چگونه تجارت اجتماعی می تواند برای سایت وردپرس شما مفید باشد

چگونه تجارت اجتماعی می تواند برای سایت وردپرس شما مفید باشد

شبکه‌های اجتماعی در کسب و کار گاهی اوقات می‌توانند مصرف‌کنندگان را به روشی نادرست آلوده کنند. بیشتر مردم نمی‌خواهند تبلیغاتی را در کنار فیدهای فیسبوک خود ببینند. آنها همچنین رگبار دائمی تبلیغات از وبلاگ، تجارت یا وب سایت تجارت الکترونیک شما را نمی خواهند.

شبکه های اجتماعی از نظر جمعیت شناسی، محتوا و نحوه استفاده مردم از پلتفرم ها به شدت متفاوت هستند. اما به طور کلی، مردم از آنها برای شبکه سازی، خندیدن، الهام گرفتن، صحبت در مورد مسائل و شاید خرید یک یا دو چیز استفاده می کنند.

و این چیزی است که برخی از کسب و کارها نمی دانند. خرید اغلب آخرین مورد در لیست کارهایی است که برای یک کاربر رسانه های اجتماعی باید انجام شود. با این حال، این بدان معنا نیست که اگر یک سایت وردپرس تجاری دارید، باید کاملاً از تجارت اجتماعی اجتناب کنید.

بنابراین این سوال پیش می آید که چگونه تجارت اجتماعی می تواند برای سایت وردپرس شما مفید باشد؟

ابزارهای خودکار همگام‌سازی و مدیریت موجودی را آسان می‌کنند

یکی از سؤالاتی که مدیران وب سایت در مورد تجارت اجتماعی دارند این است که چگونه می توانید موجودی خود را با وب سایت های اجتماعی همگام سازی کنید؟ آیا برخی از برنامه های فیس بوک وجود دارد که برای ارائه یک فروشگاه زیبای فیس بوک باید روی آن کار کنید؟

پاسخ به آن این است که برنامه های زیادی وجود دارد، اما هیچ راه حل رسمی فیس بوک وجود ندارد.

به عنوان مثال، یکی از موارد دلخواه طرح Shopify Lite است. ، که دکمه های تجارت الکترونیک را برای سایت وردپرس شما به همراه یک بخش فروشگاه برای اشتراک گذاری و فروش محصولات شما در صفحه فیس بوک شما فراهم می کند.

گزینه دیگری که می‌توانید با آن بروید Ecwid نام دارد که دارای یک طرح و یکی از ساده ترین ادغام برای فروشگاه های وردپرس. اساساً، در عرض چند دقیقه می‌توانید یک فروشگاه تجارت الکترونیک اضافه کنید. یک سبد خرید در سایت وردپرس شما ارائه می شود که به مشتریان امکان می دهد محصولات را بررسی کنند و خرید کنند.

Ecwid همچنین یک فروشگاه کامل فیس بوک را فراهم می کند، به این معنی که تمام محصولات سایت وردپرس شما با صفحه فیس بوک همگام سازی شده است، و شما را در مورد موجودی نگه می دارد. نه تنها این، بلکه Ecwid از بسیاری دیگر از گزینه‌های اجتماعی و بازار مانند eBay، Amazon، Blogger، و Tumblr پشتیبانی می‌کند، که همگی به طور یکپارچه با وردپرس ادغام می‌شوند.

قدرت افزونه هایی مانند WooCommerce را نمی توان انکار کرد. تنها مشکل این است که ووکامرس ابزار فوری برای راه‌اندازی فروشگاه فیس‌بوک یا هر چیزی مانند پین‌های قابل خرید در پینترست ندارد. بنابراین، باید افزونه یا افزونه جایگزینی مانند افزونه WooCommerce به فیس بوک را از StoreYa پیدا کنید. .

این جواهر امکان یک فروشگاه فوق‌العاده فیسبوک را فراهم می‌کند، اما این شرکت گزینه‌هایی برای فروش توییتر، گالری‌های فروشگاه اینستاگرام، برگه‌های یوتیوب، کوپن‌ها و فروش Pinterest نیز دارد.

فروش اجتماعی به معنای سهام اجتماعی

تجارت اجتماعی از بسیاری جهات به یک سایت وردپرس سود می‌رساند، اما راه‌های اصلی آن این است که در جایی که مشتریان هستند و از مزایای اشتراک‌گذاری استفاده می‌کنند.

به فروش در سایت وردپرس خود با WooCommerce فکر کنید. ممکن است تعدادی دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی در صفحه محصول داشته باشید. ، اما اینطور نیست که افراد زیادی آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارند. نه تنها این، بلکه وب سایت شما دقیقاً مرکزی نیست که مشتریان شما هر روز از آن بازدید کنند.

با این حال، کاربران فیس بوک ساعت ها وقت خود را در شبکه اجتماعی سپری می کنند و همین امر را می توان در مورد توییتر، پینترست و اینستاگرام نیز گفت. بنابراین منطقی است که اغلب می توانید با ایجاد یک فروشگاه در فیس بوک، جذابیت بیشتری کسب کنید.

علاوه بر این، شخصی که کالایی را از فروشگاه اجتماعی شما خریداری می کند در حال حاضر در آن محیط اجتماعی است. آنها ممکن است تمایل بیشتری به اشتراک گذاری آنچه خریداری کرده اند داشته باشند یا شروع به دنبال کردن صفحه شما کنند. در این شرایط. صرف نظر از این، مردم دوست دارند در رسانه های اجتماعی صحبت کنند، بنابراین اگر هدف این است که آنها را در مورد سایت وردپرس خود صحبت کنند، در مسیر درستی هستید.

می توانید محتوای عالی و پیشنهادات محصول را با هم ترکیب کنید

یکی از راه‌های متمایز شدن با فیس‌بوک و اینستاگرام (و همه شبکه‌های اجتماعی بصری‌تر)، ایجاد و اشتراک‌گذاری عکس‌های خیره‌کننده است. به عنوان مثال، یک فروشگاه کفش سفارشی با عکس‌هایی زیبا از چکمه‌ها و کفش‌هایش بر روی مردم در بیابان و در مقابل چکمه‌های جلوی پس‌زمینه سفید، بیشتر مشتریان را مجذوب خود می‌کند.

به طور خلاصه، رسانه های اجتماعی بهانه ای برای خلاقیت در محتوای خود به شما می دهند. ممکن است از خلاقیت در صفحات محصول وب سایت خود صرف نظر کرده باشید، اما شانس کمی برای فروش مانند آن در رسانه های اجتماعی وجود دارد.

برخی از شرکت‌ها از وبلاگ‌های وردپرس خود برای ساختن آموزش‌ها، فهرست‌ها و سایر محتواها استفاده می‌کنند، همه با این ایده که محصولات بیشتری را بفروشند. به عنوان مثال، فرض کنید شما صاحب یک فروشگاه سخت افزار هستید، بنابراین سعی می کنید پیستون های بیشتری بفروشید. ایجاد یک پست فیس بوک که مردم را ترغیب می کند تا پیستون های بیشتری بخرند، کاری در فیس بوک ندارد. به هر حال، این چیزی نیست که فیس بوک در مورد آن است.

با این حال، اگر یک پست وبلاگ یا اینفوگرافیک ایجاد کنید که در آن نحوه غوطه ور شدن توالت را توضیح دهد، محتوای مفید برای مشتریان شما. نه تنها مردم را خوشحال می‌کنید، بلکه می‌توانید در پست وبلاگ یا اینفوگرافیک افراد خود را تبلیغ کنید. اغلب حتی می توانید مستقیماً به صفحه تجارت اجتماعی خود پیوند دهید.

اشتراک گذاری اجتماعی مناسب، نام تجاری شما را شخصی تر می کند

نمی‌توان انکار کرد که حضور در رسانه‌های اجتماعی، برند شما را قابل دسترس‌تر می‌کند. این در صورتی است که به درستی به آن نزدیک شوید. همانطور که در بالا ذکر کردیم، مشتریان بیشتر از سایت وردپرس شما زمان بیشتری را در فیس بوک می گذرانند. با این حال، می توانید با کمک مکان هایی مانند فیس بوک و اینستاگرام آنها را به سایت خود هدایت کنید.

اما ما همچنان در مورد فروشگاه های اجتماعی و فرصت های اشتراک گذاری صحبت می کنیم. در مورد خدمات مشتری چطور؟ با ابزارهایی مانند Facebook Messenger و Facebook، Pinterest، Instagram و قدیمی و نظرات توییتر، مشتریان به نسخه شخصی تر شرکت شما دسترسی پیدا می کنند.

شاید فکر کنید که پایگاه دانش یا مرکز پشتیبانی سایت شما به اندازه کافی خوب است، اما خود را در ذهن مشتری قرار دهید.

من شخصاً دوست ندارم با یک شرکت تماس بگیرم، و فرض می‌کنم که ارسال یک ایمیل، پاسخ آهسته‌تری به من می‌دهد. با این حال، شرکت‌ها معمولاً وقتی در رسانه‌های اجتماعی نظر می‌دهم یا پیام ارسال می‌کنم، به سرعت و تا حدودی غیرعادی به من پاسخ می‌دهند.

همین کار را می توان برای هر سایت وردپرسی انجام داد، و شما مشتریان خود را مجبور نمی کنید که از تنظیمات اجتماعی راحت خود دور شوند.

آماده اید از تجارت اجتماعی برای سایت وردپرس خود استفاده کنید؟

تجارت اجتماعی می تواند از بسیاری جهات سودمند باشد. گاهی اوقات تمام تلاش شما این است که کسب و کار بیشتری برای وب سایت تجارت الکترونیک فعلی خود پیدا کنید. گاهی اوقات شما بیشتر علاقه مند به گسترش وبلاگ وردپرس خود با فروش برخی کالاها در فیس بوک هستید. صرف نظر از دامنه تلاش خود، شما موظف به کسب موفقیت از طریق تجارت اجتماعی هستید. بهترین بخش فروش از طریق سایت های رسانه های اجتماعی این واقعیت است که راه اندازی آن معمولاً هیچ هزینه ای ندارد.

اگر در مورد استفاده از تجارت اجتماعی برای سایت وردپرس خود سؤالی دارید، در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

خروج از نسخه موبایل