بررسی میزبانی وب SiteGround

بررسی میزبانی وب SiteGround

ما قبلاً دیده‌ایم که خدمات میزبانی مدیریت شده وردپرس برای افرادی که در این فرآیند به کمک نیاز دارند، چه به این دلیل که باید روی طرح‌ها یا پروژه‌های خود تمرکز کنند یا به این دلیل که ندارند، چه کاری می‌توانند انجام دهند. دانش مناسب در مورد این موضوع هر طور که باشد، خدمات میزبانی مدیریت شده وردپرس برای همه مناسب نیست. برخی از ما هستند که می‌خواهیم هر از چند گاهی با کد مداخله کنیم یا فقط می‌خواهیم سایت‌هایمان را طوری بهینه کنیم که در سرویس‌های مدیریت شده امکان‌پذیر نباشد. برای این نوع کاربران، خدمات میزبانی عمومی می تواند جایگزین خوبی باشد. امروز می‌خواهم SiteGround را بررسی کنم، یک سرویس میزبانی عمومی مبتنی بر نرم افزار محبوب cPanel.

ویژگی های میزبانی SiteGround

SiteGround گزینه های زیادی را برای میزبانی سایت وردپرس شما یا هر وب سایتی در این زمینه ارائه می دهد. از میان میزبانی های اشتراکی، ابری، اختصاصی، فروشندگان یا حتی ممتاز سازمانی انتخاب کنید – برای هر اندازه وب سایت برنامه ای وجود دارد. و البته، همیشه می توانید یک طرح مدیریت شده وردپرس را انتخاب کنید.

مشاهده برنامه های SiteGround< /a>

آنها همچنین گزینه های موجود در دیگر میزبان وردپرس مدیریت شده را ارائه می دهند. خدمات. زیبایی SiteGround این است که می‌توانید کمک کنید یا همه کارها را خودتان انجام دهید.

وقتی در مورد نمایه خود تصمیم گرفتید، می توانید ادامه دهید و با داشبورد اصلی کار کنید. برای این مقاله می‌خواهم همه چیز را به تنهایی انجام دهم، زیرا این یکی از چیزهای خوب در مورد SiteGround است، زیرا آنها کاری را که می‌توانید با فایل‌ها و/یا مواردی که آپلود می‌کنید انجام دهید، محدود نمی‌کنند.

داشبورد حساب

داشبورد اصلی به شما این امکان را می‌دهد که دامنه اصلی، DNS حساب و اطلاعات کاربری cPanel خود را پیکربندی کنید.

بر خلاف بسیاری از سرویس‌ها، SiteGround به شما امکان می‌دهد دامنه اصلی خود را هر چند بار که می‌خواهید تغییر دهید. این یک مزیت بزرگ است زیرا شما مجبور نیستید یک دامنه خاص را میزبانی کنید. شما اساساً یک حساب خالی ایجاد می کنید که می تواند برای هر پروژه ای که می خواهید استفاده شود. داشبورد اصلی از فرآیند تخصیص دامنه شما به cPanel مراقبت می کند.

برای این بررسی، دامنه آزمایشی را بدون هیچ مشکلی از wpexplorer.com به thetechieblog.com تعویض کردیم و حساب بلافاصله تغییر کرد و پس از آن از طریق cPanel در دسترس قرار گرفت.

خدمات میزبانی اضافی

SiteGround به همین جا متوقف نمی‌شود، به لطف گنجاندن Let’s Encrypt، خدمات زیادی از پشتیبانی Premium تا خدمات پشتیبان‌گیری Premium و گواهی‌های Wildcard ارائه می‌کند.

یکی از مزایای بسیاری از این خدمات اضافی که SiteGround ارائه می‌دهد، گنجاندن IP اختصاصی است که می‌توان به راحتی از این پنل به همراه گنجاندن خدمات پولی Cloudflare سفارش داد. این به شما این امکان را می دهد که یک تجربه میزبانی بسیار قدرتمند در یک سیستم مدیریت مرکزی داشته باشید. گنجاندن Cloudflare یک امتیاز افزوده خوب است، که همراه با IP اختصاصی و خدمات پشتیبان گیری برای مشتریان بسیار خوب است. اگر فکر می‌کنید این خیلی زیاد است، SiteGround شما را با یک سرویس اضافی دیگر شگفت‌زده خواهد کرد و آن اسکنر سایت SG و نظارت بر بدافزار است. از آنجایی که این یک سرویس میزبانی عمومی است، افزودن این بررسی اضافی بسیار مفید است.

بیایید SSL رایگان را رمزگذاری کنیم

افزودن دامنه‌تان و نصب گواهی‌نامه کار ساده‌ای است زیرا SiteGround اکنون به بیایید SSL رایگان را رمزگذاری کنیم.

در حال تغییر دیتاسنتر؟ مشکلی نیست!

شما فکر می کنید SiteGround در آنجا متوقف می شود، اما نه، آنها حتی به شما امکان تعویض مرکز داده. البته، این اقدام هزینه ای دارد، اما به شما این امکان را می دهد که در صورت نیاز مشتری یا پروژه شما، به راحتی مکان وب سایت خود را به مکان مناسب تری تغییر دهید.

طرح پولی CloudFlare به شما امکان می دهد فایروال برنامه وب و ویژگی های پیشرفته داشته باشید، اما SiteGround به شما امکان می دهد از CDN رایگان برای افزایش سرعت وردپرس.

سی پنل قدیمی خوب

SiteGround بر اساس نرم‌افزار قدیمی cPanel است که تمام وظایف اصلی را انجام می‌دهد. حتی زمانی که cPanel ممکن است سریع ترین تجربه ای نباشد، زیرا هنوز بر اساس Apache است، راه مناسبی برای رسیدگی به همه نیازهای میزبانی شما ارائه می دهد.

Siteground با فراخوانی cPanel از داخل داشبورد SiteGround، یک تم سفارشی متناسب با سبک داشبورد خود پیاده‌سازی می‌کند.

اگرچه همه توابع اصلی وجود دارند و cPanel به‌روزرسانی شده به نظر می‌رسد، SiteGround می‌تواند از تغییراتی در رابط استفاده کند و از سبک جدید cPanel استفاده کند، زیرا سبک فعلی کاملا قدیمی است. با این وجود، هیچ مشکل عملکردی در طول تجزیه و تحلیل شناسایی نشد و من تقریباً توانستم هر کاری را که می خواستم در وب سایت خود انجام دهم. ایجاد دستی پایگاه داده من، وارد کردن محتویات، ایجاد حساب های FTP، مدیریت ایمیل، با استفاده از cPanel Explorer داخلی و آپلود فایل های وردپرس. این همه یک تکه کیک است که cPanel به عنوان کنترل پنل دارد.

عملکرد میزبانی SiteGround

SiteGround به‌عنوان یک سرویس مدیریت‌شده وردپرس، میانگین تعداد بسیار خوبی را از مکان سن خوزه به دست آورد.

اگر به اولین بار واقعی بایت نگاهی بیندازید، زمان متوسط ​​300 میلی‌ثانیه را مشاهده خواهید کرد که با توجه به سی پنل مبتنی بر آپاچی، بسیار خوب است. نکته جالب‌تر توجه این است که SiteGround در واقع از NGINX به عنوان یک پروکسیمکانیسم پشت آپاچی استفاده می‌کند که نتیجه قابل قبول را توضیح می‌دهد.

انجام آزمایش تحت GTMetrix انتظارات من را تأیید کرد.

از آنجایی که SiteGround یک سرویس میزبانی وردپرس مدیریت شده است، یک حافظه پنهان پویا بهینه شده وردپرس را ارائه می‌کند. اما کاربر باید خودش آن را پیکربندی کند. واضح است که امتیازات Pagespeed و Yslow پایین هستند زیرا سایت به طور پیش فرض تقریباً بدون هیچ مکانیزم کش به غیر از پراکسی معکوس NGINX که SiteGround پیاده سازی می کند، در حال اجرا است. اما زمان بارگذاری کامل را بررسی کنید، عالی است! SiteGround موفق شد در GTMetrix کمتر از 2.5 ثانیه داشته باشد که با توجه به اینکه این یک سرویس میزبانی عمومی است، بسیار خوب است.

در حال تکمیل

SiteGround سرویس خود را با هزاران ویژگی اضافی ساخته است. داشتن cPanel به عنوان یک Backend خوب است و شامل یک نسخه پشتیبان، SSL رایگان و عملکرد Cloudflare یک مزیت بزرگ است. اما SiteGround به همین جا ختم نمی شود، اسکن بدافزار اضافی، پشتیبانی Premium ارائه می دهد و این کار را با سطح عملکردی انجام می دهد که حتی برای رقابت با سایر خدمات مدیریت شده وردپرس قابل احترام است. اگر یک سرویس خوب و مقرون به صرفه می خواهید، به هیچ وجه محدود کننده نیستند و عملکرد خوبی دارند، توصیه نکردن آنها سخت است. به عبارت دیگر، SiteGround سنگ است.

درباره SiteGround بیشتر بدانید

خروج از نسخه موبایل