اشتباهات سئوی تصویر وردپرس و نحوه رفع آنها

اشتباهات سئوی تصویر وردپرس و نحوه رفع آنها

همه آنچه در دو مقاله گذشته آموخته‌ایم، در صورتی که استراتژی سئوی تصویر مناسب را اجرا نکنیم، از بین می‌رود. سئوی تصویر نقش مهمی در استراتژی کلی سئوی شما دارد و برای سایت هایی که آموزش ها را به اشتراک می گذارند بسیار مهم است. به تمام ترافیکی فکر کنید که اگر تصاویر شما نامناسب نامگذاری نمی شدند، برچسب های alt یا بدتر از آن در سرورهای مختلف میزبانی نمی شدند، از دست می دهید.

اشتباهات سئوی تصویر وردپرس

از اشتباهات اصلی در مورد سئوی تصویر بازدید خواهیم کرد – و اقدامات متقابل مناسب را توصیه خواهیم کرد.

شما از تصاویر مرتبط استفاده نمی کنید

آشنایی با رونالد و شرکت
شکل>

تصویربرداری از شما و دوستانتان در حال بحث و گفتگوی جدی در مورد اینکه برای سفر آینده خود از کدام حالت حمل و نقل استفاده کنید. هم اتوبوس بین ایالتی و هم پرواز گزینه های خوبی به نظر می رسند – اما شما در بحث بودجه در مقابل زمان گیر کرده اید. دو تیم وجود دارد که توسط رونالد و جرمی هدایت می شوند. رونالد می خواهد پروازی را بگیرد تا مجبور نباشد جلسات جمعه خود را تغییر دهد. از سوی دیگر، جرمی، که از تحسین‌کنندگان زمین مادر است، بدش نمی‌آید که برنامه جلسه‌اش را برای لذت بردن از زیبایی‌های منظره‌ای که در سفر اتوبوس بین ایالتی پیش رو دارد، عوض کند. البته، هر یک از اعضای گروه سفر، طرف‌هایی را انتخاب می‌کند – آنهایی که نمی‌خواهند ده ساعت سفر طولانی با اتوبوس داشته باشند، با رونالد در حال مبارزه هستند. تیم دیگری که می خواهد زیبایی مادر طبیعت را تحسین کند، سوار شدن به اتوبوس را کاملا ضروری می داند.

هر دو طرف تمام تلاش خود را می کنند تا طرف مقابل را متقاعد کنند که طرف آنها را بگیرد. در میان آنچه به نظر می رسید یکی از انتقادی ترین بحث های زندگی آنها باشد، ران اشتباه کرد که کلمات زیر را به زبان آورد:

RON: سلام بچه ها، من با هر دو نوع حمل و نقل خوب هستم. چه کسی باید در آخر هفته از گربه من نگهداری کند؟
جرمی: چی؟ می توانید آن را در محل امیلی بگذارید! صبر کنید، چرا ما در این مورد بحث می کنیم؟
مردی از تیم جرمی: آره، نمی بینید که ما در وسط یک گفتگوی مهم هستیم؟
مرد در تیم رولاند: بیا، مرد!
رولاند: چه لعنتی رون! نمی‌بینی که اینجا در وسط یک بحران هستیم؟
رون (کمی عصبانی شد): باشه، باشه، سارا را با امیلی می‌گذارم. Jeez.
به طور جمعی: لعنت به آن، رون! شما همیشه این کار را انجام می دهید…

و بحث از سر گرفته می شود.

تو الان نمیخوای رون باشی، نه؟ در مورد ارتباط هم همینطور است. تصاویر ارزش هزار کلمه را دارند. اما اگر مراقب نباشید، ممکن است توجه فرد را در یک رشته فکر متفاوت از دست بدهید.

شما احتمالا همین الان به نیویورک فکر می کنید

یکی از اولین قوانین افزودن تصویر به پست خود این است که شیوه را برای انتقال ایده خود تقویت کنید. تصاویر برای ارائه ارزش طراحی شده اند.

به همین دلیل است که آموزش‌های WPExplorer پر از تصاویر و لیست‌های تم بر نمایش بهترین بیت‌ها/دموی هر تم تمرکز دارد.

این مقدار می‌تواند (الف) ماهیت اطلاعاتی داشته باشد، (ب) تأثیر بصری یا احساسی داشته باشد یا (ج) ترکیبی از هر دو باشد. بهترین تصاویر اغلب ترکیبی از این سه عکس هستند.

نمونه ای از صفحه فرود Github تصویری از یک توسعه دهنده روی میز کارش

همانطور که گفته شد، استفاده از یک تصویر به خاطر اضافه کردن آن، فایده ای ندارد. چنین اقداماتی اغلب نتیجه معکوس دارند. از سوی دیگر، تصویر مناسب می‌تواند مزایای چند برابری را برای تبدیل‌های شما به ارمغان آورد.

اسکرین شات بالا یکی از صفحات فرود متعدد Github است. بیایید تصویر را بررسی کنیم. ابتدا متوجه خواهید شد که این تصویر در واقع یک تصویر برداری است. تصویر بر هر و همه موانع نژادی/قومی غلبه می کند. بعلاوه، رنگ آبی که با طرح رنگ کلی صفحه هماهنگ است، هرگونه پروفایل ناخودآگاه را باطل می کند. یک مثال عالی از استفاده صحیح از یک تصویر – همراه با کپی شگفت انگیز و CTA – ایجاد یک صفحه فرود عالی.

شما روی نام فایل تصویر تمرکز نمی کنید

متوجه شدم – ایجاد آموزش های با کیفیت کار سختی است. هر مرحله باید به طور واضح مستند باشد و در عین حال آنقدر توصیفی نباشد که خوانندگان شما آن را توهین به هوش خود بدانند.

وقتی روی یک آموزش 1800 کلمه‌ای کار کرده‌اید و بیش از ده‌ها اسکرین شات را پوشش داده‌اید، متقاعد شدن و استفاده از نام‌هایی مانند اسکرین شات-1، اسکرین شات-17 و غیره بسیار آسان است.

اما در واقعیت، این به سئوی شما صدمه می زند.

تنظیمات پیوند دائمی وردپرس

درباره آن فکر کنید – اگر کسی چیزی را که از راه دور مرتبط با تصویر نشان داده شده در بالا است جستجو می کرد – آیا از «اسکرین شات-1» یا «تصویر-1» استفاده می کرد یا به احتمال زیاد «چگونه چرخش کنید» را جستجو می کند. غیرفعال کردن پیوندهای دائمی در وردپرس»

در یک یادداشت مرتبط، اگر می‌خواهید 100% آن را به سئوی تصویر اختصاص دهید، یک ویژگی TITLE را نیز به تصاویر اضافه کنید. مقدار این تگ TITLE می تواند نام فایل تصویر شما باشد.

شما تگ های ALT را تعریف نمی کنید

برچسب‌های ALT مخفف متن جایگزین تصویر هستند. باید در هر تصویر بدون در نظر گرفتن ابعاد، اولویت یا موارد مشابه استفاده شود. به زبان خیلی ساده تگ های ALT توصیفی از تصویر شما هستند. تصویر شما به معنای واقعی چه چیزی را نشان می دهد؟

برچسب‌های ALT توسط موتورهای جستجو برای خزیدن تصویر شما استفاده می‌شوند. اگر تصویر قابل رندر نباشد، از تگ ALT تصویر در جای خود استفاده می شود. برچسب های ALT نیز توسط صفحه خوان ها برای افرادی که بینایی خود را از دست داده اند استفاده می شود.

به عنوان مثال، تگ ALT یا متن توصیفی اسکرین شات قبلی ما می تواند این باشد:

تصویر صفحه داشبورد وردپرس که تنظیمات پیوندهای ثابت را نشان می دهد و گزینه پیش فرض علامت زده شده است.

نوشتن تگ های ALT با جزئیات می تواند مشکل ساز باشد، اما تلاش ها نتیجه می دهد. متأسفانه، من نتوانستم مطالعه اخیری را پیدا کنم که نشان دهنده رشد ترافیک ارگانیک به دلیل بهینه سازی برچسب ALT باشد. اکثر آنها نظرات در انجمن ها هستند. اگر به چنین مطالعاتی برخورد کردید، آنها را با ما به اشتراک بگذارید!

شما برچسب های TITLE و ALT خود را با کلمات کلیدی پر می کنید

پر کردن کلمات کلیدی اساساً مانند افزودن همه کلمات کلیدی محبوب خود برای به دست آوردن مقداری از سئوی آخرین مایل است. با این حال، در واقعیت، مانند استفاده از روغن بی کیفیت در خودروی خوب روغن کاری شما در حال ساخت است. گوگل هر روز هوشمندتر می‌شود، به این معنی که می‌داند چه زمانی می‌خواهید با آن درگیر شوید. نتیجه؟ سئوی شما یک جریمه می گیرد.

یک مثال معمولی از برچسب ALT پر شده با کلمه کلیدی می تواند این باشد:

عکس صفحه داشبورد وردپرس که تنظیمات پیوندهای ثابت را نشان می دهد، با گزینه پیش فرض علامت زده شده BEST FREE AND PREMIUM WORDPRESS THEMES WPEXPLORER

توصیه من؟ از میانبر استفاده نکنید شما سخت کار کرده اید تا برچسب های ALT خود را تعریف کنید – نتیجه کار شما در پی خواهد بود.

شما از شرح تصاویر استفاده نمی کنید

نکته در مورد برچسب‌های ALT و TITLE این است که آنها واقعاً برای خواننده/بازدیدکننده قابل مشاهده نیستند. موتورهای جستجو آن را دوست دارند، اما به عنوان فردی که مقاله شما را می‌خواند، من واقعاً ماوس را روی تصویر نمی‌گذارم تا متن جایگزین شما را ببینم، حتی کمتر تصویر را در یک برگه جدید باز می‌کنم تا بتوانم نام فایل را ببینم. (البته، اگر من یک تصویر را ذخیره می کردم، یک نام فایل زیبا و توصیفی قطعا روزم را خوش می کند!)

ما ثابت کرده‌ایم که تگ‌های ALT و TITILE، مهم نیست که چقدر برای SEO مهم هستند، واقعاً نقش مهمی در تجربه خواندن بازدیدکنندگان بازی نمی‌کنند.

این جایی است که کپشن‌ها وارد می‌شوند. طبق یک مطالعه Kissmetrics، مشخص شد که زیرنویس‌های تصویر 300٪ بیشتر از کپی بدنه واقعی خوانده می‌شوند. این بسیار بیشتر از حد انتظار است.

طراحی واکنشگرا این نمونه ای از شرح تصویر است

اگر زیرنویس‌های شما جذاب هستند، پس احتمال زیادی وجود دارد که خواننده به حرف‌های شما بپردازد و بخواند. به این روش فکر کنید:

  • برچسب TITLE یک نام فایل مختصر برای فایل تصویر است
  • برچسب ALT یک نوشتن توصیفی از محتوای تصویر است
  • شرح برای خواننده است. این ترکیبی از برچسب‌های TITLE و ALT است که برای بهبود تجربه خواندن بازدیدکنندگان طراحی شده است.

شما نقشه سایت تصویری ارسال نکرده اید

وب سایت در اصل مجموعه ای از صفحات HTML به هم پیوسته است. نقشه سایت سندی است که حاوی اطلاعاتی در مورد چگونگی ساختار تمام صفحات وب سایت شما است. اینها معمولاً حاوی اطلاعات تصاویر وب سایت شما نیستند.

این جایی است که نقشه‌های سایت تصویر وارد می‌شوند. Udinra All Image نقشه سایت افزونه عالی برای این کار است. این افزونه از افزونه‌های کشویی تصویر مانند NextGen Gallery و گالری انویرا؛ پلاگین های تجارت الکترونیک مانند WooCommerce، Easy Digital Downloads و افزونه های صفحه ساز مانند Visual Composer، Site Origin و غیره.

بهینه سازی عملکرد تصویر

اشتباهات سئوی تصویر وردپرس و نحوه رفع آنها 9

عملکرد کلی یک سایت یک عامل مهم در سئو است. وقتی صحبت از بهینه سازی عملکرد به میان می آید، هیچ چیز عالی نیست – همیشه جایی برای بهبود وجود دارد. یک مثال اخیر را در نظر بگیرید که در آن Google نشان‌واره خود را کاهش داده است از 14000 بایت به 305 بایت و همچنان در حال تکامل است.

در زیر چند نکته بهینه سازی تصویر وجود دارد که در پست های قبلی خود به اشتراک گذاشته ایم.

شما تصاویر خود را بهینه نمی کنید

  • یکی از بهترین راه ها برای بهینه سازی تصاویر استفاده از ابزارهایی مانند TinyPNG برای کاهش و بهینه سازی اندازه فایل است.
  • همچنین باید برای همه تصاویر خود حداکثر اندازه تعریف کنید و اندازه همه تصاویری را که بزرگتر از حداکثر اندازه هستند تغییر دهید.
  • اما قبل از شروع کار با موارد بالا، باید قالب صحیح برای ذخیره یک تصویر را یاد بگیرید.

من فرض می‌کنم شما قبلاً این را در جای خود دارید. اگر نه، لطفاً اولین پست ما را مرور کنید – این همه ما هستیم صحبت در مورد!

شما از تصاویر واکنشگرا استفاده نمی کنید

همه ما از وب سایت های واکنش گرا استفاده می کنیم. در عصر حاضر داشتن یک وب سایت سازگار با موبایل بسیار مهم است. اگر این کار را نکنید، به طور بالقوه مشتریان خود را از دست خواهید داد و امتیاز سئو را نیز ذکر نکنید. (بله، اگر وب سایت شما سازگار با موبایل نباشد، گوگل واقعاً شما را جریمه می کند.)

اکنون بیایید در مورد تصاویر واکنشگرا بحث کنیم. با وردپرس 4.4، ویژگی تصاویر واکنش‌گرا به طور پیش فرض فعال است. هنگامی که یک تصویر را آپلود می کنید، وردپرس چندین نسخه از آن را برای اندازه های مختلف صفحه ایجاد می کند.

با پشتیبانی جدید از تصاویر واکنش‌گرا، وردپرس تمام اندازه‌های موجود یک تصویر را در ویژگی srcset قرار می‌دهد. این به مرورگر وب امکان می‌دهد تا از میان گزینه‌ها انتخاب کند و مناسب‌ترین بعد تصویر را بر اساس اندازه صفحه نمایش دستگاه دانلود کند. مرورگر موارد دیگر را نادیده می گیرد—به طور بالقوه باعث صرفه جویی در پهنای باند و افزایش سرعت بارگذاری صفحه در این فرآیند می شود.

اگر به دلایلی به وردپرس 4.4 به‌روزرسانی نشده‌اید، از RICG Responsive Images برای دریافت مجموعه ای از ویژگی ها. اگر از آخرین نسخه وردپرس استفاده می کنید، در واقع به این افزونه نیاز ندارید.

شما از CDN رایگان استفاده نمی کنید

راه دوم برای بهبود عملکرد استفاده از CDN رایگان مانند Photon از بسیار محبوب ماژول Jetpack. ما Jetpack را به دلایل زیادی دوست داریم و فوتون تنها یکی از آنهاست . اگر می‌پرسید فوتون چیست – این یک سرویس CDN تصویر رایگان از وردپرس است. ماژول فوتون Jetpack همه تصاویر را از سایت شما می گیرد و در WordPress.com ذخیره می کند شبکه توزیع جهانی محتوا تصاویر از سرور شما بارگیری می شوند، سریعتر بارگذاری می شوند و در هزینه های پهنای باند صرفه جویی می کنید. چه چیز دیگری می توانید بخواهید؟

شما در بارگیری تصاویر تنبل نیستید

گربه بدبو گربه تنبل به شما چه غذا می دهند< figcaption>

با فعال بودن بارگذاری تنبل، تصاویر زمانی که در نمای شما ظاهر می شوند بارگیری می شوند. برای مثال، فرض کنید در حال خواندن یک مقاله 2000 کلمه ای در بهترین راه حل های پادکست برای وردپرس. تا زمانی که به انتهای مقاله برسید، نیازی نیست همه تصاویر را نگاه کنید. فعال کردن بارگیری تنبل زمان بارگذاری را به شدت کاهش می دهد و هم در پهنای باند شما و هم در پهنای باند بازدیدکننده صرفه جویی می کند.

افزونه BJ Lazy Load پاسخ شماست. با بیش از 50000 نصب فعال، نمی توانید اشتباه کنید. افزونه را دانلود و فعال کنید و بگذارید جادو با یک کلیک شروع شود.

با این حال، از طرف دیگر، برخی از مشکلات احتمالی در مورد بارگذاری تصاویر تنبل وجود دارد. اگر مراقب نباشید، ممکن است خطر آسیب رساندن به نمرات SEO خود را داشته باشید. مطمئن باشید، اگر از افزونه های توصیه شده استفاده کنید، مرتب خواهید شد. همچنین، اگر از سایر افزونه‌های لازی لاگین استفاده می‌کنید، واکشی را امتحان کنید به عنوان Google برای وب‌سایت‌ها تا اطمینان حاصل شود که تمام محتوای شما می‌تواند به درستی توسط موتورهای جستجو خزیده شود.

چند نکته در مورد استفاده از تصویر

نکته‌های زیر نباید به عنوان اشتباه در نظر گرفته شوند، بلکه بیشتر دستورالعمل‌های کلی هستند که می‌توانند کیفیت محتوای شما را بهبود بخشند.

Seer Clear of Generic Stock Photos

اولین چیزی که هنگام دیدن به ذهن شما می رسد چیست این تصویر

در صفحه تماس با ماهیچ چیز بدتر از این نیست که تصویر یک مدیر پشتیبانی مشتری به شما لبخند بزند. یا یک عکس استوک واضح از مدل‌ها در صفحه درباره ما یا بدتر از آن، به ما بپیوندید. همه آنقدر به آنها عادت کرده اند که تقریباً بلافاصله می توانیم آنها را بشناسیم. اگر می‌خواهید مشتری بالقوه یا مشتری با شما تماس بگیرد – یا یک عکس تیم پشتیبانی عالی در آنجا داشته باشید یا ساده باشید – یک فرم تماس مفید ایجاد کنید. اما (برای عشق به خدا) در صفحات درباره ما، به ما بپیوندید یا تماس با ما، از تصویر استوک استفاده نکنید. امروز، مطمئناً آنها بیشتر از اینکه مفید باشند، ضرر خواهند داشت.

در صورت امکان از GIF استفاده کنید

با محبوبیت فزاینده گیف‌ها از 4chan تا 9GAG در تمام شبکه‌های اجتماعی اصلی (بله، من دقیقاً به فیس‌بوک و توییتر شما نگاه می‌کنم) و صفحه‌کلیدهایی که از آن پشتیبانی می‌کنند. این واقعیت را نمی توان انکار کرد که GIF ها اینجا هستند تا بمانند. اگر به استفاده از GIF در پست‌های خود فکر می‌کنید (و با این واقعیت کنار آمده‌اید)، GIPHY مکانی عالی برای یافتن تصاویر GIF خوب است!

از مجوزها با دقت استفاده کنید – #CC0

آنها می گویند که هرگز نمی توان زیاد مراقب بود. نه، من از شما نمی خواهم که ساختن پناهگاه پسا آخرالزمانی خود را شروع کنید. اما وقتی صحبت از مجوز دادن به تصاویر می شود، بهتر است به سراغ تصاویر CC0 بروید که دانلود و استفاده رایگان هستند. اگر بودجه بازاریابی خوبی دارید، ادامه دهید و یک اشتراک Shutterstock بخرید و چند عکس درخشان بدون حق امتیاز برای وبلاگ و خبرنامه خود دانلود کنید.

نتیجه گیری

در پایان این مجموعه پست، اجازه دهید آنچه را که تاکنون آموخته‌ایم مرور کنیم:

  1. از فرمت تصویر صحیح استفاده کنید
  2. نکاتی در مورد آپلود عکس های استوک در پست های وبلاگ
  3. بهینه سازی تصویر – اندازه، ابعاد، کیفیت و ذخیره برای وب
  4. مدیریت تصویر هنگام تغییر URL سایت وردپرس
  5. وارد کردن تصاویر خارجی در وردپرس
  6. جلوگیری از هات لینک شدن تصویر در وردپرس
  7. اشتباهات رایج در سئوی تصاویر وردپرس
  8. بارگیری تنبل تصاویر
  9. نقشه های سایت تصویر در وردپرس
  10. تصاویر پاسخگو در وردپرس

نظر شما در مورد این مجموعه پست چیست؟ آیا آنها یک نکته حیاتی را از دست داده اند؟ در نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

خروج از نسخه موبایل