نکات فروشگاه WooCommerce برای بهبود فروشگاه شما

نکات فروشگاه WooCommerce برای بهبود فروشگاه شما

این روزها، راه اندازی فروشگاه آنلاین خود لازم نیست فقط یک رویا باشد. با تشکر از وردپرس، هر کسی می تواند یک فروشگاه آنلاین با WooCommerce بسازد. این سریع، نسبتاً آسان است و شما می توانید یک وب سایت حرفه ای راه اندازی کنید تا محصولات خود را بدون صرف هزینه زیادی بفروشید. علاوه بر این، با این نکات ساده WooCommerce، حتی نیازی به استخدام یک طراح برای عالی کردن فروشگاه خود ندارید.

در این پست نکات سریع و ساده ای برای WooCommerce دریافت خواهید کرد که می توانید امروز از آنها استفاده کنید. برای کوتاه کردن یک داستان طولانی، می خواهیم به شما بگوییم که چگونه فروشگاه WooCommerce خود را بهبود ببخشید. آیا برای دیدن نکات آسان WooCommerce که برای شما داریم آماده هستید؟ بیایید شروع کنیم!

نکته شماره 1: پیمایش فروشگاه WooCommerce خود را در نظر بگیرید

در ابتدا، توصیه می کنیم ناوبری وب سایت خود را صاف کنید. این به چه معناست و چرا اینقدر مهم است؟ معماری وب سایت مسطح تعداد کلیک هایی را که یک مشتری برای رسیدن به مقصد مورد نظر خود نیاز دارد را کوتاه می کند و این یک مدل بسیار محبوب است. فقط کافی است از فروشگاه های آنلاین محبوب مانند ASOS یا West دیدن کنید Elm برای اینکه منظور ما را بفهمید – آنها به وضوح پیوندهایی را به محبوب ترین صفحات خود به اضافه هر محتوای جدید یا بسیار مرتبط (مانند فروش یا محصولات با نسخه محدود) نشان می دهند.

با کمک این ساختار منوی مسطح و متراکم، تعداد کلیک‌های بین صفحه اصلی و عمیق‌ترین لایه (یا صفحه مقصد مشتری) تا حد زیادی کاهش می‌یابد. در نتیجه، بازدیدکننده از فروشگاه اینترنتی شما به راحتی صفحه مورد نیاز را پیدا می کند. علاوه بر این، این مدل ناوبری یک راه عالی برای بهبود سئوی شما است زیرا خزیدن سایت شما را برای ربات های موتورهای جستجو آسان تر می کند.

برای نشان دادن اینکه همه چیز چگونه کار می کند، بیایید وضعیت بعدی را تصور کنیم. به عنوان مثال، مشتری شما باید قبل از پیدا کردن یک صفحه خاص، 10 کلیک انجام دهد. این خیلی کلیک است و احتمالاً مدتی طول می کشد. یک بازدیدکننده ممکن است منصرف شود و سایت شما را ترک کند تا جایگزین مناسب تری پیدا کند. از سوی دیگر، ربات‌های گوگل (و سایر موتورهای جستجوی معروف) تنها زمان محدودی را در صفحات شما صرف می‌کنند. غیرقابل انکار شما می خواهید که آنها تا حد امکان صفحات شما را مشاهده کنند و ترجیحاً بهترین صفحات شما (آنهایی که واقعاً می خواهید برای آنها رتبه بندی کنید). به لطف معماری مسطح، هم مشتریان و هم ربات ها می توانند صفحات مورد نیاز را با چند کلیک باز کنند. می‌توانید به  /a> توسط TemplateMonster به عنوان نمونه طراحی شده است.

نمایش موضوع اصلی به وضوح یک منوی آسان برای پیمایش، و همچنین بخش‌های ویژه محصولات جدید و صفحات محبوب (مانند Shoes by Zara، ژاکت‌ها و تبلیغات ارسال رایگان) را نشان می‌دهد. توجه کنید که چگونه یک بازدیدکننده می تواند محبوب ترین بخش ها را تنها با یک کلیک باز کند.

نکته شماره 2: محصولات را با دسته ها و زیرشاخه ها قابل کشف کنید

وقتی نوبت به نکات WooCommerce می‌رسد، بسیار ساده اما مؤثر است. شما شوکه خواهید شد! یکی از رایج ترین اشتباهاتی که افراد هنگام طراحی فروشگاه ووکامرس مرتکب می شوند، این است که فراموش می کنند دسته ها و زیرمجموعه ها را اضافه کنند. هنگامی که یک مشتری از فروشگاه شما بازدید می کند، به احتمال زیاد می خواهد موارد را در طول جستجوی خود مرتب کند و دسته بندی ها راهی سریع برای انجام این کار برای آنها فراهم می کند. علاوه بر این، می‌توانید از زیر مجموعه‌ها برای محدود کردن بیشتر نتایج استفاده کنید.

پس، چرا به صفحات دسته‌بندی نیاز دارید؟ اولین دلیل بزرگ سئو است. هرچه صفحات خاص تری با کلمات کلیدی دم بلند داشته باشید، احتمال اینکه مشتریان جدید شما را در موتورهای جستجو مانند گوگل یا بینگ پیدا کنند بیشتر است. بنابراین، در حالی که داشتن دسته «لباس‌ها» عالی است، افزودن زیرمجموعه‌هایی برای «لباس‌های مشکی کوچک» و «لباس‌های جشنواره آماده کواچلا» شانس بیشتری برای رتبه‌بندی به شما می‌دهد.

دلیل دوم مشتریان شماست. به عنوان مثال، فرض کنید یک فروشگاه WooCommerce دارید که کتاب می فروشد. نیازی به گفتن نیست که گاهی اوقات مردم نمی دانند چه می خواهند. گاهی اوقات یک بازدیدکننده دسته “رمان” شما را باز می کند و محبوب ترین محصولات را می بیند. با این حال، اگر دسته‌ها و زیرمجموعه‌هایی ندارید، باید در تمام صفحات شما پیمایش کنند تا به آنها در مرور موجودی شما کمک کند.

همانطور که در نسخه ی نمایشی قالب وردپرس Shopkeeper در بالا مشاهده می کنید، استفاده از زیرمجموعه ها و گنجاندن آنها در مگامنوی خوانا راهی عالی برای اطمینان از اینکه مشتریان و ربات ها از فروشگاه شما بازدید می کنند، است. بنابراین کلمات کلیدی مرتبط را فراموش نکنید، و از آن به نفع خود در هنگام ایجاد دسته‌های خود استفاده کنید (توجه: اگر موضوع شما شامل پشتیبانی از منوی بزرگ نیست، می‌توانید آنها را با افزونه Ubermenu).

نکته شماره 3: افزودن جستجوی زنده به WooCommerce

در تلاشی برای آسان کردن مشتریان شما برای یافتن دقیقاً آنچه می‌خواهند، استفاده از جستجوی زنده را نیز توصیه می‌کنیم. با آن، مشتریان بالقوه می توانند محبوب ترین و مرتبط ترین نتایج جستجوی سایت تجارت الکترونیک شما را در زمان واقعی مشاهده کنند و روند خرید آنلاین را تسریع کنند.

همچنین می‌توانید با استفاده از جستجوی محصول WooCommerce، این ویژگی را به هر سایتی اضافه کنید. پسوند ، یا با انتخاب موضوعی که از قبل شامل این ویژگی است، مانند طرح زمینه ShoppyStore که در بالا مشاهده شد. با تایپ تنها چند حرف در کادر جستجو، نتایج فروشگاه منطبق به طور خودکار نمایش داده می شود. هرچه بیشتر تایپ کنید نتایج باریک تر می شوند.

نکته شماره 4: توضیحات محصول منحصر به فرد خود را ایجاد کنید

علاوه بر این، شما باید یک محتوای واقعاً منحصر به فرد بدون کپی پیست ایجاد کنید. در پایان، محتوای تکراری یکی دیگر از اشتباهات رایج کاربران در هنگام ساخت فروشگاه‌های WooCommerce است.

کپی و جایگذاری محتوا از یک صفحه محصول به صفحه دیگر بسیار آسان است. حتی افزونه‌هایی وجود دارند که فروشگاه WooCommerce شما را به حساب Amazon Associates پیوند می‌دهند تا فرآیند را خودکار کنند. به همان اندازه که می تواند وسوسه انگیز باشد، تمام تلاش خود را برای اجتناب از آن انجام دهید. اگر توضیحات منحصر به فرد خود را بنویسید، متوجه خواهید شد که صفحات شما شانس بسیار بیشتری برای کسب رتبه برتر جستجو خواهند داشت.

به‌طور مشابه، اگر تصاویر یا رسانه‌های سفارشی اضافه کنید، می‌توانید مطمئن شوید که صفحات محصولتان بیشتر برجسته می‌شوند. اگر از چیزی مانند افزونه رایگان YITH WooCommerce Featured Video استفاده می کنید، حتی می توانید ویدیوهای سفارشی را به محصول خود اضافه کنید. آلبوم عکس. فقط از ویدیوی خود فیلم بگیرید، آن را در YouTube یا Vimeo آپلود کنید و با استفاده از گزینه های افزونه آن را به صفحه محصول خود اضافه کنید.

نکته شماره 5: به یاد داشته باشید که پیوند داخلی محتوا را بهبود ببخشید

پیوندهای داخلی همیشه برای هر کسب و کار آنلاین برنده ای ضروری بوده است. ایده این است که بازدیدکنندگان سایت شما یک مقاله وبلاگ را بخوانند و روی پیوندهای سایر پست های مرتبط کلیک کنند. اما امروز ما به طور خاص در مورد سایت های WooCommerce صحبت می کنیم و این یکی دیگر از اشتباهات رایج صاحبان وب سایت های تجارت الکترونیک است. شرم آور است زیرا افزودن پیوندهای داخلی در فروشگاه شما بسیار آسان است!

WooCommerce شامل گزینه‌های داخلی برای اضافه کردن فروش‌های بالا و متقابل به محصولات شما است. Upsells در صفحه محصول به عنوان یک محصول مرتبط به عنوان چیزی که مشتری ممکن است دوست داشته باشد توصیه می شود (به عنوان مثال: در یک لباس قرمز ممکن است بخواهید یک لباس قرمز گران تری را به فروش برسانید). فروش متقابل در صفحه سبد خرید به عنوان محصولات مکمل نمایش داده می شود (مثال: اگر مشتری یک لباس شنا به سبد خرید خود اضافه کرده باشد، ممکن است بخواهد عینک آفتابی هم اضافه کند).

علاوه بر این، برخی از تم های وردپرس شامل صفحات محصول کاملاً سبک می شوند که به شما کمک می کند محصولات فروشگاه خود را به نمایش بگذارید. مثال بالا به طور خودکار محصولات مرتبط از همان دسته را نمایش می دهد. بعلاوه، می‌توانید ویجت‌های WooCommerce را به نوار کناری خود اضافه کنید تا موارد با رتبه‌بندی برتر را که مشتریان شما نیز ممکن است به آن‌ها علاقه مند باشند، نمایش دهید.

حتی می توانید یک قدم جلوتر بروید و مقایسه قیمت WooCommerce را اضافه کنید افزونه. این عملکرد ضروری به بازدیدکنندگان کمک می کند تا چندین محصول را با ویژگی های اصلی مقایسه کنند. این بدان معناست که شانس بیشتری وجود دارد که مهمان فروشگاه WooCommerce شما چیزی (یا چندین مورد) بخرد.

به غیر از کمک به افزایش تبدیل شما از طریق ترغیب مشتریان به مشاهده چندین صفحه، پیوند داخلی برای سئو نیز مفید است. با استفاده از پیوند داخلی، می‌توانید ربات‌های موتور جستجو را هدایت کنید تا صفحات بیشتری را پیدا کنند که عمیق‌تر در سایت WooCommerce ساخته شده‌اند. فقط فراموش نکنید که اگر پیوندی را به صورت دستی اضافه کنید، محتوای فروشگاه WooCommerce خود را به‌روزرسانی کنید. آمارها نشان می‌دهد که تقریباً 40٪ سایت‌هایی هستند که با لینک‌های شکسته مشکل دارند، که معمولاً به دلیل حذف محصولات پیوند شده ایجاد می‌شود.

نکته شماره 6: مطمئن شوید که نظرات شما واقعی هستند

ما بیش از نیمی از نکات WooCommerce خود را پوشش داده‌ایم، اما این نکته بسیار مهم است. امروزه اثبات اجتماعی عامل بزرگی برای خرید یا عدم خرید یک کالا توسط مشتری است و یکی از قوی‌ترین اشکال اثبات اجتماعی، بررسی است. ترجیحاً موارد مثبت زیاد. اما وقتی یک مشتری بالقوه نظرات جعلی را در مورد یک محصول می بیند، می تواند به تعویق بیفتد. مطمئناً محصولاتی با نظرات مشکوک دیده اید؟ آیا این فقط کاملاً بیان شده است (یا برعکس – به طرز گیج کننده ای شکسته شده) درست است؟

مطمئن شوید که کاربران می توانند با تأیید نظرات به نظرات منتشر شده در فروشگاه شما اعتماد کنند. یکی از راه‌های آسان برای انجام این کار این است که کادر زیر WooCommerce > تنظیمات > محصولات را علامت بزنید تا فقط «مالکان تأییدشده» واقعی که محصول را از فروشگاه شما خریداری کرده و برای یک حساب ثبت‌نام کرده‌اند، بتوانند نظر بدهند. یا می‌توانید افزونه‌ای مانند بررسی‌های TrustedSite را نصب کنید تا شخص ثالثی بتواند درخواست کند و بررسی کند. به این ترتیب نه تنها نظرات معتبر و واقعی را جمع آوری می کنید، بلکه تعداد زیادی از آنها را خواهید داشت.

نکته شماره 7: در مورد صفحات خارج از انبار چطور؟

نیازی به گفتن نیست که هر سایت تجارت الکترونیکی با مشکل خوش شانسی محصولاتی مواجه می شود که موجودی آنها تمام شده است. اگر فقط برای چند روز باشد، احتمالاً مشکل بزرگی نیست، اما اگر بدانید ماه‌ها طول می‌کشد تا بتوانید دوباره ذخیره کنید، چه؟ در شرایط مشابه ممکن است بخواهید کالاهایی را که دیگر نمی‌خواهید بفروشید حذف کنید. این دلایل ممکن است متفاوت باشد اما در نهایت شما یک سوال دارید. برای مواردی که در انبار موجود نیستند یا حذف شده اند، با صفحات محصول چه باید کرد؟ منطقی است که می خواهید آنها را حذف کنید. شما نمی خواهید خریداران خود را ناامید کنید، اما عجله نکنید! گزینه دیگری وجود دارد.

باید بدانید که حذف محصولات بدون موجودی تعداد صفحات رتبه بندی در وب سایت شما را کاهش می دهد. این بدان معنی است که شما دید فروشگاه ووکامرس خود را نیز کاهش می دهید. علاوه بر این، اگر روزی مورد دوباره در دسترس قرار گیرد، چه؟

به‌جای آن، توصیه می‌کنیم صفحه محصول خارج از انبار را به صفحه‌ای متفاوت اما مشابه هدایت کنید. در نتیجه، هم کالاهای خود را عرضه می کنید و هم فرصت فعال سازی مجدد صفحه قدیمی را در صورت نیاز حفظ می کنید. ساده ترین روشی که برای تغییر مسیر صفحات پیدا کرده ایم استفاده از افزونه SEO است. اگر از Yoast SEO استفاده می‌کنید، این گزینه از داشبورد وردپرس شما در بخش SEO > تغییر مسیرها در دسترس است. اگر فکر می‌کنید محصول برای همیشه از بین رفته است، باید از تغییر مسیر دائمی 301 استفاده کنید، اما اگر فکر می‌کنید این فقط چند روز یا چند هفته است، تغییر مسیر موقت 307 ممکن است بهتر باشد.

نکته 8: سرعت فروشگاه ووکامرس خود را افزایش دهید

مطمئنا، برای راه اندازی سایت تجارت الکترونیک خود کار بسیار خوبی انجام دادید. با این حال، به دلایل زیادی به آن نیاز دارید تا با بیشترین سرعت ممکن کار کند. اول اینکه سئوی شما را بهتر می کند. موتورهای جستجو مانند گوگل زمان بارگذاری صفحه را در نظر می گیرند. به احتمال زیاد صفحه‌ای که در یک یا دو ثانیه بارگذاری می‌شود نسبت به صفحه‌ای که سی صفحه طول می‌کشد، رتبه بالاتری دارد. ثانیاً، امروز حتی یک تأخیر 5 ثانیه‌ای باعث می‌شود مشتریان شما مایل به ترک شوند و این یکی از مهمترین عوامل افزایش جهش است. نرخ.

برای افزایش سرعت وب‌سایت خود ابتدا سرعت صفحه خود را آزمایش کنید در Google’s PageSpeed ​​Insights یا با یکی دیگر از موارد رایگان ابزار با این کار زمان بارگذاری صفحه‌ای که وارد کرده‌اید به شما نشان داده می‌شود و همچنین چندین پیشنهاد برای افزایش سرعت آن ارائه می‌شود.

بعد پیشنهادات را دنبال کنید! ممکن است شما به سادگی نیاز به بهینه سازی تصاویر داشته باشید. بسیاری از صاحبان فروشگاه ها در آپلود تصاویر بزرگ و با کیفیت اشتباه می کنند. در حالی که اینها عالی به نظر می رسند، بارگیری آنها به سن و سالی طول می کشد، به خصوص برای کاربران تلفن همراه. به جای آن یک اندازه تصویر معقول انتخاب کنید، آن را JPEG کنید و آن را از طریق یک بهینه ساز تصویر اجرا کنید. سپس از یک CDN برای کمک به بارگیری سریعتر محتوای خود استفاده کنید (در اینجا خدمات CDN رایگان برای وردپرس).

نکته شماره 9: افزودن ویژگی های مفید با افزونه ها

در حالی که ما به شما توصیه می کنیم یک زمینه WooCommerce پاسخگو درجه یک را انتخاب کنید. برای شروع، ما می دانیم که ممکن است یافتن یک تناسب کامل ممکن نباشد. اما نگران نباشید – یک راه حل آسان برای داشتن فروشگاه رویایی WooCommerce شما وجود دارد.

ابتدا تمی را انتخاب کنید که شبیه به آنچه می خواهید فروشگاه شما باشد. ترجیحاً یک تم با گزینه‌های طراحی داخلی. به این ترتیب می توانید به راحتی فونت ها و رنگ ها را بدون نیاز به یادگیری زبان های کدنویسی تغییر دهید.

در مرحله بعد، افزونه هایی را برای افزودن عملکرد بیشتر به فروشگاه خود در نظر بگیرید. این فهرست از بهترین افزونه‌ها و افزونه‌های WooCommerce دارای افزونه‌های زیادی است که ممکن است بخواهید در نظر بگیرید.

برای مثال، می‌توانید با افزونه Caddy Side Cart به فروشگاه خود اضافه کنید تا تجربه خرید کلی را برای مشتریان خود بهبود بخشید. Caddy یک سبد خرید جانبی بهینه شده را با ویژگی های قدرتمند افزایش تبدیل به سایت تجارت الکترونیک شما اضافه می کند. این موارد شامل توصیه‌های افزایش فروش هدفمند در سبد خرید، یک متر حمل و نقل رایگان فریبنده برای زمانی که مقدار فروش تعیین شده به دست می‌آید، کوپن‌های درون سبد خرید آسان برای کلیک کردن، فهرست خواسته‌ها برای زمانی که خریداران به سایت شما باز می‌گردند و موارد دیگر می‌شود. به علاوه سبد خرید جانبی قابل تنظیم است، بنابراین می‌توانید آن را به گونه‌ای تغییر دهید که با طراحی کلی سایت خود برای طراحی یکپارچه مطابقت داشته باشد.

یا ممکن است بخواهید گزینه های بیشتری را به صفحه پرداخت خود اضافه کنید. در این مورد یک افزونه خاص مانند WooCommerce Checkout Manager یک انتخاب عالی است. با نصب این افزونه می توانید صفحه پرداخت خود را با حذف یا افزودن فیلدهای سفارشی سفارشی کنید. این افزونه همچنین به شما امکان می‌دهد هزینه‌های سفارشی (بر اساس درصد، فیلدهای تک یا حتی چند چک باکس)، فیلدهای شرطی، آپلود فایل‌ها و اعلان‌های ایمیل را اضافه کنید.

اما این فقط یک مثال خاص است. مهم نیست که چه نیازی دارید، به احتمال زیاد افزونه ای برای ویژگی های مورد نظر شما وجود دارد. عضویت، تخفیف، ارجاع، پیمایش بی نهایت و موارد دیگر را اضافه کنید. فقط دیوانه نشوید و افزونه های زیادی را نصب کنید – اغلب اوقات می توانید یک افزونه را با چندین ویژگی که می خواهید پیدا کنید، و هر چه پلاگین های کمتری داشته باشید، شانس کمتری برای تداخل وجود دارد (اما این فقط توصیه ما است).

نکات دیگری برای WooCommerce دارید؟

اینها همه نکات WooCommerce بودند که مطمئناً به شما کمک می کنند تا یک فروشگاه WooCommerce شگفت انگیز ایجاد کنید. و حتی سرویس‌های Shopify to WooCommerce وجود دارد که اگر قبلاً از آنها استفاده نکرده‌اید، می‌توانید استفاده کنید. استفاده از وردپرس برای فروشگاه تجارت الکترونیک خود (نکته- شما باید!). همانطور که می بینید، آنها خیلی پیچیده نیستند و مطمئناً می توانید آنها را حتی بدون تجربه ساخت وب سایت مدیریت کنید. پس همین امروز دست به کار شوید و سایت تجارت الکترونیک خود را بهتر کنید!

اما قبل از ترک، آیا سؤال یا نکات دیگری برای WooCommerce دارید؟ ما دوست داریم از شما در نظرات زیر بشنویم!

خروج از نسخه موبایل