چگونه در وب سایت وردپرس خود به صورت رایگان رزرو کنید

چگونه در وب سایت وردپرس خود به صورت رایگان رزرو کنید

چه رستورانی داشته باشید، چه مالک یک اجاره تعطیلات باشید یا یک مکان را مدیریت کنید، رزروها رگ حیاتی کسب و کار شما هستند. مشتریان به طور فزاینده ای انتظار دارند که بتوانند به سرعت و کارآمد، در هر زمان و از هر مکانی رزرو و رزرو کنند. کنترل مداوم تلفن‌ها و پاسخگویی فوری به ایمیل‌ها برای بسیاری از کسب‌وکارها غیرعملی و به سادگی غیرقابل مدیریت است.

یک سیستم رزرو آنلاین به مشتریان امکان می‌دهد در هر زمان و هر مکان، در دسترس بودن شما را مشاهده کرده و رزرو کنند – و وردپرس دارای تعداد زیادی افزونه عالی برای رفع نیازهای شما است. انتخاب درست به سایت شما امکان می‌دهد تا زمان‌بندی‌ها و در دسترس بودن را به‌روز نشان دهد و همچنین رزرو و رزرواسیون انجام دهد.

در این مقاله، به شما نشان می‌دهیم که چگونه افزونه رزرو مناسب را برای وب‌سایت وردپرس خود انتخاب کنید، سپس بسته به نوع کسب‌وکارتان، چند پیشنهاد ارائه می‌کنیم. بیایید شروع کنیم!

رزروهای رستوران

با میزها و زمان‌های بسیار زیادی که در رستوران شما وجود دارد، انجام رزرو می‌تواند بسیار پیچیده شود. یک افزونه رزرو وردپرس خوب نه تنها به شما وسیله‌ای برای ارتباط آسان‌تر با مشتریان می‌دهد، بلکه یک سیستم مدیریت کارآمد برای رزرو ارائه می‌دهد.

بیایید نگاهی به برخی از بهترین افزونه‌های رزرو که مخصوصاً برای رزرو رستوران‌ها طراحی شده‌اند بیاندازیم.

1. ابزارک جدول

را باز کنید

افزونه Open Table Widget به شما امکان می دهد OpenTable را اضافه کنید فرم های رزرو در وب سایت شما در حالی که یک افزونه رسمی هست، این جایگزین طراحی ساده‌شده و گزینه‌های بیشتری را ارائه می‌کند.

افزونه اصلی رایگان است، اما یک گزینه برتر نیز وجود دارد که از 37 دلار شروع می شود. این قابلیت پشتیبانی از رستوران‌های بین‌المللی، امکان سفارشی‌سازی محتوای ویجت قبل و پست برای بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO) و موارد دیگر را ارائه می‌دهد.

2. رزرو رستوران

افزونه محبوب رزروهای رستوران نه تنها به شما امکان می‌دهد به صورت آنلاین استفاده کنید رزرو، بلکه به شما کمک می کند تا سیستم رزرو خود را مدیریت کنید. یک ویژگی منظم به شما امکان می‌دهد با ارسال اعلان‌های ایمیل سفارشی‌شده، مستقیماً از داشبورد افزونه، رزروها را تأیید یا رد کنید.

فرم رزرو را می توان به هر صفحه، پست یا منطقه ویجت اضافه کرد. ظاهری تمیز و ساده دارد و استفاده از آن آسان است. همچنین مجموعه‌ای از افزونه‌های پولی از جمله فیلدهای سفارشی و ادغام MailChimp در دسترس هستند.

3. رزرو رستوران ReDi

افزونه رزرو رستوران RedDi هم‌چنین رزروهای آنلاین را به همراه ارائه می‌دهد. با سیستم مدیریت رزرو یکی از ویژگی‌های دیگر خوب به شما امکان می‌دهد در حین سرویس، صفحه رزرو را در زمان واقعی از رایانه لوحی یا دستگاه همراه مشاهده کنید.

اگرچه دانلود این افزونه رایگان است، اما هزینه ماهانه آن حدود 7 دلار است. هزینه ارزان آن به این معنی است که می توانید آن را برای یک یا دو ماه امتحان کنید تا ببینید که آیا با نیازهای شما مطابقت دارد یا خیر.

قرارها و رزروهای ارائه دهنده خدمات

صرف نظر از خدماتی که ارائه می دهید، مدیریت رزرو آنلاین راه حلی سریع و آسان برای اتصال مشتریان به خدمات شما ارائه می دهد. گاهی اوقات برای مشتری ناخوشایند است که تلفن را بردارد یا منتظر پاسخ ایمیل باشد. اطمینان از آسان بودن رزرو آنلاین به این معنی است که احتمال کمتری وجود دارد که مشتریان بالقوه رقبای شما را بررسی کنند.

در زیر، ما سه پلاگین رایگان مورد علاقه خود را ارائه کرده‌ایم – بیایید نگاهی بیندازیم!

1. BirchPress Scheduler

افزونه BirchPress Scheduler یک راه حل عالی برای مشاغل مبتنی بر خدمات ارائه می دهد. فرم‌های رزرو را می‌توان در یک صفحه یا پست جاسازی کرد و همچنین می‌توان آن‌ها را برای تم‌های پاسخگو بهینه کرد.

این افزونه می‌تواند چندین مکان و همچنین چندین کارمند و خدمات را مدیریت کند. همچنین به شما امکان می‌دهد مدت زمان سرویس، زمان‌بندی و قیمت‌ها را تنظیم کنید. قیمت ممتاز از 75 دلار شروع می شود.

2. افزونه رزرو Ultra Pro Appointments

در حالی که Plugin Booking Ultra Pro Appointments عملکرد مشابهی دارد BirchPress Scheduler، رابط کاربری بسیار زیباتر است. طرح‌بندی فرآیند رزرو چهار مرحله‌ای مدرن و شیک است، در حالی که فرمی آسان برای استفاده برای مشتریان شما فراهم می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های کلیدی این افزونه، ادغام PayPal و امکان زمان‌بندی مجدد قرار ملاقات‌ها است. نسخه ممتاز از 39.97 دلار شروع می‌شود و ویژگی‌های مفید دیگری مانند یکپارچه‌سازی Stripe، همگام‌سازی تقویم Google، و قیمت‌گذاری انعطاف‌پذیر را ارائه می‌دهد.

3. قرار ملاقات های آسان

افزونه Easy Appointments راه حل عالی دیگری برای رزرو آنلاین است. . قسمت جلویی آن مرتب و جمع و جور است، در حالی که قسمت پشتی هم از نظر زیبایی شناسی دلپذیر است و هم مدیریت آن آسان است.

این افزونه از چندین مکان، خدمات و کارکنان پشتیبانی می‌کند و حتی به شما امکان می‌دهد برای هر کدام تقویم‌های جداگانه ایجاد کنید. این یکی از ساده ترین پلاگین های قرار ملاقات برای استفاده است و برای توسعه دهندگان بی تجربه بسیار توصیه می شود. اگر در حال ساخت سایت خود هستید، این یک گزینه عالی است.

رزروهای اقامتی

چه مدیریت یک هتل داشته باشید، چه یک تختخواب و صبحانه داشته باشید، یا اجاره ای برای تعطیلات داشته باشید، رزرو آنلاین می تواند بسیاری از استرس ناشی از رزرو را از بین ببرد. برای مشتری در منطقه زمانی کاملاً متفاوت، در دسترس بودن شبانه روزی فرآیند رزرو آنلاین مزیت بزرگی است.

بیایید نگاهی به برخی از بهترین افزونه‌های رایگان موجود برای رزرو آنلاین اقامتگاه بیندازیم:

1. WP Simple Booking Calendar

افزونه WP Simple Booking Calendar دقیقاً آنچه را وعده می دهد اگرچه کمی ابتدایی به نظر می رسد، نصب آن ساده است و به ویژه برای کاربران غیر فنی توصیه می شود.

نسخه رایگان یک راه حل اساسی عالی برای رزرو ارائه می دهد، اما اگر به چندین تقویم نیاز دارید، باید به نسخه برتر ارتقا دهید. این نسخه بسیاری از ویژگی های مفید دیگر، از جمله همگام سازی با وب سایت هایی مانند Booking.com و Airbnb را ارائه می دهد.

2. تقویم رزرو

تقویم رزرو یکی از آن افزونه‌هایی است که امتحان خود را پس داده است. . این برنامه که در ابتدا در سال 2009 توسعه یافت، به مشتریان امکان می دهد در دسترس بودن را بررسی کرده و به سرعت رزرو کنند – و هنوز هم به اندازه کافی برای رفع نیازهای کاربران وردپرس امروزی انجام می دهد.

طراحی‌های جلویی و پشتی پاسخگو، همراه با ظاهری براق و قابل تنظیم، یک راه‌حل جامد کلی را ایجاد می‌کنند. اگرچه این افزونه برای رزرو محل اقامت طراحی شده است، اما می توان آن را با سایر خدمات نیز تطبیق داد. در حالی که تعدادی از گزینه‌های مربوط به انتخاب شکاف زمانی در نسخه رایگان موجود نیست، می‌توانید این قابلیت را با خرید نسخه پریمیوم، که از 99 دلار بسیار گران شروع می‌شود، اضافه کنید.

3. سیستم رزرو دقیق

در حالی که این آسان‌ترین افزونه برای استفاده نیست، سیستم رزرو دقیق افزونه رابط بسیار دقیق‌تری نسبت به فرم‌های رزرو اقامتگاه با ظاهر سنتی ارائه می‌دهد. مشتریان همچنین این امکان را دارند که تقویم را در قسمت جلویی تغییر دهند تا چند ماه یا کمتر نمایش داده شود.

بسته اصلی با PayPal یکپارچه و سازگار با WooCommerce است، همچنین افزونه‌های پولی برای سایر ارائه‌دهندگان پرداخت موجود است.

نتیجه گیری

کسب و کارها در حال حاضر کارهای زیادی برای ارائه خدمات عالی انجام می دهند که رزرو و رزرو می تواند باعث ناراحتی بزرگی شود. سیستم‌های مدیریت رزرو آنلاین می‌توانند بسیاری از مسائل را حل کنند، اما یافتن راه‌حلی که مناسب گردش کار و کسب‌وکار شما باشد، می‌تواند مشکل باشد.

با استفاده از توصیه‌ها و افزونه‌هایی که پیشنهاد کرده‌ایم، اکنون باید بتوانید به مشتریان خود انعطاف‌پذیری رزرو آنلاین را ارائه دهید. از دیدگاه شما، همچنین می‌توانید رزروها را کارآمدتر مدیریت کنید. برای شروع، به سادگی افزونه ای را انتخاب کنید که برای کسب و کار شما مناسب است، و آن را امتحان کنید!

آیا هر یک از این افزونه‌ها برای نیازهای کسب و کار شما یکپارچه خواهند بود؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید!

خروج از نسخه موبایل