بیش از 50 سوال متداول درباره وردپرس

بیش از 50 سوال متداول درباره وردپرس

سوالی دارید؟ مشکلی نیست – ما هر روز تعداد زیادی سوال در مورد وردپرس دریافت می کنیم. برای کمک به ما فکر کردیم برخی از رایج‌ترین سوالاتی که درباره وردپرس از ما پرسیده شده است را به اشتراک بگذاریم و گسترش دهیم! ما هزاران موضوع را پوشش خواهیم داد از جمله:

  • درباره وردپرس
  • نصب وردپرس
  • اصول وردپرس
  • وبلاگینگ وردپرس
  • صفحات وردپرس
  • سفارشی کردن وردپرس
  • SEO وردپرس
  • افزایش سرعت وردپرس
  • امنیت وردپرس
  • کسب درآمد با وردپرس

به خواندن (و پیمایش) ادامه دهید تا تمام سوالات متداول ما برای وردپرس را مرور کنید.

سوالات درباره وردپرس

مطمئن نیستید که وردپرس برای شما مناسب است؟ در اینجا پاسخ به سؤال اساسی در مورد وردپرس، چیست، چقدر هزینه و موارد دیگر وجود دارد.

1. وردپرس چیست؟

WordPress یک سیستم مدیریت محتوای محبوب (CMS) است که می توانید از آن برای تقویت وب سایت خود در برنامه میزبانی خود استفاده کنید. وردپرس ایجاد یک وبلاگ، صفحه فرود، فروشگاه آنلاین، تالار گفتمان یا وب سایت دیگر را برای کاربران در سراسر جهان ممکن می کند.

در مورد تفاوت بین دو نسخه وردپرس سردرگم هستید؟ نگاهی به این راهنمای کامل در مورد WordPress.com در مقابل WordPress.org و این که چرا فکر می کنیم وردپرس است، بیندازید. org انتخاب بهتری است.

2. آیا وردپرس رایگان است؟

WordPress خود یک نرم افزار وب رایگان و منبع باز است، اما برای استفاده از آن باید در یک برنامه میزبانی وب سرمایه گذاری کنید. می‌توانید در یک طرح میزبانی اشتراکی، هاست با مبلغی کمتر از 1 دلار در ماه پیدا کنید، اما توصیه می‌کنیم برای سهولت راه‌اندازی و نگهداری وب‌سایت خود، کمی بیشتر روی یک برنامه میزبانی مدیریت شده وردپرس خرج کنید.

3. آیا وردپرس به زبان من موجود است؟

شاید! در حال حاضر 169 ترجمه محلی وردپرس در دسترس است که 10 مورد از آنها 100٪ به روز هستند. فقط کافی است از صفحه Polyglots وردپرس دیدن کنید تا زبان خود را بررسی کنید یا حتی در فرآیند ترجمه مشارکت داشته باشید.

4. آیا باید بدانم چگونه برای استفاده از وردپرس کدنویسی کنم؟

مطمئناً نه! اکثر کاربران وردپرس توسعه‌دهنده نیستند، زیرا زمانی که تم‌ها و افزونه‌های غنی از ویژگی‌ها برای آسان‌تر کردن تغییر وب‌سایت شما وجود دارد، نیازی به یادگیری CSS یا PHP پیچیده نیست.

نصب وردپرس

وقتی تصمیم به استفاده از وردپرس گرفتید، شروع به کار آسان است. فقط وردپرس را نصب کنید سپس یک تم و حتی چند افزونه اضافه کنید تا شروع به ساختن وب سایت خود کنید.

5. چگونه وردپرس را نصب کنم؟

WordPress را می توان به صورت دستی با استفاده از فرایند نصب 5 دقیقه ای خود نصب کرد، اما اکثر شرکت های میزبانی این کار را بسیار آسان تر می کنند. اکثر برنامه های هاست اشتراکی دارای نصب 1 کلیک از صفحه اصلی حساب یا سی پنل شما هستند. اما اگر یک میزبان مدیریت شده وردپرس مانند WP Engine، Flywheel یا Kinsta را انتخاب کنید، اصلاً لازم نیست کاری انجام دهید – وردپرس از قبل برای شما نصب شده است.

6. آیا می توانم وردپرس را روی رایانه خود نصب کنم؟

بله می توانید! با وردپرس شما این امکان را دارید که آن را به صورت محلی (روی رایانه خود) روی تقریباً هر سیستم عاملی نصب کنید. بسته به سطح مهارت خود می‌توانید از یک نرم‌افزار شخص ثالث مانند Desktop Server یا Local by Flywheel استفاده کنید یا وردپرس را با استفاده از MAMP، WAMP یا LAMP به صورت دستی نصب کنید.

7. چگونه وردپرس را به روز کنم؟

به‌روزرسانی‌ها آسان هستند، زیرا آنها را در داشبورد وردپرس خود خواهید دید. برای نصب به‌روزرسانی، روی نماد تازه‌سازی/به‌روزرسانی کلیک کنید یا به داشبورد > به‌روزرسانی‌ها بروید و روی دکمه «اکنون نصب کنید.» کلیک کنید. آخرین نسخه وردپرس پس از اتمام نصب.

8. از چه نسخه وردپرس استفاده می کنم؟

مطمئن نیستید که وب سایت شما روی کدام نسخه وردپرس اجرا می شود؟ فقط وارد سایت وردپرس خود شوید و در گوشه سمت راست پایین داشبورد خود باید شماره نسخه فعلی خود را ببینید.

9. آیا می توانم پست های خود را از یک وبلاگ یا پلت فرم وبلاگ نویسی دیگر وارد کنم؟

بله – می‌توانید محتوا را از وبلاگ قدیمی خود صادر کنید و سپس آن را در وبلاگ جدید وردپرس خود وارد کنید. برای دستورالعمل های کامل بر اساس پلت فرم وبلاگ قدیمی خود، راهنمای رسمی وردپرس را برای وارد کردن محتوا بررسی کنید.

10. چگونه سبک وب سایت وردپرس خود را تغییر دهم؟

ساده ترین راه برای تغییر ظاهر وب سایت وردپرس خود با یک تم جدید است. موضوع وردپرس مانند یک پوسته سبک برای وب سایت شما است. طرح زمینه شما ظاهری منحصربفرد به وب‌سایت شما می‌دهد و بسته به آنچه در موضوع گنجانده شده است، ممکن است ویژگی‌هایی برای سفارشی‌سازی‌هایی مانند رنگ‌ها، فونت‌ها، منوها، ابزارک‌ها، صفحات، انواع پست، قالب‌های پست و موارد دیگر اضافه کند.

11. چگونه یک تم وردپرس را نصب کنم؟

برای نصب یک تم جدید وارد وب سایت وردپرس خود شوید و به ظاهر > تم ها > افزودن جدید بروید. از اینجا می‌توانید تم‌های رایگانی را که از طریق WordPress.org در دسترس هستند مرور کنید یا می‌توانید روی دکمه «آپلود تم» کلیک کنید تا فایل فشرده برای تمی را که دانلود کرده‌اید یا از جای دیگری خریداری کرده‌اید، آپلود کنید.< /p>

12. وقتی می‌خواهم قالب وردپرس خود را نصب کنم، با خطا مواجه می‌شوم – چه کار کنم؟

چند خطاهای رایج در هنگام نصب قالب وردپرس وجود دارد، اما رایج ترین آنها این است: برگه سبک گم شده است.» این بدان معنی است که شما سعی کرده اید فایل یا پوشه اشتباهی را نصب کنید. بهترین گزینه این است که دوباره بررسی کنید که فایل فشرده تم قابل نصب را آپلود می کنید (این فایل نباید یک پوشه باز یا فایل فشرده و فایل های فشرده باشد).

یک خطای رایج دیگر این است که هنگام تلاش برای نصب یک تم جدید، صفحه سفید است. این اغلب به این معنی است که باید محدودیت حافظه سرور خود را افزایش دهید. برخی از شرکت‌های هاستینگ گزینه‌ای در ادمین اصلی یا cPanel دارند، اما همیشه می‌توانید برای دریافت راهنمایی با تیم پشتیبانی شرکت میزبان خود تماس بگیرید.

13. چگونه ویژگی های جدید را به وردپرس اضافه کنم؟

می‌توانید با افزونه‌ها، ویژگی‌ها و عملکردهای مختلفی را به سایت وردپرس خود اضافه کنید. یک افزونه وردپرس اساساً یک افزونه برای وب سایت شما است. پلاگین ها معمولاً با کمی تلاش از جانب شما ویژگی ها یا عملکردهای جدیدی را به وب سایت وردپرس شما اضافه می کنند. فقط تنظیمات افزونه را نصب و پیکربندی کنید.

14. چگونه یک افزونه وردپرس را نصب کنم؟

نصب یک افزونه بسیار آسان است. از داشبورد وردپرس خود به Plugins > Add New بروید. از اینجا می‌توانید از جستجو برای پیدا کردن یک افزونه رایگان از WordPress.org برای نصب استفاده کنید یا می‌توانید روی دکمه «افزونه آپلود» کلیک کنید تا فایل زیپ افزونه‌ای را که خریداری یا دانلود کرده‌اید آپلود کنید. شخص ثالث.

اصول وردپرس

اکنون که وردپرس را نصب کرده اید و آماده کار هستید، اجازه دهید حقایق اساسی اساسی را که باید در مورد وردپرس بدانید، پوشش دهیم.

برای آپلود یک لوگوی جدید وارد وردپرس شوید و به ظاهر > سفارشی کردن بروید. بسته به موضوع وردپرس خود، ممکن است یک بخش «برندینگ» یا «هدر» را ببینید و در آنجا باید گزینه ای برای آپلود یک لوگوی سفارشی ببینید.

درعوض، اگر قالب شما به جای سفارشی‌کننده وردپرس از یک پانل تم سفارشی استفاده می‌کند، به سادگی پانل تم خود را از داشبورد اصلی انتخاب کنید، بخش نام تجاری/هدر را پیدا کنید و باید گزینه‌ای برای لوگوی خود پیدا کنید.

منوی وردپرس (یا پیمایش) شما باید شامل پیوندهایی به صفحات یا پست های کلیدی در وب سایت شما باشد. . از داشبورد وردپرس به ظاهر > منوها بروید. از اینجا می توانید منوهای خود را ایجاد، ویرایش و اختصاص دهید.

  • ایجاد منو: برای “ایجاد منوی جدید” روی پیوند آبی کلیک کنید و به منوی جدید یک نام بدهید.
  • افزودن/حذف موارد منو: از گزینه‌های سمت چپ صفحه برای افزودن صفحات، پست‌ها، دسته‌ها و برچسب‌هایی که قبلا منتشر کرده‌اید استفاده کنید یا از گزینه پیوندهای سفارشی استفاده کنید (که برای پیوند دادن به وب سایت های دیگر عالی است). برای حذف یک مورد از منوی خود، فقط روی پیوند “حذف” روی مورد کلیک کنید.
  • تخصیص یک مکان منو: پس از افزودن پیوندها به منوی خود از بخش تنظیمات منو در پایین صفحه برای انتخاب مکان منو استفاده کنید. این مکان‌ها به قالب وردپرس شما و مکان‌هایی (هدر، نوار بالا، پاورقی و غیره) که موضوع تعریف کرده است بستگی دارد.

وردپرس از ویجت ها برای محتوای نمایش داده شده در نوار کناری استفاده می کند. برای تغییر ابزارک های خود داشبورد خود را باز کنید و به ظاهر > ابزارک ها بروید. از اینجا می‌توانید برای افزودن، حذف یا ترتیب مجدد ویجت‌های خود بکشید و رها کنید و همچنین از گزینه‌های ویجت جداگانه برای سفارشی کردن ظاهر نوار کناری خود استفاده کنید.

بر اساس طرح زمینه خود، ممکن است بتوانید گزینه های سفارشی سازی نوار کناری بیشتری را در ظاهر > سفارشی کردن > نوار کناری برای رنگ ها، عرض نوار کناری و غیره پیدا کنید.

پاورقی‌های وردپرس مانند نوارهای کناری از ویجت‌ها استفاده می‌کنند (مگر اینکه موضوع شما شامل پاورقی سفارشی یا جایگزین باشد). برای ایجاد تغییرات کافی است به ظاهر > ابزارک‌ها بروید.

و دقیقاً مانند نوارهای کناری، اگر طرح زمینه شما شامل گزینه‌های سفارشی برای ستون‌های پاورقی، استایل، حق نشر و موارد دیگر باشد، احتمالاً آنها را در ظاهر > سفارشی کردن > پاورقی یا در پانل طرح زمینه سفارشی پیدا خواهید کرد.< /p>

19. چگونه رمز عبور خود را تغییر دهم؟

اگر قبلاً وارد حساب وردپرس خود شده اید، روی نام کاربری خود در نوار ابزار مدیریت در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید (اگر نوار مدیریت شما غیرفعال است، به سادگی به کاربران > نام کاربری خود بروید. از طریق داشبورد).

به پایین صفحه بروید و روی گزینه تنظیم مجدد رمز عبور خود کلیک کنید. رمز عبور خود را بنویسید یا آن را به برنامه ورود خود (مانند 1Pass) اضافه کنید و سپس ذخیره کنید.

اگر دسترسی به حساب خود قفل شده اید، به صفحه ورود به سیستم خود بروید (معمولاً در yourwebsite.url/wp-admin)، روی “رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟” کلیک کنید. پیوند داده و دستورالعمل‌های بازنشانی رمز عبور خود را از طریق ایمیل دنبال کنید.

و اگر به دلایلی هیچ یک از این روش ها کار نمی کند، می توانید گذرواژه خود را به صورت دستی بازیابی کنید از طریق phpMyAdmin یا mySQL (اما این را فقط در صورتی توصیه می کنیم که با کدنویسی راحت باشید).

وبلاگینگ وردپرس

وقتی وب سایت خود را آماده کردید، می توانید شروع به اضافه کردن محتوا کنید. وردپرس افزودن پست ها و صفحات را آسان می کند، بنابراین نیازی به احساس ترس نیست. اما اگر سوالی دارید، شاید این پرسش و پاسخ ها هنگام ایجاد اولین پست وردپرس خود به شما کمک کند.

20. چگونه یک پست جدید ایجاد کنم؟

برای ایجاد یک پست جدید وردپرس ابتدا وارد نصب وردپرس خود شوید سپس به پست‌ها > افزودن جدید بروید. از اینجا می توانید عنوان پست، محتوا، گزیده و موارد دیگر را اضافه کنید.

21. فرمت پست چیست؟

فرمت پست سبکی برای پست وبلاگ شما است که معمولاً بر اساس رسانه/محتوای پست (تصویر، گالری، ویدئو، نقل قول و غیره) است. این گزینه زمانی پیدا می شود که یک پست وبلاگ در سمت راست صفحه در کادر متا “Format” ایجاد می کنید. در راهنمای قالب‌های پست ما بیشتر بیاموزید.

هنگام کار بر روی یک پست، روی پیوند “تنظیم تصویر ویژه” در کادر متا “تصویر ویژه” کلیک کنید. با این کار کتابخانه رسانه شما باز می شود. یا یک تصویر را انتخاب کنید یا یک تصویر جدید آپلود کنید و ذخیره کنید.

معمولاً تصویر شما با استفاده از ابعاد پیش‌فرض تصویر نمایش داده می‌شود، اما بسته به موضوع شما ممکن است برش اضافی (که تصویر را بر اساس ارتفاع/عرض طرح تم برش می‌دهد) یا نمایش (کشش، پوشش و غیره) وجود داشته باشد. گزینه ها. برای تعیین مکان این تنظیمات به اسناد طرح زمینه خود مراجعه کنید، اگرچه آنها اغلب در Customizer یا پانل تم هستند.

23. کجا یک دسته را انتخاب کنم و به پست خود برچسب اضافه کنم؟

برای انتخاب یک دسته و افزودن برچسب به پست خود، هنگام ایجاد یک پست، از جعبه های متا در سمت راست محتوای خود استفاده کنید. می‌توانید از بین دسته‌های موجود و برچسب‌های پرکاربرد انتخاب کنید، یا می‌توانید دسته‌های جدیدی ایجاد کنید.

24. چگونه می توانم ویدیوها (یا صدا) را در پست های خود وارد کنم؟

راه های مختلفی برای افزودن فایل های ویدئویی یا صوتی به پست های وردپرس شما وجود دارد. اگر رسانه در لیست گزینه های oEmbed پشتیبانی شده باشد، اولین گزینه شما این است که به سادگی پیوند را در محتوای پست خود بچسبانید ( که شامل YouTube، Vimeo، Soundcloud، و بسیاری دیگر می شود).

یک گزینه دیگر این است که تم وردپرس شما دارای “گزینه های ارسال” داخلی باشد تا بتوانید ویدیو یا صدا را به عنوان رسانه ویژه (به جای یک تصویر برجسته) اضافه کنید. اگر این گزینه در پست های شما موجود است، کافی است پیوند را به رسانه خود بچسبانید، یا فایل mp3 یا ویدیوی خود را آپلود کنید.

25. چگونه می توانم یک گالری تصاویر را به پست خود اضافه کنم؟

برای افزودن یک گالری تصاویر می توانید از گزینه داخلی گالری وردپرس استفاده کنید. به سادگی روی دکمه “افزودن رسانه” در بالای محتوای پست خود کلیک کنید و گزینه “ایجاد گالری” را انتخاب کنید. سپس فقط عکس‌هایی را که می‌خواهید استفاده کنید انتخاب کنید و روی دکمه «ایجاد گالری جدید» کلیک کنید. قبل از اتمام و درج آن، حتماً تعداد ستون‌ها و محل پیوند تصاویر را بررسی کنید (اگر به فایل رسانه ای برای لایت باکس تصویر پیوند می‌دهید، اگر می‌خواهید تصویر را در یک تب جدید یا URL سفارشی باز کنید، صفحه پیوست را بررسی کنید) .

گزینه دوم استفاده از گالری تصاویر یا گزینه های رسانه موجود در طرح زمینه است. برخی از تم ها شامل قالب پست گالری هستند و هنگام ایجاد یک پست، یک متا باکس “گالری تصویر” را در زیر محتوای خود خواهید دید. به سادگی از این گزینه برای “افزودن تصاویر” استفاده کنید تا تصاویری را که می خواهید استفاده کنید در گالری خود انتخاب و درج کنید.

صفحات وردپرس

صفحات وردپرس مانند پست ها نیستند. در عوض از صفحات برای محتوای مهمی استفاده می‌شود که می‌خواهید در وب‌سایت خود نشان دهید، مانند صفحه درباره، فرم تماس و آخرین پست‌های وبلاگ شما.

26. چگونه یک صفحه جدید ایجاد کنم؟

وقتی وارد وب سایت وردپرس خود می شوید از منوی داشبورد برای رفتن به صفحات > افزودن جدید استفاده کنید. از اینجا می توانید به صفحه خود یک نام بدهید، محتوا، رسانه اضافه کنید، کدهای کوتاه وارد کنید یا حتی از یک صفحه ساز برای ایجاد چیزی سفارشی استفاده کنید.

27. قالب صفحه چیست (و برای چیست)؟

الگوی صفحه، استایل سفارشی را برای یک صفحه اعمال می کند. بسته به موضوعی که استفاده می‌کنید، ممکن است الگوهای صفحه‌ای برای صفحه اصلی، صفحه تمام عرض، وبلاگ، فروشگاه و غیره داشته باشید. برای انتخاب یک الگوی صفحه، کافیست از منوی کشویی در کادر متا «ویژگی‌های صفحه» انتخاب کنید.

28. چگونه صفحه اصلی خود را تنظیم کنم؟

برای تنظیم صفحه اصلی خود به تنظیمات > خواندن بروید. می‌توانید پیش‌فرض را ترک کنید (که «آخرین پست‌های شما» است) یا گزینه «صفحه ثابت» را انتخاب کنید و صفحه اول خود را روی صفحه تنظیم کنید. صفحه‌ای که به‌عنوان صفحه اصلی خود ایجاد کرده‌اید، و اگر صفحه پست‌ها را دارید اضافه کنید.

اگر می‌خواهید درباره صفحه اصلی خود اطلاعات بیشتری کسب کنید، این پست را در نحوه تنظیم و ویرایش صفحه اصلی خود ببینید. .

29. چگونه یک صفحه تماس ایجاد کنم؟

وردپرس شامل فرم تماس داخلی نمی‌شود، اما می‌توانید به راحتی با استفاده از یک افزونه آن را اضافه کنید. ما فرم تماس 7 (رایگان) یا فرم های جاذبه (حق بیمه). هر دو به شما این امکان را می‌دهند که یک فرم ایجاد کنید، گزینه‌ها را سفارشی کنید و سپس آن را با استفاده از کد کوتاه در هر پست یا صفحه درج کنید (به مثال فرم تماس 7 در بالا مراجعه کنید).

سفارشی کردن وردپرس

WordPress بسیار منعطف است و به راحتی می توان آن را تغییر داد تا با سبک شخصی شما مطابقت داشته باشد. در اینجا نکاتی در مورد چگونگی مکان یابی سریع یا اضافه کردن گزینه های سفارشی سازی برای وب سایت وردپرس خود آورده شده است.

30. آیا می توانم از فونت های گوگل در وب سایت وردپرس خود استفاده کنم؟

البته! بسیاری از تم‌های ممتاز شامل یکپارچه‌سازی داخلی فونت‌های Google هستند، بنابراین تنها کاری که باید انجام دهید این است که گزینه‌های فونت را در زیر ظاهر > سفارشی کردن > فونت‌ها/تایپوگرافی یا در پانل تم در زیر بخش تایپوگرافی قرار دهید.

اگر طرح زمینه شما شامل این ویژگی نیست، همیشه می توانید یک افزونه شخص ثالث نصب کنید.

31. آیا می توانم رنگ های طرح زمینه خود را سفارشی کنم؟

بله! سه راه برای سفارشی کردن رنگ ها و استایل شما وجود دارد.

  • ابتدا وارد وب‌سایت وردپرس خود شوید و به ظاهر > سفارشی‌سازی بروید و ببینید آیا گزینه‌های داخلی وجود دارد که بخشی از موضوع شما هستند.
  • دوم، اگر گزینه‌هایی برای عنصر تمی که می‌خواهید سفارشی کنید وجود ندارد، می‌توانید یک افزونه ویرایشگر CSS زنده مانند مداد زرد، تا بتوانید به آن اشاره کنید، کلیک کنید و سبک ها را ویرایش کنید.
  • سوم، می‌توانید یک تم کودک ایجاد کنید و ویرایش‌های صفحه سبک خود را انجام دهید (فقط در صورتی این کار را توصیه می‌کنیم که به راحتی کدنویسی کنید و با ایجاد یک تم کودک وردپرس).

32. چگونه می توانم طرح بندی صفحه خود را سفارشی کنم؟

اگر می خواهید صفحه خود را تغییر دهید یا طرح بندی پست را تغییر دهید، ساده ترین گزینه استفاده از صفحه ساز وردپرس است. . این پلاگین‌ها شامل سازندگان کشیدن و رها کردن آسان برای استفاده هستند تا بتوانید صفحات سفارشی، پست‌ها و حتی انواع پست سفارشی (مانند صفحات کارکنان یا فروشگاه) ایجاد کنید. می‌توانید پیش‌نمایش این عملکرد را در راهنمای سازنده صفحه WPBakery Visual Composer ما مشاهده کنید.

گزینه دوم ایجاد یک طرح زمینه کودک و ایجاد تغییرات دستی در طرح زمینه است. در این شرایط بسیار مهم است که به یاد داشته باشید از یک طرح زمینه کودک استفاده کنید، در غیر این صورت با به‌روزرسانی طرح زمینه، تمام ویرایش‌های شما از بین می‌رود (همچنین برای امنیت و عملکرد طرح زمینه مهم است که همیشه طرح زمینه خود را به‌روزرسانی کنید – بنابراین به‌روزرسانی‌ها را نادیده نگیرید!) .

SEO وردپرس

سئو بخش بزرگی از ساخت یک وب سایت موفق است، اما در ابتدا می تواند گیج کننده باشد. در اینجا چند نکته مفید برای راهنمایی شما در جهت درست وجود دارد!

33. SEO چیست؟

SEO مخفف عبارت Search Engine Optimization است. این بر نحوه رتبه بندی شما در نتایج جستجو در موتورهای جستجو مانند گوگل، بینگ و یاهو تأثیر می گذارد. عوامل زیادی وجود دارد که سئو از جمله کیفیت محتوا، بک لینک ها، داده های ساختاری، نقشه های سایت و موارد دیگر را در نظر می گیرد.

34. آیا سئوی وردپرس مناسب است؟

WordPress سئو دوستانه است اما همه کارها را برای شما انجام نمی دهد. وردپرس به گونه ای تنظیم شده است که مدیریت و بهبود سئوی خود را برای شما آسان کند، اما تنها انتقال وبلاگ خود به وردپرس احتمالاً رتبه بندی موتور جستجوی شما را تغییر نمی دهد.

35. چگونه می توانم سئوی خود را بهبود بخشم؟

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای بهبود سئو، استفاده از افزونه وردپرس است. توصیه می کنیم از Yoast SEO استفاده کنید، که گزینه هایی را برای:

اضافه می کند

  • عناوین و متا
  • پیوندهای اجتماعی
  • نقشه های سایت XML
  • خرد نان
  • و بیشتر

همچنین برای دریافت نکات عالی SEO در وبلاگ های معتبر مانند Moz، Yoast، ahrefs، Backlinko یا حتی نکات SEO وردپرس در وبلاگ WPExplorer.

افزایش سرعت وردپرس

سرعت وب سایت یک نگرانی بزرگ برای هر مدیر وب سایت است، صرف نظر از اینکه از کدام پلتفرم برای اجرای وب سایت خود استفاده می کنید. اما با وردپرس راه های زیادی وجود دارد که می توانید وب سایت خود را در یک لحظه بهینه سازی و سرعت بخشید.

36. چگونه می توانم سرعت وب سایت وردپرس خود را افزایش دهم؟

راه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید در وب‌سایت خود بهینه‌سازی و به طور بالقوه سرعت وردپرس را افزایش دهید. در اینجا چند راه وجود دارد که می توانید امروز سرعت سایت خود را بهبود بخشید:

  • فعال کردن کش وردپرس
  • PHP خود را ارتقا دهید
  • در میزبانی بهتر سرمایه گذاری کنید
  • یک تم با کیفیت انتخاب کنید
  • افزونه های خود را پاک کنید
  • بهینه سازی تصاویر
  • پایگاه داده خود را پاک کنید
  • از CDN استفاده کنید

37. کش وردپرس چیست؟

ذخیره‌گذاری وردپرس به‌صورت پویا یک نسخه HTML وب‌سایت شما را برای بازدیدکنندگان شما ذخیره و ارائه می‌کند. این فشار کمتری بر منابع سرور شما وارد می‌کند، جستجوی پایگاه داده را محدود می‌کند و می‌تواند زمان نمایش صفحات شما را تا حد زیادی سرعت بخشد.

38. آیا باید از افزونه کش استفاده کنم؟

لازم نیست از افزونه کش استفاده کنید، اما می تواند به افزایش سرعت وب سایت شما کمک کند. در واقع ما فقط در صورتی که از قبل در هاست خود کش کرده اید، از افزونه کش صرف نظر کنید. در غیر این صورت ارائه WP Super Cache یا W3 Total Cache یک بار امتحان کنید (دو مورد از محبوب ترین افزونه های کش رایگان برای وردپرس).

39. CDN چیست؟

CDN مخفف Content Delivery Network است. CDN کپی‌های محتوای وب‌سایت شما را ذخیره می‌کند (مخصوصاً تصاویر، جاوا اسکریپت و فایل‌های CSS) و با استفاده از شبکه از سرورهای اطراف آن را به خوانندگان شما تحویل می‌دهد. جهان. به این ترتیب وقتی خوانندگان از وب سایت شما بازدید می کنند، داده ها از نزدیکترین سرور به آنها بارگیری می شود. CDN ها همچنین تمایل دارند زمان پاسخگویی و بارگذاری بسیار سریع با حداقل زمان خرابی داشته باشند.

اگر می‌خواهید یک CDN را آزمایش کنید تا ببینید آیا به سرعت وب شما کمک می‌کند، جمع‌بندی بهترین خدمات رایگان CDN برای وردپرس. این یک مکان عالی برای شروع بدون نیاز به سرمایه گذاری تکه ای از تغییر است.

40. تفاوت بین یک افزونه کش و یک CDN چیست؟ و آیا به هر دو نیاز دارم؟

یک افزونه کش، نسخه HTML وب سایت شما را ذخیره می کند تا درخواست های پایگاه داده را کاهش دهد و سرعت سایت شما را افزایش دهد. CDN دارایی های وب سایت شما (تصاویر، CSS، جاوا اسکریپت) را برای افزایش سرعت سایت و استفاده از پهنای باند کمتر ذخیره و ارائه می کند. استفاده از هیچکدام الزامی نیست، اما برای سریع‌ترین وب‌سایت ممکن باید از هر دو استفاده کنید.

41. اگر افزونه های زیادی نصب کنم، سرعت وب سایت من را کند می کند؟

ما این سوال را زیاد می بینیم و پاسخ شاید است. مشکل معمولاً مربوط به تعداد افزونه‌هایی نیست که نصب می‌کنید، بلکه به اندازه، عملکرد و کیفیت افزونه‌ها مربوط می‌شود.

  • افزونه های بزرگ: همه چیز به جز افزونه های سینک آشپزخانه معمولاً دارای ویژگی هایی برای تقریباً همه چیز است که مدیریت افزونه را برای شما به عنوان کاربر آسان می کند، اما می تواند سرعت وب سایت شما را به عنوان یک افزونه واحد کند کند. پس از آن به منابع بیشتری نیاز دارد.
  • تداخل پلاگین: مهمترین مشکلاتی که در ارتباط با افزونه ها مشاهده می کنیم، ناسازگاری یا ویژگی های تکراری است. برخی از افزونه ها هنگام نصب در یک وب سایت به سادگی کار نمی کنند (به عنوان مثال، WooCommerce با W3 Total Cache کار نمی کند). به طور مشابه، شما واقعاً باید از عملکردهای تکراری اجتناب کنید. شما فقط به یک پلاگین اسلایدر، یک افزونه SEO، یک افزونه امنیتی و غیره نیاز دارید.
  • کیفیت پایین: ممکن است با افزونه‌ای برخورد کنید که به نظر عالی می‌آید اما پس از نصب، وب‌سایت شما را کند می‌کند یا به طور کامل متوقف می‌کند. متأسفانه تعداد زیادی پلاگین با کدگذاری ضعیف در سراسر وب شناور هستند، به همین دلیل است که ما همیشه استفاده از افزونه ها را برای منابع معتبر (مانند WordPress.orgCodeCanyon).

امنیت وردپرس

وردپرس توسط بیش از 1 وب سایت از 4 وب سایت استفاده می شود، بنابراین منطقی است که هر از چند گاهی به هدف تبدیل شود. اما اگر چند نکته اساسی را برای ایمن نگه داشتن وب‌سایت وردپرس خود دنبال کنید، جای نگرانی نیست.

42. چگونه می توانم مطمئن شوم که وب سایت من امن است؟

بهترین راه برای اطمینان از ایمن ماندن وب سایت شما این است که چند مرحله ساده را دنبال کنید:

  1. از گذرواژه‌های قوی برای همه حساب‌های کاربری استفاده کنید.
  2. از وب سایت وردپرس خود پشتیبان تهیه کنید (در اینجا یک راهنمای مفید در مورد نحوه پشتیبان گیری وجود دارد وردپرس).
  3. نصب، تم ها و افزونه های وردپرس خود را

  4. به روز کنید (البته توصیه می کنیم ابتدا به روزرسانی ها را در نصب لوکال هاست یا در یک سایت مرحله بندی آزمایش کنید). و اگر طرح زمینه یا افزونه ای که در حال حاضر استفاده می کنید در چند سال گذشته به روز نشده است، ممکن است بخواهید به یک مورد جدید تغییر دهید.
  5. دانلودهای غیرقانونی مضامین و افزونه‌های ممتاز را که تقریباً همیشه شامل کدهای مخرب (ویروس، هرزنامه، درپشتی هکر و غیره) هستند، نصب نکنید.
  6. فقط از افزونه ها و تم های وب سایت های قابل اعتماد استفاده کنید. ما دانلود از انجمن ها یا سایت های اشتراک گذاری شخص ثالث (تورنت) را توصیه نمی کنیم. اگر از قابل اعتماد بودن وب‌سایت مطمئن نیستید، نظرات مشتریان، رتبه‌بندی موارد و حساب‌های اجتماعی را بررسی کنید.

43. آیا راه آسانی برای مدیریت امنیت وردپرس من وجود دارد؟

اگر نمی‌خواهید نگران امنیت وب خود باشید، پیشنهاد می‌کنیم یک برنامه میزبانی مدیریت شده خوب را انتخاب کنید که شامل پشتیبان‌گیری روزانه، فایروال‌ها و اسکن بدافزار است تا سرور خود را ایمن نگه دارد. و اگر می خواهید یک لایه اضافی اضافه کنید، یک افزونه امنیتی مانند Solid Security یا Wordfence.

44. هرزنامه چیست؟

هرزنامه موضوعی خاموش ، بی ربط ، نظرات نامناسب و ناخواسته ، پینگ ها و حتی برچسب های رسانه های اجتماعی است که هنگام اجرای یک وب سایت در بعضی از موارد دریافت خواهید کرد. معمولاً اینها رباتها هستند و افراد واقعی نیستند که در وب سایت شما نظرات را ترک می کنند.

45. در مورد هرزنامه چه کاری می توانم انجام دهم؟

یکی از بهترین راه حل ها برای کنترل هرزنامه در وب سایت وردپرس با افزونه Automattic (سازندگان وردپرس) است. Akismet با استفاده از انواع ویژگی ها و تنظیمات داخلی به فیلتر ، از بین بردن و جلوگیری از هرزنامه کمک می کند. اگر از ماژول نظر JetPack استفاده می کنید ، شانس دارید – همه نظرات به طور خودکار از طریق فیلترهای Akismet اجرا می شوند.

به جای اینکه وب سایت خود را بدون کمک یک افزونه مدیریت کنید؟ شما می توانید قوانین اظهار نظر سختگیرانه را از طریق داشبورد در زیر تنظیمات> بحث فعال کنید. با فعال کردن گزینه های اصلی WordPress فقط به کاربران ثبت نام شده/وارد شده اجازه می دهد تا برای همه نظرات ، می توانید از هرزنامه جلوگیری کنید و نیاز به تأیید دستی داشته باشید اما این زمان بسیار وقت گیر است و ممکن است کاربران را از اظهار نظر منصرف کند.

کسب درآمد با وردپرس

داشتن یک وب سایت برای قرار گرفتن در معرض عالی است ، اما آیا می دانید که می توانید از وب سایت خود نیز کسب درآمد کنید تا آن را برای خودش (و سپس برخی) بپردازد؟ در اینجا برخی از متداول ترین سؤالات

آورده شده است

46. آیا می توانم با وردپرس درآمد کسب کنم؟

بله می توانید! یک روش برای کسب درآمد با وردپرس وجود دارد – این کل تجارت ما است ، بنابراین ما اثبات زندگی می کنیم.

49. چگونه می توانم فروشگاه خودم را با وردپرس شروع کنم؟

به یک فروشگاه با وردپرس بسازید شما فقط باید یک افزونه الکترونیکی را نصب کنید. گزینه های محبوب WooCommerce و بارگیری های دیجیتالی آسان است-هر دو گزینه عالی برای کارآفرین های وب جدید هستند.

50. الزامات مربوط به فروشگاه تجارت الکترونیکی چیست؟

اگر قصد شروع فروشگاه آنلاین خود را دارید ، فقط به یاد داشته باشید که https برای جمع آوری داده های مشتری لازم است ، بنابراین حتماً قبل از راه اندازی وب سایت خود ، گواهی SSL خود را خریداری کنید (در غیر این صورت مجبور خواهید بود http به https و می تواند پیچیده شود). شما همچنین می خواهید در نظر بگیرید که برای استفاده از سایت استفاده و شرایط حفظ حریم خصوصی و همچنین یک خط مشی بازپرداخت ایجاد کنید.

این البته علاوه بر ثبت مستندات مورد نیاز در محلی شما (کشور ، ایالت ، استان و غیره) برای فروش محصولات و/یا خدمات است.

جایزه: سؤالات مربوط به wpexplorer

ما سؤالات زیادی در مورد نحوه ساخت WPExplorer می گیریم ، اما در اینجا 4 مورد برتر ما هر هفته تقریباً می گیریم:

  • wpexplorer از چه مضمونی استفاده می کند؟
  • از چه جعبه ای استفاده می کنید؟
  • از چه افزونه ای به اشتراک گذاری اجتماعی استفاده می کنید؟ : //www.elegantthemes.com/affiliates/idevaffiliate.php؟ id = 3272 & url = 20000 “rel =” حمایت مالی nofollow “> Bloom یا جنگ اجتماعی .
  • چگونه می توانم یک اشکال را برای یک موضوع WPExplorer رایگان گزارش کنم؟ فقط روی پیوند کلیک کنید ، برگه Issues را انتخاب کرده و یک شماره جدید را باز کنید و ما نگاهی خواهیم انداخت!

در حال تکمیل

امیدوارم که ما نتوانسته ایم به برخی از سؤالات شما در مورد وردپرس پاسخ دهیم. اگر سوال شما در این لیست نبود ، لطفاً نظر خود را بگذارید و ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا پاسخی را برای شما فراهم کنیم!

خروج از نسخه موبایل