چگونه ایده های وبلاگ عالی را برای وب سایت وردپرس خود میخکوب کنیم

چگونه ایده های وبلاگ عالی را برای وب سایت وردپرس خود میخکوب کنیم

قبل از اینکه ادامه دهید، لطفاً متوجه شوید که بین ایجاد ایده های شگفت انگیز وبلاگ و ایجاد محتوای شگفت انگیز برای سایت وردپرس خود تفاوت زیادی وجود دارد. شما برای یک کمپین بازاریابی محتوا برنده به پست های درجه یک نیاز دارید، اما چگونه می توانید محتوای شگفت انگیز را بدون ایده های وبلاگ عالی برای شروع تولید کنید؟

این سوال بزرگ است، اینطور نیست؟ چگونه ایده های وبلاگی عالی ایجاد می کنید که آتش وبلاگ وردپرس شما را روشن نگه می دارد و موجودی بانکی شما در حال رشد است؟ چطور بعضی از بچه‌ها فقط ایده‌های وبلاگ را می‌دانند که باید آن‌ها را دنبال کنند تا بیشترین تأثیر را اغلب اوقات منجر به مردانگی می‌کنند؟

چگونه ایده های وبلاگ عالی را فورا ایجاد کنیم

اگر به این فکر می‌کنید که چگونه بهترین ایده‌های وبلاگ را برای بیرون آمدن از رکود، غلبه بر موانع نویسنده یا به سادگی به وبلاگ خود بیافزایید، نفسی بکشید (و جرعه جرعه ای از هر آنچه دارید) همانطور که به درستی رسیدید محل. همه ما گاهی به مقداری الهام نیاز داریم، بنابراین خوش آمدید و احساس راحتی کنید (حتی برای هر نکته به یک مقاله مفید پیوند داده‌ایم – اگر می‌خواهید بیشتر بخوانید، فقط روی تصاویر کلیک کنید!).

1. از خوانندگان خود بپرسید

< /a>

بله، شما واقعاً ارزش بازخوردی که خوانندگان ارائه می دهند را نمی دانید. شما می توانید به سادگی با پرسیدن از خوانندگان خود ایده های شگفت انگیز وبلاگ را ایجاد کنید. بله، فقط بپرسید، اما اگر به نظر شما شبیه نیست، می‌توانید روش‌های هوشمندانه‌ای مانند نظرسنجی‌های ساده را بکار ببرید.

به عنوان مثال، یک بار یک فیلد اضافی به فرم های ثبت نام ایمیل خود اضافه کردم و از مشترکین خواستم که بزرگترین چالش خود را در زمینه بازاریابی محتوا ذکر کنند. بین من و شما، من به اندازه کافی ایده های وبلاگ را برای ماه ها جمع آوری کردم و چیزی کمی بیشتر برای خبرنامه.

بپرسید و هر روشی را که در اختیار دارید دریافت خواهید کرد و استفاده خواهید کرد. خوشبختانه، امروزه رسانه های اجتماعی وجود دارد، به این معنی که گرفتن ایده های عالی برای وبلاگ فقط یک مکالمه است. با خوانندگان خود ارتباط برقرار کنید تا محتوای مرتبطی ایجاد کنید که با مشکلات آنها طنین انداز شود.

2. طوفان فکری

این ممکن است یکی از آن چیزهای “تصادفی” به نظر برسد، اما در واقع دیروز اتفاق افتاد. دوست صمیمی معروف به دانکن (ببینید؟ او واقعاً واقعی است) برای ملاقات آمد و ما در مورد یک پروژه جانبی صحبت کردیم که من دارم روی آن کار می کنم. در کمترین زمان، ما در حال طوفان فکری بودیم که منجر به چند ایده برای وبلاگ شد.

من در مورد مکاشفه ای که در گذرا به آن اشاره کردم بسیار هیجان زده بودم که دارم روی پستی در مورد ایجاد ایده های وبلاگ برای سایت وردپرس شما کار می کنم. بنابراین بیشتر فکر کردیم و حتی ایده‌های بیشتری تولید کردیم که برخی از آنها ربطی به محتوا ندارند، بلکه جنبه‌های دیگری از پروژه جانبی دارند.

در حال حاضر تیمی دارید؟ عالی! می‌توانید ایده‌ها را طوفان فکری کنید و از ابزارهایی مانند Trello در میان دیگران برای مدیریت فرآیند استفاده کنید. طوفان فکری فقط به یک مغز اضافی نیاز دارد، بنابراین لطفاً فقط طوفان فکری داشته باشید و از گفتگوهایی که با افراد اطراف خود دارید لذت ببرید.

3. نظرات خود را بررسی کنید

همه ما رویای انتشار پست‌هایی را داریم که نظرات زیادی را به همراه داشته باشد، و چند چیز را می‌توان با احساس دریافت اولین نظرات شما مقایسه کرد. این هیجان انگیز است زیرا می توانید بگویید که بچه ها در مورد شما حرف می زنند.

اما آیا می‌دانستید، درست مانند اینکه مستقیماً از خوانندگان خود بپرسید، می‌توانید بسیاری از ایده‌های وبلاگ را از ناحیه نظرات خود جمع آوری کنید؟ خوانندگان کدام سؤالات مرتبط را می پرسند؟ کدام نقاط درد را در پاسخ به پست شما بیان می کنند؟ اینها همه راه‌های رسیده برای به دست آوردن ایده‌های وبلاگ عالی هستند.

می توانید این رویکرد را به وبلاگ های دیگر در صنعت خود گسترش دهید و بخش نظرات آنها را نیز بررسی کنید. خوانندگان چه می پرسند؟ چه چیزی خوانندگان را آزار می دهد، و آیا می توانید از طریق محتوای خود راه حلی ارائه دهید؟ قطعاً می‌توانید ببینید که چگونه بخش نظرات منبعی غنی از ایده‌های مرتبط وبلاگ است، درست است؟

به کنار: اگر تمایل دارید، می‌توانید تخصص خود را با پاسخ دادن به سؤال نظردهنده همانجا نشان دهید. به آن نگاه کنید. شما اقتدار ایجاد می کنید و ایده های وبلاگ را در همان زمان لعنتی، در وبلاگ خود یا هر جای دیگر جمع آوری می کنید! اکنون می دانم چرا نظرات بسیار ارزشمند هستند.

4. مخاطب هدف خود را تعریف کنید

< /a>

اگر نمی دانید برای چه کسی در نظر گرفته شده است، چگونه برای شروع محتوا ایجاد می کنید؟ احتمالاً نمی‌توانید بهترین ایده‌های وبلاگ را بیابید زیرا هنوز مخاطبان خود را مشخص نکرده‌اید. مشتری ایده آل شما چه چیزی را دوست دارد؟ آنها احتمالاً چه چیزی را تجربه می کنند، و چگونه می توانید این درد را کاهش دهید؟

با یک تصویر شفاف از شخصی که می‌خواهید به آن دسترسی پیدا کنید، ایده‌های شگفت‌انگیزی برای وبلاگ به سراغ شما می‌آیند. و از آنجایی که محتوای بسیار هدفمند و شخصی سازی شده ایجاد خواهید کرد، پست های شما بر روی خوانندگان شما و همچنین موتورهای جستجو معجزه می کند.

برای درک مشتری احتمالی خود زمان بگذارید. انگیزه آنها چیست؟ چرا آنها در سایت شما هستند؟ آیا آنها نیازی دارند که بتوانید با محتوای رایگان پاسخ دهید؟ میدونی اینجور چیزا به راستی، این یکی از بهترین نکاتی است که امروز می توانید حذف کنید. من قبلاً برای اینکه وبلاگم را با محتوا پر کنم به طور غیرمعمول می نوشتم، اما تا زمانی که یک مخاطب هدف را تعریف نکردم، نتایج ناامیدکننده بود. آسان است.

5. درگیر تحقیق کلمات کلیدی

همراه با تعریف مخاطب هدف، تحقیقات کلیدواژه نیز وجود دارد. بنابراین اکنون تصویر واضحی از مخاطبان خود در ذهن دارید، و چند کلمه کلیدی که نقاط دردناک آنها را توصیف می کند. شاید حتی کلمات کلیدی دقیقی که برای یافتن وب سایت شما استفاده می کنند. نکته این است که شما به کلمات کلیدی نیاز دارید، بنابراین کلمات کلیدی را دریافت کنید.

از این کلمات کلیدی برای ایجاد ایده‌های بیشتر برای کلمات کلیدی استفاده کنید، که زمینه‌های مناسبی برای ایده‌های وبلاگ هدفمند ایجاد می‌کند که همان تاثیری را که شما می‌خواهید دارند. ابزار کلمات کلیدی AdWords در این زمینه نجات‌بخش است. فقط کلمات کلیدی خود را در ابزار قرار دهید و شاهد وقوع جادو باشید.

ابزارهای بی‌شماری دیگر برای تحقیق کلمات کلیدی وجود دارد، از جمله Moz Keyword Explorer، KWFinder و SEMRush، به این معنی که می‌توانید هر تعداد که نیاز دارید ایده‌های وبلاگ ایجاد کنید و سئوی خود را در این فرآیند تقویت کنید. سئوی عالی شامل تحقیق زیرکانه کلمات کلیدی است.

6. مکالمه را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید

مکالمات بی‌درنگ در رسانه‌های اجتماعی منبع عالی ایده‌های وبلاگ برای سایت شما هستند. فقط کافی است سؤالات، بحث‌ها یا حتی اخبار مربوط به هر موضوعی در صنعت خود را جستجو کنید و دیگر هرگز از ایده‌های عالی وبلاگ محروم نخواهید شد.

برای مثال Quora یا Reddit را در نظر بگیرید. خوانندگان از تمام طبقات اجتماعی در جستجوی پاسخی در مورد هر موضوعی که زیر نور خورشید هستند، به این سایت ها مراجعه می کنند. به عنوان مردی که به دنبال ایده‌های عالی وبلاگ برای پست‌های آینده است، می‌توانید به وضوح ببینید که این نکته وزن زیادی دارد.

فقط در توییتر یا سایت رسانه اجتماعی مورد علاقه خود جستجو کنید، احتمالاً ایده های وبلاگی بیشتری نسبت به آنچه می توانید استفاده کنید دریافت خواهید کرد. در واقع، ایده های وبلاگ در #هشتگ ها، @منشن ها، اشتراک گذاری ها، تصاویر و موارد دیگر پنهان می شوند. فقط آنهایی را که دوست دارید انتخاب کنید و با آنها بدوید.

7. Google Auto Suggestions: Quick Fire Tip

این روزها، Google هنگام تایپ عبارت‌های جستجوی شما را پیش‌بینی می‌کند. این ویژگی پیشنهاد خودکار در اصل «نمونه‌گیری» از چیزهایی است که مردم می‌خواهند. این یک منبع سریع از ایده های وبلاگ برای تقریباً هر موضوعی است که می توانید تصور کنید. به‌علاوه، رتبه‌بندی جستجوی بهتری کسب می‌کنید، زیرا باز هم، این چیزی است که مردم می‌خواهند.

فقط موتور جستجوی مورد علاقه ما، گوگل خوب را روشن کنید و تایپ کنید. پیشنهاد خودکار بلافاصله با لیستی از موضوعات شروع می شود. پس از انتخاب موضوعات مورد علاقه خود، می توانید تیترها را کمی تغییر دهید تا مطابق با نیازهای مختلف شما باشد.

به عنوان مثال، اگر «چگونه یک وبلاگ بسازیم» را تایپ کردم و این ویژگی چند ایده به من داد، می‌توانم برگردم و ایده‌ها را هر طور که می‌خواهم تغییر دهم. با استفاده از پیشنهاد خودکار گوگل می‌توانید به راحتی و به سرعت ایده‌های زیادی داشته باشید. منظورم این است، بیا، آنها شما را ابزاری عالی ساخته اند، پس چرا آنها را ناامید کنید؟

8. استخدام/میزبان نویسندگان

عملیات تک نفره مزایای خود را دارد، اما نمی‌توانید با صرفه‌جویی در مقیاس بحث کنید. اگر یک وبلاگ چند نویسنده را به جای یک عملیات انفرادی راه اندازی کنید، می توانید ایده ها و محتوای وبلاگ بسیار بیشتری تولید کنید. می توانید به نویسندگان پول بدهید، به وبلاگ نویسان مهمان خوش آمد بگویید یا هر دو را انجام دهید.

Andy of Newsforshoppers یک مجله آنلاین ایجاد کرد که به مصرف کنندگان در خرید آنلاین کمک می کند. او همه این کارها را با استفاده از یک مدل تقسیم درآمد و تیمی از روزنامه نگاران اختصاصی انجام داد که وب سایت را با محتوا تازه نگه می دارند.  نویسندگان 70 درصد از درآمد ادسنس پست هایشان را دریافت می کنند و اندرو هرگز نباید نگران ایده های وبلاگ باشد.

بسیاری از وب‌سایت‌های دیگر از این مدل استفاده می‌کنند، و این برای یک خطا مؤثر است. شما بر جنبه های دیگر اداره کسب و کار خود تمرکز می کنید و اجازه می دهید شخص دیگری از ایده های وبلاگ و تولید محتوا مراقبت کند. اگر می‌خواهید همه محتوا را با نام خود یا نامی مانند «کارکنان تحریریه» منتشر کنید، این مورد نیز صدق می‌کند.

9. مصاحبه با کارشناسان

چه کسی دوست ندارد آنچه را که یک متخصص در مورد موضوع مورد علاقه گفته است بخواند (یا گوش دهد)؟ مصاحبه‌های تخصصی به خودی خود ایده‌های خوبی برای وبلاگ هستند، بدون ذکر میزان خردی که می‌توانید از پاسخ‌ها به دست آورید. ارائه و ایجاد مصاحبه آسان است، اما می تواند به سرعت اعتبار و اعتماد ایجاد کند.

با کارشناسان صنعت خود تماس بگیرید و از این افراد بخواهید به سؤالات مرتبط مرتبط با خوانندگان شما پاسخ دهند. مصاحبه ها را هر زمان منتشر کنید، مخصوصاً در روز ضرب المثلی که به سادگی نمی توانید خلاقیت خود را به جریان بیندازید.

لازم نیست طولانی و سخت در مورد مصاحبه ها فکر کنید، فقط باید یک سوال یا چند سوال مطرح کنید. سوالات را برای برگزیده ترین کارشناسان خود ارسال کنید و پاسخ های آنها را در پست های قانع کننده جمع آوری کنید. یا سعی کنید برای پادکست خود مهمان پیدا کنید. این نه تنها محتوای جدیدی را به وبلاگ شما اضافه می کند، بلکه انواع فرم های رسانه ای را نیز برای جذب خوانندگان/شنوندگان جدید به وبلاگ شما اضافه می کند.

10. Joyride on Trends

روندها منبع خوبی از ایده‌های وبلاگ هستند که ویروسی می‌شوند. و از آنجایی که روندها حول محور موارد داغ در یک زمان خاص می چرخند، آنها خوراکی را برای پست های خبری فراهم می کنند. با این حال، روندها به همان اندازه که داغ هستند، خوب هستند. اگر به سرعت اقدام نکنید، ممکن است شانس خود را برای ایجاد ترافیک ویروسی از دست بدهید.

بهترین بخش این است که ابزارهای بی‌شماری وجود دارد که به شما کمک می‌کند از آخرین اخبار و روندها در هر صنعتی مطلع شوید. برای شروع، ما Google Alerts را داریم که هر لحظه که کلمات کلیدی شما ذکر می شود به شما اطلاع می دهد. می‌توانید چندین هشدار ایجاد کنید، اما زیاده‌روی نکنید، در غیر این صورت در نامه‌ها غرق خواهید شد.

روندها همچنین می‌توانند به شما در مورد تغییر علایق افراد در طول زمان اطلاع دهند، که راهی عالی برای پیش‌بینی آینده است. اگر داده‌های کافی جمع‌آوری کنید و هوشمندانه بازی کنید، می‌توانید به راحتی محتوای همیشه سبز ایجاد کنید که امروز و در آینده کار می‌کند.

11. نشانک‌ها

را نگه دارید

الهام در همه جا زندگی می‌کند، و مقاله‌ای در مورد اکتشاف فضا می‌تواند به آسانی به اندازه یک پست هیجان‌انگیز در صنعت شما، نبوغ شما را برانگیزد. هر زمان که اطلاعاتی پیدا کردید که در آینده می تواند مفید باشد، ذخیره یک نشانک منطقی است.

مرورگرها به شما امکان می دهند نشانک های خود را بخش بندی کنید، به این معنی که می توانید چندین پوشه برای نیازهای مختلف خود داشته باشید. تنها نقطه ضعف نشانک‌ها این است که وقتی بوکمارک‌ها بالا می‌آیند، ممکن است همه آنها به هم بریزند. بعلاوه، برای یافتن یک مقاله باید به کاوش عمیق ادامه دهید.

البته مزیت اصلی این است که شما در هر زمان مجموعه ای گسترده از ایده های وبلاگ دارید. این بدان معناست که شما فقط به مقدار زیادی محرک قهوه برای نوشتن آن پست اضافی که برای چرخاندن چرخ ها نیاز دارید، نیاز دارید.

12. کمی زندگی کن

و با این، منظور ما این است که برای لحظه ای از آن صفحه نمایش مخوف دور شوید. زندگی برای زیستن است، نه محکم زندگی کردن، اگر حرف های جی زی قابل ذکر است. باید کمی رها کنی و فقط باشی. از یک فنجان قهوه با دوست خود لذت ببرید، با خانواده خود به سینما بروید یا اسکی کنید – فقط کاری غیر از نوشتن انجام دهید.

موافق هستید که وقتی از کار افتاده اید، بلاک نویسنده بیشترین ضربه را می زند. وقتی نمی دانید با صفحه خالی که به شما خیره می شود چه کاری انجام دهید، همه ایده های وبلاگ دیگر به سادگی در هوا ناپدید می شوند. پوف، همینطور. در این مواقع باید متوجه شوید که بخشی از زندگی نیستید، بلکه خود زندگی هستید.

بروید یک نفس تازه کنید، کمی سفر کنید، چیزی بخوانید، سرگرمی کنید، وقت خود را با افرادی که دوستشان دارید بگذرانید – به سادگی هر کاری را انجام دهید تا به خودتان استراحتی لازم بدهید. بیچاره شما، احتمالاً نمی توانید به خاطر این همه وزن روی شانه هایتان، فکری برای نجات جان خود بکنید. کمی بازی کنید یا گنگ باشید.

14. یک فهرست ایده بسازید

این نان به کره است که نکته بالاست. ذخیره کردن نشانک‌ها قطعاً کار همه افراد نیست. به علاوه، برای ذخیره بوکمارک های خود به مرورگر نیاز دارید. اما، همانطور که قبلاً اشاره کردیم، می توانید الهام بخش را در هر جایی پیدا کنید.

یک ایده وبلاگ عالی می‌تواند در زمان‌های عجیب و غریب اتفاق بیفتد، و شما ممکن است باور داشته باشید که برای همیشه به حافظه انسانی متزلزل شما متعهد است. لطفا خودتان را گول نزنید، یک دفترچه یادداشت برای یادداشت ایده‌ها آماده داشته باشید. اگر از کاغذ متنفرید، برنامه‌هایی مانند Evernote چطور؟

هر زمان الهاماتی که به شما هجوم می‌آید را فراموش کنید، آیا می‌دانستید که واقعاً می‌توانید ذهن خود را فریب دهید تا ایده‌هایی مانند ساعت‌گردی ایجاد کنید؟ بله، در واقع شما می توانید. یک تکه کاغذ بردارید و 10 ایده وبلاگ را از بالای سر خود یادداشت کنید. آن قطعه را دور بیندازید و یک لیست ده تایی دیگر تهیه کنید. روزانه تکرار کنید.

15. هرگز دزدی نکن، قرض کن

از وبلاگ‌های پرطرفدار در صنعت خود دیدن کنید، آن‌ها را در رسانه‌های اجتماعی دنبال کنید و ببینید چه چیزی داغ است. وبلاگ های محبوب معمولا دارای تیم هایی از نویسندگان هستند که به طور مرتب ایده هایی را ارائه می دهند. وبلاگ‌های پرطرفدار همچنین دارای تیم‌های تحریریه عالی هستند و کل shebang به این معنی است که بیشتر کار از قبل برای شما انجام شده است.

می‌توانید برخی از بهترین ایده‌ها را از وبلاگ‌های پرطرفدار در جایگاه خود جمع‌آوری کنید. وظیفه شما ایجاد محتوای تازه و بدیع از ایده های گفته شده است، در غیر این صورت کار شخص دیگری را می دزدید. مطمئناً می توانید انگیزه یا حتی برداشت کمی متفاوت از یک موضوع محبوب را در هر وبلاگ پیدا کنید.

ایده ها را قرض بگیرید و کار خود را پیرامون موضوعات بسازید. فقط محتوا را سرقت نکنید زیرا ممکن است به معنای مواجهه با پایان تلخ قانون و افرادی مانند Google باشد. بالاخره چرا چرخ را دوباره اختراع کنید؟

16. برگزاری مسابقات و هدایا

اوه در هر یک از ما. خدایا ما همه کارها را مجانی انجام می دهیم. اما اگر چیزی وجود داشته باشد که ما به اندازه رایگان ها دوست داریم، این فرصتی است که در یک نوع رقابت به زمین بزنیم. ما کاملاً گونه های رقابتی هستیم، اینطور نیست؟ اما احتمالاً این فقط مادر طبیعت است که راهش را دارد.

به هر حال، من این شانس را داشتم که در چند جایزه و مسابقه شرکت کنم و نتایج هر بار شگفت‌انگیز بود. برای شروع، آنها ایده های وبلاگ، مسابقات و هدایای عالی را ایجاد می کنند، زیرا تنها چیزی که نیاز دارید هدیه دادن است.

وقتی ایده‌های شما رو به اتمام است، همیشه می‌توانید روی مسابقه‌ها و هدایا به عنوان پست‌های انتخابی حساب کنید. از نظر ترافیک و تولید سرنخ بسیار خوب عمل می کنند، و با توجه به اینکه مجبور نیستید تمام شب را بیدار بمانید و یک مسابقه یا جایزه برای وبلاگ خود راه اندازی کنید، می توانیم بگوییم که همه شما دوست خوبی هستید.

به شما…

من با طرح ادعاها به شعور شما توهین نمی‌کنم. ما نمی‌توانیم رد کنیم که به تعداد انسان‌ها روی این سیاره رویکردها وجود دارد، به این معنی که هنوز فضای زیادی برای رشد این فهرست وجود دارد.

قبل از رفتن، دوست دارید نحوه ایجاد ایده های وبلاگ عالی برای سایت وردپرس خود را به اشتراک بگذارید؟ از کدام ابزارها، در صورت وجود، استفاده می‌کنید، و کدام نکته بیشتر به شما برخورد می‌کند؟ پیشاپیش ممنون و با آرزوی بهترین ایده های وبلاگ 🙂

خروج از نسخه موبایل