چگونه زمان صرف بازدیدکنندگان در سایت خود را افزایش دهید

چگونه زمان صرف بازدیدکنندگان در سایت خود را افزایش دهید

هیچ کس نمی خواهد وب سایتی ایجاد کند که بازدیدکنندگان را به محض ورود دفع کند. اگر زمان، تلاش یا پول زیادی را در سایت خود صرف کرده اید و می خواهید بدانید که چگونه زمان صرف شده توسط بازدیدکنندگان در وب سایت وردپرس خود را افزایش دهید و همچنین چرا ممکن است بخواهید این کار را انجام دهید، به این نتیجه رسیده اید که مکان مناسب.

این راهنما برای افزایش زمان در سایت، مزایای درگیر نگه داشتن بازدیدکنندگان را برای مدت طولانی‌تر، نحوه اندازه‌گیری میانگین مدت زمان بازدیدکننده فعلی، و کارهایی که می‌توانید برای بهبود این زمان‌ها انجام دهید را پوشش می‌دهد.

مزایای افزایش زمان صرف بازدیدکنندگان در وب سایت شما

اگر شنیده‌اید که افزایش زمانی که بازدیدکنندگان در وب‌سایت شما می‌گذرانند مهم است، اما دقیقاً مطمئن نیستید که چرا مهمترین مزایا در اینجا آمده است.

افزایش نرخ تبدیل هدف

مزایای اصلی نگه داشتن بازدیدکنندگان برای مدت طولانی تری در سایت شما این است که می تواند به ایجاد اعتماد و آگاهی نسبت به برند شما کمک کند و همچنین افزایش نرخ تبدیل هدف. هدف وب سایت شما هر چه که باشد، مطمئناً هدفی دارد. چه بازدیدکننده ای محصولی را بخرد، چه به خبرنامه شما بپیوندد، چه برداشت مثبتی از برند شما ایجاد کند یا نظر بگذارد، اکثر وب سایت ها یک هدف دارند.

هر چه مدت بیشتری بتوانید بازدیدکننده را در وب‌سایت خود درگیر نگه دارید، شانس بیشتری دارد که با پیام شما ارتباط برقرار کند، ارزشی که ارائه می‌دهید را ببیند و تصمیم بگیرد که شما را با پیشنهاد شما همراهی کند.

ممکن است به بهینه سازی موتور جستجو (SEO) کمک کند

کارهای زیادی وجود دارد که می توانید برای بهبود رتبه بندی موتور جستجوی خود انجام دهید وب سایت. با این حال، برخی از کارشناسان سئو ادعا می‌کنند که زمان تعیین متریک سایت بر نحوه تصمیم‌گیری موتورهای جستجو مانند گوگل برای رتبه‌بندی محتوای شما در نتایج خود تأثیر دارد. اگر Google متوجه شود که بازدیدکنندگان خیلی زود پس از کلیک کردن بر روی سایت شما به صفحه نتایج خود باز می‌گردند، منطقی است که الگوریتم Google ممکن است این را به عنوان نشانه‌ای تفسیر کند که سایت و محتوای آن انتظارات بازدیدکنندگان را برآورده نمی‌کند.

بنابراین، جابه‌جایی سایت خود در صفحه نتایج و جایگزینی آن با چیزی مرتبط‌تر، باید به Google کمک کند تا تجربه بهتری را برای کاربران خود ارائه دهد. برای بازدید کننده خوب است؛ برای شما بد است.

از آنجایی که Google جزئیات الگوریتم رتبه‌بندی موتور جستجوی خود را مخفی نگه می‌دارد، نمی‌توان گفت که آیا این درست است یا خیر. با این حال، زمان ماندن یا زمان در سایت در حال تبدیل شدن به یک اصطلاح فزاینده ای محبوب در جامعه سئو، بنابراین قطعاً چیزی برای فکر کردن است.

چگونه بررسی کنیم که بازدیدکنندگان چقدر در وب سایت وردپرس شما هزینه می کنند

قبل از اینکه به چگونگی افزایش زمان صرف بازدیدکنندگان در وب سایت وردپرس خود بپردازیم، بیایید نگاهی گذرا به نحوه بررسی این معیار بیندازیم. به هر حال، اگر از قبل اندازه‌گیری نمی‌کنید که بازدیدکنندگان چه مدت در سایت شما می‌مانند، چگونه متوجه می‌شوید که آیا آن را افزایش داده‌اید؟

اگر از Google Analytics یا سرویسی مشابه برای تجزیه و تحلیل استفاده کرده اید چگونه بازدیدکنندگان شما با وب سایت شما و محتوای آن تعامل دارند، می توانید به سرعت این معیار را مشاهده کنید. برای انجام این کار، وارد Google Analytics شوید، به دنبال معیار میانگین مدت جلسه باشید.

شما باید بتوانید این داده ها را در داشبورد پیش فرض پیدا کنید. به لطف قدرت گوگل آنالیتیکس، می‌توانید اطلاعات بیشتری در مورد نحوه عملکرد سایت خود در این زمینه پیدا کنید. یکی از مجموعه‌های داده‌ای که ممکن است بخواهید کاوش کنید، میانگین زمان در اطلاعات صفحه است.

با مشاهده گزارش‌های رفتار کاربر ابزار تجزیه و تحلیل خود، می‌توانید ببینید کدام صفحات در سایت شما بازدیدکنندگان را برای مدت طولانی‌تری درگیر می‌کنند. همچنین می‌توانید ببینید چه صفحاتی کمتر از میانگین کل سایت کار می‌کنند و ممکن است نیاز به توجه داشته باشند.

چگونه بازدیدکنندگان را تشویق کنیم که برای مدت طولانی در سایت شما بمانند

بسیار خوب، اکنون می دانیم که چرا باید سعی کنید بازدیدکنندگان را برای مدت طولانی تری در سایت خود نگه دارید، بیایید دریابیم که چگونه.

مطمئن شوید که محتوای شما در موضوع است

آیا عنوان صفحات شما با محتوای کلی مقالات شما مطابقت دارد؟ اگر بازدیدکنندگان به صفحه‌ای در سایت شما می‌رسند، انتظار یک چیز را دارند و چیز دیگری را دریافت می‌کنند، برای مدت طولانی نمی‌مانند. برای کمک به جلوگیری از ایجاد احساس فریب یا نارضایتی بازدیدکنندگان از محتوای شما، اطمینان حاصل کنید که عناوین مقاله شما دقیقاً منعکس کننده مواردی است که پوشش داده شده است. یک راه حل این است که قبل از ایجاد عنوان مناسب، صبر کنید تا مقاله خود را بنویسید. و شعار.

این امر در مورد نوشتن مقدمه برای مقالات شما نیز صدق می کند. پس از نوشتن مقاله، می توانید به عقب برگردید و آنچه را که در مقدمه پوشش داده شده است توضیح دهید. اغلب ما با یک ایده برای مقاله شروع می‌کنیم و سپس در طول فرآیند نوشتن به موضوعی کمی متفاوت می‌رویم. با صبر کردن تا زمان نگارش مقاله اصلی، می‌توانید مطمئن شوید که عنوان، توضیحات متا، برچسب و مقدمه شما به طور مؤثر آنچه را که در مورد آن می‌خوانند به بازدیدکنندگان منتقل می‌کند.

محتوای ارائه شده خوب ایجاد کنید

شما می‌توانید بهترین مقاله جهان را بنویسید، اما اگر به خوبی ارائه نشود، خواندن آن توسط کسی سخت خواهد بود. برخی از نکاتی که باید هنگام قالب‌بندی و ارائه محتوای خود، به‌ویژه هنگام نوشتن برای وب در نظر بگیرید، شامل استفاده از تعداد زیادی پاراگراف، سرصفحه‌ها و تصاویر برای جدا کردن تکه‌های متن است.

کوتاه نگه داشتن جملات نیز می تواند کمک کند، و همچنین از کلمات پیچیده اجتناب می شود. ساده کردن مقالات شما می تواند به خوانندگان کمک کند تا به سرعت تشخیص دهند که آیا می خواهند زمان گرانبهای خود را برای خواندن مطالب شما از ابتدا تا انتها صرف کنند یا خیر. یک وب‌سایت وردپرس با بارگیری سریع نیز می‌تواند کمک کند.

برای نکات بیشتر، این مقاله حاوی اطلاعات بیشتری در مورد ایجاد وبلاگ وردپرس قابل خواندن است. پست ها.

روی مناطق ناوبری وب سایت وردپرس خود تمرکز کنید

اگر پیمایش در سایت شما برای بازدیدکنندگان دشوار است، این احتمال وجود دارد که قبل از تلاش برای درک ساختار و منوهای سایت شما، دکمه برگشت را بزنند. بنابراین، بسیار مهم است که مدتی را صرف برنامه ریزی ساختار وب سایت خود کنید. و منوهای آن.

مواردی که باید در نظر بگیرید شامل پیوندهایی است که در منوی اصلی شما نمایش داده شود، نحوه سازماندهی آن پیوندها و سایر وسایل کمک ناوبری مناسب است. علاوه بر منوهای اصلی، قسمت‌های نوار کناری و پاورقی مکان‌های عالی برای نمایش لینک‌ها به بهترین محتوای شما هستند. این مقاله نکات خوبی در مورد ایجاد منوهای موثر وردپرس دارد. .

محتوای خود را به هم پیوند دهید

یکی دیگر از راه‌های موثر برای افزایش زمانی که بازدیدکنندگان در وب‌سایت وردپرس شما صرف می‌کنند، قرار دادن پیوندهایی در مقالات خود است که بازدیدکنندگان را به صفحات دیگر وب‌سایت شما می‌برد. همانطور که می بینید، این مقاله حاوی لینک های داخلی به سایر مقالات مرتبط در این سایت است. این مقالات اطلاعات بیشتری در مورد نکات تحت پوشش ارائه می دهند. حتی ممکن است خودتان روی یکی از آنها کلیک کرده باشید.

برای کمک به شما در پیوند دادن محتوای خود، وردپرس اکنون یک ویژگی مفید دارد. هنگام درج پیوند در محتوای خود، می توانید به سرعت مقالات موجود در سایت خود را جستجو کنید، قبل از اینکه انتخاب کنید به کدام یک پیوند دهید.

نمایش پیوندها به محتوای مرتبط

هنگامی که بازدیدکننده خواندن مقاله‌ای را که برای آن آمده است به پایان رساند، می‌خواهید کلیک کردن روی قسمت دیگری از محتوای سایت را برای او آسان کنید. در حالی که یک سیستم ناوبری خوب به این امر کمک می کند، تاکتیک موثر دیگر نمایش مجموعه ای از مقالات مرتبط با مقاله خوانده شده است.

خوشبختانه، برخی افزونه های عالی پست های مرتبط رایگان برای وردپرس وجود دارد که به طور خودکار محتوای مشابه را در انتهای مقالات شما نمایش می دهد.

نظرات نهایی

اکنون از مزایای افزایش زمانی که بازدیدکنندگان در وب سایت خود می گذرانند، و همچنین برخی از راه های عملی برای طولانی شدن مدت اقامت آنها را می دانید. چه بخواهید به عقب برگردید و محتوای موجود خود را تجزیه و تحلیل کنید یا از برخی از این تاکتیک ها استفاده کنید، کارهای زیادی می توانید انجام دهید تا زمانی که بازدیدکنندگان در وب سایت وردپرس خود می گذرانند افزایش دهید.

چه چیزی شما را مجذوب وب‌سایت می‌کند و چه چیزی باعث می‌شود که بلافاصله روی دکمه برگشت کلیک کنید؟ لطفا تجربیات خود را در زیر به اشتراک بگذارید.

خروج از نسخه موبایل