چگونه فالوورهای رسانه های اجتماعی را از سایت وردپرس خود افزایش دهیم

چگونه فالوورهای رسانه های اجتماعی را از سایت وردپرس خود افزایش دهیم

ایجاد دنبال کننده در رسانه های اجتماعی اکنون باید یک هدف برای همه فروشگاه های آنلاین، وبلاگ ها و سایت های تجاری باشد. اگر می خواهید خوانندگان، مشتریان و مشتریان جدید و بازگشتی داشته باشید، پس داشتن جامعه ای از دنبال کنندگان در رسانه های اجتماعی ضروری است.

اما ایجاد این پایگاه طرفداران در رسانه های اجتماعی ساده تر از انجام آن است. رسانه های اجتماعی می توانند زمان بر و کار فشرده باشند. ناامیدکننده‌تر، هیچ استراتژی برنده مشخصی وجود ندارد، بنابراین نمی‌توان بازده را تضمین کرد.

در این مقاله به نحوه افزایش فالوورهای شبکه های اجتماعی از سایت وردپرس خود خواهیم پرداخت. از خودکارسازی محتوای رسانه‌های اجتماعی، تا افزودن پنجره‌های بازشو، نوارهای سلام و قفسه‌های محتوا، بهترین استراتژی‌ها را برای ترغیب بازدیدکنندگان وب‌سایت‌تان به دنبال کردن شما در رسانه‌های اجتماعی مورد بحث قرار خواهیم داد.

آنچه از قبل باید در وب سایت وردپرس خود انجام دهید

برخی از استراتژی‌های اساسی اساسی وجود دارد که همه وب‌سایت‌های وردپرس باید اتخاذ کنند، و اگر قبلاً آن را انجام نداده‌اید، باید به سرعت آن‌ها را همین امروز راه‌اندازی کنید. اینها نه تنها به صرفه جویی در وقت شما کمک می کند، بلکه به مرور زمان به تدریج دنبال کنندگان شما افزایش می یابد.

افزودن دکمه های فالو اجتماعی

دکمه های فالو اجتماعی باید جایگاه برجسته ای در سایت شما داشته باشند. قرار دادن آنها در نوارهای کناری راهی عالی برای اطمینان از اینکه دائماً قابل مشاهده هستند و برای مخاطبان شما آسان است.

Follow Buttons by AddThis یک افزونه رایگان وردپرس است که به شما اجازه می دهد دکمه های اجتماعی را به صورت عمودی یا افقی در نوار کناری یا هدر خود اضافه می کنید. قابل استفاده در بسیاری از شبکه‌های اجتماعی محبوب، می‌توانید نمادها را برای کانال‌های رسانه اجتماعی انتخابی خود نمایش دهید.

نمایش دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی

وب‌سایت وردپرس شما باید دکمه‌های اشتراک‌گذاری اجتماعی را در بالا یا پایین هر محتوایی که می‌خواهید به اشتراک بگذارید، داشته باشد. این کار باعث می شود که بازدیدکنندگان شما محتوای شما را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند. اشتراک گذاری محتوای شما توسط خوانندگان به این معنی است که مخاطبان بیشتری آن را مشاهده خواهند کرد. این یک راه عالی برای افزایش آگاهی از سایت شما، افزایش ترافیک و به دست آوردن دنبال کنندگان جدید در رسانه های اجتماعی است.

نوار اجتماعی شناور از WPBeginner به شما امکان می‌دهد یک نوار اجتماعی شناور به هر صفحه یا پستی در سایت شما. این افزونه رایگان وردپرس سریع راه اندازی می شود، عالی به نظر می رسد و به شما کمک می کند تا محتوای خود را به اشتراک بگذارید. اگر قبلاً از آن استفاده نمی‌کنید، اکنون آن را دانلود کنید.

محتوا را قابل توییت کنید

هرچه اشتراک‌گذاری محتوای خود را برای مخاطبانتان آسان‌تر کنید، بیشتر با این خواسته مطابقت خواهند کرد. Better Click to Tweet یکی دیگر از افزونه های رایگان وردپرس است که به شما امکان می دهد شما جعبه های کلیک برای توییت را در پست های خود وارد می کنید. نقل قول های برجسته از وبلاگ های خود را انتخاب کنید تا آنها را توییت کنید. آسان کردن بهترین محتوای خود برای توییت کردن به این روش به اشتراک گذاری وبلاگ شما در توییتر کمک می کند و دنبال کنندگان جدید توییتر به دست می آورید.

فیدهای اجتماعی ویترین

نمایش فیدهای اجتماعی در وب سایت وردپرس شما راه دیگری برای کمک به افزایش فالوورهای رسانه های اجتماعی است. با نشان دادن تمام مطالب، بحث‌ها و نظرات عالی که در کانال‌های رسانه‌های اجتماعی شما به اشتراک گذاشته می‌شود، بازدیدکنندگان وب‌سایت شما به زودی مشتاق خواهند بود که به جامعه دنبال‌کنندگان اجتماعی شما بپیوندند.

WordPress Social Stream یک افزونه ممتاز است که را می توان در CodeCanyon خریداری کرد. این به شما امکان می دهد برای هر یک از شبکه های اجتماعی خود فیدهای اجتماعی ایجاد کنید. یا تمام فیدهای شبکه اجتماعی خود را در یک جریان اجتماعی ترکیب کنید. با در دسترس بودن سبک های چیدمان مختلف، این افزونه به شما امکان می دهد آخرین اخبار رسانه های اجتماعی خود را به سبک نمایش دهید. این به نوبه خود باید به تحت تاثیر قرار دادن مخاطبان وردپرس شما و تشویق آنها به دنبال کردن شما کمک کند.

بنابراین، اکنون ما اصول اولیه افزایش فالوورهای رسانه های اجتماعی شما را از وب سایت وردپرس شما در نظر گرفته ایم، بیایید نگاهی به کارهای دیگری که می توانید انجام دهید.

خودکارسازی محتوای رسانه های اجتماعی

اشتراک گذاری مداوم محتوای با کیفیت بالا از وب سایت وردپرس خود در کانال های رسانه های اجتماعی بسیار مهم است. این شبکه‌های رسانه‌های اجتماعی شما را فعال و جالب نگه می‌دارد، که به دنبال کردن آنها کمک می‌کند.

با این حال، پست کردن منظم در کانال های مختلف رسانه های اجتماعی می تواند بسیار وقت گیر باشد. استفاده از ابزارهای مدیریت رسانه های اجتماعی مانند CoSchedule شما را قادر می سازد تمام پست های اجتماعی خود را خودکار کنید. CoSchedule به شما امکان می دهد تمام پست های خود را از داشبورد وردپرس خود برنامه ریزی، سازماندهی و مدیریت کنید. حتی می‌توانید پیام‌های رسانه‌های اجتماعی ایجاد کنید و زمان‌بندی ارسال آن‌ها را بدون نیاز به ترک سایت وردپرس خود برنامه‌ریزی کنید.

خودکار کردن پست‌های رسانه‌های اجتماعی به این روش نه تنها در وقت شما صرفه‌جویی می‌کند، بلکه شبکه‌های رسانه‌های اجتماعی شما را نیز به‌روز نگه می‌دارد. هنگام انتخاب افرادی که باید دنبال شوند، افراد پروفایل‌های اجتماعی را انتخاب می‌کنند که دائماً وجود دارند و دائماً محتوای جدید ارسال می‌کنند. بنابراین خودکار کردن اشتراک‌گذاری شما کمک زیادی به افزایش فالوورهای شما خواهد کرد.

افزودن پاپ آپ های رسانه های اجتماعی به وب سایت وردپرس شما

استفاده از پاپ آپ های رسانه های اجتماعی در وب سایت وردپرس خود برای افزایش فالوورهای رسانه های اجتماعی می تواند بسیار موثر باشد. پاپ آپ ها توجه بازدیدکنندگان را جلب می کنند و آنها را تشویق می کنند تا به روشی خاص عمل کنند. به طور کلی، از پنجره های بازشو برای جمع آوری ایمیل ها استفاده می شود. با این حال، اگر هدف شما افزایش فالوورهای رسانه های اجتماعی است، منطقی است که از پنجره های بازشو برای انجام این کار استفاده کنید.

ایجاد پاپ آپ با OptinMonster

OptinMonster یک نرم افزار تولید سرنخ است که می تواند به شما در رشد شما کمک کند دنبال کردن رسانه های اجتماعی با استفاده از پنجره های بازشو در وب سایت وردپرس خود. با استفاده از Canvas، می توانید پاپ آپ های سفارشی، به طور خاص برای نیازهای سایت خود طراحی کنید. به راحتی یک گزینه دنبال کردن توییتر، یک پاپ آپ مانند فیس بوک، یا یک پاپ آپ برای کانال رسانه اجتماعی دیگر ایجاد کنید.

همیشه به دقت در مورد مکان و زمان نمایش پاپ آپ فکر کنید. مردم یک سایت را دنبال می کنند زیرا محتوا به نوعی به زندگی آنها ارزش می بخشد. بازدیدکنندگان برای درگیر شدن با سایت شما و ارتباط با آن به زمان نیاز دارند، بنابراین وقتی به آنها این امکان داده می شود که شما را در رسانه های اجتماعی دنبال کنند، به آن می پردازند.

در نتیجه، نمایش یک پاپ آپ با ورود بازدیدکنندگان به سایت شما معمولاً بهترین راه برای جذب فالوور نیست. در حالت ایده آل، صبر کنید تا مدتی در سایت شما حضور داشته باشند یا مقدار مشخصی را مطالعه کنند. سپس می‌توانید یک پاپ‌آپ با زمان مناسب را نمایش دهید، یا صفحه‌ای که بعد از اینکه خواننده صفحه را تا نقطه‌ای معین پایین می‌برد ظاهر می‌شود. همچنین می‌توانید از یک پاپ‌آپ خروج استفاده کنید.

استفاده از فناوری هدف خروج

یک سبک متفاوت از پاپ آپ که می توانید در وب سایت وردپرس خود پیاده سازی کنید، خروج از پنجره بازشو. این نوع پاپ آپ از فناوری قصد خروج برای تشخیص زمانی که کاربر قصد خروج از سایت شما را دارد استفاده می کند. سپس یک پاپ آپ قبل از گم شدن بازدیدکننده نمایش داده می شود.

پاپ آپ خروجی می تواند به ویژه برای جمع آوری فالوورهای رسانه های اجتماعی مفید باشد. زمانی که یک بازدیدکننده برای ترک سایت شما آماده شود، درک خوبی از آنچه شما ارائه می دهید خواهد داشت. بنابراین، با نشان دادن یک پاپ آپ خروج درست قبل از خروج آنها، شانس بالایی برای تبدیل آنها به دنبال کننده رسانه های اجتماعی دارید.

همیشه مراقب باشید که از پنجره های بازشو زیاد استفاده نکنید. پاپ آپ های متعدد مخاطبان شما را ناراحت می کند و همچنین می تواند بر رتبه شما در گوگل تأثیر بگذارد. پنجره‌های بازشو مختلف را آزمایش کنید و تحلیل‌ها را زیر نظر بگیرید مخاطب بهترین پاسخ را می دهد. سپس پنجره بازشو با بالاترین تبدیل را اجرا کنید.

نمایش نوار Hello

نمایش نوار سلام در وب‌سایت وردپرس شما یکی دیگر از راه‌های خودکار آسان برای تبلیغ کانال‌های رسانه‌های اجتماعی و تشویق دنبال‌کنندگان است. یک نوار سلام به بالا یا پایین صفحه وب می‌چسبد، یا می‌تواند وقتی کاربر صفحه را به سمت پایین حرکت می‌کند. از آنجایی که به طور مداوم برای مخاطبان شما قابل مشاهده است، مکان بسیار خوبی برای نمایش یک پیام مهم است، مانند یادآوری در مورد پیوستن به شما در رسانه های اجتماعی.

SumoMe یک افزونه رایگان وردپرس است که به شما امکان می‌دهد یک نوار hello یا نوار هوشمند اضافه کنید. همانطور که SumoMe آن را می نامد، به وب سایت شما. نوار هوشمند SumoMe را می توان برای نمایش پیامی برای تشویق دنبال کردن توییتر یا لایک فیس بوک سفارشی کرد.

شما کنترل زمان و مکان نمایش نوار هوشمند را دارید، و اگر به SumoMe Pro ارتقا دهید، می‌توانید پیکسل‌های ردیابی و تبدیل را به نوار خود اضافه کنید. این به شما امکان می دهد تا میزان موفقیت نوار هوشمند خود را در تبدیل بازدیدکنندگان وردپرس به دنبال کنندگان رسانه های اجتماعی پیگیری کنید.

یک نوار سلام مانند یک پنجره بازشو کار می کند اما کمتر مزاحم است. با این حال، بیشتر قابل مشاهده است زیرا دائماً در دید بازدیدکنندگان شما قرار دارد. در نتیجه، این می تواند یک راه بسیار موثر برای افزایش فالوورهای رسانه های اجتماعی شما از سایت وردپرس شما باشد.

قفسه های محتوا و رسانه های اجتماعی

استفاده از قفسه‌های محتوا در وب‌سایت وردپرس شما می‌تواند به افزایش فالوورهای رسانه‌های اجتماعی شما کمک زیادی کند. یک قفسه محتوا محتوا را از دید مخاطبان شما پنهان نگه می‌دارد تا زمانی که آنها اقدامی را به انتخاب شما انجام دهند، که در این صورت می‌تواند شما را در یکی از شبکه‌های رسانه اجتماعی شما دنبال کند.

Ninja Popups یک افزونه بازشو وردپرس ممتاز است که در میان بسیاری از ویژگی های دیگر، به شما این امکان را می دهد که قفسه های محتوای رسانه های اجتماعی را به وب سایت خود اضافه کنید. Ninja Popups شامل یک ویرایشگر بصری کشیدن و رها کردن است، که به راحتی می‌توانید قفسه‌های محتوای اجتماعی خود را مطابق با نیازهای خاص سایتتان سفارشی کنید و کانال‌های رسانه‌های اجتماعی را که انتخاب می‌کنید نمایش دهید.

کلید یک قفل محتوای موفق این است که اطلاعاتی را که مخاطبان شما می خواهند پنهان کنید. محبوب ترین و با بهترین عملکرد پست های وبلاگ، تصاویر رسوایی، ویدیوهای جالب یا کدهای تخفیف خود را قفل کنید. هر چه محتوای پنهان بیشتر جستجو شود، افراد بیشتری شما را در رسانه های اجتماعی برای دسترسی به آن دنبال می کنند.

نظرات نهایی

نظارت بر تجزیه و تحلیل سایت شما یک راه مهم برای دانستن اینکه چه چیزی کار می کند و چه چیزی نیاز به تفکر مجدد دارد. استراتژی های مختلف را آزمایش کنید سپس نتایج را دنبال کنید تا بتوانید ببینید کدامیک بیشترین تبدیل را دارند. اگرچه همه روش‌های موجود در این مقاله می‌توانند راه‌های موثری برای افزایش فالوورهای شبکه‌های اجتماعی شما باشند، اما در نهایت باید آنچه را که برای مخاطبانتان مفید است پیدا کنید.

برای افزایش فالوورهای رسانه های اجتماعی خود، چه استراتژی هایی را در وب سایت وردپرس خود پیاده سازی می کنید؟ لطفاً در نظر زیر به اشتراک بگذارید…

خروج از نسخه موبایل