چگونه لینک های شکسته وردپرس را در وب سایت خود رفع کنیم

چگونه لینک های شکسته وردپرس را در وب سایت خود رفع کنیم

سلام خانم ها و آقایان. اجازه دهید آن لیوان ها را پر کنیم و در مورد لینک های شکسته وردپرس صحبت کنیم. خاری که به اندازه هرزنامه وردپرس نیش میزند. اما در اینجا غافل نشوید، امروز ما به طور کامل بر نحوه یافتن و رفع لینک های شکسته که سایت وردپرس شما را آزار می دهند تمرکز خواهیم کرد.

همچنین به عنوان پیوندهای مرده شناخته می‌شود (هرکسی که این اصطلاحات را ارائه کند)، پیوندهای شکسته وردپرس به همان اندازه که به نظر می‌رسد بد هستند. برای شروع، پیوندهای مرده به لطف تعدادی یا دلایل ظاهر می شوند، بنابراین هیچ راه قطعی برای مشخص کردن علت وجود ندارد. در مرحله دوم و مهمتر، لینک های شکسته وردپرس اثرات نامطلوبی بر سایت وردپرس شما دارند.

اما واقعاً چه چیزی یک پیوند شکسته را تشکیل می دهد؟ پیوند شکسته 1) هر پیوندی است که به منبعی غیروجود منتهی می شود و 2) پیوندی که به اشتباه قرار داده شده است که به صفحه خطای 404 یا هر صفحه دیگری غیر از صفحه مورد نظر منتهی می شود. به عبارت دیگر، پیوند شکسته شما و خوانندگانتان را به جایی نمی‌برد.

اگر ویجت آمار شما نشان می‌دهد که کاربران با کلیک بر روی پیوندی در سایت شما به صفحه خطای 404 می‌رسند، پیوندهای شکسته کسب‌وکار شما را از درون می‌خورند. با این حال به یاد نمی‌آورید که منابع (فایل‌های صوتی، فایل‌های ویدیویی، تصاویر، اسناد، پست‌ها، صفحات و غیره) را حذف کرده باشید یا هر کار دیگری که می‌تواند منجر به خطای 404 شود را انجام داده باشید. بنابراین، چگونه ممکن است پیوندهای مرده ای داشته باشید که همه چیز را برای شما خراب می کنند؟

آرام بمانید، پیوندهای شکسته وردپرس آن را در تمام طول روز در اختیار کارآفرینان چپ، راست و مرکز قرار می دهد. درست است که شما تنها نیستید، اما همه چیز در یک دقیقه روشن خواهد شد. لینک های شکسته وردپرس به دلایلی مانند:

ضربه خوردند

  • انتقال اخیر به میزبان جدید آنطور که تصور می کردید موفق نبود
  • شما به یک منبع شخص ثالث پیوند دادید و گفتید شخص ثالث آن را حذف کرده یا URL آن را تغییر داده است
  • شاید شما URL یک پست قدیمی را تغییر داده اید اما فراموش کرده اید که تمام صفحات و پست های مرتبط با پست را به روز کنید
  • چند آدم بد تو را از سلطنت خلع کردند
  • استراتژی تجاری جدید شامل تغییر نام دامنه شما است
  • از آنجایی که خطا کردن یک امر انسانی است، شما یک لینک را اشتباه نوشتید، به عنوان مثال. شما یک نامه یا قسمت https:// پیوند
  • را حذف کرده اید

  • نظردهندگان پیوندهایی را ترک کردند که به هیچ جا منتهی نمی شود
  • میزبان شما تنظیمات فایروال غیرمعمولی دارد زیرا…خوب…بعضی از هاست ها به صورت خشن بازی می کنند
  • آیا شما از بلاگر به وردپرس مهاجرت کرده اید و پیوندهای ثابت شما تغییر کرده است؟ اتفاقاً این خیلی اتفاق می افتد
  • اگر پس از تبدیل سایت خود از HTML به وردپرس فراموش کرده اید پیوندها را تعمیر کنید، پیوندهای خراب خواهید داشت
  • وب سایت شخص ثالثی که به آن پیوند می دهید آفلاین است زیرا مالک هزینه میزبانی را پرداخت نکرده است یا درها را بسته است

فو، چه فهرستی، و حتی اگر تصورش نادرست است، گمان می‌کنم تعداد بیشتری وجود داشته باشد. نگران نباشید اگر موردی مجزا از لینک های شکسته وردپرس است. راه حل هایی که ما در یک ثانیه ارائه می کنیم باید یک بار برای همیشه به مشکلات شما رسیدگی کند. اما ابتدا، اجازه دهید سلفی بگیریم به اثرات پیوندهای مرده بر روی سایت وردپرس شما بپردازیم.

راه‌های زیادی وجود دارد که پیوندهای شکسته می‌توانند بر وب‌سایت شما تأثیر منفی بگذارند، اما در اینجا چند مورد از نگران‌کننده‌ترین آنها وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

تجربه کاربری بد

هیچ کس دوست ندارد در صفحه خطای مخوف 404 فرود بیاید. اگر نمی‌دانستید، اکثر کاربران تمایلی به ماندن در وب‌سایت شما ندارند، اگر نتوانند آن چیزی را که برای آن آمده‌اند پیدا کنند. یک صفحه خطای هوشمندانه 404 مشکل را کاهش می دهد، اما تا حدی.

بهترین کار این است که پیوندهای شکسته را تعمیر کنید تا مطمئن شوید که خوانندگان در ابتدا در صفحه خطای 404 شما قرار نمی گیرند. گذشته از همه، تجربه کاربری بد، از جمله چیزهای دیگر، باعث شهرت بد می شود.

ترافیک گمشده

برای تجارت آنلاین، ترافیک مانند خونی است که در رگ های شما جریان دارد. این یک کالای گرانبها است که بدون آن یک وب سایت چروک می شود و می میرد. بدون ترافیک، وب سایت شما مانند نوک سینه ها بی فایده است (سلام، طرفداران GOT). گفتنی است، باید با ظرافت به ترافیک رسیدگی کنید وگرنه چاه شما خشک خواهد شد.

یک پروفایل پیوندی سالم دقیقاً همان چیزی است که برای انتقال ترافیک از کسب به تبدیل به آن نیاز دارید. اگر پیوندهای شکسته بین شما و خوانندگانتان بیفتد، دومی را از دست خواهید داد و عقلتان از پنجره بیرون خواهد رفت. شما اعداد را از دست خواهید داد و به شدت آسیب خواهید دید.

مشکل شدن لینک شکسته در وسط قیف فروش، جریان ترافیک را مختل می‌کند، که ما را با نکته بعدی آشنا می‌کند.

درآمد از دست رفته

در اینجا یک موقعیت فرضی وجود دارد. وب سایت شما واقعاً خوب کار می کند. تاکتیک‌های بازاریابی وردپرس شما نتیجه می‌دهد و از تجزیه و تحلیل، اعداد و ارقام را از منابع درست بیرون می‌کشید. به عبارت دیگر، شما ترافیک هدفمندی را جذب می کنید. نوع افرادی که خرید می کنند.

هر چند یک مشکل وجود دارد. نرخ تبدیل شما بسیار زیاد است. چیزی در حال تخلیه دلارها و تلاش های بازاریابی شما است. شما تا آنجایی که ترافیک رانده می شود یک عملکرد A-1 ارائه می کنید، اما پاداش پولی زندگی را از شما می کشد. افسرده کننده است.

همانطور که بود، شما یک وب‌سایت ممیزی انجام می‌دهید و در کمال تاسف، لینک‌هایی را که به محصولاتتان اشاره می‌کنند شکسته‌اید، که به این معنی است که مشتریان شما مدت‌ها قبل از اینکه بتوانید پول نقد کنید، آن را ترک می‌کنند. و شما در یک باتلاق مالی گیر کرده اید.

شاید اینطور نباشد. شما پیوندهای خروجی دارید که به برنامه وابسته شما اشاره می‌کنند، و تا زمانی که ارائه‌دهنده وابسته تاکتیک‌های خود را تغییر ندهد، یا در مورد بازار، عرضه‌کننده محصول خارج شود، همه چیز به خوبی پیش می‌رود. اما شما این را نمی دانید، بنابراین در نهایت پول زیادی از دست می دهید.

ممکن است برای شما هم اتفاق بیفتد، درست مثل این که برای دوست ری اتفاق افتاد:

{برخی از ارائه‌دهنده‌های وابسته از این جهت که وقتی عرضه‌کننده محصول خارج می‌شود و دیگر از آن‌ها استفاده نمی‌کند، کمی زیرک هستند، {همه این ترافیک را به صفحه اصلی خود هدایت می‌کنند}. بنابراین در گزارشی دریافتم که یک «پیوند مرده» که روی یک محصول کلیک می‌کرده بود به صفحه اصلی ارائه‌دهنده وابسته (که اکنون نامرتبط است) ورق می‌خورد – بنابراین {برای من بیش از 2830 کلیک هزینه داشت!} این برای من فروش را از دست داد. فرض کنید نرخ {تبدیل} فروش 1% بوده است، یعنی 20 تا 30 فروش از دست رفته.

Ray، همانطور که در بررسی کننده پیوند شکسته دیده می شود پیوند وردپرس: رفع لینک های شکسته و تغییر مسیرها – ShoutMeLoud

توجه: ویرایش‌های بریس‌های ساخته شده توسط نویسنده.

آیا باید بیشتر بگویم؟ پیوندهای خراب آنها را برطرف کنید.

نمایه سئو ضعیف

رتبه بندی بالا در موتورهای جستجو آسان است به شرطی که همه کارها را درست انجام دهید. این بدان معناست که هر کاری را که گوگل توصیه می‌کند، انجام دهید و آن را طبق کتاب انجام دهید. بدون حقه.

در حالی که گوگل در مورد صفحات خطای 404 صحبتی نمی کند، آنها هنوز تجربه کاربر یک معیار رتبه بندی. اگر تجربه کاربری فوق‌العاده‌ای ارائه می‌دهید، «…کمک می‌کند تا اطمینان حاصل شود که بازدیدکنندگان سایت شما آن را به طور مثبت درک می‌کنند، تشویق به اشتراک‌گذاری، نشانک‌گذاری، بازدیدهای برگشتی و پیوندهای ورودی – همه سیگنال‌هایی که به موتورهای جستجو می‌رسند و به رتبه‌بندی بالا کمک می‌کنند». /p>

لینک های شکسته، پسران و دختران، برای تجربه کاربری مضر هستند، به این معنی که به همان اندازه برای نمایه SEO شما مضر هستند.

ثانیاً، عنکبوت‌های Google سایت شما را می‌خزند و پیوندها را دنبال می‌کنند تا محتوای بیشتری را فهرست کنند. اگر محتوای شما عالی باشد (یکی دیگر از معیارهای رتبه بندی سئو)، گوگل با رتبه بهتر به شما پاداش می دهد. اگر گوگل نمی تواند محتوای شما را ایندکس کند زیرا پیوندهای مرده مانع از مرگ عنکبوت ها می شوند، حدس بزنید رتبه شما چه می شود؟

لینک‌های شکسته رتبه‌بندی سئوی شما را کاهش می‌دهند، که منجر به ترافیک کم می‌شود که منجر به از دست رفتن درآمد می‌شود، که در نهایت منجر به میگرن می‌شود و شما رانده من می‌شوید.

اکنون که می توانید بگویید لینک های شکسته وردپرس برای تجارت مضر هستند، آیا انگیزه ای برای رفع آنها دارید؟ خوب، بیایید وارد شوید.

راههای زیادی برای یافتن و تعمیر لینک های شکسته وردپرس به راحتی و به سرعت در دسترس شماست. ما این راه ها را به صورت زیر دسته بندی می کنیم:

  • افزونه های جستجوگر پیوند شکسته
  • خدمات جستجوگر پیوند
  • سایر ابزارهای جستجوگر پیوند

ما چند گزینه را در هر یک از این دسته بندی ها پوشش خواهیم داد، زیرا تنها چیزی که نیاز دارید افزونه جستجوگر پیوند شکسته. این 100٪ است و با بسیاری از استانداردها کاملاً چشمگیر است.

بیایید با افزونه های پیوندهای شکسته وردپرس شروع کنیم.

سلب مسئولیت: درباره افزونه‌های پیوند شکسته که منابع سرور را تخلیه می‌کنند، صحبت‌های زیادی شده است. در نتیجه برخی از هاست ها برخی از افزونه ها را مسدود می کنند. اگر هنگام استفاده از هر یک از این افزونه ها متوجه کاهش عملکرد قابل توجهی شدید، پس از رفع لینک های خراب خود، افزونه را غیرفعال کنید. در واقع، این افزونه را فقط زمانی فعال کنید که باید سایت وردپرس خود را برای یافتن لینک های خراب بررسی کنید.

با وجود چیزهای ناخوشایند، در اینجا برخی از بهترین افزونه های پیوند شکسته وردپرس که تا به حال وب ها را زیبا کرده اند آورده شده است.

چگونه لینک های شکسته وردپرس را در وب سایت خود رفع کنیم 4

اگر به دنبال یک گزینه اختصاصی هستید، گزینه برجسته Broken Link Checker است. این افزونه با بیش از 700 هزار نصب فعال، مسلماً یکی از جستجوگرهای لینک شکسته پیشرو برای وردپرس است.

از افراد حاضر در WPMU، بررسی کننده پیوند شکسته با نام مناسب، پست‌ها، نظرات و سایر محتوای شما را از نظر پیوندهای شکسته و تصاویر گمشده بررسی می‌کند و در صورت یافتن آنها به شما اطلاع می‌دهد. بله، به همین سادگی است.

این افزونه پست‌ها، صفحات، وبلاگ‌نویسی، نظرات و فیلدهای سفارشی شما را برای پیوندهای خراب می‌کند و از طریق داشبورد مدیریت WP یا ایمیل به شما اطلاع می‌دهد. می‌توانید موتورهای جستجو را از دنبال کردن پیوندهای شکسته منع کنید و پیوندهای مرده را به گونه‌ای متفاوت در پست‌های خود نمایش دهید تا خوانندگان را سردرگم نکنید.

بررسی کننده پیوند شکسته بسیار قابل تنظیم است، به این معنی که می توانید پیوندها را بر اساس URL، متن لنگر و غیره فیلتر کنید. اگر پلاگین لینک های شکسته ای را شناسایی کند، می توانید مستقیماً از صفحه افزونه آنها را برطرف کنید. با این حال، ما فقط سطح را خراش می دهیم، زیرا این افزونه دارای ویژگی های بسیار بیشتری است.

افزونه های SEO

چگونه لینک های شکسته وردپرس را در وب سایت خود رفع کنیم 5

به‌عنوان روش دیگر، اگر قبلاً از یک افزونه SEO استفاده می‌کنید، ممکن است یک بررسی لینک شکسته در نوک انگشتان خود داشته باشید. برای مثال، SEOPress و Rank Math هر دو افزونه SEO رایگان هستند که دارای ویژگی جستجوگر لینک شکسته داخلی هستند، بنابراین هیچ پلاگین اضافی لازم نیست!

در حالی که افزونه‌های پیوند شکسته وردپرس به شما کمک می‌کنند پیوندهای شکسته را شناسایی و رفع کنید، خدمات جستجوگر پیوند فقط در مورد اولی کمک می‌کنند. این از هیچی بهتر است، درست است؟ تنها نقطه ضعف این است که باید پیوندهای شکسته وردپرس را به صورت دستی (دردناک) یا با استفاده از افزونه ها تعمیر کنید.

با توجه به اینکه شما همچنان به افزونه‌ای مانند، باز هم، Broken Link Checker نیاز دارید، در صورتی که مایلید برخی از این خدمات را بررسی کنید، بخش بعدی را خلاصه می‌کنم. معامله؟ خوب است.

خدمات جستجوگر پیوند شخص ثالث عبارتند از:

  • بررسی کننده پیوند W3C – این جستجوگر پیوند همه پیوندهای مرده، وضعیت آنها را به شما نشان می دهد کد (مثلاً 404، 403، 301 و غیره) و روش پیشنهادی.
  • Google Webmaster Tools – این یک ابزاری عالی برای بررسی نه تنها لینک های شکسته بلکه سایر خطاهای سایت. شما باید آن را به گوگل بسپارید، زیرا این افراد اطلاعات زیادی در مورد لینک های شکسته شما در میان سایر خطاها به شما ارائه می دهند. آن‌ها حتی خطاها را دسته‌بندی می‌کنند و جزئیات جالبی مانند زمانی که پیوندهای شکسته برای اولین بار شناسایی شدند را به شما ارائه می‌دهند.
  • بیشترین ابزارهای سئو – اگر برای سرویسی مانند Moz، ahrefs، Semrush یا به همین ترتیب، احتمالاً یک جستجوگر پیوند شکسته داخلی دارید. بسته به سرویس، ممکن است محدودیت‌هایی در تعداد صفحات بررسی شده در هر ماه وجود داشته باشد، اما اغلب خودکار است، بنابراین فقط باید وارد حساب خود شوید تا ببینید کدام پیوندها نیاز به تعمیر دارند.< /li>

با تمام ابزارهای بخش قبل، باید لینک های مرده را مدت ها قبل از اینکه سایت وردپرس شما را خراب کنند، ضبط کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که پیوندهای مرده را بازنویسی، جایگزین یا حذف کنید.

با این حال، سه اقدام بالا می‌تواند منجر به ضررهای قابل توجهی در ترافیک شود، به‌خصوص اگر پیوندهایی را که به پست‌ها/صفحه‌های داخلی اشاره می‌کنند اصلاح کنید. به عنوان مثال، اگر سایت خود را از ابتدا بازسازی کنید، دامنه جدید بخرید یا اسلاگ پست/صفحه را تغییر دهید، الگوی پیوند خود را مختل خواهید کرد. یک جایگزین بهتر، تغییر مسیر لینک های قدیمی به لینک های جدید است. به این ترتیب، می توانید ترافیک و سئو را حفظ کنید.

هنوز در مورد اصلاح پیوندها، وب سایت دیگری ممکن است به اشتباه به دامنه شما پیوند داده شود، به این معنی که بازدیدکنندگانی که آن پیوند را دنبال می کنند شما را پیدا نخواهند کرد. فقط با ناشر مورد نظر تماس بگیرید تا این مشکل حل شود. می‌توانید پیوند نادرست را به صفحه دیگری نیز هدایت کنید، اما این موضوع برای یک روز دیگر است.

از طرف دیگر، اگر به یک پست یا صفحه به اشتباه پیوند داده شوند (اما قسمت دامنه را به هم نریزند)، خوانندگانی که آن پیوند را دنبال می کنند در صفحه خطای 404 شما قرار می گیرند. در اینجا دو گزینه دارید: می‌توانید یک صفحه خطای چشمگیر 404 بسازید تا خوانندگان را جذب کنید یا این ترافیک را به جای دیگری هدایت کنید.


رفع پیوندهای شکسته وردپرس منجر به تجربه و ترافیک بهتر کاربر می شود که هر دو به تبدیل بهتری تبدیل می شوند.

می توانید پیوندهای مرده را با استفاده از هر یک از روش ها و ابزارهای پیشنهادی در این پست پیدا و رفع کنید. اگر به من علاقه دارید، بررسی کننده پیوند شکسته را ریشه‌یابی می‌کنم. هر زمانی از روز.

امیدواریم این پست به شما کمک کند تا لینک های خراب در سایت وردپرس خود را برطرف کنید. اگر از روش‌ها و ابزارهای دیگر مطلع هستید، لطفاً آزادانه در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید. اینجا به یک سایت سالم تر است. به سلامتی!

خروج از نسخه موبایل