30+ بهترین سایت های عکس رایگان

30+ بهترین سایت های عکس رایگان

استفاده از تصاویر زیبا و جلب توجه می تواند تفاوت واقعی در نحوه واکنش مخاطبان به وب سایت شما ایجاد کند. محتوایی که عکس‌های چشم‌نواز را نمایش می‌دهد، بیشتر خوانده می‌شود و به اشتراک گذاشته می‌شود، تعداد بازدیدکنندگان بازگشتی شما را افزایش می‌دهد و در نهایت به وب‌سایت شما کمک می‌کند تا به اهداف خود دست یابد.

اما یافتن عکس‌های استوکی که به وب‌سایت شما فاکتور WOW را می‌دهند می‌تواند دشوار باشد. در این مقاله لیستی از بهترین وب سایت های عکاسی رایگان و ممتاز را گردآوری کرده ایم. امیدواریم هر آنچه که وب سایت وردپرس شما نیاز دارد، چیزی در اینجا برای شما وجود خواهد داشت.

بسیاری از وب سایت های عکس استوک رایگان وجود دارند که می توانید به سرعت و به راحتی یک تصویر با کیفیت بالا را از آنها دانلود کنید. اگر وبلاگ نویس یا کسب و کار کوچکی هستید که به یک عکس گاه به گاه برای محتوای وب سایت وردپرس نیاز دارید، یکی از این سایت های عکاسی رایگان ممکن است همان چیزی باشد که به دنبال آن هستید.

1. Unsplash

< /شکل>

Unsplash منبع عکاسی رایگان مورد علاقه ما است (ما اغلب از آنها برای پست های وبلاگ استفاده می کنیم). این وب سایت دارای مجموعه ای از بیش از 200000 تصویر با وضوح بالا است که روزانه صدها تصویر دیگر اضافه می شود. عکس ها توسط جامعه ای متشکل از 41000 عکاس ارائه می شوند و استفاده از آنها برای مقاصد شخصی و تجاری رایگان است.

Unsplash امکان ثبت نام، ایجاد مجموعه های خود و دنبال کردن عکاسان مورد علاقه را فراهم می کند. هنگام جستجوی یک تصویر، می توانید از اصطلاحات خود استفاده کنید یا یک مجموعه آماده را مشاهده کنید. Unsplash دارای طیف وسیعی از تصاویر جالب و متنوع است و به عکس ها احساس و پرداخت حرفه ای می دهد. این ابزاری است که قطعا ارزش بررسی را دارد.

2. RawPixel

شاید این نام خانوادگی به نظر برسد، زیرا آنها یکی از مشارکت کنندگان برتر Unsplash هستند. اما برای تنوع بیشتر به سایت اصلی RawPixel مراجعه کنید. در اینجا عکس های استوک رایگان، وکتورها و حتی PSD ها را پیدا خواهید کرد. مجموعه رایگان آنها شامل نزدیک به 200000 عکس استوک برای انتخاب است. اما اگر این برای شما کافی نیست، آنها همچنین عضویت های ممتاز (که شامل مجوزهای استفاده تجاری برای عکس هایشان می شود) برای بیش از 30000 سهام دیگر ارائه می دهند.

3. Vecteezy

Vecteezy میلیون ها عکس استوک ارائه می دهد. بیشتر عکس‌های موجود در سایت برای استفاده شخصی و تجاری رایگان هستند (البته، سایر عکس‌ها از طریق اشتراک پولی در دسترس هستند).

از کیفیت منابع ارائه شده توسط Vecteezy قدردانی خواهید کرد، زیرا حتی منابع رایگان قبل از اضافه شدن به سایت به صورت دستی بررسی می شوند. این تضمین می‌کند که با نتایج جستجو که تصاویری با کیفیت پایین تولید می‌کنند، مشکلی نداشته باشید، مانند برخی از سایت‌های عکس رایگان دیگر. Vecteezy به شما این امکان را می دهد که بدون ورود به سیستم عکس ها را دانلود کنید یا می توانید یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید. ورود به سیستم به شما امکان می دهد تاریخچه دانلود خود را مشاهده کنید، مجموعه ایجاد کنید و تصاویر را به عنوان موارد دلخواه علامت گذاری کنید.

4. Pixabay

< /شکل>

Pixabay به خود می‌بالند که جامعه‌ای از خلاقان هستند، عکس‌ها، تصاویر، وکتورها، گرافیک‌ها و ویدیوهای بدون حق نسخه‌برداری را به اشتراک می‌گذارند و از آنها استفاده می‌کنند. مجدداً، مجوز CC0 برای تمام محتوای منتشر شده اعمال می شود. بنابراین استفاده از همه رسانه ها برای استفاده شخصی و تجاری آزاد است و ذکر منبع ضروری نیست.

Pixabay در حال حاضر بیش از 1,090,000 تصویر و ویدیو را نمایش می دهد. طیف گسترده ای از تصاویر ارائه شده آن را به انتخابی عالی تبدیل می کند، چه به دنبال تصویر، وکتور، عکس یا چیز دیگری باشید.

Pixabay کاربران را تشویق می کند که ثبت نام کنند و حساب شخصی خود را ایجاد کنند (رایگان). در اینجا می توانید تصاویر مورد علاقه خود را آپلود و نشانک گذاری کنید، سایر کاربران را دنبال کنید، پیام ارسال کنید، و موارد دیگر.

5. PicJumbo

شکل>

Picjumbo یک عکس استوک رایگان است که متعلق به ویکتور هاناچک است و نگهداری می‌شود. ویکتور در ابتدا از این سایت برای اشتراک‌گذاری عکس‌های رایگان خود استفاده می‌کرد، اما از زمان ایجاد آن، Picjumbo رشد کرده است و اکنون عکس‌های بسیاری از سازندگان را می‌پذیرد و به اشتراک می‌گذارد.

در حال حاضر بیش از 1500 عکس استوک رایگان وجود دارد، اما اگر حتی بیشتر می‌خواهید، می‌توانید به یک حساب ممتاز ارتقا دهید تا هر ماه به بیش از 30 عکس دیگر دسترسی داشته باشید. استفاده از همه عکس‌ها به دلخواه شما رایگان است، مگر اینکه بخواهید دوباره توزیع کنید، در این صورت باید مشترک شوید.

6. نمادها8

اجازه ندهید نام شما را فریب دهد – Icons8 دارای هزاران مزیت رایگان عالی است. این شامل هزاران هزار عکس است که به راحتی در دسته‌ها سازماندهی شده‌اند. این علاوه بر نمادهای رایگان، تصاویر، موسیقی و موارد دیگر است.

تصاویر به صورت رایگان در قالب استاندارد jpeg ارائه می شوند. همچنین، وقتی از یک منبع رایگان استفاده می‌کنید، باید به Icons8 یک پیوند دوستانه اعتبار دهید. در غیر این صورت، می‌توانید مشترک یک طرح ممتاز شوید که الزامات پیوند را ندارد و همچنین به شما امکان می‌دهد به فایل‌های png و psd با وضوح بالا برای تصاویر (13 دلار در ماه برای 50 بارگیری در ماه) دسترسی داشته باشید.

7. Pexels

< /شکل>

Pexels یک منبع عکس رایگان است که تصاویر خود را تحت مجوز Creative Commons Zero (CC0) به اشتراک می گذارد. یعنی می توانید از تصاویر آنها برای استفاده شخصی و تجاری استفاده کنید. بنابراین، اگر یک کسب‌وکار آنلاین دارید، می‌توانید از تصاویر Pexels در وب‌سایت وردپرس خود بدون نیاز به نسبت دادن به سایت یا عکاس استفاده کنید.

Pexels در حال حاضر بیش از 30000 عکس استوک رایگان ارائه می دهد. به علاوه 3000 مورد دیگر به صورت ماهانه اضافه می شود. با خیال راحت این تصاویر زیبا را کپی، اصلاح و توزیع کنید. تصاویر در اندازه های مختلف دانلود و همچنین اندازه دلخواه بسته به نیاز شما در دسترس هستند.

8. انفجار (توسط Shopify)

Shopify کارهای زیادی برای موفقیت مشتریان خود انجام می دهد. این شامل ایجاد یک کتابخانه مدیریت‌شده از عکس‌های استوک رایگان به نام Burst است. دانلود عکس ها برای مشتریان Shopify و موارد دیگر رایگان است.

9. EveryPixel

EveryPixel یک موتور جستجوی عکس استوک است که می‌تواند وب‌سایت‌های عکاسی سهامی رایگان و پولی را اسکن کند – با استفاده از هوش مصنوعی. همیشه می‌توانید نتایج جستجو را فقط از سایت‌های عکاسی رایگان فیلتر کنید!

10. FoodiesFeed

FoodiesFeed همان چیزی است که شما انتظار دارید. مجموعه‌ای عالی و منتخب از عکس‌های استوک مرتبط با غذای رایگان و تصاویر ایجاد شده توسط هوش مصنوعی.

11. Free Images

FreeImages مجموعه خوبی از عکس‌های استوک دارد و مجموعه‌های عکس مفیدی دارد که می‌تواند در زمان زیادی صرفه‌جویی کند. یک پروژه مرتبط.

12. FreePhotos

FreePhotos مجموعه‌ای عالی از عکس‌های استوک رایگان را ارائه می‌دهد که در مجموع در 100 دسته دسته‌بندی شده‌اند. حتی یک ویرایشگر عکس آنلاین وجود دارد.

13. FreeStocks

FreeStocks دارای مجموعه‌ای عالی از عکس‌های استوک رایگان با وضوح بالا است که در ۷ دسته پخش شده‌اند. – حیوانات، شهر و معماری، مد، غذا و نوشیدنی، طبیعت، اشیاء و فناوری و مردم.

14. Gratisography

Gratisography دارای مجموعه‌ای عالی از عکس‌های استوک رایگان با وضوح بالا از ۹ دسته مختلف است.

15. جی مانتری

جی مانتری از طریق وبلاگ Tumblr خود، تحت مجوز CC0، مجموعه زیبایی از عکس‌های رایگان با وضوح بالا را به اشتراک می‌گذارد.

16. عکس های کابوم

Kaboom Pics دارای مجموعه‌ای فوق‌العاده از عکس‌های اصلی با وضوح بالا است که می‌توانند از طریق یک پالت رنگ جستجو شوند.

17. زندگی پیکس

Life of Pix دارای گالری وسیعی از عکس‌های رایگان با وضوح بالا است که توسط عکاسان سراسر جهان ارائه شده است. مغزهای پشت این سایت، خلاق LEEROY، همچنین یک سایت خواهر Life of Vids را راه اندازی می کنند که دارای بارگیری رایگان ویدیوهای استوک است که برای اسلایدرها، پس زمینه ها و موارد دیگر عالی است.

18. تصاویر کوچک

تصاویر کوچک مجموعه‌ای از عکس‌های استوک رایگان با وضوح بالا را ارائه می‌دهد که به صندوق ورودی شما تحویل داده شده و در بایگانی قابل دانلود هستند. آنها عملکرد جستجو ندارند. در یادداشتی جداگانه، این سایت پس از مرگ تاسف بار صاحب سایت، دیگر عکس‌های استوک جدید اضافه نمی‌کند. عکس‌ها همچنان آنلاین هستند و به عنوان ادای احترام به تلاش او به اشتراک گذاشته می‌شوند.

19. سهام FOCA

FOCA Stock (MMT سابق) عکس‌های استوک رایگان را برای استفاده تجاری ارائه می‌کند. عکس‌ها دارای مجوز CC0 هستند، بنابراین می‌توان آنها را برای اهداف شخصی و تجاری آزادانه دانلود، استفاده و توزیع کرد. اگر به دنبال تصاویری برای نمایش در وب‌سایت‌ها، تم‌ها، قالب‌ها، مطالب چاپی، پست‌های اجتماعی، برنامه‌ها یا ابزارهای طراحی هستید، این یک انتخاب عالی است.

محتوا دسته‌های مختلفی را شامل می‌شود، از جمله عکاسی ماکرو، صحنه‌های شهر، طبیعت، فضاهای کاری و موارد دیگر. هر هفته تصاویر جدید اضافه می شود و طیف وسیعی از دسته بندی های جالب در گالری ها به نمایش گذاشته می شود. یک وبلاگ فعال نیز در سایت به اشتراک گذاشته شده است.

20. MyStockPhotos

MyStockPhotos مجموعه‌ای فوق‌العاده از عکس‌های رایگان با وضوح بالا از Themeisle است. در حالی که مجموعه آنها هنوز در حال رشد است، گزینه های منحصر به فرد زیادی برای انتخاب وجود دارد.

21. NegativeSpace

NegativeSpace به شما امکان می‌دهد به مجموعه‌ای عالی از عکس‌های استوک رایگان با وضوح بالا تحت مجوز CC0 دسترسی داشته باشید – به شما امکان می‌دهد از عکس‌ها در هر کجا استفاده کنید!

22. عکس نگاری

Picography دارای مجموعه زیبایی از عکس‌های استوک رایگان با وضوح بالا است که در ۱۲ دسته پخش شده‌اند. آنها تحت مجوز CC0 قرار دارند، به این معنی که شما آزاد هستید از آنها در هر پروژه ای استفاده کنید.

23. بایگانی دامنه عمومی

بایگانی دامنه عمومی دارای مجموعه بسیار خوبی از 200+ عکس استوک با وضوح بالا رایگان است که در 14 دسته پخش شده است. همه تصاویر تحت مجوز CC0 هستند که شما را قادر می سازد از آنها در هر پروژه و هر پروژه ای استفاده کنید.

24. ScatterJar

ScatterJar یک سایت اختصاصی برای عکس‌های استوک رایگان با وضوح بالا برای همه چیزهایی است که مربوط به غذا است. آن‌ها دسته‌های ویژه‌ای برای غذا از جمله سبزیجات، نوشیدنی‌ها، گیاهان و ادویه‌ها و موارد دیگر دارند.

25. ShotStash

ShotStash مجموعه‌ای زیبا از عکس‌های استوک رایگان با وضوح بالا را ارائه می‌کند که طبیعتاً منحصربه‌فرد هستند. تصاویر در 10 دسته گروه بندی شده و تحت مجوز CC0 هستند.

26. SkitterPhoto

SkitterPhoto مجموعه‌ای زیبا از عکس‌های استوک رایگان با وضوح بالا دارد که تحت مجوز مالکیت عمومی CC0 مجوز دارند.

27. SplitShire

SplitShire یک پروژه تک نفره با بیش از 900 عکس استوک با وضوح بالا رایگان است که برای استفاده شخصی و تجاری رایگان است.

28. StockSnap

StockSnap مجموعه‌ای درخشان از عکس‌های استوک رایگان با وضوح بالا دارد. همچنین دارای ویژگی های جالبی مانند تصاویر پرطرفدار و قابلیت مرتب سازی تصاویر بر اساس تعداد بازدید یا دانلود است.

29. StyledStock

StyledStock خود را به عنوان یک وب سایت عکاسی زنانه معرفی می کند. شما به عکس‌های استوک رایگان با وضوح بالا و عالی برای پست‌های وبلاگ، تبلیغات و موارد دیگر دسترسی دارید.

30. PikWizard

PikWizard وب‌سایت عکس‌های استوک رایگان عالی با بیش از 100000 تصویر کاملاً رایگان است. بیش از 20000 مورد از این عکس‌های استوک مختص آنهاست. PikWizard به عکس‌های استوک رایگان افراد افتخار می‌کند – چیزی که در سایت‌های رایگان عکاسی استوک نادر است. کلمات کلیدی مانند «دفتر» یا «جلسه» را جستجو کنید و کیفیت عکس‌های موجودی را که PikWizard ارائه می‌کند، مشاهده خواهید کرد!

31. Freepik

Freepik طیف وسیعی از وکتورها، عکس‌های استوک، فایل‌های PSD و نمادها را ارائه می‌دهد. در مجموع، Freepix دارای 15 میلیون عکس استوک کاملاً قابل تنظیم است که 1.9 میلیون از آنها 100٪ رایگان هستند تا زمانی که همیشه خط انتساب “طراحی شده توسط Freepik” را داشته باشید.

Freepik همچنین دارای یک طرح ممتاز است که هزینه آن 9.99 یورو (تقریباً 10.00 دلار) در ماه است. ذکر منبع به عنوان یک کاربر ممتاز لازم نیست، که ممکن است برای محصولات چاپی ترجیح داده شود.

محتوای Freepik پولی یا رایگان برای استفاده شخصی و تجاری در نظر گرفته شده است، بنابراین شما حق دارید از تصاویر آنها برای تبلیغ و فروش محصولات خود استفاده کنید. این یک خبر عالی برای وبلاگ نویسانی است که برای پست های خود نیاز به دسترسی بدون حق امتیاز به چندین عکس با کیفیت بالا دارند.

پاداش: بهترین وب سایت های عکس استوک ممتاز

به‌علاوه وب‌سایت‌های متعددی که عکس‌های استوک رایگان را نمایش می‌دهند، مجموعه وسیعی از سایت‌های تصویر برتر نیز وجود دارد. این سایت‌ها، روی هم رفته، عکس‌های با کیفیت بالاتر و همچنین انتخاب بسیار بیشتری ارائه می‌کنند. آنها همچنین بسیاری از ویژگی‌های اضافی، از جمله ابزارهای ویرایش، عناصر طراحی دیجیتال، تصاویر، کلیپ‌های ویدیویی و موارد دیگر را ارائه می‌دهند.

اگر کسب و کار بزرگی هستید یا شغل شما به کار روزانه با تصاویر نیاز دارد، دسترسی به عکس های حرفه ای و درجه یک باید در اولویت باشد. بنابراین، شاید باید اشتراک یک وب سایت تصویر برتر را در نظر بگیرید. بیایید نگاهی به برخی از بهترین سایت های موجود بیندازیم.

عکس‌های سپرده

Depositphotos یکی از بازارهای محتوای سهام است که سریع‌ترین رشد را دارد که مجموعه‌ای از بیش از 70000 عکس رایگان و مجموعه در حال رشد باورنکردنی از بیش از 165 میلیون عکس استوک ممتاز. به لطف جستجوی آسان برای استفاده و مبتنی بر هوش مصنوعی، می توانید تصاویری را در مورد هر موضوع یا موضوعی پیدا کنید و پس از ثبت نام سریع آنها را به صورت رایگان دانلود کنید. به روز رسانی رایگان مجموعه فایل هفتگی در دسترس کاربران است.

علاوه بر این، $ دارای وکتورها، تصاویر، الگوهای طراحی، موسیقی و ویدیوی بدون حق امتیاز است که می توانید با قیمت های مقرون به صرفه تهیه کنید. برای کمک به کاربران برای به‌روز ماندن در مورد تصاویر معتبر و پرطرفدار، متصدیان محتوا در $$$ مجموعه‌های موضوعی جدیدی را ماهانه ایجاد می‌کنند.

Bigstock

Bigstock یک سایت عضویت عکس استوک با بیش از 57 میلیون عکس است، بردارها و ویدیوها برای انتخاب هر چیزی که شما بخواهید احتمالاً آن را دارند. همه عکس‌های آن‌ها بدون حق امتیاز هستند، بنابراین می‌توانید در صورت نیاز از تصاویر برای کسب‌وکارتان استفاده کنید (تا زمانی که آنها را مجدداً بفروشید یا از آنها به عنوان لوگو استفاده نکنید).

Bigstock دو ساختار قیمت‌گذاری را ارائه می‌کند: طرح‌های ماهانه با تعداد بارگیری در هر ماه، یا یک طرح اعتباری جایگزین که می‌توانید در صورت نیاز از اعتبارات استفاده کنید. فقط طرحی را انتخاب کنید که برای شما مناسب باشد!

Envato Elements

Envato Elements یک سرویس اشتراک ممتاز است که دارایی‌های دیجیتالی را ارائه می‌کند. Envato Elements با هدف قرار دادن طراحان، آژانس‌ها، بازاریابان و دیگر متخصصان، بیش از 300000 عکس سهام رایگان، 33000 دارایی گرافیکی، دوره‌ها، کتاب‌های الکترونیکی و موارد دیگر را ارائه می‌دهد.

پس از ثبت‌نام در Envato، می‌توانید هر ماه تعداد نامحدودی عکس را از کتابخانه دانلود کنید، همه با مجوز تجاری. عکس‌ها را از طریق دسته‌ها یا از طریق فیلترهای خاص‌تری مانند جهت، پس‌زمینه و رنگ جستجو کنید. این کار پیدا کردن تصویر مناسب برای پروژه خود را آسان تر می کند.

Envato Elements ارزش زیادی نسبت به پول دارد و برای حرفه‌ای‌هایی که به عکس‌ها یا دیگر عناصر طراحی به صورت مکرر و با حجم بالا نیاز دارند، انتخاب ایده‌آلی است.

Adobe Stock

Adobe Stock سه طرح ماهانه حق بیمه ارائه می دهد. با هر یک از این اشتراک ها می توانید تعدادی تصویر خیره کننده و اصلی را دانلود کنید. سپس می توانید از این عکس ها در چاپ، ارائه ها، وب سایت ها و رسانه های اجتماعی برای نام بردن چند گزینه استفاده کنید. عکس‌های هنرمندان پویا و گالری‌های موضوعی را مرور کنید یا منتخب ویدیوها، دارایی‌های سه بعدی و موارد دیگر را بررسی کنید.

همه تصاویر را می توان در Adobe Experience Cloud پیش‌نمایش عکس‌های واترمارک شده در طرح‌های خود را در Photoshop CC، Illustrator CC، یک برنامه Adobe یا هر ابزار دیگر Adobe مشاهده کنید تا ببینید چه چیزی قبل از خرید بهتر عمل می‌کند. اگر تصمیم دارید با Adobe ثبت نام کنید، تصاویر الهام‌بخش آن‌ها به شما اطمینان می‌دهند که مناسب پروژه خلاقانه بعدی خود را پیدا کنید.

Shutterstock

< /شکل>

Shutterstock یک ارائه‌دهنده تصویر برتر واقعاً چشمگیر است. با نمایش بیش از 160 میلیون عکس، وکتور، تصاویر، نمادها، کلیپ‌های ویدیویی و آهنگ‌های موسیقی بدون حق امتیاز، بدون شک چیزی برای شما وجود خواهد داشت. علاوه بر این، با افزونه Adobe جدید، دسترسی به عکس های استوک خود از برنامه های محبوب Creative با صدای بلند آسان است.< /p>

Shutterstock تعدادی طرح اشتراک را برای تأمین نیازهای افراد و همچنین نیازهای مشاغل ارائه می دهد. Shutterstock همچنین به ویرایشگر اختصاصی خود مجهز شده است که الگوهای آماده برای عکس هایی را که برای دانلود انتخاب می کنید ارائه می دهد، به شما امکان سفارشی کردن تصاویر، ایجاد نمایش اسلاید و موارد دیگر را می دهد. اگر به دنبال عکس هایی با کیفیت بالا، جالب و چشم نواز هستید، Shutterstock راه حلی برای شماست.

مرگ بر سهام

بر اساس مفهوم «هنگامی که سهام از بین می‌رود هنر رشد می‌کند»، مرگ بر سهام یک سایت عکس مردمی ممتاز است که گالری‌های سرپرستی ایجاد شده توسط هنرمندان سراسر جهان عضویت شما در این سایت کمک می کند تا هزینه عکس های آینده شامل طبیعت، مد، هنر مفهومی، رقص، تنظیمات اداری و موارد دیگر را تامین کنید.

بهترین بخش این است که با انتشار عکس‌های جدید هر ماه، داستان خود را از نحوه ایجاد آن‌ها ارائه می‌کنند. با Death to Stock شما فقط عکس نمی‌گیرید، بلکه نگاهی کامل به فرآیند خلاقانه‌ای که در مفهوم و خلق آن‌ها وجود دارد، می‌بینید. توصیه می کنم برای دسترسی به عکس های سهام رایگان هفتگی در خبرنامه آنها ثبت نام کنید.

کانوا

< /شکل>

Canva یک وب‌سایت ابزار طراحی گرافیکی است که شامل ویرایشگر عکس و دسترسی به بیش از 1500000 عکس رایگان و ممتاز است. این سایت عکس‌ها را به چند دسته تقسیم می‌کند و به شما کمک می‌کند تا تصاویر مورد نیاز خود را سریع و آسان پیدا کنید.

این یک ابزار رایگان است، اما برای دانلود و استفاده از عکس های رایگان باید ثبت نام کنید. قیمت تصاویر پولی متفاوت است و مجوز ارائه شده با هر عکس بستگی به قیمت دارد. بنابراین همیشه قبل از استفاده از یک تصویر در پروژه، مجوز را بررسی کنید. یک طرح اشتراک ماهانه، Canva for Work، نیز موجود است که شامل بیش از 300000 تصویر رایگان است.

نظرات نهایی در مورد بهترین سایت های عکس استوک

برای کسانی که به صورت روزانه با تصاویر کار می کنند، اشتراک در یک سایت عکس استوک ممتاز باعث صرفه جویی در ساعت های بی شماری در جستجوی وب برای یافتن تصویر مناسب می شود. یک سایت ممتاز تضمین می کند که می توانید تصاویر زیبا و حرفه ای بی شماری را جستجو و دسترسی داشته باشید، همه از یک مکان.

با این حال، حتی اگر بودجه کمی دارید، عکس‌های فوق‌العاده‌ای در سایت‌های تصویر رایگان یافت می‌شوند. و اکنون شما لیستی از بهترین سایت های عکس استوک رایگان دارید! اگر از عکس های نمایش داده شده در یک سایت راضی نیستید، به سادگی دیگری را بررسی کنید. جستجوی تصویر مبارک!

آیا می‌توانید وب‌سایت‌های عکس استوک عالی دیگری را توصیه کنید؟ لطفا موارد دلخواه خود را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

خروج از نسخه موبایل