چگونه محتوا را در سایت وردپرس خود منبع و به اشتراک بگذارید

چگونه محتوا را در سایت وردپرس خود منبع و به اشتراک بگذارید

هنگامی که قصد اضافه کردن محتوای جدید به وب سایت یا وبلاگ خود را دارید، احتمالاً به ایجاد فرم طولانی فکر می کنید. مقالات یا پست های اصلی. این کاملاً طبیعی است و بیشتر سایت ها می خواهند محتوای منحصر به فرد را در اولویت قرار دهند. با این حال، می‌تواند حرکت هوشمندانه‌ای برای منبع‌یابی و اشتراک‌گذاری محتوای شخص ثالث مرتبط با خوانندگان خود در هر زمان که فرصت دارید باشد.

یکی از بهترین چیزها در مورد اینترنت این است که چقدر اطلاعات دسترسی به آن را فراهم می کند – یک مقاله یا وب سایت تقریباً در مورد هر چیزی وجود دارد. پیوند دادن به این محتوا یا تبدیل آن به منابع مفید، هم خدمتی به خوانندگان شماست و هم راهی عالی برای برداشتن مقداری از فشار از روی خودتان.

در این مقاله، در مورد اینکه چرا ممکن است بخواهید محتوای شخص ثالث را به اشتراک بگذارید، و رایج‌ترین روش‌های انجام این کار را مورد بحث قرار خواهیم داد. سپس چند افزونه مفید وردپرس را برای کمک به شما در انجام کار معرفی می کنیم. بیایید شروع کنیم!

آیا باید محتوای شخص ثالث را به اشتراک بگذارید؟

یک مثال عالی WP News Desk است (تأمین شده توسط RSS Aggregator Pro) که اخبار را از منابع معتبر وردپرس در سراسر وب به اشتراک می گذارد.

داشتن محتوای اصیل و باکیفیت فراوان در وب سایت شما مهم است. به اشتراک گذاری ایده های منحصر به فرد خود شما را به عنوان یک متخصص معرفی می کند، و گنجاندن بیش از حد محتوای تکراری در سایت شما می تواند برای شما مشکل ساز باشد. بهینه سازی موتور جستجو. با این حال، ارجاع و به اشتراک گذاری محتوای خارجی در کنار کار خود نیز بسیار سودمند است.

منبع یابی و به اشتراک گذاری محتوای شخص ثالث مرتبط ایده هوشمندانه ای است، به دلایل زیر (و موارد دیگر):

  • این کار حجم کاری شما را کاهش می دهد – می توانید بدون نیاز به انجام همه کارها خودتان، محتوای مفیدتری را در سایت خود قرار دهید.
  • ارائه منابع خارجی و نقل قول ها اعتبار محتوای شما را بهبود می بخشد.
  • می‌توانید با راهنمایی خوانندگان به بهترین مکان‌ها برای یافتن اطلاعات، خود را به عنوان یک مرجع آگاه معرفی کنید.
  • اشتراک گذاری محتوای دیگران راهی عالی برای تقویت ارتباطات و روابط است.

اگر هرگز به منابع خارجی پیوند داده نمی‌شوید یا به اشتراک نمی‌گذارید، فرصتی را از دست می‌دهید تا بخشی از گفتگوی بزرگ‌تری شوید که از قبل آنلاین وجود دارد. بنابراین سعی کنید تعادلی بین محتوای اصلی و اشتراک‌گذاری شده پیدا کنید که برای شما مفید است.

نحوه اشتراک گذاری محتوا با وردپرس

اکنون اجازه دهید درباره نحوه شروع به اشتراک گذاری محتوای شخص ثالث بحث کنیم. گزینه های زیادی وجود دارد، و بهترین رویکرد برای شما به سایت، حوزه و مخاطبان شما بستگی دارد. به احتمال زیاد، شما می خواهید از ترکیبی از استراتژی ها استفاده کنید.

در اینجا چند مورد از موثرترین رویکردها آورده شده است:

  • پیوند دادن ساده. ایجاد پیوندهای خارجی در محتوای شما آسان است، و به شما امکان می‌دهد نقل قول‌ها را همراه با اطلاعات بیشتری ارائه کنید که زمان (یا فضایی) برای پوشش دادن خود ندارید. این یک استراتژی اساسی است که هر کسی می تواند از آن بهره مند شود.
  • تجمع محتوا. این رویکرد از فیدهای RSS برای خودکارسازی فرآیند اشتراک‌گذاری محتوا استفاده می‌کند. که به نوبه خود این را به یک گزینه سریع و آسان تبدیل می کند. می‌توانید فیدهایی را در سایت خود جاسازی کنید تا محتوای مرتبط را از سراسر وب به نمایش بگذارید. این به خوانندگان شما به‌روزرسانی‌های بی‌درنگ درباره اطلاعات مهم و در وقت شما صرفه‌جویی می‌کند. ]
  • تحریر محتوا. مدیریت فرآیند یافتن منابع خارجی و ارائه آنها به خوانندگان شما از طریق یک پست وبلاگ، خبرنامه، شبکه اجتماعی یا روش دیگری است. شما با محتوای شخص ثالث شروع می کنید، اما استعداد یا نظرات خود را اضافه می کنید. این شاید زمان برترین گزینه از این گزینه ها باشد، اما می تواند بیشترین کنترل و ارزش بالقوه را ارائه دهد.

همه این رویکردها نیازمند کمی کار اولیه هستند. خوشبختانه، وردپرس ابزارهای زیادی را برای کمک به شما در اجرای استراتژی های اشتراک محتوا ارائه می دهد.

درست است که یکی از بهترین چیزها در مورد وردپرس این است که یک افزونه برای تقریباً هر کاری که ممکن است بخواهید انجام دهید وجود دارد. با این حال، یافتن افزونه عالی می‌تواند دشوار باشد، بنابراین در زیر تعدادی از بهترین گزینه‌های تنظیم و تجمیع محتوا را برای اشتراک‌گذاری محتوای شخص ثالث گردآوری کرده‌ایم.

اگر ایده تجمع محتوا شما را مجذوب خود می کند، این افزونه ای است که باید بررسی کنید. WP RSS Aggregator شما را قادر می سازد چندین فید RSS را ترکیب کرده و آنها را با هم در سایت خود نمایش دهید. می توانید منابعی را که فکر می کنید ارزشمندتر هستند انتخاب کنید، آنها را در یک لیست مفید ادغام کنید و اجازه دهید افزونه بقیه کارها را انجام دهد. اگر می‌خواهید محتوای مفید شخص ثالث را بدون کثیف شدن در انجام کارهای «دستی» به اشتراک بگذارید، WP RSS Aggregator گزینه‌ای قوی است.

ویژگی های کلیدی

  • هر تعداد فید RSS که نیاز دارید وارد و ترکیب کنید
  • از یک کد کوتاه برای نمایش آسان محتوای فید در سایت خود استفاده کنید
  • محدودیت‌های مختلفی را برای محتوای وارد شده، نمایش داده و ذخیره‌سازی اعمال کنید

نسخه اصلی WP RSS Aggregator رایگان است، اما اگر می‌خواهید بسیاری از ویژگی‌های مفیدتر آن (مانند وارد کردن محتوای RSS به‌عنوان یک پست، و نمایش گزیده‌ها و تصاویر از موارد فید) را بخرید، باید یکی را خریداری کنید. یا بیشتر از افزونه های ممتاز آن.

گزینه دیگر این است که افزونه Echo برای ایجاد پست‌ها از فیدهای RSS و همچنین ایجاد تعداد نامحدودی از فیدهای RSS سفارشی برای خوانندگان خود. این افزونه یک راه آسان برای مدیریت محتوای متناسب با مخاطبان شما ارائه می دهد. این افزونه به فیدهای RSS عمومی متصل می‌شود تا پست‌هایی در وبلاگ خود ایجاد کند، که سپس می‌توانید از آن برای ایجاد RSS خود استفاده کنید.

ویژگی های کلیدی

  • از SimplePie API استفاده می کند
  • تولید خودکار پست ها
  • فیدهای RSS نامحدود ایجاد کنید

مشکل بزرگ در اینجا این است که محتوا واقعا منحصر به فرد نیست. در حالی که راه آسانی برای ارائه محتوای تخصصی به خوانندگان شما ارائه می دهد (به عنوان مثال، می توانید جدیدترین نکات رمزنگاری را از وبلاگ های مختلف در سایت صرافی خود به اشتراک بگذارید و به آن پیوند دهید)، من توصیه نمی کنم برای همه محتوای خود به آن اعتماد کنید. نیازهای ایجاد.

3. MyCurator

افزونه MyCurator کمی منحصر به فرد است. به جای اینکه شما منابعی را ارائه دهید، افزونه با مقالاتی که فکر می کند مرتبط هستند به شما ارائه می شود. چگونه؟ پس از ایجاد موضوعی که علاقه مند به یافتن منابعی برای شما هستید به سادگی نتایج رای گیری بالا و پایین پلاگین ارائه می دهد. بر اساس آرای شما، MyCurator با هدف ارائه محتوای هدفمند برای نیازهای ایجاد مقاله شما.

ویژگی های کلیدی

  • بررسی محتوای هوشمند از طریق رای‌های بالا/پایین
  • تنظیم RSS و هشدارهای منبع
  • زبان خود را مشخص کنید

می‌توانید از MyCurator به‌صورت رایگان برای یک موضوع استفاده کنید، اما باید برای بیش از آن برای یک طرح ممتاز ثبت‌نام کنید. طرح‌های حرفه‌ای برای حداکثر 6 موضوع 15 دلار در ماه و برای موضوعات نامحدود 30 دلار در ماه قیمت دارند.

4. PressForward

PressForward یک افزونه رایگان است که می‌توانید از آن برای طراحی مجموعه‌ای از منابع سفارشی برای تجمع محتوای خود استفاده کنید. این افزونه با فیدهای RSS مانند بسیاری از گزینه های دیگر در لیست ما و همچنین با یک نشانک برای صفحات منبع خاص کار می کند. اما چیزی که منحصر به فرد است این است که گزینه‌های داخلی برای ذکر منبع، هدایت خودکار به منبع اصلی و پشتیبانی برای تیم‌ها (مانند مشارکت‌کنندگان، ویرایشگران یا سایر نقش‌های کاربر) وجود دارد.

ویژگی های کلیدی

  • RSS، فید Atom و منبع یابی نشانک
  • یکپارچه سازی محتوای استاندارد
  • محتوای انتخاب شده را به عنوان پیش نویس ذخیره کنید
  • منبع محتوا یا تغییر مسیر به منبع را اضافه کنید

یک واقعیت جالب در مورد این افزونه 100% رایگان (بدون فروش) این است که توسط دانشگاه جورج میسون نگهداری می شود. این پروژه به عنوان بخشی از پروژه PressForward با نام مشابه آنها ایجاد شد که هدف آن متمرکز کردن رسانه های دیجیتال و ایجاد مرکز محتوا است.

5. مجموعه Curation

اگر مدیریت محتوا بیشتر سبک شماست، به مجموعه Curation نگاهی بیندازید. این راه حل جامع یک نوار کناری به ویرایشگر پست های شما اضافه می کند که به شما امکان می دهد محتوای خارجی را بدون رفتن به جایی جستجو کنید. محتوا را از منابع مختلفی که بر اخبار، رسانه‌های اجتماعی، تصاویر و ویدیوها متمرکز هستند، جذب می‌کند. Curation Suite یک ابزار ایده آل برای یافتن و سازماندهی سریع منابع برای ایجاد صفحات یا پست های مدیریت شده مفید است.

ویژگی های کلیدی

  • جستجوهای خود را به برخی منابع معتبر محدود کنید
  • از طریق یک ویرایشگر بصری محتوا را به سرعت به پست خود اضافه کنید
  • از میانبرهایی استفاده کنید که به شما امکان می‌دهد هر محتوایی را به سایت خود اضافه کنید، حتی زمانی که در داشبورد نیستید

سوئیت Curation ارزان نیست – برای عضویت سالانه ۱۹۷ دلار در سال برای شما هزینه دارد (یا ۲۴ دلار در ماه اگر ترجیح می دهید آن مسیر را انتخاب کنید). با این حال، این یک گزینه عالی برای کسانی است که می‌خواهند در مورد مدیریت محتوا جدی باشند، و در درازمدت در وقت و انرژی شما صرفه‌جویی می‌کند.

6. جریان جریان

افزونه های ذکر شده در بالا در جمع آوری محتوا از فیدهای RSS یا مدیریت محتوای سنتی عالی هستند. اما در مورد شبکه های اجتماعی چطور؟ اینجاست که Flow Flow می درخشد. با Flow Flow می‌توانید از جریان‌های اجتماعی استفاده کنید تا یک شبکه پاسخگو از محتوای مرتبط برای خوانندگان خود ایجاد کنید.

ویژگی های کلیدی

  • طرح بندی پاسخگو با بارگیری AJAX
  • دکمه ها و شمارنده های رسانه های اجتماعی
  • گزینه‌های مرتب‌سازی و جستجوی شبکه
  • سازگار با چند سایت

گفته شد – نسخه رایگان Flow Flow فقط از فیس بوک، توییتر، اینستاگرام و پینترست پشتیبانی می کند. اگر می‌خواهید از فید RSS، پست‌های وبلاگ یا شبکه‌های دیگر (Youtube، Soundcloud، Tumblr و غیره) استفاده کنید، باید به Flow Flow Pro. اما با توجه به قیمت مناسب 35 دلار، می‌توانم بگویم ارزش سرمایه‌گذاری را دارد.


منبع یابی محتوا از سراسر وب بهترین راه برای تبدیل شدن به خود در یک جامعه گسترده تر است. شما اعتبار خود را با به اشتراک گذاری منابع مفید تقویت خواهید کرد و در ازای آن از دیگران نیز دعوت خواهید کرد تا محتوای خود را به اشتراک بگذارند. علاوه بر این، می‌توانید با افزودن مطالب با سرعت بیشتری، وب‌سایت یا وبلاگ خود را سریع‌تر رشد دهید.

آیا نکاتی برای یافتن محتوای عالی برای به اشتراک گذاشتن با خوانندگان خود دارید؟ در مورد آنها در بخش نظرات زیر به ما بگویید!

خروج از نسخه موبایل