چگونه از وبلاگ وردپرس خود برای رسیدن به شغل رویایی خود استفاده کنید

چگونه از وبلاگ وردپرس خود برای رسیدن به شغل رویایی خود استفاده کنید

کلیشه ای در مورد جستجوی کار وجود دارد که می گوید: “این چیزی نیست که شما می شناسید، بلکه این چیزی است که شما می شناسید.” در حالی که این جمله کل داستان را بیان نمی کند، نمی توان انکار کرد که ارتباطاتی که در زندگی برقرار می کنید می تواند تأثیر زیادی در تعیین مسیر شغلی شما داشته باشد. با این حال، به دست آوردن مهارت “شبکه سازی” به طور موثر می تواند در بهترین حالت چالش برانگیز یا شاید حتی غیرممکن به نظر برسد.

اگر به دنبال کار یا حتی یک حرفه کاملاً جدید هستید، وبلاگ نویسی ممکن است راه حلی برای معرفی نام و “برند شخصی” شما به کارفرمایان ایده آل شما باشد. اگر یک وبلاگ متمرکز بر اشتغال دارید، بلافاصله در میان دیگر جویندگان کار متمایز خواهید شد. شاید مهمتر از آن، وبلاگ شما می تواند به شما کمک کند تا قبل از درخواست یک موقعیت جدید، به طور موثر در زمینه خود شبکه سازی کنید.

در این پست، شما را از طریق یک فرآیند چهار مرحله ای برای استفاده از وبلاگ خود برای رسیدن به شغل رویایی خود راهنمایی می کنیم. ما زمینه های زیادی را پوشش خواهیم داد، از جمله نحوه ایجاد یک برند شخصی، و نحوه استفاده از وبلاگ خود برای به دست آوردن قدرت در زمینه خود. تا زمانی که کارتان تمام شود، در موقعیت بسیار بهتری برای تضمین شغل رویایی خود خواهید بود. بیایید شروع کنیم!

مرحله 1: هدف وبلاگ خود را مشخص کنید

برای اطمینان از اثربخشی وبلاگ خود، باید آن را به درستی علامت گذاری کنید. با در نظر گرفتن این موضوع، اولین قدم شما این است که هدف وبلاگ خود را مشخص کنید.

با یک هدف تعریف شده، شما یک نقطه شروع برای نوع محتوایی که باید ایجاد کنید دارید. هدف این است که دیدگاه خود را در مورد صنعت خود با صدایی ارائه دهید که کارفرمایان آن را جدی بگیرند.

وقتی نوبت به تعریف هدف وبلاگتان می رسد، به شما پیشنهاد می کنیم تکالیف کوچکی را انجام دهید. با سه کار زیر شروع کنید:

  1. شغل رویایی آینده خود را شناسایی کنید. دانستن اینکه دقیقاً چه کاری می خواهید در حرفه رویایی خود انجام دهید به شما کمک می کند تا مخاطبان هدف خود را تعیین کنید.
  2. تحقیق در مورد کارفرمایان بالقوه. تحقیق در مورد کارفرمایان به شما کمک می کند تا بفهمید که آیا آنها اهداف درستی برای تلاش های وبلاگ نویسی شما هستند یا خیر.
  3. معیارهای شخصی خود را برای شغل رویایی خود تعیین کنید. با در نظر گرفتن معیارهای خود، نقطه شروعی برای موضوعات محتوای خود دارید.

تا زمانی که کارتان تمام شد، باید بدانید شغل رویایی شما چگونه است و کدام کارفرما آن شغل را پیشنهاد می‌کند.

مرحله 2: نمونه کارها را ایجاد کنید

تم وردپرس کل خود ما همه کاره است و می‌توان از آن برای انواع نمونه کارها استفاده کرد. انواع.

یک نمونه کار آنلاین می تواند به عنوان یک کارت تلفن برای کارفرمایان احتمالی و یک بک لینک عالی برای محتوای وبلاگ شما عمل کند. خوشبختانه، ایجاد یکی از وردپرس ممکن است ساده تر از آنچه فکر می کنید باشد.

شما باید با انتخاب یک تم وردپرس با کیفیت بالا شروع کنید< /a> با طراحی متمرکز بر نمونه کارها. هنگامی که آن را به دست آوردید، باید فهرستی از دستاوردهای خود تهیه کنید که عناصر سبد سهام خوبی را ایجاد کند. اگر هیچ (یا تعداد زیادی) آیتم‌هایی ندارید که بتوانید برای نمونه کار خود استفاده کنید، سعی کنید یک پروژه نمونه یا “تظاهر” برای نشان دادن استعداد خود ایجاد کنید. مطمئن شوید که هر موردی که در مجموعه خود فهرست می کنید با کارفرمایانی که در طول تحقیق خود در مرحله 1 انتخاب کرده اید، مطابقت دارد.

اکنون می توانید عناصر نمونه کار خود را به وب سایت وردپرس خود اضافه کنید. (اگر هنوز سایت خود را راه‌اندازی نکرده‌اید، اکنون زمان آن است که این کار را انجام دهید!) پس از پایان کار، پیشنهاد می‌کنیم از دوستان و/یا اعضای خانواده مورد اعتماد خود بخواهید تا نمونه کارهای شما را بررسی کنند و به شما بازخورد صادقانه و سازنده بدهند. از این بازخورد برای بهینه سازی نمونه کارها استفاده کنید تا زمانی که از آن راضی باشید.

به یاد داشته باشید که نمونه کارها شما هرگز تمام نمی شود. شما باید آن را به طور مرتب به روز کنید تا ویترینی از توانایی ها و تجربیات فعلی شما باشد.

مرحله 3: از وبلاگ خود برای افزایش اختیارات خود استفاده کنید

اکنون که یک نمونه کار در اختیار دارید، وقت آن است که تمرکز خود را به وبلاگ خود معطوف کنید. شما می خواهید از آن برای نشان دادن اقتدار خود در زمینه انتخابی خود استفاده کنید، که جایگاه شما را در چشم کارفرمایان آینده افزایش می دهد. به این ترتیب، هر پستی که منتشر می کنید باید بر اساس تصویری باشد که می خواهید بسازید.

مسیرهای بی‌شماری وجود دارد که می‌توانید در مورد ایده‌هایی برای پست‌های وبلاگ انتخاب کنید، اما در اینجا چند پیشنهاد برای شروع شما وجود دارد.

  1. به جزئیات بیشتر بروید و/یا به پروژه‌های موجود در مجموعه خود مراجعه کنید. باید هر زمان که ممکن است به نمونه کارها خود مراجعه کنید، و چه راهی بهتر از پست وبلاگ برای انجام این کار؟ از یک پست برای پرداختن به جزئیات بیشتر در مورد یک جنبه از نمونه کارها استفاده کنید یا یک زاویه جایگزین ارائه دهید.
  2. نظرات خود را بنویسید. اگر در مورد وضعیت صنعت خود چیزی برای گفتن دارید، وبلاگ شما باید به عنوان یک پلتفرم عمل کند.
  3. نقاط قوت خود را آشکار کنید. بدون شک داستان هایی در مورد دستاوردهای مثبت گذشته (حرفه ای یا غیر حرفه ای) دارید. از وبلاگ خود به عنوان جعبه صابون برای نمایش تجربیات گذشته استفاده کنید که کارفرمایان بالقوه به آنها نگاه مثبتی دارند.

به طور خلاصه، هر چیزی که بحث می کنید باید نشان دهد که در صنعت خود با تجربه هستید.

از نظر اطلاع رسانی، توصیه می کنیم وقتی فرصت دارید پست مهمان را ارسال کنید. این نه تنها نام شما را در این صنعت به نمایش می گذارد. پست‌های مهمان نیز فرصت فوق‌العاده‌ای برای دریافت پیوند به وبلاگ شما فراهم می‌کنند.

مرحله 4: نمایش گواهینامه برای کار شما

اینکه شخصی که با او کار کرده‌اید، کاری را که انجام داده‌اید تحسین کند، برای نشان دادن مهارت‌ها و اقتدار شما در صنعت شگفت‌انگیز است. بهترین راه برای افزایش تمجید این است که آن را در قالب گواهینامه دریافت کنید که می توانید در وبلاگ و نمونه کار خود استفاده کنید.

دریافت گواهینامه ممکن است مشکل باشد. خوشبختانه، چند نکته وجود دارد که می توانید از آنها برای دریافت بازخورد عالی بدون آزاردهنده استفاده کنید. ساده ترین راه این است که از یک نظرسنجی کوتاه استفاده کنید که افراد می توانند در زمان مناسب آن را پر کنند. ابزارهایی مانند Survey Monkey و جایگزین های دیگر مانند این افزونه‌های نظرسنجی و نظرسنجی وردپرس برای جمع‌آوری بازخورد مناسب هستند تا از آنها به عنوان گواهی برای کار خود استفاده کنید.

پس از دریافت گواهینامه های خود، می توانید آنها را به وب سایت خود اضافه کنید. ساده ترین راه ایجاد صفحه ای برای توصیفات خود است، اما افزونه هایی نیز وجود دارند که می توانند کار حرفه ای تری را انجام دهند. خوشبختانه، ما راهنمایی در مورد کل فرآیند نوشته‌ایم!

نتیجه گیری

استفاده از وبلاگ وردپرس خود به عنوان یک ابزار کاریابی به شما امکان می‌دهد تا شبکه‌های شغلی را به سطح بعدی ارتقا دهید. این به شما امکان می دهد با دیگران در صنعت خود ارتباط برقرار کنید و حضور معتبری ایجاد کنید که کارفرمایان آینده جذب آن شوند.

آیا در مورد نحوه استفاده از وبلاگ خود برای یافتن شغل رویایی خود سؤالی دارید؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید!

خروج از نسخه موبایل