13 دلیل برای اینکه وردپرس برای استارتاپ ها ایده آل است

13 دلیل برای اینکه وردپرس برای استارتاپ ها ایده آل است

استارت‌آپ‌ها و کارآفرینان معمولاً ایده‌های زیادی دارند و پول نقد ندارند. به طور کلی، اکثر استارت آپ ها می دانند که حضور در اینترنت برای تبدیل ایده آنها به یک سرمایه گذاری سودآور ضروری است. یک وب سایت مکانی مناسب و مقرون به صرفه برای آنها است تا ایده های خود را توضیح دهند، نقشه راه دستیابی به آنها را ترسیم کنند و همه ذینفعان را از پیشرفت خود مطلع کنند. با جزئیات نام، آدرس و شماره تلفن تماس، اعتبار را به سرمایه گذاری می دهد.

این وب سایت همچنین مکانی برای دسترسی به جویندگان کار، سرمایه گذاران، تامین کنندگان و مشتریان بالقوه در مراحل اولیه و ایجاد سر و صدا تا روز راه اندازی است. و همانطور که سرمایه گذاری شروع می شود، وب سایت را می توان به مکانی تبدیل کرد که 24×7 برای بازاریابی محصول یا خدمات و برقراری ارتباط با همه ذینفعان در دسترس است. با وجود تعداد زیادی سیستم مدیریت محتوا، انتخاب مناسب برای وب سایت شما می تواند دشوار باشد. در این پست ما 13 دلیل را خواهیم دید که چرا وردپرس برای استارتاپ ها و کارآفرینان ایده خوبی است.

1. وردپرس قابل اعتماد است

WordPress یک پلت فرم منبع باز آزمایش شده و آزمایش شده است که توسط جامعه ای متشکل از هزاران کدنویس، آزمایش کننده و توسعه دهنده حرفه ای پشتیبانی می شود. در حال حاضر، این سرویس مدیریت محتوا پیشرو در اینترنت است. بیش از 10 سال است که توسط میلیون‌ها وب‌سایت استفاده می‌شود و اصلاحات زیادی را پشت سر گذاشته است. نه تنها این، وردپرس به فناوری صدا مانند PHP، SQL و جاوا اسکریپت متکی است که از شیوه های تعیین شده توسط Google و سایر موتورهای جستجو پیروی می کند.

همه اینها به چه معناست؟ می توانید نتیجه بگیرید که برخلاف بسیاری از رقبا، وردپرس برای مدت طولانی تری در دسترس خواهد بود و به عنوان یک پلتفرم رشد می کند.< /p>

2. وردپرس رایگان است

چه چیزی می تواند برای یک استارت آپ پول نقد شیرین تر از رایگان بودن وردپرس به نظر برسد؟ در عین حال این سوال را مطرح می‌کند – چه چیزی گرفتار است؟ مانند ویکی‌پدیا و اوبونتو، وردپرس رایگان است زیرا منبع باز است، به این معنی که متعلق به کسی نیست. هم توسط شرکت میلیارد دلاری Automattic و هم توسط هزاران داوطلب از سراسر جهان که برای بهبود دائمی آن تلاش می‌کنند، پشتیبانی می‌شود.

وردپرس تحت مجوز عمومی عمومی گنو مجوز دارد. این باعث می‌شود که هرکسی بتواند از آن برای ایجاد هر تعداد وب‌سایت با وردپرس استفاده کند. علاوه بر این، کاربران وردپرس به به‌روزرسانی‌های رایگان، هزاران تم رایگان و همچنین بیش از 50000 افزونه در فهرست وردپرس دسترسی دارند. مضامین و افزونه‌های رایگان موجود در بازار تضمین می‌کنند که کاربران شروع به کار می‌کنند و در نتیجه در زمان و هزینه صرفه‌جویی می‌کنند.

13 دلیل برای اینکه وردپرس برای استارتاپ ها ایده آل است 3

با این حال، اجازه دهید یک چیز را روشن کنیم – وردپرس نرم افزار رایگان است و هزاران تم و افزونه نیز رایگان است. اما این بدان معنا نیست که شما می توانید یک وب سایت را با هزینه صفر راه اندازی کنید. هزینه های دیگری برای اجرای یک وب سایت وجود دارد مانند نام دامنه، میزبانی، سفارشی سازی اختیاری و شما می توانید همه چیز را در مورد هزینه های ساخت یک سایت وردپرس در وبلاگ ما. این هزینه‌ها مختص وردپرس نیست، بلکه برای سایر سیستم‌های مدیریت محتوا نیز قابل اعمال است.

3. هیچ قفلی با وردپرس وجود ندارد

در ابتدا، بسیاری از شرکت‌ها در مورد فناوری‌ها و نرم‌افزارهای مورد نیاز برای وب‌سایت خود نامطمئن هستند و تمایلی به خرج کردن روی نرم‌افزاری که از آن مطمئن نیستند، ندارند. علاوه بر این، آنها برای به روز رسانی و نگهداری مداوم به ارائه دهنده خدمات نرم افزار متصل خواهند شد. انتقال به یک پلتفرم دیگر در تاریخ بعدی ممکن است به هم ریخته شود، زیرا در بیشتر موارد همه داده ها روی نرم افزار قدیمی قفل می شوند.

خوشبختانه، این مورد در مورد وردپرس نیست – داده‌های شما متعلق به خودتان در نصب وردپرس خود میزبان است. بنابراین می توانید انتخاب کنید که از وردپرس به هر پلتفرم دیگری با تمام داده هایتان دست نخورده مهاجرت کنید. علاوه بر این، تعداد زیادی استعداد وردپرس برای کمک به شما وجود دارد.

4. کسب و کار شما هر چه باشد، وردپرس می تواند وب سایت را برای آن مدیریت کند

بیایید یک بار برای همیشه به این یارو بپردازیم، وردپرس فقط برای وبلاگ ها نیست. بله، آن را به عنوان یک پلت فرم وبلاگ نویسی شروع کرد، اما از آن زمان به عنوان یک پلت فرم برای هر نوع وب سایتی تبدیل شده است. می‌توانید از آن برای مشاغل، نمونه کارها، فروشگاه‌ها، تابلوهای خبری، سایت‌های عضویت، هتل‌ها و موارد دیگر استفاده کنید.

این لیست فقط گویا است. همچنین می‌توانید برای سازمان‌های غیردولتی، انجمن‌ها، برنامه‌ها وب‌سایت بسازید و حتی با یک وب‌سایت وردپرس درآمد کسب کنید. و شما این مزیت اضافه را دارید که وردپرس دارای یک عملکرد وبلاگ است که می توانید در کنار وب سایت خود از آن استفاده کنید.

5. وردپرس یک حرفه ای در تجارت الکترونیک

است

افزونه محبوب WooCommerce فناوری تجارت الکترونیک پیشرو برای وب است و می‌تواند هر سرمایه‌گذاری تجارت الکترونیکی را تقویت کند. اگر حتی به عملکرد بیشتری برای فروشگاه خود نیاز دارید، از صدها افزونه رایگان و ممتازی که می توانند فروشگاه آنلاین شما را گسترش دهند خوشحال خواهید شد. WooCommerce می تواند به راحتی شما را با فروش هر محصول یا خدماتی شروع کند. و اگر محصولات قابل دانلودی هستند که می فروشید، افزونه Easy Digital Downloads به شما کمک خواهد کرد.

6. وردپرس برای موبایل مناسب است

تعداد افرادی که با استفاده از دستگاه های تلفن همراه از تعداد قابل دسترسی از طریق دسکتاپ پیشی گرفته است. علاوه بر این، باید بدانید که وقتی صحبت از تلفن همراه به میان می‌آید، Google با وب‌سایت‌هایی که سازگار با موبایل نیستند، مهربانی نمی‌کند.

نگران نباشید، وردپرس شما را تحت پوشش قرار داده است. در حالی که فناوری مورد استفاده توسط وردپرس برای ساخت صفحات وب برای تلفن همراه سازگار است، وردپرس همچنین دارای تعدادی تم رایگان و ممتاز است که به طور خودکار به اندازه صفحه کاربر مقیاس می شوند. برنامه‌های رسمی موبایل iOS و Android وجود دارند که می‌توانند صفحات وردپرس را در تلفن‌های همراه رندر کنند. اگر به هر دلیلی وب سایت خود را ریسپانسیو نکرده اید، می توانید متعاقباً نیز این کار را انجام دهید.

7. وردپرس آماده سئو است

WordPress بدون نیاز به موتور جستجو است. و توسط شخصی نه کمتر از مت کاتز، قبلاً با Google تأیید شده است. وردپرس بخش بهتری از بهینه سازی موتورهای جستجو را انجام می دهد.

نه تنها این، افزونه های متعددی وجود دارند که به درستی سئوی شما کمک می کنند. با این حال، مهم است که به یاد داشته باشید که رتبه بندی موتورهای جستجو به خیلی بیشتر از CMS به تنهایی بستگی دارد. و، می‌توانید کاملاً مطمئن باشید که اگر در رتبه‌بندی افت می‌کنید، این به دلیل وردپرس به عنوان CMS شما نیست.

8. وردپرس با افزونه ها قابل توسعه است

وب سایت های مختلف نیازهای متفاوتی دارند. برخی ممکن است بخواهند محصولات بفروشند، برخی ممکن است جوامع تعاملی را بخواهند، در حالی که دیگران ممکن است یک صفحه فرود عالی بخواهند. وردپرس یک پلتفرم اساسی برای همه نوع وب سایت ها ارائه می دهد و به آنها اجازه می دهد تا عملکردهای مورد نیاز خود را در طول مسیر اضافه کنند. این توابع از طریق پلاگین های جداگانه اضافه می شوند. در صورت تمایل، می توانید توابع را با کدنویسی سفارشی نیز اضافه کنید.

در مخزن افزونه‌های وردپرس، می‌توانید از بین بیش از 50000 افزونه رایگان انتخاب کنید تا اکثر عملکردهای مورد نیاز خود را انجام دهید. علاوه بر افزونه‌های رایگان، طرح‌های ممتاز شخص ثالث وجود دارد که می‌توانید در آنها غوطه‌ور شوید. این باعث می شود وردپرس یک پلت فرم بسیار توسعه پذیر باشد.

13 دلیل برای اینکه وردپرس برای استارتاپ ها ایده آل است 4

برای شخصی که با یک کسب‌وکار جدید شروع می‌کند، افزونه‌های رایگان نه تنها یک افزونه عالی برای وب‌سایت آن‌ها هستند، بلکه می‌توانند بدون نیاز به برنامه‌ریزی برای هر نیاز در ابتدا، در صورت نیاز، عملکردهایی را اضافه کنند. به عنوان مثال، ممکن است در ابتدا نیازی به چت زنده در وب سایت خود نداشته باشید، اما اگر بعداً نیاز داشتید، می توانید بعداً به سادگی یک افزونه برای این عملکرد اضافه کنید.

9. وردپرس می تواند با کسب و کار شما مقیاس پذیر باشد

اکثر استارت‌آپ‌ها در ابتدا از رشد خود مطمئن نیستند. آنها یک کشتی تنگ را اداره می کنند و همه چیز را پایین نگه می دارند. اما اگر ایده‌شان به شکلی بزرگ مطرح شود، آن‌ها به فضایی برای بزرگ‌تر شدن و رشد نیاز دارند. وردپرس یک گزینه ایده آل است، زیرا به آنها اجازه می دهد تا کوچک راه اندازی کنند و سپس برای اداره سازمان های حتی سازمانی که در بسیاری از کشورها و قاره ها قرار دارند، ارتقا پیدا کنند. شرکت والت دیزنی و Mercedes-Benz وب سایت خود را بر روی وردپرس اجرا می کند. شما می توانید از وردپرس تقریباً در هر سروری با یک برنامه میزبانی مشترک اولیه برای سرورهای اختصاصی رده بالا استفاده کنید. این برای وبلاگ های کوچک و شرکت های بزرگ به همان اندازه خوب کار می کند.

10. وردپرس امن است

امنیت یک نگرانی اصلی برای هر وب‌سایتی است، به‌ویژه جایی که تراکنش‌های پولی یا اطلاعات حساس در آن دخیل هستند. این واقعیت که نام‌های بزرگ و معروفی مانند بنیاد اوباما و NGinx استفاده از WordPress باید به شما اطمینان دهد که وردپرس یک پلت فرم امن است.

آنچه باید در مورد امنیت بدانید این است که هیچ پلتفرمی 100 درصد ایمن نیست و هکرها همیشه در حال جستجو هستند. افزایش محبوبیت وردپرس همچنین آن را به یک هدف مورد علاقه برای هکرها تبدیل می کند. اما با وردپرس شما نسبتاً ایمن هستید. این به این دلیل است که تیم وردپرس دائماً تهدیدات امنیتی را زیر نظر دارد. جامعه گسترده و فعال وردپرس نیز به سرعت مشکلات امنیتی را گزارش می کند. به‌روزرسانی‌های امنیتی به سرعت منتشر می‌شوند و علاوه بر این، به‌طور پیش‌فرض، به‌روزرسانی‌های جزئی به‌طور خودکار انجام می‌شوند.

آنچه مهم است این است که به عنوان یک کاربر، کارهای زیادی برای ایمن نگه داشتن وب سایت خود باید انجام دهید، مانند انتخاب یک میزبان قابل اعتماد، استفاده از نام های کاربری و رمزهای عبور قوی، انتخاب تم ها و افزونه های با کیفیت و به روز رسانی منظم وردپرس. و برای امنیت بیشتر، می‌توانید افزونه‌های امنیتی را نصب کنید و به طور منظم از وب‌سایت خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. بنابراین، در دست کاربر مسئول، وردپرس یک پلت فرم امن است.

11. وردپرس کاربر پسند است

اگر از من بخواهید ویژگی مورد علاقه خود را در مورد وردپرس انتخاب کنم، کاربر پسند بودن آن را انتخاب می کنم. بدون دانستن هیچ کدی، می توانید صفحات وب را از یک رابط کاربر پسند ایجاد کنید. کار با وردپرس به آسانی کار با هر واژه پردازی است. مطمئناً، اگر کدنویسی اولیه را بدانید، به خصوص زمانی که باید عیب یابی کنید، به شما کمک می کند. اما حتی در چنین شرایطی، خواهید دید که دوره های وردپرس، ویدئوهای آموزشی، پادکست و وبلاگ برای کمک به شما. وردپرس در Do-it-Yourself برتری دارد. حتی افراد تازه کار نیز می توانند به راحتی محتوا تولید کنند. علاوه بر این، وردپرس از تصاویر، فایل های صوتی و ویدئوها پشتیبانی می کند و فایل های رسانه ای را به طور موثر مدیریت می کند. همچنین می‌توانید محتوای شخص ثالث مانند YouTube و Vimeo را جاسازی کنید.

12. وردپرس گردش کار صاف را فعال می کند

WordPress نقش های کاربری داخلی زیادی دارد که هر کدام دارای قابلیت های خاص خود هستند. به هر عضوی از یک تیم می توان با اختصاص نقش کاربری مناسب به سطوح مختلف دسترسی اعطا شد. و اگر نقش‌های کاربر داخلی برای تیم شما مناسب نیست، می‌توانید به همین راحتی یک کاربر جدید ایجاد کنید و امتیازات مورد نظر خود را به آنها اختصاص دهید. اگر یک وبلاگ چند نویسنده است که با آن کار می کنید، مدیریت گردش کار ویرایشی با وردپرس آسان می شود.

همچنین می توانید وب سایت وردپرس خود را به رفتارهای پیشرفته مجهز کرده و تعدادی برنامه ایجاد کنید. با استفاده از فیلدهای سفارشی و منطق شرطی، می توانید تعدادی از وظایف وردپرس را خودکار کنید.

13. وردپرس به برندینگ کمک می کند

در حالی که ممکن است صفحه وب پیش‌فرض وردپرس تا حدی استاندارد به نظر برسد، اکثر تم‌های موجود گزینه‌های سفارشی‌سازی زیادی را ارائه می‌کنند که به شما امکان می‌دهد صفحات وب را با نام تجاری خود همراستا کنید. رنگ‌ها، آرم‌ها، فونت‌ها، تقریباً هر عنصر را می‌توان از پنل گزینه‌های گمرکی سفارشی کرد. تغییرات را می توان در حالت پیش نمایش زنده قبل از ذخیره آنها مشاهده کرد. وردپرس به بازتاب نام تجاری شما در وب کمک می کند.


همه دلایل ذکر شده در بالا باید دلیل کافی برای انتخاب وردپرس برای وب سایت خود به شما بدهد. این یک گزینه ایده آل برای راه اندازی سریع وب سایت با حداقل هزینه است.

علاوه بر این، وردپرس برای رشد آینده نیز آماده است. با معرفی REST API، ادغام بهتری با برنامه های شخص ثالث وجود خواهد داشت و احتمالات جدیدی را خواهید دید.

خروج از نسخه موبایل