نحوه افزودن فیدهای اجتماعی به وردپرس با Flow Flow

نحوه افزودن فیدهای اجتماعی به وردپرس با Flow Flow

شبکه های اجتماعی زندگی ما را می بلعد. هرچند بد نیست. من شخصاً دوست دارم بتوانم در مورد آنچه دوستان، خانواده و به خصوص برندها در حال انجام هستند، لحظه به لحظه به روز بمانم. که شاید برای بهره وری خودم چندان عالی نباشد، اما برای برند یا کسب و کار آنلاین شما خبر بسیار خوبی است.

فالوورهای شما می‌خواهند بدانند چه چیزی را توییت می‌کنید، پین می‌کنید، لایک می‌کنید، به اشتراک می‌گذارید، پست می‌کنید و غیره. پس چرا با افزودن جریان اجتماعی خود به وردپرس کار را برای آنها آسان نکنید؟

جریان جریان، جریان اجتماعی وردپرس آسان شده

بهترین راه برای افزودن فیدهای اجتماعی به وبلاگ یا وب سایت وردپرس خود، Flow Flow است. مانند هر ویژگی که ممکن است بخواهید به وردپرس اضافه کنید، گزینه‌های افزونه زیادی وجود دارد، اما اجازه دهید به شما توضیح دهیم که چرا فکر می‌کنیم Flow Flow بهترین است.

فیدهای سریع

افزودن فیدها با Flow Flow حتی ساده‌تر است. زمانی که مجبور هستید آنچه را که برای مجوز دادن به هر فید شبکه اجتماعی لازم است ایجاد کنید، پیدا کنید و رمزگشایی کنید، می تواند پیچیده شود. و اگر مجبور به استفاده از یک افزونه متفاوت برای هر شبکه باشید، این فرآیند می‌تواند حتی پیچیده‌تر باشد. Lucky for your Flow Flow شامل پشتیبانی از محبوب ترین شبکه ها (فیس بوک، توییتر، اینستاگرام، پینترست و غیره) است و اجازه دادن به فیدهای خود را با فیلدهای داخلی برای اطلاعات مورد نیاز (و همچنین اسناد دقیق در صورت نیاز) آسان می کند. کمک).

سفارشی سازی آسان

ویژگی‌های فنی البته مهم هستند، اما ظاهر و ظاهر افزونه نیز مهم است. شما نمی خواهید یک فید زشت یا ناهماهنگ در وب سایت شما نمایش داده شود. Flow Flow شامل گزینه‌هایی برای سبک شبکه، ستون‌ها، فاصله ستون‌های سفارشی، پس‌زمینه جریان (که آن را در سایت اصلی یا پس‌زمینه ردیف صفحه‌تان منطبق یا متمایز کنید)، انیمیشن، رنگ‌های فونت، سبک‌های نماد اجتماعی و موارد دیگر را شامل می‌شود. و اگر می‌خواهید عنصری را تغییر دهید که گزینه داخلی ندارد، همیشه می‌توانید کمی CSS سفارشی اضافه کنید.

ادغام ویژوال کامپوزر

همانطور که در حال ساختن آنها با ادغام کامل ویژوال کامپوزر Flow Flow هستید، جریانهای خود را به صفحات اضافه کنید. این افزونه کاملاً با ویرایشگر جلویی Visual Composer سازگار است، بنابراین می‌توانید به راحتی جریان‌های خود را با استفاده از سایر گزینه‌های سازنده صفحه برای ردیف‌ها و طرح‌بندی‌ها وارد کنید.

تمام طرح زمینه سازگار

و البته Flow Flow با موضوع Total WordPress سازگار است. در واقع، مفتخریم که بگوییم Flow Flow در حال حاضر از تم Total در پیش‌نمایش زنده خود استفاده می‌کند. . وقتی کد جامد توتال را جفت می‌کنید، واردات نسخه‌ای سریع، گزینه‌های سبک تقریباً نامحدود و البته شامل صفحه‌ساز بصری با قدرت جریان اجتماعی Flow Flow، چیزی نمی‌توانید بسازید.

اما اکنون که می دانید چرا ما Flow Flow را دوست داریم، بیایید به نحوه پیاده سازی این افزونه عالی در وب سایت وردپرس خود بپردازیم.

راهنمای شروع سریع جریان جریان

بسیار عالی به نظر می رسد (تیم پشت جریان Flow) کار بسیار خوبی را در مستندسازی افزونه خود انجام داده است. برای شروع سریع، می‌توانید به سادگی راهنمای ویدیویی آنها را تماشا کنید.

اما برای کسانی از شما که می‌خواهید همراه با یک پیاده‌روی قدیمی همراه باشید، به خواندن ادامه دهید تا ببینید چگونه Flow Flow را تنظیم می‌کنیم.

مرحله 1: خرید، دانلود و نصب افزونه

ابتدا به نسخه خود از افزونه نیاز دارید، بنابراین به CodeCanyon بروید و مجوز استفاده شخصی بخرید.

دریافت جریان‌های اجتماعی Flow Flow

اگر یک برنامه‌نویس هستید، ممکن است بخواهید مجوز تمدید شده را نیز در نظر بگیرید – این یک راه عالی برای ارزش افزودن به کار مشتری شما با ارائه جریان‌های اجتماعی به عنوان یک ویژگی در همه سایت‌های مشتری شما است. فقط یک ایده.

پس از دریافت مجوز، برای دانلود فایل افزونه به صفحه دانلودهای خود بروید. اگر گزینه «همه فایل‌ها و اسناد» را انتخاب می‌کنید، به یاد داشته باشید که با این کار یک فایل فشرده دانلود می‌شود که شامل افزونه‌های بیشتری نیست، بنابراین باید قبل از اقدام به نصب افزونه، آن را از حالت فشرده خارج کنید (معمولاً فقط با دوبار کلیک کردن روی فایل، این کار انجام می‌شود. ترفند).

بعد وارد نصب وردپرس خود شوید و به بخش افزونه‌ها بروید. روی دکمه در بالای صفحه کلیک کنید تا «افزودن جدید» و دوباره روی «افزونه آپلود»

روی گزینه در وسط صفحه خود برای انتخاب فایل کلیک کنید. پوشه‌ای را که به‌تازگی دانلود کرده‌اید و از CodeCanyon خارج کرده‌اید، جستجو کنید، نام آن باید مشابه Flow-Flow 3.0.9 باشد (با آخرین بیت بر اساس شماره نسخه شما تغییر می‌کند). فایل فشرده شده (flow-flow.zip) را در آن پوشه انتخاب کنید و دستورات روی صفحه وردپرس را دنبال کنید تا نصب افزونه به پایان برسد. سپس روی گزینه فعال سازی کلیک کنید.

مرحله 2: ویرایش تنظیمات جریان

پیش از شروع ساخت، توصیه می کنیم نگاهی گذرا به تنظیمات افزونه بیندازید. اگر به Flow Flow > Settings بروید، می‌توانید گزینه‌های داخلی افزونه را مشاهده کنید.

به نظر ما نمی‌خواهید گزینه‌های نقش کاربر ناظر، قالب تاریخ و تعداد پست‌های ذخیره شده برای فیدهای خود را از دست بدهید. اما قبل از ذخیره نگاهی به گزینه های دیگر بیندازید.

مرحله 3: فیدهای اجتماعی خود را اضافه کنید

با نصب، فعال بودن و راه اندازی افزونه خود، می توانید با افزودن فیدهای اجتماعی خود شروع کنید. هر شبکه اجتماعی متفاوت است و برخی از آنها قبل از اینکه بتوانید فید اضافه کنید به نشانه ها یا برنامه های دسترسی نیاز دارند. اما نگران نباشید – Flow Flow این کار را بسیار آسان می کند.

برای شروع، کافیست به Flow Flow > Feeds بروید و روی دکمه سبز رنگ “Create Feed +” کلیک کنید. با این کار یک پنجره بازشو باز می شود.

از اینجا فید اجتماعی را که می‌خواهید اضافه کنید انتخاب کنید. ما انتخاب کردیم که با Pinterest شروع کنیم زیرا اضافه کردن آن بسیار آسان است.

پس از انتخاب فید، از شما خواسته می‌شود که تنظیمات فید را وارد کنید. این گزینه ها بر اساس فید انتخابی شما متفاوت خواهد بود. پینترست فقط به نام کاربری یا نام کاربری/تابلو، تعداد دفعات به روز رسانی ترجیحی شما (از 5 دقیقه تا یک بار در هفته)، تعداد پست ها برای بارگیری (1، 5، 10 یا 20) و همچنین گزینه ای برای تعدیل موارد نیاز دارد. نشان داده شده است. هنگامی که کارتان تمام شد، روی «افزودن فید»

کلیک کنید

اکنون این فرآیند را برای هر شبکه اجتماعی که می خواهید اضافه کنید تکرار کنید! فقط به یاد داشته باشید که ممکن است قبل از اینکه بتوانید فید اضافه کنید، نیاز به اضافه کردن اطلاعات مجوز داشته باشید، اما Flow Flow با ارائه بخش “Auth” این کار را آسان می کند.

از اینجا می‌توانید اطلاعات مجوز مورد نیاز برای Twitter، Facebook، Instagram، Google+، YouTube، Foursquare، LinkedIn، SoundCloud و Dribble را به یکباره اضافه کنید (Pinterest، Flicker، Vimeo، WordPress و RSS به هیچ مجوز اضافی نیاز ندارند، در حال اضافه شدن). در صورت نیاز به کمک، هر بخش تنظیمات اجتماعی شامل پیوندی به مستندات رسمی جریان جریان است. اگر مطمئن نیستید که چگونه برنامه‌ها و/یا به نشانه‌ها دسترسی داشته باشید، اکیداً توصیه می‌کنیم دستورالعمل‌های آن‌ها را دنبال کنید.

پس از اضافه شدن و ذخیره مجوزهای شما، می‌توانید فیدهایی را برای این شبکه‌های اجتماعی ایجاد و فعال کنید.

اگر به‌طور تصادفی اطلاعات اشتباهی را هنگام ایجاد فید وارد کنید یا فراموش کنید مجوز فید را اضافه کنید، یک نماد تعجب نارنجی (!) را به عنوان وضعیت فید خواهید دید. برای مشاهده خطای فید کافیست روی نماد آن حرکت کنید. هنگامی که فید یا اطلاعات مجوز را به درستی ویرایش کردید، این گزینه را خواهید داشت که فید خود را فعال کنید.

مرحله 4: ایجاد جریان های اجتماعی

بعد از اینکه همه فیدهای اجتماعی خود را اضافه کردید، می توانید آنها را در جریان های اجتماعی جمع آوری کنید. این سریع و آسان است. فقط کافی است به برگه “Streams” خود بروید و روی دکمه سبز رنگ “Create Stream” کلیک کنید

افزودن منابع فید اجتماعی

به جریان خود یک نام بدهید و شروع به افزودن فیدهای خود کنید. فقط از فیلد کشویی برای انتخاب استفاده کنید و سپس هر یک از منابع فید ترجیحی خود را اضافه کنید.

همانطور که فیدها را اضافه می‌کنید، می‌توانید آنها را در بخش “فیدهای متصل” خود ببینید.

عمومی

بعد روی برگه «عمومی» کلیک کنید تا گزینه‌های مهم برای سفارش، تعداد پست‌ها، لایت باکس، حریم خصوصی، نمایش دستگاه و موارد دیگر را تنظیم کنید.

شبکه

این گزینه ها را نادیده نگیرید! برای تغییر تنظیمات طراحی شبکه (بناکاری، شبکه مساوی یا توجیه‌شده)، ستون‌ها و فاصله‌ها، عنوان و موارد دیگر، باید به برگه «شبکه» بروید.

استایل‌سازی جریان اجتماعی

Flow Flow ایجاد یک جریان سفارشی را آسان می کند. از گزینه‌های استایل کارت و کشیدن و رها کردن کارت سازنده برای رنگ‌آمیزی و سازماندهی مجدد پست‌های جریان اجتماعی خود استفاده کنید.

CSS سفارشی

اگر شما یک توسعه دهنده هستید یا اگر به خوبی به CSS مسلط هستید، بخش داخلی برای اضافه کردن کد سفارشی شما وجود دارد. این یک راه عالی برای تنظیم دقیق صفحه نمایش بصری برای جریان شما است تا واقعاً با وب سایت مشتری شما مطابقت داشته باشد.

کد کوتاه

آخرین برگه برای جریان شما حاوی کد کوتاه جریان است. این را می توان در یک پست یا صفحه کپی و جایگذاری کرد تا جریان شما فوراً نمایش داده شود.

مرحله 5: جریان خود را به وب سایت خود اضافه کنید

آخرین مرحله این است که جریان خود را با قرار دادن آن در صفحه قابل مشاهده کنید. یکی از گزینه ها این است که کد کوتاه را کپی کرده و در ویرایشگر متن صفحه خود جایگذاری کنید. اما اگر از یک تم با صفحه‌ساز مانند تم وردپرس کل استفاده می‌کنید، به سادگی کلیک کردن است. چند دکمه.

ابتدا یک صفحه جدید ایجاد کنید، نامی برای آن بگذارید و طرح‌بندی صفحه، تصویر ویژه، و غیره را انتخاب کنید. پس از پایان تنظیمات صفحه، روی ویرایشگر ویژوال کامپوزر کلیک کنید (ما دوست داریم ببینیم چه چیزی داریم). در حال انجام است، بنابراین ما همیشه از ویرایشگر frontend با Total استفاده می کنیم).

در مرحله بعد روی نماد مثبت (+) کلیک کنید تا یک عنصر صفحه جدید اضافه کنید و سپس جریان اجتماعی جریان جریان را انتخاب کنید.

سپس جریان اجتماعی را که می خواهید اضافه کنید انتخاب کنید و تغییرات خود را ذخیره کنید. خودشه! فقط صفحه خود را منتشر کنید تا برای بازدیدکنندگان وب سایت شما قابل مشاهده باشد.

ویژگی های بیشتر جریان جریان

قدرت Flow Flow در اینجا متوقف نمی شود! توسعه‌دهندگان همچنین چند افزونه مفید را برای این افزونه منتشر کرده‌اند تا ارزش افزوده بیشتری را از طریق جریان‌های اجتماعی به شما بدهد.

تبلیغات و برندسازی: از جریان‌های اجتماعی خود با تبلیغات و برندسازی جریانی< /a> افزونه. با نصب این دستگاه می‌توانید نقاط برجسته را در جریان اجتماعی خود بفروشید، تبلیغات درج کنید یا حتی برای کمپین‌های رسانه‌های اجتماعی خود کارت‌های قهرمان ایجاد کنید.

افزونه پخش: در دفتر خود لابی دارید؟ یا شاید کسب و کار شما میزبانی یا شرکت در یک کنفرانس است؟ افزونه پخش جریان جریان همان چیزی است که شما به آن نیاز دارید. از آن برای نمایش جریان اجتماعی زنده خود در یک صفحه نمایش بزرگ (تلویزیون، پروژکتور و غیره) استفاده کنید و فوراً توجه را به مرتبط ترین پست ها، توییت ها، اطلاعیه ها و غیره جلب کنید.


به طور خلاصه، Flow Flow افزونه‌ای با ویژگی‌های غنی است که به هر کاربر وردپرس راهی آسان برای نمایش فیدهای اجتماعی (چه در وب‌سایت شما یا یک تلویزیون صفحه بزرگ) ارائه می‌دهد. ما شخصاً گزینه های آسان، مستندات عالی، ادغام با ویژوال کامپوزر (و Total) و برنامه های افزودنی مفید را دوست داریم. می‌توانید درباره Flow Flow در صفحه افزونه بیشتر بدانید، و امیدواریم آن را امتحان کنید در پروژه مشتری بعدی یا برای وب سایت شخصی شما.

در مورد Flow Flow سؤالی دارید؟ یا شاید از این افزونه استفاده کرده اید و می خواهید نکات و ترفندهایی را به اشتراک بگذارید؟ فقط یک نظر بگذارید – ما دوست داریم نظرات شما را بشنویم!

خروج از نسخه موبایل