چگونه چت زنده را به سایت وردپرس خود اضافه کنیم

چگونه چت زنده را به سایت وردپرس خود اضافه کنیم

همین چند دقیقه پیش، در چت زنده بودم و تمام کمکی را که می توانستم در مورد مشکل فنی که با برداشتی که قبلا انجام داده بودم دریافت کنم، دریافت کردم. خوشبختانه برای شما واقعاً، ارائه دهنده خدمات من به صورت زنده (آنلاین) بود به این معنی که من مشکلم را حل کردم و در کمتر از 10 دقیقه به کار برگشتم. اکنون، من نویسنده شادتری هستم.

اما این چه ربطی به شما دارد؟ پاراگراف اول تلاشی برای روشن کردن مزایای فوری است که هنگام اضافه کردن چت زنده به سایت وردپرس خود از آن لذت می برید. با چت زنده پشتیبانی بهتر و سریع‌تری ارائه می‌کنید.

در این آموزش کوتاه، موارد زیر را پوشش می دهیم:

  • مزایا و معایب چت زنده وردپرس
  • چگونه چت زنده را به سایت وردپرس خود اضافه کنیم
  • لیست سریع افزونه‌های چت زنده وردپرس

در یک خط، هدف ما این است که شما را به نکات و ابزارهایی که برای افزودن چت زنده کاربردی به سایت وردپرس خود در عرض چند دقیقه نیاز دارید، مجهز کنیم. اگر کفش های رقص خود را پوشیده اید، بیایید تانگو mi amigo.

مزایا و معایب چت زنده وردپرس

اجازه دهید این را ساده نگه داریم.

ابتدا حرفه ای

تنظیم چت زنده وردپرس آسان و ارزان است (اگر رایگان نباشد ). در مرحله دوم، می توانید برنامه چت خود را با وب سایت خود مطابقت دهید. کسی به راحتی اشاره کرد؟ به این موضوع نگاه کنید، چت زنده هر کجا که می روید وجود دارد. چرا؟ پشتیبانی سریعتر به این معنی است که بازدیدکننده مجبور نخواهد بود منتظر بماند.

در وقت شما نیز صرفه جویی می کند. تماس های تلفنی و ایمیل کمتر این اینترنت است، پشتیبانی با چت زنده بسیار آسان تر است. به صفر اختلالات سرویس فکر کنید، یعنی chedda بیشتر. و فراموش نکنید، یک اپراتور چت می تواند به چندین مشتری خدمات رسانی کند.

می توانید چت زنده را نیز برون سپاری کنید. استخر استعداد چشمگیر است. به این معنی که شما به راحتی می توانید پشتیبانی استاندارد طلایی را برای کل جهان 24/7 ارائه دهید.

چت زنده هدفمند

شما می توانید تجزیه و تحلیل را از افزونه چت خود جمع آوری کنید. اطلاعاتی که به شما کمک می کند پشتیبانی بهتری ارائه دهید.

باز هم به لطف تجزیه و تحلیل، می توانید محصولات دیگر خود را از طریق چت زنده بازاریابی کنید. در مورد متوقف کردن مشتری احتمالی در مسیر خروج با یک چت جالب چطور؟ می بینید، به این معنی است که شما هم می توانید ایمیل ها را برای یک کمپین ایمیلی برای هر کسی جمع آوری کنید؟

شما عملاً افزونه چت را کنترل می‌کنید و می‌توانید هرکسی را که از مقررات چت شما پیروی نمی‌کند ممنوع کنید. به علاوه چت کردن با مشتریانتان همیشه سرگرم کننده است، زیرا بازخوردهای زیادی جمع آوری می کنید. می‌توانید چت وردپرس را به هر شکلی که می‌خواهید خم کنید، زیرا خراب نمی‌شود.

خط اصلی این است که می‌توانید از هر کجا و در هر زمان پشتیبانی در سطح جهانی را به دنیا ارائه دهید.

اگر یک حرفه ای دارد، باید یک مخالف وجود داشته باشد. بنابراین، بیایید قمار کنیم.

معایب

اگر چت زنده را نصب کنید و اجازه ندهید مشتریانتان از در دسترس بودن شما مطلع شوند، وقتی چرت بزنید بسیار عصبانی خواهند شد. از آنجایی که نمی‌توانید برای همیشه بدون خواب حرکت کنید، برون‌سپاری کنید یا در دسترس باشید.

این همچنین به این معنی است که ساعات در دسترس بودن خود را به وضوح بیان کنید. یا از افزونه ای استفاده کنید که در صورت آفلاین شدن، چت زنده را به فرم ایمیل برای تولید سرنخ تبدیل می کند.

و ما مشتریان فوق‌العاده‌ای داریم که پشتیبانی را خاموش می‌کنند، اما پس از آن می‌توانید هرکسی را که با Zohan از قوانین تبعیت نمی‌کند، محروم کنید.

این بهترین چیزی بود که به ذهنم رسید و سعی کردم. معایب دیگری می دانید؟ به ما اطلاع دهید.

از آنجایی که امروز در اینجا چت زنده وردپرس یک برنده آشکار است، ما یک افزونه چت زنده را به وب سایت شما اضافه خواهیم کرد تا بتوانید از آن لذت ببرید. شما چیزی برای از دست دادن ندارید، همه اینها رایگان است.

چگونه چت زنده را به سایت وردپرس خود اضافه کنید

در اینجا، ما از پلاگین WP Live Chat Support توسط WP استفاده خواهیم کرد. -LiveChat و شرکت. ما به این افزونه اعتماد زیادی داریم و خواهید دید که چرا. این سرگرم کننده خواهد بود.

افزونه WP Live Chat Support را نصب و فعال کنید:

دو دکمه دو تب. به ترتیب از معرفی، پشتیبانی، خوش آمدگویی و اعتبار صرفنظر کنید. اگر دوست دارید بخوانید، برگه خوش آمدگویی جزئیات خوبی دارد. افرادی که در برگه اعتبار فهرست شده اند، به وضوح نشان می دهند که پشتیبانی ارائه می دهند، بنابراین گیر نکنید.

در پایین صفحه خوش آمدگویی، روی “Ok! Let’s Start» را فشار دهید و Voila! – یک چت زنده برای شما در حال انجام است:

به همین ترتیب، مردم می توانند با شما به صورت زنده در سایت وردپرس شما چت کنند. افزونه پشتیبانی WP Live Chat دارای برخی ویژگی‌های چشمگیر از جمله زنگ‌های اعلان، بیپ و موارد دیگر است.

چت زنده را پیکربندی کنید

همانطور که قطعاً می بینید، پیوند سفارشی کردن افزونه شما در پیش زمینه است. چه برسد به اینکه کشف کنیم در پس آن پیوند چه چیزی نهفته است. روی تغییر تنظیمات جعبه چت کلیک کنید:

اوه خوب، به آن نگاه کن. به نظر می رسد این لیست گسترده ای از ویژگی ها است و فقط نسخه رایگان آن است. البته، یک نسخه حرفه ای با ویژگی های بیشتر وجود دارد. بیایید ببینیم با جعبه چت چه کاری می توانیم انجام دهیم. روی آیتم منوی Chat Box کلیک کنید:

خب، خوب، خوب… اینجا چه داریم؟ همه چیزهایی که برای چت کردن با مشتریان احتمالی خود نیاز دارید. ویژگی های بیشتر در نسخه حرفه ای قفل شده است. برنامه های حرفه ای بین 39 تا 100 دلار هزینه دارند. این یک چیز یکبار است؛ بدون پرداخت مکرر مگر اینکه مجوز خود را تمدید کنید، که به صورت دستی انجام می دهید. بازگشت به ویژگی‌ها، کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد.

یک ظاهر طراحی

آیا نیاز به اضافه کردن رنگ یا تنظیم جعبه چت برای برند خود دارید؟ این بسیار آسان است، کافی است به بخش استایل بروید و مطابق با دلخواه خود طراحی کنید:

آیا می دانستید که می توانید با این افزونه از مخاطبان خود نظرسنجی کنید؟ علاوه بر این، می توانید:

  • افزودن نمایندگان
  • پیام آفلاین خود را سفارشی کنید
  • CSS یا JS سفارشی را نصب کنید
  • از REST API استفاده کنید تا زمانی که پایین بیایید
  • بازدیدکنندگان را با آدرس IP مسدود کنید فقط به این دلیل که می توانید
  • پس از پایان چت، کاربران را به صفحه خاصی هدایت کنید
  • پیوندها را قبل از شروع جلسه چت به پایگاه دانش خود اضافه کنید
  • و خیلی چیزهای دیگر!

در پایان مراحل راه اندازی، باید یک دکمه چت زنده مانند این داشته باشید:

وقتی کاربر برای شروع یک جلسه چت روی دکمه شروع کلیک می‌کند، یک اعلان دریافت می‌کنید (از جمله اعلان‌های فشار، اما ابتدا باید اعلان‌های فشاری را به سایت خود اضافه کنید). داشبورد مدیریت گپ به این صورت است:

و جلسه چت ادمین به این شکل است:

Analytics

همانطور که می بینید، می توانید اطلاعات زیادی در مورد کاربر جمع آوری کنید، و حتی در صورت استفاده از گراواتار، عکس او را ببینید. صفحاتی را که در آنها قرار دارند، از جایی که چت آغاز شده است، آدرس IP و بسیاری موارد دیگر را بسته به فیلدهای سفارشی که تعریف می کنید، مشاهده می کنید.

جلسه چت زنده از دیدگاه کاربر:

شما حتی می توانید Node Server را فعال کنید تا بار اجرای چندین چت را از سرور خود بردارید. این به معنای یک وب سایت سریع است که همیشه چیز خوبی است.

برای یک افزونه چت زنده رایگان، افزونه WP Live Chat Support در بسیاری از زمینه ها برنده است، حتی اگر بهترین ویژگی ها در نسخه حرفه ای قفل شده باشند. بین من و شما، من عاشق این افزونه شدم و اکنون از آن استفاده می کنم. شما چطور؟

اشاره‌های محترم

در اینجا فهرستی از دیگر افزونه‌های چت زنده وردپرس وجود دارد که به ترتیب تصادفی انتخاب شده‌اند:

کلمات پایانی

چت زنده به شما کمک می‌کند تا تعامل کاربر را در وب‌سایت خود افزایش دهید، که منجر به تبدیل‌های بهتری می‌شود. تعمیر و نگهداری کمی وجود دارد زیرا با یک تیم عالی، ابزار و زمان، می‌توانید در زمینه خدمات مشتری برنده‌های بزرگی شوید.

آیا در سایت وردپرس خود چت زنده دارید؟ از کدام افزونه استفاده می کنید؟ اگر چت زنده در سایت خود ندارید، چه بهانه ای برای خودداری دارید؟ افکار خود را با ما درمیان بگذار. پیشاپیش متشکرم!

خروج از نسخه موبایل