10 ابزار برای آسان‌تر کردن کار با وردپرس

10 ابزار برای آسان‌تر کردن کار با وردپرس

من شرط می بندم وقتی می گویم زندگی از قبل سخت است، موافق هستیم. انجام همه کارها در لیست سطل وردپرس شما بسیار کوتاه و با زمان محدود است. /a> و تنها چیزی باشید که می‌خواهید، داشتن چند ابزار عالی برای کمک به این بار در واقع نجات‌دهنده است.

این 10 ابزار عالی شما را به طرز دیوانه کننده ای بهره وری و زندگی وردپرس شما را بسیار آسان تر می کند. در زمان کمتری کارهای بیشتری انجام خواهید داد. این بدان معناست که شما دقایق بیشتری در روز خواهید داشت تا با خانواده خود بگذرانید یا از چیزهایی که برای آنها سخت کار می کنید لذت ببرید.

10 ابزار عالی برای آسان‌تر کردن زندگی وردپرس شما

چون می‌خواهیم زندگی وردپرس شما را 10 برابر آسان‌تر کنیم، یک خودکار و کاغذ دریافت کنید. ما ابزارهای رایگان و ممتاز را با هم ترکیب می کنیم، زیرا گاهی اوقات چیزهای عالی در زندگی رایگان نیستند. با این حال، ابزارهای برتر نسبتاً ارزان هستند (و اگر ابزار مورد علاقه خود را در این لیست نمی‌بینید یا سؤال یا پیشنهادی دارید، لطفاً در نظر دادن در انتهای پست تردید نکنید) .

1. Yoast SEO

SEO وردپرس و سئو به طور کلی بازی کودکانه نیست. یک اشتباه و گوگل دریغ نمی‌کند که شما را خشک کند. با این حال، رتبه‌بندی خوب برای کلمات کلیدی خود در Google (موتورهای جستجوی دیگر به سادگی از IMHO پیروی می‌کنند) به آسانی با پلاگینی مانند Yoast SEO آسان است.

از زمانی که چند سال پیش وارد وردپرس شدم، Yoast SEO راه حلی برای سئوی من بوده است. به لطف این افزونه و حجم زیادی از محتوای SEO که به دقت نوشته شده است، ما برای چند کلمه کلیدی در رتبه اول گوگل قرار گرفتیم.

اما چه چیزی Yoast SEO را در میان بسیاری دیگر از افزونه های سئو وردپرس متمایز می کند؟ برای شروع، Yoast SEO به شما کمک می کند تا محتوای قابل خواندنی ایجاد کنید که به طرز ماهرانه ای برای جذب موتورهای جستجو درست از درون ویرایشگر پست شما بهینه شده است!

از دیگر ویژگی‌ها می‌توان به خرده‌های نان، نشانی‌های اینترنتی متعارف، پیشنهادات پیوند داخلی، اطلاعات بینش محتوا، مدیر تغییر مسیر و پشتیبانی 24 ساعته و 7 روز هفته اشاره کرد. این ابزار در دو نوع عرضه می‌شود، یک نسخه رایگان و یک نسخه ممتاز با قیمت 89 دلار.

درباره Yoast SEO بیشتر بدانید

2. اسکرین شات عالی

عکس های صفحه این پست را می بینید؟ خوب، من آنها را با استفاده از عکس از صفحه نمایش عالی می گیرم، همه به لطف Dev Sharma از WPKube که این ابزار فوق العاده را به من معرفی کرد.

این زندگی وبلاگ نویسی وردپرس من را بسیار آسان کرده است زیرا قبلاً مجبور بودم از prt sc (Print Screen)، MS Paint و Photoshop استفاده کنم که مراحل زیادی را شامل می شد.

این ابزار دارای ویژگی‌های فراوانی است که حاشیه‌نویسی، ثبت و ویرایش اسکرین‌شات‌ها/تصاویر محلی را به پیاده‌روی در پارک تبدیل می‌کند. یک آپلود با یک کلیک وجود دارد که اشتراک گذاری عکس شما را آسان می کند.

می توانید کل صفحه، دسکتاپ خود، قسمت قابل مشاهده پنجره مرورگر، منتخبی از صفحه را بگیرید، گرفتن عکس را به تأخیر بیندازید، و عکس های خود را به دلخواه ویرایش کنید. علاوه بر این، آنها یک ضبط کننده صفحه ارائه می دهند که هزینه آن 19.99 دلار در سال است.

Awesome Screenshot دارای افزونه هایی برای Mozilla Firefox و Chrome و یک برنامه مستقل Chrome است که استفاده از آن معجزه ای است.

درباره عکس صفحه نمایش عالی بیشتر بدانید

3. FileZilla

بدون ابزار مناسب، انتقال فایل‌ها از دیسک سخت به سرور راه دور باعث میگرن می‌شود. در رده FTP، FileZilla این روز را برای شما انجام می دهد، اما این فقط من هستم.

اما آیا می توانید مرا به خاطر دوست داشتن یک ابزار FTP که استفاده از آن فوق العاده آسان است سرزنش کنید؟ تا زمانی که اعتبار ورود صحیح را داشته باشید، می توانید به وب سرور خود دسترسی داشته باشید و فایل ها را مانند یک رئیس جابجا کنید.

برای مثال، می‌توانید فایل‌ها/پوشه‌ها را از سرور وب خود به سادگی با کشیدن و رها کردن دانلود کنید. ناگفته نماند، FileZilla دارای تنظیمات امنیتی فوق العاده ای است که به شما امکان دسترسی ایمن به سایت وردپرس خود را می دهد تا هر کاری که می خواهید انجام دهید.

می‌توانید مستقیماً از دسک‌تاپ فایل‌ها را روی سرور خود ایجاد کنید، مجوزهای فایل را به راحتی تغییر دهید و کارهای بیشتری انجام دهید. FileZilla یک سرویس گیرنده FTP منبع باز رایگان است که معامله را شیرین می کند.

درباره FileZilla بیشتر بیاموزید

4. RegistrationMagic

به عنوان یک کاربر وردپرس، بدیهی است که در برخی مواقع نیاز به ایجاد فرم دارید. در این راستا، متوجه خواهید شد که سیستم ثبت نام کاربر وردپرس از نظر عملکرد محدود است.

دقیقاً به همین دلیل است که به RegistrationMagic، یک افزونه ثبت نام و مدیریت کاربر روی استروئیدها نیاز دارید.

به طور خلاصه، RegistrationMagic به شما کمک می‌کند تا «…فرم‌های ثبت‌نام کاربر سفارشی‌سازی‌شده ایجاد کنید، پرداخت‌ها را بپذیرید، ارسال‌ها را پیگیری کنید، کاربران را مدیریت کنید، آمارها را تجزیه و تحلیل کنید، نقش‌های کاربر را تخصیص دهید و موارد دیگر!» از همین نقل قول، می‌توانید بگویید که این افزونه کارهای سنگینی را انجام می‌دهد.

برای اینکه تصویر بهتری به شما ارائه دهیم، اجازه دهید برخی از کارهایی که این پسر بد می تواند انجام دهد را ببینیم. در مرحله اول، می توانید تعداد نامحدودی از فرم های ثبت نام کاربر را با فیلدهای مختلف ایجاد کنید. این بدان معناست که حتی می‌توانید پیوست‌های فایل را در فرم‌های خود در میان موارد دیگر بپذیرید.

RegistrationMagic با یک صفحه کاربری جلویی عرضه می‌شود که به کاربران شما امکان می‌دهد در سایت شما ثبت نام کنند، وارد شوند، موارد ارسالی را دانلود کنند، تراکنش‌ها را بررسی کنند و رمزهای عبور را بازنشانی کنند.

این افزونه در مدیریت کاربر می درخشد، چه با یک داشبورد بصری که به شما کمک می کند فرم های ارسالی را ردیابی کنید، پرداخت ها را برای کاربران پولی تنظیم کنید، فرم ها را بسته به تاریخ/زمان فیلتر کنید و موارد دیگر.

طعم رایگان RegistrationMagic در WordPress موجود است، اما بهترین ویژگی ها را می توان در نسخه حرفه ای موجود در RegistrationMagic.com یافت.

درباره RegistrationMagic بیشتر بدانید

5. پیوندهای زیبا

به‌جای استفاده از پیوند بدی مانند https://www.example.com/dp/B00TQ1PB/ref=s9_acsd_bw_wf_a_dlpec1f4_cdl_1؟، می‌توانید از افزونه Pretty Links برای ایجاد یک افزونه کاربرپسندتر استفاده کنید. پیوندی مانند https://yoursite.com/product-name. این پیوند دوم زیباتر است و انتشار آن آسان‌تر است.

به عبارت دیگر، Pretty Links به شما کمک می کند تا به جای تکیه بر خدمات کوتاه کردن لینک شخص ثالث مانند bit.ly یا tinyurl.com، پیوندها را با استفاده از دامنه خود کوتاه کنید. سپس می توانید هر پیوندی را که ایجاد می کنید به هر URL دیگری که انتخاب می کنید هدایت کنید.

علاوه بر این، Pretty Links دارای یک موتور ردیابی پیوند است که تعداد کلیک‌هایی که پیوندهای شما دریافت می‌کنند، از کجا کلیک می‌کنند، میزبان، مرورگر و سیستم عامل را به شما نشان می‌دهد.

این ابزار برای کاربران وردپرس عالی است که به دنبال ردیابی پیوندها در ایمیل‌ها، پاکسازی پیوندهای وابسته و اشتراک‌گذاری پیوندها در رسانه‌های اجتماعی، نظرات و انجمن‌ها هستند.

درباره پیوندهای زیبا بیشتر بدانید

6. Thrive Leads

چه یک تجارت آنلاین کوچک یا بزرگ داشته باشید، بازاریابی ایمیلی یکی از بهترین راه‌ها برای دستیابی به مخاطبان هدف و افزایش نرخ تبدیل شماست. به آن به عنوان داشتن یک وسیله ارتباط مستقیم با مشتریان احتمالی فکر کنید.

اما قبل از اینکه شروع به ارسال پیام های بازاریابی برای مشتریان بالقوه خود کنید، باید اطلاعات مربوط به مخاطب مانند نام، آدرس ایمیل و هر چیز دیگری را که نیاز دارید جمع آوری کنید. و چه راهی بهتر از استفاده از Thrive Leads برای گرفتن این اطلاعات؟

این ابزار فهرست‌سازی دارای ویژگی‌های بسیار خوبی مانند SmartExit برای جلب بازدیدکنندگان قبل از ترک سایت شما، تست‌های A/B، هدف‌گیری دقیق، انیمیشن‌های زیبا، گزینه‌های راه‌انداز، فرم‌های انتخاب نامحدود، ادغام با چندین پلتفرم بازاریابی ایمیلی و گزارش های دقیق در میان سایر موارد.

Thrive Leads یک ابزار برتر است. یک مجوز سایت تنها یک بار هزینه 67 دلاری را برای شما تعیین می کند. برنامه های دیگر شامل بسته 97 دلاری برای 5 سایت، بسته مجوز سایت 15 با قیمت 147 دلار و 19 دلار در ماه بسته عضویت Thrive برای وب سایت های نامحدود است.

درباره Thrive بیشتر بدانید منجر

می شود

7. WAMP

هرچه بیشتر در مورد وردپرس بیاموزید، زندگی شما تا آنجا که کار با این پلتفرم پیش می‌رود آسان‌تر می‌شود. بهترین راه برای یادگیری در مورد وردپرس این است که مستقیماً وارد شوید و چیزها را خودتان آزمایش کنید.

با این حال، برای اجرای هر نمونه از وردپرس به یک وب سرور نیاز دارید. در عین حال، خرید یک نام دامنه و ثبت نام برای یک حساب میزبانی وب از نظر هزینه هیچ معنایی ندارد، اگر تمام چیزی که می خواهید آزمایش آب وردپرس باشد.

کاربر وردپرس چه کاری باید انجام دهد؟ خوشحالم که پرسیدی می توانید وردپرس را با استفاده از ابزاری مانند WAMP بر روی رایانه شخصی خود نصب کنید. WAMP مخفف Windows Apache MySQL و PHP است. به زبان ساده، WAMP یک وب سرور را روی رایانه شخصی شما نصب می کند.

با یک وب سرور، می‌توانید هر تعداد نمونه از وردپرس را نصب کنید تا هر چه را که می‌خواهید آزمایش کنید. اگر Mac دارید، می‌توانید از MAMP یا XAMPP.

درباره WAMP بیشتر بدانید

8. ابزار برنامه‌نویس Chrome

این چه نجات دهنده ای بوده است. ابزارهای توسعه دهنده کروم (DevTools) بخش مهمی از مرورگر گوگل کروم است که اکثر مبتدیان وردپرس از آن اطلاعی ندارند.

برای صرفه‌جویی در تعلیق، Chrome Developer Tools مقدار زیادی قدرت تألیف وب و اشکال‌زدایی را در دستان شما قرار می‌دهد.

به لطف DevTools، می‌توانید مستقیماً از پنجره مرورگر به قسمت‌های داخلی سایت وردپرس خود دسترسی عمیق داشته باشید. چرا داشتن این میزان دسترسی مهم است؟

خب، می‌توانید سایت خود را به طور موقت بدون تغییر کد خود ویرایش کنید، مشکلات طرح‌بندی را ببینید، کدهای مشکل دار را ردیابی کنید، زمان بارگذاری سایت خود را بررسی کنید و از جمله موارد دیگر با جاوا اسکریپت بازی کنید.

ابزارهای برنامه‌نویس Chrome در Google Chrome تعبیه شده‌اند، به این معنی که شما این همه شگفتی را به صورت رایگان دریافت می‌کنید. برای دسترسی به DevTools، کافیست روی هر عنصر صفحه کلیک راست کرده و  Inspect Element را انتخاب کنید. در زیر، نحوه تغییر صفحه اصلی WordPress.org را ببینید:

و برای اینکه منصف باشیم، اینجا یک افزونه توسعه دهنده وب برای Mozilla Firefox.

درباره Chrome DevTools بیشتر بدانید

9. NotePad++

هنگامی که با وردپرس کار می‌کنید، ممکن است بخواهید خود به خود کثیف و کثیف شوید و کد بنویسید. شاید بخواهید طرح زمینه کودک خود را ایجاد کنید ، کدی را به فایل htaccess. خود اضافه کنید، ویرایش کنید wp-config.php یا توابعی را به فایل functions.php در میان موارد دیگر اضافه کنید.

و از آنجایی که کد می‌تواند به سرعت از کنترل خارج شود، به یک ویرایشگر کد عالی نیاز دارید که به شما کمک می‌کند بدون عصبانی شدن از همه چیز مطلع باشید. NotePad++ نوشتن کد در تعدادی از زبان های برنامه نویسی را بسیار آسان می کند.

با ویژگی‌هایی مانند برجسته‌سازی و تا کردن نحو، قابلیت جستجو و جایگزینی، نقشه سند، رابط کاربری گرافیکی جذاب، تکمیل خودکار و موارد دیگر، نوشتن کد هرگز آسان‌تر نبوده است.

درباره NotePad++ بیشتر بدانید

10. Google Keyword Planner

بازاریابی محتوا و سئو تا آنجا که دست به دست هم می دهند ایجاد ترافیک هدفمند می رود. برای برنده شدن در بازاریابی محتوا و سئو، به تحقیق زیرکانه کلمات کلیدی نیاز دارید. چگونه می‌توانید بگویید چه موضوعاتی به خوانندگان خود علاقه دارند؟

شاید ایده‌های موضوعی شما تمام شده است. چگونه می‌توانید ایده‌های جدیدی برای راه‌اندازی و راه‌اندازی دستگاه بازاریابی محتوای خود به دست آورید؟ مجدداً، برای تعیین موضوعاتی که خوانندگان شما می‌خواهند بخوانند، به تحقیق کلمات کلیدی مناسب نیاز دارید.

می بینید که خوانندگان شما از کلمات کلیدی برای یافتن موضوعات و محصولات استفاده می کنند. اگر بتوانید این کلمات کلیدی را پیدا کنید، در نیمه راه هستید. اگر تا اینجا خوانده باشید، خوشحال خواهید شد که بیاموزید یافتن کلمات کلیدی به آسانی کار با Google Keyword Planner است.

این یک ابزار رایگان توسط Google است که به شما امکان می دهد ایده های کلمه کلیدی را در مورد موضوع اصلی خود ایجاد کنید.

درباره Google Keyword Planner بیشتر بدانید

اکنون به شما

کدام ابزار زندگی وردپرس شما را آسان تر می کند؟ آیا ابزارهای مورد علاقه وردپرس شما را کنار گذاشتیم؟ ابزارهای وردپرس برای تجارت را در وبلاگ ما بررسی کنید ، یا در بخش نظرات زیر با ما به اشتراک بگذارید. می بینمت!

خروج از نسخه موبایل