت خود کسب درآمد کنید.

آیا نکاتی برای ایجاد یک وب سایت نویسنده دارید؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید!

خروج از نسخه موبایل