جعبه ابزار سفر نهایی وردپرس

جعبه ابزار سفر نهایی وردپرس

ممکن است تابستان رسماً تمام شده باشد، اما این بدان معنا نیست که هنوز نمی توانید به تعطیلات بروید. همه ما هر چند وقت یکبار نیاز به استراحت داریم. اما قبل از اینکه به ماجراجویی آخر هفته بپردازید (کروز، سفر جاده ای، یا حتی شاید WordCamp؟) باید وب سایت خود را راه اندازی کنید تا از خودش مراقبت کند.

چند قدمی وجود دارد که می‌توانید انجام دهید تا وب‌سایت وردپرس خود را برای مراقبت از خود آماده کنید، و خوشبختانه برای شما، همه آنها بسیار ساده هستند و می‌توانند در زمانی که شما منتظر اوبر هستید آماده شروع شوند. . در اینجا AABCهای تحت اللفظی قبل از خروج آمده است.

A برای اشتراک گذاری خودکار است

وقتی خارج از دفتر هستید، باید مشغول لذت بردن از معاشرت، گشت و گذار، رویدادهای ورزشی، طبیعت، ساعت‌های کوکتل و موارد دیگر باشید. این بدان معنی است که شما احتمالاً برای به روز رسانی صفحات توییتر یا فیس بوک خود وقت نخواهید داشت روی تلفن یا لپ تاپ خود بپرید. فراموش نکنید که با نصب یک پوستر خودکار در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

یکی از خدماتی که ما واقعاً دوست داریم Buffer است. اشتراک‌گذاری خودکار اجتماعی بافر تایپ و زمان‌بندی آن را بسیار آسان می‌کند تمام پست های رسانه های اجتماعی شما برای توییتر، فیس بوک، لینکدین و اینستاگرام زودتر از موعد. حتی می‌توانید از افزونه رایگان WordPress to Buffer برای ادغام بافر استفاده کنید. با سایت وردپرسی شما با استفاده از این افزونه، می‌توانید گزینه‌ای را فعال کنید تا پست‌های جدید خود را به‌طور خودکار در حین انتشار به اشتراک بگذارد، بنابراین تنها کاری که باید انجام دهید این است که چند مقاله جدید را قبل از عزیمت به سفر خود برنامه‌ریزی کنید.

یک گزینه عالی دیگر Revive Old Post Pro است. این افزونه فریمیوم محتوای قدیمی شما را بازیافت می کند و دوباره برای شما به اشتراک می گذارد. به سادگی افزونه را نصب کنید، به آن بگویید هر چند وقت یک بار می خواهید پست شود و اجازه دهید این کار را انجام دهد. می توانید راهنمای کامل استفاده از همه افزونه Revive Old Post را مشاهده کنید. ویژگی ها در وبلاگ ما. و اگر بیشتر می خواهید، ThemeIsle یک نسخه پرمیوم ارائه می دهد. از افزونه‌ای که گزینه‌هایی را برای سفارشی کردن توییت‌ها و اشتراک‌گذاری‌ها، امکان ردیابی و مشاهده کلیک‌ها با ادغام Google Analytics، گزینه‌هایی برای اشتراک‌گذاری چندباره پست‌هایتان، تقریباً هر پلتفرم اجتماعی که فکرش را بکنید، اضافه می‌کند و موارد دیگر.

A نیز برای هشدارها است

از آنجایی که قصد ماجراجویی را دارید، احتمالاً در تمام طول روز مانند عادی در وب سایت خود نخواهید بود (حداقل امیدواریم همزمان کار نکنید و کاوش نکنید). به خودتان لطف کنید و چند هشدار را در وب سایت خود تنظیم کنید تا شما را از رویدادهای مهم مطلع کند. اگر قصد رفتن دارید، بدهید

اگر قبلاً از افزونه محبوب (و رایگان) Jetpack WordPress اعلان‌های مفیدی وجود دارد که در آن وجود دارد، فقط باید آنها را فعال و پیکربندی کنید. اولین مورد ماژول JetPack Monitor است که هر 5 دقیقه وب سایت شما را بررسی می کند تا مطمئن شود. در حال اجراست اگر تغییری در وضعیت آپدیت شما ایجاد شود، یک ایمیل «اخبار بد» (یا یک «خبر خوب» زمانی که سایت شما پشتیبان‌گیری می‌شود) دریافت خواهید کرد. ماژول دیگری که باید در نظر بگیرید اعلان‌های JetPack است. این ماژول هنگامی که یک نظر یا لایک جدید دریافت می کنید یک اعلان فشار برای شما ارسال می کند. فقط ماژول را فعال کنید و برنامه رایگان وردپرس برای iOS یا Android را بر روی تلفن خود نصب کنید تا اطلاعیه های خود را در دسترس داشته باشید.

جعبه ابزار سفر نهایی وردپرس 8

برای امنیت کمی بیشتر، می‌توانید افزونه Solid Security را نیز امتحان کنید. افزونه رایگان Solid Security  دارای تعداد زیادی تنظیمات اعلان مفید است می توانید برای ماندن در بالای وب سایت وردپرس خود استفاده کنید. اول از همه، می‌توانید محافظت از نیروی brute force محلی را فعال کنید و همچنین یک اعلان برای زمانی که کاربران از تلاش‌های ناموفق بیش از حد برای ورود به سیستم قفل می‌شوند تنظیم کنید

یکی دیگر از ویژگی های عالی تشخیص تغییر فایل است. می‌توانید آن را طوری تنظیم کنید که در صورت تغییر مطلق یا فقط زمانی که پوشه‌های مشخصی لمس می‌شوند به شما اطلاع دهد. این به شما بستگی دارد. اما شاید یکی از جالب‌ترین ویژگی‌های Solid Security گزینه Away Mode باشد که به‌طور کامل داشبورد مدیریت خود را در زمانی که دور هستید غیرفعال می‌کند. فقط این گزینه را فعال کنید، یک محدودیت یک بار انتخاب کنید و سپس تاریخ شروع و پایان سفر خود را برای قفل کردن سایر کاربران و همچنین مهاجمان انتخاب کنید.

اگر به Pro ارتقا دهید نیز خواهید داشت گزینه‌هایی برای ثبت فعالیت کاربر برای دیدن اینکه تیم شما در زمانی که نیستید چه کاری انجام می‌دهد، زمان‌بندی اسکن بدافزارها، فعال کردن احراز هویت دو مرحله‌ای یا حتی تعیین یک سرپرست موقت که جای شما را برای مدت محدودی بگیرد.

B برای پشتیبان گیری است

مطمئن شوید که یک افزونه پشتیبان خوب نصب کرده اید، فقط در صورت امکان. به این ترتیب، اگر در زمانی که شما دور هستید مشکلی پیش بیاید، پس از بازگشت، جمع کردن همه چیز آسان‌تر خواهد بود.

ما خودمان از VaultPress استفاده می کنیم و بدون شک یکی از بهترین افزونه های پشتیبان برای وردپرس است. . که توسط تیم Automattic ایجاد شده است، روزانه از سایت وردپرس شما نسخه پشتیبان کامل گرفته و 30 روز گذشته را برای شما ذخیره می کند. بازیابی وب‌سایت خود با یکی از پشتیبان‌گیری‌ها به آسانی کلیک کردن روی چند دکمه است. با قیمت فقط 5 دلار در ماه، نمی توانید VaultPress را دریافت نکنید.

C برای محتوا است

همانطور که در سفرهای جاده‌ای یا پرواز طولانی به چند میان وعده نیاز دارید، خوانندگان شما نیز به چیزی نیاز دارند که در حین رفتن شما به آنها کمک کند. ساده‌ترین راه‌حل این است که در زمانی که نیستید، چند پست را برای انتشار برنامه‌ریزی کنید.

ویژگی های زمان بندی پست درست در خود وردپرس تعبیه شده است. بنابراین به جای انتشار پستی که آماده انتشار است، روی دکمه ویرایش کلیک کنید تا روز و ساعتی را که می‌خواهید بالا برود انتخاب کنید. سپس برای زمان بندی کلیک کنید.

درعوض، اگر از قبل تعدادی پیش‌نویس پست آماده کرده‌اید، می‌توانید از افزونه‌ای مانند زمان‌بندی خودکار پست‌ها برای زمان‌بندی انبوه پست‌های شما برای شما. دارای گزینه‌هایی برای انتشار پست‌های در حال انتظار و/یا پیش‌نویس (یا حتی بازیافت پست‌های قدیمی)، انتشار بر اساس تاریخ یا تصادفی، و امکان سفارشی کردن فاصله زمانی بین پست‌های منتشر شده. اما واقعاً اگر قرار است فقط چند روزی نباشید، زمان‌بندی داخلی وردپرس احتمالاً به خوبی کار خواهد کرد.

و S برای Swag است

آخرین نکته این است که سواگ خود را بیاورید! شما هرگز نمی‌دانید وقتی بیرون از خانه هستید با چه کسی ملاقات خواهید کرد. همیشه ایده خوبی است که وبلاگ یا کسب و کار خود را معرفی کنید، چه با یک پیراهن یا کلاه با آرم، برچسب های سفارشی برای دست دادن، خودکارهای رایگان با نام شما یا چند کارت ویزیت خوب قدیمی (VistaPrint و Zazzle عملاً تخفیف دارند. هر ماه ساخت این تقریبا رایگان). شما نمی توانید با کمی خود تبلیغی اشتباه کنید.

اکنون برو لذت ببر

کار کردن با وردپرس سرگرم کننده نیست، بلکه فقط به این دلیل است که به دست آورده اید و سزاوار مرخصی هستید. با این ابزارها می‌توانید با دانستن اینکه وب‌سایت وردپرس شما می‌تواند برای چند روز از پس خود برآید، استراحت کنید و استراحت کنید. فقط به یاد داشته باشید – Aاشتراک گذاری خودکار، Aاخطارها، Bacups، Cمحتوا و S< /strong>wag. نکات یا توصیه های بیشتری برای ادامه کار وردپرس در زمانی که آنجا نیستید دارید؟ نکات خود را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید – ما دوست داریم بدانیم چه چیزی برای شما مفید است!

خروج از نسخه موبایل