راه های تخیلی برای افزودن نقشه ها به وردپرس

راه های تخیلی برای افزودن نقشه ها به وردپرس

بسیاری از ما نقشه ها را صرفاً به عنوان کمکی برای رسیدن از نقطه A به نقطه B می دانیم. یا به عنوان چیزی که باید در کلاس جغرافیا به آن توجه می کردیم و پس از آن برای همیشه فراموش می کردیم. اما برای طراحان وب، نقشه ها می توانند بسیار بیشتر معنی داشته باشند. طراحان می‌توانند نقشه‌ها را به روش‌های تخیلی زیادی به وردپرس اضافه کنند تا وب‌سایت‌های خیره‌کننده ایجاد کنند.

نقشه‌ها از طراحی‌های خسته‌کننده در کلاس جغرافیا به بخشی از کمک‌های سرگرم‌کننده و تعاملی تبدیل شده‌اند. نقشه ها را می توان جستجو، مرتب و فیلتر کرد. موقعیت جغرافیایی، نمای خیابان، نکات ابزار، پنجره‌های بازشو، مسیرها و علامت‌گذاری خوشه‌ای همگی برای افزودن ویژگی‌ها به وب‌سایت شما مفید هستند.

Google Maps به طور گسترده در وب استفاده می شود و به خودی خود پر از ویژگی ها است. حتی در این صورت، به جای دانلود Google Maps و افزودن آن به وب‌سایت خود، می‌توانید آن را برای بازدیدکنندگان خود سفارشی کنید. منابع خارجی مانند Snazzy Maps  وجود دارد که می‌توانید برای طراحی نقشه‌ها به آنها مراجعه کنید. همچنین می توانید از هر نقشه دیگری که دوست دارید استفاده کنید.

افزونه‌های زیادی برای وب‌سایت‌های وردپرسی برای افزودن ارزش به نقشه‌های گوگل در دسترس هستند. در این مقاله به برخی از آنها اشاره شده است تا راه‌های ممکنی که نقشه‌ها می‌توانند به وب‌سایت شما اضافه کنند، نشان دهند. برای اطلاعات بیشتر در مورد پلاگین های جداگانه، به پست قبلی ما در بهترین افزونه های نقشه برداری برای وردپرس نگاهی بیندازید. .

برخی ایده‌هایی که می‌توانید استفاده کنید در اینجا ارائه شده‌اند. هیچ‌کدام از آن‌ها تغییرگر واقعی بازی نیستند – آنها صرفاً روش‌های متفاوتی برای نمایش اطلاعات هستند. اما وقتی توسط یک وب سایت پذیرفته می شود، می تواند مورد توجه کاربران قرار گیرد و حتی ممکن است مقداری تبدیل را افزایش دهد. بیایید به روش‌هایی نگاه کنیم که از طریق آنها می‌توانید با نقشه‌های وب‌سایت خود نوآور باشید!

1. یک نقشه به صفحه اصلی خود اضافه کنید

نقشه ها را مرکز وب سایت خود قرار دهید و تمام اطلاعات مربوط به وب سایت خود را در اطراف آن سازماندهی کنید. شرکت‌های فراملی، سازمان‌های بشردوستانه، شبکه‌ای از سرورها، تقریباً هر کسی که در سراسر جهان حضور یا علاقه‌مندی در سراسر جهان دارد، می‌تواند این رویکرد را اتخاذ کند.

در هر مکان، دستاوردهای آن مرکز و تیم پشت آن را به نمایش بگذارید. نکات ویژه یا اطلاعات مهم را می توان در افسانه های همراه برجسته کرد.

در تصویر می‌توانید فعالیت‌ها و پیشرفت نقشه کمک‌های سازمان‌های غیر دولتی را که در قالب نقشه در صفحه اصلی نمایش داده شده است، مشاهده کنید. NGO Aid Map ابتکار عمل InterAction، اتحاد سازمان های غیردولتی در واشنگتن دی سی است. اطلاعات مربوط به تمام پروژه های سازمان را می توان به سادگی با کلیک بر روی نشانگرها در نقشه مشاهده کرد.

با استفاده از یک تصویر، به دو هدف دست یابید: از یک سو، نشان دادن گستردگی لباس خود در سراسر جهان، و از سوی دیگر به کاربران کمک کنید تا ماهیت جهانی سازمان شما را درک کنند.

بردار تعاملی MapSVG، نقشه های گوگل و تصویر

اگر می‌خواهید نقشه‌هایی را به وردپرس در صفحه اصلی خود اضافه کنید، واقعاً هر افزونه نقشه‌برداری کار می‌کند. ما MapSVG را دوست داریم زیرا تعداد زیادی گزینه عالی را در یک افزونه قدرتمند ارائه می دهد (در راهنمای بیشتر بیاموزید< /a>). نقشه‌ها را از Google بکشید، رنگ‌ها را سفارشی کنید، فیلترها را اضافه کنید، نقشه‌های تصویری را اضافه کنید و موارد دیگر. با استفاده از کد کوتاه MapSVG ساده، می‌توان نقشه‌های Plus را در صفحه اصلی خود درج کرد.

افزونه رایگان وردپرس WP Google Maps

به دنبال یک گزینه رایگان برای یک نقشه عالی هستید؟ WP Google Maps را امتحان کنید (که در حال حاضر بیش از 400000 کاربر به آن اعتماد دارند) گزینه های آسانی را برای ایجاد نقشه های گوگل خود با تم سفارشی، نشانگرها، گزینه تمام صفحه، اندازه تعریف شده (عرض، ارتفاع، زوم)، مسیرها، چند ضلعی ها و موارد دیگر ارائه می دهد. وقتی آماده شدید، به راحتی می‌توانید WP Google Map خود را با استفاده از ویجت یا کد کوتاه موجود در هر صفحه‌ای وارد کنید.

2. نمایش سفرها در وب سایت یا وبلاگ شما

وب‌سایت‌ها و وبلاگ‌های مسافرتی نمی‌توانند بدون نقشه کار کنند. از نقشه‌ها به روش‌های نوآورانه استفاده کنید تا بازدیدکنندگان را به یک تور مجازی از سایت‌ها ببرید تا به آنها کمک کنید در مورد سفر تصمیم بگیرند. یا با ترسیم جاذبه‌های محلی با افسانه‌های حاوی اطلاعات، آنها را به سفر تشویق کنید. اطلاعات مربوط به نقاط یا مکان های مورد علاقه را به اشتراک بگذارید. شاید گذرگاه لندن، راهنمای گشت و گذار در لندن، بتواند الهام بخش شما باشد.

یک وبلاگ نویس توریستی/سفر هنگام سفر می تواند از نقشه برای افزودن عکس به مکان هایی که بازدید می کند استفاده کند. با پیوند دادن عکس ها به مکان های خاص، به راحتی می توانید سفر خود را با دوستان و خانواده به اشتراک بگذارید. آنها به سادگی می‌توانند روی یک نشانگر کلیک کنند تا تصاویر گرفته شده در آن مکان را نشان دهند.

همچنین می‌توانید عکس‌ها را بر حسب تاریخ اضافه کنید تا ردیابی زمانی سفر خود را داشته باشید.

وبلاگرهای مسافرتی می‌توانند پست‌های خود را برچسب‌گذاری جغرافیایی کنند، و پست‌ها را می‌توان در طول مسیر طی شده ترسیم کرد. این به عنوان یک دفتر خاطرات سفر فوق العاده برای یک سفر عمل می کند. پست های منظم در وبلاگ می تواند فالوورها را از پیشرفت شما در ماجراجویی ها به روز نگه دارد. این فقط یکی از بسیاری از نکات برای ایجاد یک وبلاگ سفر شگفت انگیز است الف>. اما اگر به دنبال یک افزونه خوب با پین های تصویر هستید، به شماره 1 نگاه کنید – MapSVG و WP Google Maps هر دو گزینه های فوق العاده ای هستند.

3. مکان یاب فروشگاه

اگر چندین فروشگاه در سراسر کشور یا جهان دارید، می‌توانید آنها را روی نقشه با یک نشانگر مشخص کنید و از آن به عنوان مکان یاب فروشگاه استفاده کنید. جزئیات هر مکان را در یک راهنمای ابزار یا پنجره بازشو اضافه کنید، امکان فیلتر کردن بر اساس دسته‌ها، قیمت‌ها یا مسافت را فراهم کنید و به مشتریان کمک کنید فروشگاه مورد نیاز خود را پیدا کنند.

اگر افزونه اجازه می‌دهد تا خوشه‌ها را به مکان‌هایی که نشانگرها متراکم هستند اضافه کنید، به بیننده نشان می‌دهد که او انتخابی از فروشگاه‌ها را در آن محل در دسترس دارد.

موارد بالا تصویری از مکان یاب فروشگاه Levi’s است. نزدیکترین فروشگاه به کاربر را می توان با اعمال فیلترها پیدا کرد.

Super Store Finder برای وردپرس

یکی از برترین افزونه های نقشه برداری در این دسته مطمئناً Super Store Finder برای وردپرس است. نقشه‌ها پاسخگو هستند و یافتن مکان‌های نزدیک شما را برای مشتریان آسان می‌کنند. ویژگی‌های مدیریت، مدیریت مکان‌های فروشگاه، اطلاعیه‌ها و تنظیمات را آسان می‌کند. و ساختن نقشه‌ها با ویرایشگر کشیدن و رها کردن و گزینه‌های سفارشی‌سازی بصری بسیار آسان است.

افزونه WP Store Locator رایگان وردپرس

WP Store Locator شامل تنظیمات سفارشی‌سازی، فیلترهای شعاع و سازگاری با افزونه‌های ترجمه محبوب است تا نقشه‌های شما را با منطقه شما تطبیق دهد. به دنبال گزینه های بیشتری هستید؟ فهرست ما از بهترین افزونه های مکان یاب فروشگاه را برای لیست جامعی از افزونه های نقشه برداری مورد علاقه ما در این بررسی کنید. طاقچه.

4. پارکینگ ها را پیدا کنید

اگر در مکانی شلوغ هستید که ترافیک آن بسیار سنگین است و پیدا کردن آن به سختی پارک می‌شود، سعی کنید از نقشه‌های وب‌سایت خود استفاده کنید تا به کاربران کمک کنید مکان‌های پارک را راحت‌تر پیدا کنند. اگر قصد سفر به دیزنی لند را دارید، نقشه زیر به شما کمک می کند تا جای پارک را به راحتی پیدا کنید. .

راه های تخیلی برای افزودن نقشه ها به وردپرس 15

این ویژگی را به صفحه تماس خود اضافه کنید و گزینه های پارکینگ موجود در اطراف مکان خود را فهرست کنید. برای یک فروشگاه خرده‌فروشی، بیمارستان بزرگ، مرکز سرگرمی، بخش حمل‌ونقل یا دانشگاه، افزودن این ویژگی بسیار قابل تأمل خواهد بود. اگر فروشگاه فضای پارکینگ نزدیک خود را رزرو کرده است، می‌توان آن را در نقشه نیز برجسته کرد.

من یک افزونه پیدا کردم – افزونه پارکوپدیا – در مخزن وردپرس که می‌تواند در این مورد به شما کمک کند، اگرچه اینطور نبوده است. برای چند سال به روز شد، بنابراین من عملکرد آن را تایید نمی کنم. در عوض شاید بهتر باشد از یک افزونه عمومی تر مانند Maplic استفاده کنید.

افزونه وردپرس نقشه تعاملی سفارشی Mapplic

می‌توانید از Maplic برای ساختن نقشه برای هر چیزی استفاده کنید – راهنمای شهر، مدارس محلی و حتی پارکینگ‌ها یا مراکز خرید. از بین 15 نقشه جغرافیایی داخلی انتخاب کنید یا گرافیک خود را آپلود کنید. این افزونه پیشرفته گزینه‌های به ظاهر نامحدودی را برای ساختن و سفارشی‌سازی نقشه‌های شما با پین‌ها، برجسته‌سازی‌ها، تصاویر، پیوندهای عمیق، رنگ‌ها و موارد دیگر ارائه می‌دهد.

5. یک دایرکتوری بسازید

قرار دادن نقشه‌ها در مرکز وب‌سایت شما برای فهرست فهرست‌های مبتنی بر مکان نیز به خوبی کار می‌کند. لیست های تجاری، لیست املاک و مستغلات، تقریباً هر فعالیت طبقه بندی شده می تواند این طرح را اتخاذ کند. طرح زمینه استفاده شده باید به شما امکان دهد لیست ها و جزئیات نقشه خود را از طریق توابع نوع پست سفارشی کنترل کنید.

راه های تخیلی برای افزودن نقشه ها به وردپرس 16

افزونه‌هایی مانند Sabai Directory با نقشه‌های کاملاً تعاملی ارائه می‌شوند. می‌توانید جزئیات فهرست را اضافه کنید که با نگه داشتن نشانگر روی نشانگر نشان داده می‌شوند. وقتی کاربر نقشه را می‌کشد، می‌توان نتایج جستجو را به‌روزرسانی کرد و ویژگی تکمیل خودکار به معنای تایپ کمتر توسط کاربر است. کاربر همیشه این گزینه را دارد که به نمای فهرست برگردد.

بسیاری از افزونه ها به شما امکان می دهند لیست ها را در نمای نقشه نمایش دهید. برای نمایش لیست املاک، تصاویر 360 درجه را اضافه کنید. همچنین می‌توان نقشه‌ها را متناسب با فهرست راهنمای کسب‌وکارهای محلی مبتنی بر جامعه تنظیم کرد.

افزونه دایرکتوری GeoDirectory برای وردپرس (رایگان و پرمیوم)

وقتی نوبت به ایجاد دایرکتوری مبتنی بر نقشه با وردپرس می‌رسد، با GeoDirectory اشتباه نکنید. می‌توانید افزونه را به‌صورت رایگان از مخزن افزونه‌های وردپرس دریافت کنید، همراه با ویژگی‌هایی برای ایجاد یک فهرست تجاری سازگار با چند سایت با سازنده کشیدن و رها کردن، ارسال‌های جلویی، بیش از 15 ابزارک، جستجوی پیشرفته، کدهای کوتاه آسان و پشتیبانی از مکان های زیادی که می خواهید اضافه کنید. بیشتر می خواهید؟ به حرفه ای ارتقا دهید و علاوه بر رویدادها، پشتیبانی جهانی چند مکان، لیست های پولی، موقعیت جغرافیایی، ادغام BuddyPress، پیوند فیس بوک و موارد دیگر، پشتیبانی ممتاز دریافت کنید.

6. رویدادهای آینده

را به نمایش بگذارید

نقشه‌ها می‌توانند برای وب‌سایتی که رویدادها را در مکان‌ها و مکان‌های مختلف برگزار می‌کند، موهبتی باشد – خواه یک جشن جشن در یک رویداد مدرسه محلی باشد یا چیزی به بزرگی المپیک. شرکت کنندگان می توانند رویدادها را در نمای نقشه مشاهده کنند.

افزونه تقویم رویداد وردپرس EventON

< /شکل>

EventON یک افزونه تقریباً استاندارد برای انجام این کار است. از آن برای نمایش مکان ها و مسیرهای رویداد استفاده کنید. کاربران می‌توانند برای دریافت مسیر، آدرس را تایپ کنند. آنها می‌توانند رویداد و مکان آن را ردیابی کنند. وقتی کاربران روی یک نشانگر در نقشه کلیک می‌کنند، می‌توانند عنوان، مکان و زمان مربوط به رویداد را در پنجره اطلاعات ببینند. همچنین می‌توانید پیوندی برای خرید بلیط برای بازدیدکنندگان ارائه دهید.

7. نمایش کاربران وارد شده

اگر یک وب سایت مبتنی بر عضویت یا اشتراک دارید، چرا از نقشه های Google برای نشان دادن مکان و تراکم کاربران ثبت نام شده خود استفاده نکنید. این بسیار عالی است به خصوص سایت های اجتماعی، مانند سایت هایی که در BuddyPress اجرا می شوند.

ممکن است ایده خوبی باشد که تعداد کاربرانی که در حال حاضر به صورت آنلاین وارد شده‌اند را نیز نشان دهید. تعداد بازدیدکنندگان بی‌درنگ از مناطق مختلف که برای سایر کاربران قابل مشاهده است، می‌تواند تعداد بیشتری از آن مناطق را وادار کند که ثبت‌نام کنند. این فروش سخت و ظریف این پتانسیل را دارد که اشتراک‌های شما را یک یا دو درجه افزایش دهد.

افزونه مکان یاب وردپرس رایگان GEO My WP

این افزونه رایگان شامل هزاران ویژگی موقعیت جغرافیایی برای انواع پست، جستجوی مجاورت، مکان فعلی و موارد دیگر است. اما مهمتر از همه، به طور یکپارچه با BuddyPress ادغام می شود و به کاربران امکان می دهد موقعیت مکانی خود را به نمایه کاربری خود اضافه کنند. کاربران می‌توانند اعضای اطراف را جستجو کنند، و این یک افزونه عالی برای سایت‌های اجتماعی مبتنی بر عضویت برای گروه‌های مادر، همکاران فارغ‌التحصیل، گروه‌های در حال اجرا و موارد دیگر است.

8. ایده های پاداش

واضح ترین کاربرد نقشه، افزودن آن به صفحه تماس برای نشان دادن موقعیت مکانی شما و مسیرهای دسترسی به شما است. به بازدیدکنندگان اجازه دهید از مکان نقشه خود به عنوان نقطه شروع یا پایان مسیرها استفاده کنند.

وب‌سایت‌های طاقچه همچنین می‌توانند از نقشه‌ها به روش‌های جذاب استفاده کنند:

  • یک وب‌سایت تدارکات یا یک وب‌سایت اجاره‌ای اتومبیل یا سایتی که گردشگران را در جاذبه‌های محلی راهنمایی می‌کند، می‌تواند از نقشه‌ها برای تعیین فاصله بین دو نقطه و ترسیم کوتاه‌ترین مسیر استفاده کند. مناطقی را که در آن تحویل درب انجام می شود روی نقشه مشخص کنید. مسیرهای انحرافی، جستجوی مکان‌ها در طول مسیر، نقاطی که راننده می‌تواند در آن استراحت کند، همه را می‌توان به نفع کاربران وب‌سایت ترسیم کرد.
  • برای ایجاد ارتباط بیشتر پست‌ها برای خوانندگان، وبلاگ‌نویسان می‌توانند آنها را با مکانی روی نقشه مرتبط کنند. این را می توان با مرتبط کردن مکان های نقشه با دسته ها و برچسب های موجود انجام داد.
  • داستان های خبری پیوست شده به مکان های مختلف روی نقشه را مرتبط کنید. وب‌سایت‌های روزنامه یا مجله اغلب از نقشه‌ها برای ارائه زمینه داستانی که گزارش می‌کنند استفاده می‌کنند.
  • شرکت‌های تاکسیرانی می‌توانند گزینه‌ای را برای محاسبه کرایه و مسیر در نقشه Google به مشتریان خود بدهند.
  • اگر آب و هوا کسب و کار شماست، پیش‌بینی‌های آب‌وهوا و آب‌وهوای غالب را می‌توان روی نقشه نشان داد.
  • یک وب‌سایت بازی می‌تواند از صفحه‌گیری و ویدیوهای مبتنی بر مکان استفاده کند تا حس واقعی بازی را به علاقه‌مندان به بازی بدهد.

برای نتیجه گیری، ایده ما اضافه کردن نقشه ها به وردپرس بود

بنابراین، می بینید که نقشه ها نیازی به امور خسته کننده کسل کننده ندارند، تنها زمانی که گم شده اید به آنها اشاره می شود. می‌توانید از آن‌ها به روش‌های خلاقانه و مبتکرانه زیادی برای افزودن ابزار و جذابیت به وب‌سایت‌های خود استفاده کنید.

آیا نمونه های بیشتری از نحوه اضافه کردن نقشه به وردپرس دارید؟ ما دوست داریم در مورد آن بشنویم – فقط یک نظر در زیر برای ما بگذارید.

خروج از نسخه موبایل