نحوه مدیریت محتوای وردپرس با Admin Columns Pro

نحوه مدیریت محتوای وردپرس با Admin Columns Pro

اگر به دنبال ایجاد یک محیط ویرایش واضح و سازمان یافته برای کار هستید، پس Admin Columns Pro برای شما مناسب است. اجرای یک سایت وردپرس به این معنی است که شما دائماً با حجم زیادی از محتوا سر و کار دارید، خواه این پست های وبلاگ، صفحات یا سایر انواع پست باشد. مدیریت و ویرایش آسان این امر ممکن است دشوار باشد.

Admin Columns Pro ستون‌های قدرتمندی را نمایش می‌دهد که به شما امکان مرتب‌سازی، فیلتر و ویرایش سریع محتوا را می‌دهد. این به شما کمک می کند در وقت شما صرفه جویی کنید، محتوای خود را به خوبی سازماندهی کنید، و به شما امکان می دهد بدون زحمت به اطلاعات مهم دسترسی داشته باشید.

در این بررسی Admin Columns Pro، در مورد ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی که این افزونه وردپرس ارائه می‌کند بحث خواهیم کرد. سپس نحوه راه‌اندازی و اجرای افزونه و نحوه استفاده از برخی از مهم‌ترین ابزارهای آن را بررسی خواهیم کرد.

ویژگی های Admin Columns Pro

Admin Columns Pro یک افزونه با ویژگی های غنی است که راه اندازی سریع و آسان است و در نهایت تجربه مدیریت وردپرس شما را بهبود می بخشد. شما می توانید از بیش از 160 ستون انتخاب کنید که برای همه نوع محتوا تهیه می شود تا به شما در ایجاد نمای کلی کامل کمک کند. یک سازنده کشیدن و رها کردن همچنین به شما امکان می‌دهد طرح‌بندی ستون‌ها را مطابق با نیازهای خود سازماندهی کنید، بدون اینکه نیازی به لمس یک خط کد داشته باشید.

پس از ایجاد، محتوا را می توان بر اساس معیارهای انتخابی شما مرتب و فیلتر کرد. ویرایش درون خطی به شما امکان می‌دهد تا داده‌ها را مستقیماً از یک صفحه نمای کلی ویرایش کنید، بدون اینکه نیازی به باز کردن تکه‌های محتوا باشد. این یک راه حل ایده آل برای کسانی از ما می کند که می خواهیم روند اصلاح محتوا را ساده کنیم.

بنابراین اکنون ما کمی در مورد آنچه Admin Columns Pro ارائه می دهد می دانیم، بیایید با جزئیات بیشتر به عملکرد این افزونه وردپرس نگاهی بیندازیم…

ستون هایی را متناسب با نیاز خود اضافه کنید

ستون‌های مدیریت به شما امکان می‌دهد به راحتی و به سرعت ستون‌ها را به صفحات نمای کلی خود اضافه کنید. این بدان معنی است که شما می توانید اطلاعات خاصی را که در پست یا صفحه وجود دارد مشاهده کنید. و همه بدون نیاز به باز کردن آنها. بیش از 160 نوع ستون ارائه شده است که Admin Columns Pro به خود می بالد که همه انواع محتوا را پوشش می دهد. یک ستون تصویر برجسته اضافه کنید، همه برچسب‌های پست را در یک ستون، یا ستون نام نویسنده، از جمله موارد دیگر نشان دهید.

کشیدن و رها کردن سازنده

سهولت استفاده این افزونه قطعا یکی از ویژگی های برتر آن است. Admin Columns Pro دارای یک رابط کشیدن و رها کردن است که ترتیب دادن ستون های شما را آسان می کند. می‌توانید طرح‌بندی‌های ستونی ایجاد کنید که به سادگی با کلیک کردن و کشیدن ستون‌ها به اطراف، برای شما حس سازمانی ایجاد کند. بدون نیاز به کدنویسی، حتی یک مبتدی فروتن نیز می‌تواند در عرض چند دقیقه با این نرم‌افزار آشنا شود.

برای یافتن محتوای مناسب به سرعت مرتب کنید و فیلتر کنید

Admin Columns Pro مرتب کردن سریع داده‌ها را انجام می‌دهد و به شما کمک می‌کند محتوای خود را به‌راحتی به روشی متناسب با نیاز خود سازماندهی کنید. مرتب سازی بر اساس طول پست، رسانه، نظرات، یا کاربران، در میان بسیاری از گزینه های دیگر. هنگامی که ستون‌های خود را مرتب کردید، این نتایج به‌طور خودکار به‌عنوان اولویت شما ذخیره می‌شوند، تا زمانی که دوباره مرتب‌سازی کنید.

فیلتر کردن داده‌های ستون به همین صورت است ساده به عنوان مرتب سازی منوی کشویی به شما امکان می دهد محتوای خود را جستجو و فیلتر کنید. اگر می‌خواهید به گروهی از محصولات، پست‌های یک ماه خاص، یا مقاله‌هایی که توسط نویسنده خاصی نوشته شده‌اند نگاهی بیندازید، این می‌تواند بسیار مفید باشد.

ویرایش مستقیم در صفحه نمای کلی آسان است

سهولت ویرایش داده های ستون جایی است که Admin Columns Pro وارد عنصر آن می شود. همانطور که قبلا ذکر شد، ویژگی ویرایش درون خطی این افزونه به شما امکان می دهد پست ها را حتی بدون باز کردن آنها ویرایش کنید. ستون های خود را بررسی کنید تا به دنبال مغایرت در محتوای خود بگردید و سپس هر یک از فیلدهای داخل نمای کلی را ویرایش کنید. این نه تنها در وقت شما صرفه جویی می کند، بلکه به اطمینان از کیفیت بالا و محتوای ثابت در سراسر سایت وردپرس شما کمک می کند.

ادغام با سایر افزونه های وردپرس

Admin Columns Pro با برخی از افزونه های محبوب دیگر از جمله WooCommerce، bbPress، و Yoast SEO، از جمله. این بدان معنی است که می توانید داده های این افزونه های پشتیبانی شده را سازماندهی و مدیریت کنید.

برای مثال، اگر یک فروشگاه WooCommerce دارید، می‌توانید ستون‌هایی را نشان دهید که قیمت محصول، ابعاد هر کالا، موجود بودن آن‌ها و موارد دیگر را نشان می‌دهد. نه تنها می توانید اطلاعات کلیدی همه محصولات خود را در یک مکان به سرعت مشاهده کنید، بلکه می توانید این اطلاعات را به صورت درون خطی ویرایش کنید و به شما کمک می کند به راحتی داده های WooCommerce خود را مدیریت و به روز کنید.

به علاوه، افزونه ادغام انواع مجموعه ابزار به این معنی است که شما می توانید به راحتی ستون هایی را برای فیلدهای سفارشی و طبقه بندی های ایجاد شده با Types اضافه کنید. Admin Columns به طور خودکار تنظیمات شما را از Types تشخیص می دهد، به طوری که می توانید فیلدهای سفارشی را تنها با چند کلیک اضافه کنید. به طور مشابه، با Pods می‌توانید انواع پست‌های سفارشی ایجاد و ویرایش کنید و سپس از Admin Columns Pro استفاده کنید. برای تغییر انواع پست خود برای نمایش هر فیلد نوع پست به عنوان یک ستون (مانند رنگ ها، مکان ها، قیمت گذاری و غیره).

سایر ویژگی های Admins Columns Pro

همانطور که می بینید، Admins Columns Pro چیزهای زیادی برای ارائه دارد. اگرچه ما بیشتر نکات برجسته را پوشش داده ایم، در اینجا چند ویژگی مهم تر، هرچند شاید کمتر هیجان انگیزتر وجود دارد…

  • مجموعه ستون‌های چندگانه – نماهای صفحه سفارشی ایجاد کنید و مجموعه‌های ستون‌های سفارشی را بر اساس نقش کاربر برای مدیریت مؤثر پست‌ها، صفحات و غیره تنظیم کنید.
  • پیمایش افقی – نگران صفحه‌های کوچک نباشید، برای آسان کردن پیمایش، کافی است پیمایش افقی را از منوی «گزینه‌های صفحه» فعال کنید.
  • ستون‌های طبقه‌بندی – یک ستون به نمای کلی طبقه‌بندی خود اضافه کنید تا محتوای بیشتری را بدون نیاز به باز کردن یک به یک مشاهده کنید.
  • واردات و صادرات – تنظیمات ستون خود را به راحتی به وب سایت دیگری منتقل کنید یا از آنها به عنوان پشتیبان استفاده کنید.
  • ستون های چند سایتی – اگر چند سایت دارید، تمام ستون های کاربر می توانند برای کاربران شبکه استفاده شوند.
  • پشتیبانی – Admin Columns Pro دارای اسناد گسترده و یک تیم توسعه دهنده اختصاصی است پشتیبانی مستقیم ایمیل را ارائه می دهد.

همانطور که می بینید، Admin Columns Pro دارای ویژگی های چشمگیر و قدرتمندی است. بنابراین بیایید اکنون نگاهی به نحوه راه اندازی و اجرای این افزونه در سایت وردپرس خود بیاندازیم…

با Admin Columns Pro شروع کنید

Admin Columns Pro برای راه اندازی و استفاده بسیار ساده است. برای شروع سریع و استفاده از محبوب ترین ویژگی های این افزونه به خواندن ادامه دهید.

افزونه را نصب کنید

ابتدا، افزونه را از Admin Columns Pro خریداری کنید و دانلود کنید آن را از صفحه حساب‌ها شما. سپس وارد وب سایت وردپرس خود شوید و “Plugins > Add New” را انتخاب کنید.

روی «افزونه آپلود > انتخاب فایل» کلیک کنید. فایل فشرده Admin Columns Pro را انتخاب کنید و “Install Now” را انتخاب کنید.

هنگامی که افزونه را فعال کردید، منوی ستون‌های مدیریت را در زیر «تنظیمات» خواهید دید.

مجوز خود را فعال کنید

برای اطمینان از اینکه افزونه به‌طور خودکار به‌روزرسانی‌ها را دریافت می‌کند، باید مجوز Admin Columns Pro خود را فعال کنید. «تنظیمات > ستون‌های مدیریت» را انتخاب کنید. اکنون صفحه تنظیمات ستون های مدیریت ظاهر می شود. برگه «تنظیمات» را انتخاب کنید.

در قسمت «به‌روزرسانی‌ها» کد مجوز خود را وارد کرده و روی «به‌روزرسانی مجوز» کلیک کنید. اگر مطمئن نیستید، مجوز شما را می‌توانید در صفحه حسابتان پیدا کنید.

افزودن، حذف و مدیریت ستون ها

هنگامی که افزونه شما نصب شد و مجوز فعال شد، آماده شروع ایجاد ستون هستید. Admin Column Pro دارای یک رابط کاربری بسیار بصری است که اضافه کردن، حذف و مدیریت ستون های شما را بسیار آسان می کند. در صفحه تنظیمات ستون‌های سرپرست، برگه «ستون‌های سرپرست» را انتخاب کنید.

در کادر کشویی انتخاب کنید که کدام صفحه همپوشانی محتوا را می‌خواهید به آن ستون اضافه کنید. برای این مقاله من “پست ها” را انتخاب کرده ام، بنابراین به من امکان می دهد ستون هایی را به صفحه همپوشانی پست های خود اضافه کنم.

بعد، روی “+Column” در پایین صفحه کلیک کنید. اکنون می‌توانید نوع ستونی را که می‌خواهید نمایش دهید انتخاب کنید و تنظیمات آن را تغییر دهید، از جمله برچسب‌گذاری ستون جدید و تعیین عرض آن. نکته مهم اینجاست که باید ویرایش درون خطی، مرتب‌سازی و فیلتر کردن را روشن کنید. به خاطر داشته باشید که همه انواع ستون از هر سه این قابلیت‌ها پشتیبانی نمی‌کنند< /a>، بنابراین ممکن است گزینه فعال کردن همه آنها به شما پیشنهاد نشود.

برای حذف یا ویرایش یک ستون، کافی است ماوس را روی ردیف ستون نگه دارید و سپس “حذف” یا “ویرایش” را انتخاب کنید.

برای تغییر ترتیب ظاهر شدن ستون‌ها، ستون‌ها را در موقعیت‌های دلخواه خود بکشید و رها کنید.

وقتی همه ستون‌ها را متناسب با نیاز خود اضافه و سازماندهی کردید، روی «ذخیره» کلیک کنید. اکنون “نمایش صفحه پست ها” را انتخاب کنید تا ستون های جدید خود را در عمل مشاهده کنید.

فیلتر و مرتب سازی ستون ها

هنگامی که ستون‌های مورد نیاز خود را ایجاد کردید، می‌توانید از آنها برای کمک به سازماندهی و مدیریت محتوای خود استفاده کنید. همانطور که قبلاً بحث شد، جستجوی محتوای خود با استفاده از ابزارهای مرتب‌سازی یا فیلتر کردن می‌تواند به ویژه در صورتی که می‌خواهید داده‌های خاصی را پیدا کنید، مشاهده یا ویرایش کنید، مفید باشد.

اگر به دنبال مرتب‌سازی ستونی هستید، ابتدا بررسی کنید که مرتب‌سازی برای آن نوع ستون در دسترس است و هنگام تنظیم ستون، «مرتب‌سازی» را فعال کرده باشید. بعد، صفحه نمای کلی حاوی ستون هایی را که می خواهید مرتب کنید باز کنید. در اینجا من صفحه پست های خود را باز کرده ام.

با نگه داشتن ماوس روی عنوان ستونی که می خواهید مرتب کنید، پیکان گزینه مرتب سازی ظاهر می شود. به سادگی روی فلش کلیک کنید و ستون شما به طور خودکار مرتب می شود. در اینجا می‌توانید ببینید که من پست‌های وبلاگ را از بزرگ‌ترین به کوچک‌ترین تعداد کلمات مرتب کرده‌ام.

گزینه های فیلتر برای هر نوع ستون در بالای صفحه در کادرهای کشویی ظاهر می شوند. برای فیلتر کردن یک ستون، از میان گزینه های فیلتر موجود انتخاب کنید و سپس روی «فیلتر» کلیک کنید. در اینجا من پست‌های وبلاگ را فیلتر کرده‌ام تا آن‌هایی را که هنوز یک تصویر برجسته را نمایش می‌دهند، نشان دهم. دوباره، هنگام فیلتر کردن، ابتدا بررسی کنید که نوع ستون از فیلتر کردن پشتیبانی می کند و فعال شده است.

ویرایش ستون ها

ویرایش ستون‌ها به همان سادگی مرتب‌سازی و فیلتر کردن است. “ویرایش درون خطی” را در بالای صفحه پست ها انتخاب کنید، و اکنون به شما اجازه داده می شود محتوای نمایش داده شده در ستون های قابل ویرایش را ویرایش کنید.

در اینجا من در حال ویرایش یک پست وبلاگ هستم که نیاز به افزودن یک تصویر ویژه به آن دارد. با کلیک بر روی نماد ویرایش در ستون تصویر ویژه، می‌توانم یک تصویر را انتخاب و به پست پیوست کنم، بدون اینکه اصلاً پست را باز کنم.

گزینه های قیمت گذاری

Admin Columns Pro فقط از 49 دلار در دسترس است. این طرح شخصی به شما امکان می دهد از Admin Columns Pro در یک سایت استفاده کنید و شامل یک سال به روز رسانی و پشتیبانی است. طرح‌های تجاری و توسعه‌دهنده نیز برای مشاغل آنلاین و حرفه‌ای بزرگ‌تر در دسترس هستند. بزرگترین مزیت ارتقاء به یکی از اینها از یک طرح شخصی، استفاده در چندین سایت و همچنین همه افزونه های شخص ثالث ممتاز ذکر شده قبلی است (Pods، فیلدهای سفارشی پیشرفته، WooCommerce و غیره)

نکته مهم، Admin Columns Pro 60 ضمانت بازگشت پول را ارائه می دهد، بنابراین اگر از افزونه ناراضی هستید، بازپرداخت کامل دریافت خواهید کرد. این نشان می‌دهد که Admin Columns Pro چقدر به محصول خود اطمینان دارد.

نظرات نهایی

همانطور که می بینید استفاده از Admin Columns Pro برای مدیریت محتوای وردپرس بسیار آسان و موثر است. این افزونه امکان صرفه جویی در وقت شما را فراهم می کند و همچنین به شما امکان می دهد خطاهای پسر مدرسه ای را حذف کنید و یک وبلاگ حرفه ای، سازمان یافته و سازگار ایجاد کنید.

امروز درباره Admin Columns Pro اطلاعات بیشتری کسب کنید. و مثل همیشه، اگر سؤال یا چیزی برای اضافه کردن دارید، در زیر نظر دهید!

خروج از نسخه موبایل