منابع شگفت انگیز افزایش ترافیک برای وبلاگ وردپرس شما

منابع شگفت انگیز افزایش ترافیک برای وبلاگ وردپرس شما

از آنجایی که شما در حال حاضر اینجا هستید، شرط می‌بندیم که با تمام پول خود موافقت کنید وقتی می‌گوییم: دریافت بهترین منابع افزایش ترافیک برای وب‌سایت شما کار آسانی نیست قوی>. با این حال برای راه اندازی کسب و کار خود به ترافیک نیاز دارید. برخی نیاز کمی دارند، برخی دیگر بیشتر. شما، تا جایی که می توانید ترافیک هدفمند می خواهید، و اکنون آن را می خواهید.

اگر به دنبال بهترین منابع ترافیک برای وب سایت وردپرس خود هستید، ما باید یک اعتراف خیره کننده داشته باشیم. ما به دنبال تنها پنج مورد به ناشناخته رفتیم، اما تعداد زیادی از منابع ترافیکی که کشف کردیم، دهان ما را باز گذاشت.

به این دلیل بسیار هیجان‌انگیز، ما در همین لحظه تصمیم اجرایی می‌گیریم تا منابع ترافیکی زیادی را برای وبلاگ وردپرس خود به شما ارائه دهیم که ممکن است! بنابراین به‌جای اینکه فقط یک جفت داشته باشید، ده‌ها منبع ترافیک شگفت‌انگیز دریافت می‌کنید که آرزو می‌کنید می‌دانستید. اگر به نظر می رسد معامله شماست، یک ملوان را جرأت کنید، روز بزرگ شماست!

1. محتوای عالی ایجاد کنید

این معامله است: افراد به دنبال محتوا هستند، به همین دلیل است که برای شروع ترافیک وجود دارد. خیلی خوب … بهتر است محتوا را داشته باشید، فکر نمی کنید؟ کیفیت بر حجم هر روز برتری دارد، به همین دلیل است که می گوییم محتوا پادشاه است. قبل از اینکه در مورد ایجاد ترافیک برای وبلاگ خود فکر کنید، باید محتوای با کیفیت و هدفمند داشته باشید.

اینکه شما وابسته باشید، مشورت کنید یا چیزی بفروشید، عاقلانه است که محتوای خوبی داشته باشید که وب سایت شما را تقویت کند. چگونه دیگری بر ذهن مشتریان بالقوه خود تأثیر می گذارید؟ چیزها را نیز کمی با هم مخلوط کنید، زیرا چند رسانه ای برای تعامل عالی است. از تصاویر، اینفوگرافیک ها، ویدیوها، نمودارها استفاده کنید – نام آن را نام ببرید!

اگر دنبال نمی‌کنید، فقط گفتیم…

محتوا برای تعامل عالی است

…و SEO نیز! محتوای چند رسانه ای به این معنی است که کاربران زمان بیشتری را در سایت شما صرف می کنند که به معنای تعامل بیشتر برای شماست. همچنین به خزنده‌های جستجوی گوگل نشان می‌دهد که وب‌سایت شما ارزش آن را دارد زیرا کاربران فوراً آن را ترک نمی‌کنند. فقط آنچه را که می‌خواهید محتوای ممتاز در نظر بگیرید، ایجاد کنید، اما سپس آن را به صورت رایگان ارائه دهید.

آیا می دانید بعد چه اتفاقی می افتد؟ آنها (گوگل) با نمرات سئوی بهتر به شما پاداش می دهند، که به معنای ترافیک بیشتر برای وب سایت وردپرس شما است. بیایید به چند تاکتیک محتوایی که شما – به روش بسیار منحصر به فرد خود – برای مدت طولانی در اطراف خود رها کرده اید نگاه کنیم.

2. مخاطب هدف خود را در ذهن داشته باشید

چند بار از شما می خواهیم که برای انسان بنویسید نه موتورهای جستجو؟ آه؟ بگو چند بار؟ اگر در ذهن مخاطبان هدف خود بنویسید، محتوایی ایجاد خواهید کرد که با آنها طنین انداز شود. مهمتر از آن، محتوایی ایجاد خواهید کرد که به بازار هدف شما علاقه مند باشد.

شما به یک دانشمند موشکی نیاز ندارید تا به شما نشان دهد چگونه برقراری ارتباط با مخاطبان هدف شما برای ایجاد ترافیک و در نهایت تبدیل عالی است. همانطور که محتوای خود را ایجاد می کنید، مشتریان ایده آل خود را در نظر بگیرید و نیازهای منحصر به فرد آنها را شناسایی کنید. علایق منحصر به فرد آنها این نیازها را از طریق محتوای خود برآورده کنید و کالاهای شما به طور خودکار به فروش خواهند رسید.

3. به طور منظم پست کنید

اگر می توانید بیست مقاله در روز پست کنید، خوب و عالی. هفته ای یکبار پست میزاری؟ خوب و خوب. شاید یک پست در ماه را به هر چیز دیگری ترجیح دهید. چه کسی قرار است برنامه شما را زیر سوال ببرد؟ تا زمانی که به پست کردن ادامه دهید، همه چیز خوب است.

موتورهای جستجو شما را دوست خواهند داشت زیرا شما آخرین مطالب را در مورد هر آنچه جستجوگر نیاز دارد دارید. خوانندگان شما نیز شما را دوست خواهند داشت. بهترین کار این است که محتوای همیشه سبز ایجاد کنید که همیشه تازه به نظر برسد. علاوه بر به‌روزرسانی پست‌های قدیمی، مقاله‌های جدیدی ایجاد کنید تا فعالیت‌ها رونق داشته باشید.

می‌توانید از تقویم تحریریه استفاده کنید یا برون‌سپاری کنید. من از فیدهای RSS انتخاب شده برای حفظ فعالیت در وبلاگم استفاده کرده ام. چه کسی می دانست که می توانید با افزونه WP RSS Aggregator ترافیک ایجاد کنید؟ یکی از راه‌های آسان برای ادامه کار، ایجاد «چگونگی کارها» یا مجموعه‌های پست است.

4. اشتراک گذاری محتوای خود را آسان کنید

استفاده از فراخوان برای اقداماتی که خوانندگان شما را ترغیب می‌کند تا اطلاعات مفیدی را از درون پست‌های شما به اشتراک بگذارند، تأثیر مثبتی بر اشتراک‌گذاری‌های اجتماعی شما و در نتیجه ایجاد ترافیک دارد. افزونه های متعددی مانند برای توییت کلیک کنید  وجود دارد که باعث می شود این خیلی آسان است.

آن را با چند دکمه اشتراک‌گذاری اجتماعی همراه کنید و غاز طلایی خود را دارید. اگر برای خوانندگان شما سخت است که محتوا را با شما به اشتراک بگذارند، فرصت ترافیک عظیمی را از دست می دهید. وقتی تعداد بی‌شماری افزونه‌های رسانه‌های اجتماعی برای وردپرس وجود دارد، بیشتر می‌شود. برای کمک به شما.

5. پیوند به محتوای داخلی

بهبود کشف محتوای در سایت، مدت زمانی را که کاربران در سایت شما صرف می‌کنند افزایش می‌دهد و به موتورهای جستجو کمک می‌کند محتوای بیشتری را فهرست‌بندی کنند. همچنین هر زمان که خواننده محتوای پیوندی را به اشتراک می‌گذارد، منجر به ترافیک باقی‌مانده می‌شود.

به سایر پست‌های مرتبط در سایت خود پیوند دهید تا دید این پست‌ها را افزایش دهید. می توانید یک قدم فراتر بروید و از محتوای پویا استفاده کنید. این فقط به معنای استفاده از یک افزونه/ویجت برای نمایش پست‌های مرتبط، بیشترین پست‌های اشتراک‌گذاری شده، آخرین پست‌ها، بیشترین پست‌های نظر داده شده و غیره است.

6. Giveaways

ایجاد کنید

با وجود میلیون‌ها سال تکامل، دانشمندان نمی‌توانند هر زمان که اصطلاح «رایگان» را می‌بینیم یا می‌شنویم، سر خود را در اطراف آنچه در ذهن اتفاق می‌افتد بپیچند. این احمقانه است که بیشتر ما تقریباً هر کاری را برای دریافت موارد رایگان انجام می دهیم.

دقیقاً به همین دلیل است که محتوای طراحی شده مانند هدایا بر روی بال هایی مانند عقاب اوج می گیرد. من دیده ام که توسعه دهندگان پوسته وردپرس، شرکت های وابسته و وبلاگ نویسان از هدایایی استفاده می کنند تا حجم عظیمی از ترافیک را نه تنها به وب سایت های خود، بلکه به پروفایل های رسانه های اجتماعی و غیره هدایت کنند.

اگر می‌خواهید آن را امتحان کنید، محبوب‌ترین محصول یا محصولی داغ را در بازار خود ارائه دهید. از بین همه منابع تولید ترافیک محتوا، هدایا قول واقعی را نشان می دهند. شما تقریباً بلافاصله ROI خود را دریافت می‌کنید و همچنین می‌توانید از ابزارهای بسیار خوبی مانند RaffleCopter در میان ابزارهای دیگر استفاده کنید. href=”https://www.elegantthemes.com/blog/resources/the-7-best-contest-plugins-for-wordpress” target=”_blank” rel=”noopener”>افزونه های هدیه.< /p>

7. Piggyback on Trends

آیا تا به حال دیده‌اید موج‌سوارهای حرفه‌ای مانند جادویی بر امواج سوار شوند؟ آنها همیشه منتظر موج بزرگ هستند و هنگامی که موجی را دارند، با شکوه با آن به ساحل می روند. به آن موج سواری piggyback می گویند. در غیر این صورت تا ساحل پارو می زدند که این ورزش را خراب می کند.

به روشی مشابه، همیشه مواظب اخبار فوری (که به عنوان اخبار ویروسی نیز شناخته می‌شود) و گرایش‌ها در جایگاه خود باشید. Trends حجم زیادی را در نتایج موتورهای جستجو ثبت می کند، و شما می توانید محتوای خود را برای استفاده از آن تنظیم کنید. می‌توانید با استفاده از Google Trends در میان ابزارهای دیگر، روندها را پیگیری کنید.

8. محتوای خود را آزمایش کنید

اگر مدتی در آن بوده اید، باید الگوی زیر را با بازاریابی مقاله ایجاد کرده باشید. پست هایی وجود دارند که به نظر می رسد کل جهان را به وب سایت شما می کشانند، و پست هایی هستند که به فراموشی سپرده می شوند و دیگر هرگز پیدا نمی شوند.

مهم است که محتوای خود را تجزیه و تحلیل کنید تا بدانید چه چیزی کار می کند و چه چیزی نیست. آیا آن پستی را که مدتی قبل منتشر کردید و بازخوردهای زیادی از کاربران به همراه داشت را به خاطر دارید؟ چه کار کردین؟ تصویری اضافه کردی؟ اینفوگرافیک بود؟ یک هدیه شاید؟ با استفاده از این اطلاعات، می‌توانید فقط محتوایی ایجاد کنید که با افراد شما طنین‌انداز باشد.

تست تقسیم A/B باید در این زمینه دوست شما باشد. می‌توانید در میان موارد دیگر سرفصل‌های مختلف را آزمایش کنید تا روی مواردی که کار می‌کنند انگشت بگذارید. این یک داستان کوتاه است. من در زمان خود برای تعدادی از مشاغل وبلاگ نویسی مطرح کرده ام. پس از میلیون‌ها تلاش ناموفق، شکست رخ داد.

بنابراین من زمینی را که کارآمد بود با سایرین که کار نکردند مقایسه کردم، و ببینید! – در آنجا فیض نجات خود را یافتم. کاملا چشم باز کننده بود. امروز اگر بخواهم پیشنهادی را ارسال کنم، مطمئن هستم که 90 درصد مشتریان احتمالی پاسخ خواهند داد. این احمقانه است که یک آزمایش مقایسه کوچک می تواند برای کسب و کار شما انجام دهد.

9. با تأثیرگذاران صنعت ارتباط برقرار کنید

شما می‌توانید با تماس با تأثیرگذاران صنعت، که به نوبه خود محتوای شما را با جوامع خود به اشتراک می‌گذارند، به محتوای خود تقویت بسیار شایسته‌ای بدهید. اگر نظر جالبی در مورد یک موضوع محبوب دارید، سعی کنید با متخصصان حوزه خود تماس بگیرید و بازخورد بخواهید.

اول، کسانی که به آن اهمیت می‌دهند از سایت شما بازدید می‌کنند، و اگر محتوای شما به همان اندازه که ادعا می‌کنید شگفت‌انگیز است، باید از طریق اشتراک‌گذاری، ترافیک وبلاگ خود را افزایش دهید. حتی می‌توانید صریحاً از این تأثیرگذاران بخواهید که محتوای شما را به اشتراک بگذارند، تاکتیکی که قبلاً بارها جواب داده است.

فقط به کسی اسپم یا ناله نزنید. نه، شما نمی خواهید آن مسیر را بروید زیرا هیچ کس آن مرد را دوست ندارد. تعارف سخت‌ترین قلب‌ها را نرم‌تر می‌کند، بنابراین چند مورد را در ایمیل‌های ارتباطی خود برای ضربه اضافی بپاشید. سلام، وب سایت شما امرار معاش شماست، درست است؟ فقط توجه داشته باشید که برخی از افراد با شما تماس نخواهند گرفت و این اشکالی ندارد.

10. منابع ترافیک رسانه های اجتماعی

در کنار گوگل (بسیار خوب، تقریباً) از نظر تولید ترافیک، رسانه های اجتماعی قرار دارند. به عنوان مثال در فیس بوک، می توانید با قیمت ارزان (اگر نه به صورت رایگان) به مخاطبان بسیار تعریف شده دسترسی پیدا کنید. اگر قبلاً به آن اشاره نکرده‌ایم، با نمایه‌های رسانه‌های اجتماعی شروع کنید.

یک انجمن درگیر در این نمایه ها ایجاد کنید و هر زمان که آماده بودید، با خیال راحت تبلیغات فیس بوک را با حداقل 3 دلار در روز امتحان کنید. به‌علاوه، عادت به «معاشرت کردن» با چه کسی در صنعت خود داشته باشید.

این حتی به چه معناست؟

به این معناست که روی صفحات برتر صنعت خود نظر بدهید و ابتدا نظر بدهید. اطمینان حاصل کنید که نظر شما ارزشمند یا حداقل خنده دار است اما مرتبط با موضوع مورد نظر است. به این ترتیب، شما در معرض دید زیادی قرار می گیرید و اگر پیوند مرتبط (نه هرزنامه) دارید، به معنای توپ های چشمی بیشتری برای وب سایت شما است.

خجالتی نباشید، از این سایت‌های رسانه‌های اجتماعی دیدن کنید و کاری را انجام دهید که یک کاربر معمولی (نه یک مرد بازاریابی) انجام می‌دهد. به طور معناداری در گفتگوهایی شرکت کنید که شما را هیجان زده می کند و فقط از آن لذت ببرید. Facebook، Quora، Reddit، Google+، Twitter، Pinterest و سایت‌های اشتراک‌گذاری تصویر محبوب در میان سایرین مکان‌های خوبی برای شروع هستند.

توجه داشته باشید که برخی از این شبکه های اجتماعی به شما فرصتی برای تبلیغ کسب و کارتان می دهند. معمولاً با توجه به اینکه این سایت‌ها از نظر ترافیکی نفوذ زیادی دارند، این سرویس نسبتاً ارزان است اما کاملاً مؤثر است. آیا می دانستید فیس بوک بیش از یک میلیارد کاربر دارد؟ اکنون می دانید.

11. وبلاگ نویسی مهمان

بدون شک یکی از بهترین منابع ترافیکی که در اختیار شماست، وبلاگ نویسی مهمان به شما امکان می دهد نام تجاری خود را بسازید، اقتدار خود را افزایش دهید و ترافیک بسیار هدفمندی را به وب سایت خود ارسال کنید. در ساخت لینک نیز عالی است.

هر وقت وبلاگ را مهمان می کنید، این کار را فقط برای پیوند انجام ندهید. به آن به عنوان یک افزونه برای وبلاگ خود فکر کنید. آیا محتوای بی ثبات را در وبلاگ خود منتشر می کنید؟ من اینطور فکر نمی کنم. محتوای شگفت انگیز ایجاد کنید و به وب سایت های بزرگ در جایگاه خود نزدیک شوید.

شما هرگز فرصت‌های وبلاگ‌نویسی مهمان را تمام نخواهید کرد، به این معنی که برای نگه داشتن غذا روی میز و لباس‌های پشت خود، هیچ‌وقت از ترافیک هدفمندی کاسته نخواهید شد. Onibalusi از Write’s in Charge از وبلاگ نویسی مهمان برای راه اندازی یک کسب و کار آنلاین استفاده کرد. بسیاری برای کشتن او با 30 وبلاگ مهمان شروع به کار کرد، بنابراین درست همه چیز سخت نیست.

وبلاگ نویسی مهمان کار می کند. در واقع، در بین همه منابع ترافیک من مورد علاقه است. بعد از ترافیک موتورهای جستجو در رتبه دوم قرار دارد که ما را به قسمت بعدی هدایت می کند. SEO.

12. بهینه سازی موتور جستجو

به طور خلاصه سئو، بهینه سازی برای موتورهای جستجو شامل تنظیم وب سایت شما به گونه ای است که در نتایج موتورهای جستجو بدرخشد. ببینید، جستجوگر در Google یک مشتری با انگیزه است، و اگر بتوانید او را به دست آورید، شانس شما برای بستن فروش به میزان قابل توجهی افزایش می یابد.

من این احساس را دارم که شما از سئو می ترسید. آیا این احتمالاً به این دلیل است که فکر می کنید خیلی فنی است؟ شاید قبلاً کلاهبرداری کرده اید. شاید شما به سادگی ندانید چه کاری باید انجام دهید یا از کجا شروع کنید تا جایی که سئو پیش می رود.

دلیل هر چه که باشد، سئو یک تکه کیک است. هک شدن در اولین بسته گوگل، ترجیحاً در ده موقعیت برتر، آسان است. فقط از افزونه SEO Yoast استفاده کنید که اکثر وظایف سئو را انجام می دهد. همیشه متن جایگزین را به تصاویر خود اضافه کنید و به سادگی محتوای عالی ایجاد کنید. چه چیز دیگری برای گفتن وجود دارد؟

پاداش: نظر وبلاگ

می‌دانم که قبلاً این را دیده‌اید، اما احتمالاً به اظهار نظر در وبلاگ اهمیتی نمی‌دهید زیرا شخصی گفته است که به اندازه سایر منابع ترافیک مؤثر نیست. خوب، نیل پاتل از 249 نظر 25 هزار دلار به دست آورد. ابتدا نظر دهید (در عرض یک ساعت پس از انتشار پست) و نظر را ارزشمند کنید.

این برای انجمن ها نیز صدق می کند. انجمن های مکرر را در صنعت خود تشکیل دهید و در گفتگوهای معنادار شرکت کنید. به سوالات پاسخ دهید و کمک خود را رایگان ارائه دهید. در کمترین زمان، شما اقتدار ایجاد خواهید کرد و به ترافیک امتیاز خواهید داد. از وبلاگ‌ها/ انجمن‌های اصلی به نفع سایت‌های خاص که ترافیک بسیار هدفمندی را ایجاد می‌کنند که برای تبدیل عالی است، اجتناب کنید.

خواندن مرتبط

اگر خواندن این پست را دوست داشتید، مایلم به این پست‌های دیگر اشاره کنم که منابع ترافیکی بیشتری را پوشش می‌دهند:

اظهارات پایانی

در حالی که می توانید ترافیک را با استفاده از هر یک از روش های بالا ترسیم کنید، بهتر است چند منبع ترافیک را ترکیب کنید. با حداقل تلاش و هزینه تبلیغاتی، می توانید ترافیک خود را ده برابر کنید. ما قطعاً بسیاری از منابع ترافیک دیگر را حذف کردیم.

به این ترتیب، اگر منبع ترافیک مورد علاقه شما را از دست دادیم، در بخش نظرات پاسخ دهید تا مکالمه ادامه یابد. این، و لطفا یک لیست ایمیل از قبل بسازید. بهترین ها را به عنوان ترافیک ایجاد می کنید. به سلامتی!

خروج از نسخه موبایل