بررسی فشرده سازی WP برای وردپرس

بررسی فشرده سازی WP برای وردپرس

تصاویر بخش اساسی هر وبلاگ هستند و با اضافه کردن 5 تا 10 تصویر کوچک به هر تصویری که آپلود می کنیم، وردپرس آن را مدیریت و فشرده سازی می کند. به چیزی واقعاً مهم تبدیل می شود، به خصوص اگر بخواهیم عملکرد سایت را حفظ کنیم.

فشرده سازی تصاویر وردپرس پس از آپلود تا حدودی به یک تکنیک استاندارد تبدیل شده است که سعی می شود سرعت وردپرس را افزایش دهد الف>. تا به حال ما انتخاب های کمی برای انجام این کار داشتیم. یا با استفاده از ابزارهای خاص در داخل لینوکس یا با نصب یک افزونه در وردپرس و استفاده از سرور ما برای انجام کار. این برای مدیران سیستم و افرادی که منابع CPU خوبی دارند، بی‌معنا بود، اما در مورد کاربر معمولی وردپرس چطور؟ کسی که به تازگی یک برنامه میزبانی جدید خریداری کرده و منابع CPU نامحدودی ندارد؟ اینجاست که WP Compress وارد عمل می شود.

Meet WP Compress

WP Compress یک افزونه قدرتمند بهینه‌سازی تصویر برای وردپرس است که هر صاحب وب‌سایتی می‌تواند از آن برای کوچک کردن استفاده کند. اندازه تصویر و بهبود زمان بارگذاری صفحه. WP Compress وظیفه فشرده‌سازی تصاویر را در لحظه با استفاده از ابر کاهش می‌دهد، بنابراین می‌توانید بدون استفاده از منابع برنامه میزبانی خود (سریع نگه داشتن وب‌سایت خود) تصاویر را فشرده کنید.

اما WP Compress فقط اندازه فایل‌ها را کاهش نمی‌دهد. همچنین گزینه‌های مفیدی برای تغییر اندازه تصاویر در حین فشرده‌سازی برای کاهش‌های بیشتر، تنظیمات فشرده‌سازی هوشمند (پیش‌تنظیم‌شده از بدون اتلاف به فوق‌العاده)، فشرده‌سازی خودکار پس‌زمینه Otto و پشتیبان‌گیری نامحدود در فضای ابری وجود دارد (بنابراین همیشه می‌توانید در صورت نیاز یک تصویر را «لغو» کنید) . این پشتیبانی از بریدگی بالا، WP Compress را به گزینه ای عالی برای فشرده سازی تصویر برای هر وب سایتی تبدیل می کند. و از زمان به‌روزرسانی نسخه 4، WP Compress همچنین CDN، تصاویر تطبیقی، بارگیری تنبل، گزارش‌دهی با برچسب سفید برای برنامه‌های آژانس و موارد دیگر را ارائه می‌دهد.

هزینه آن چقدر است؟

WP Compress برای 100 تصویر اول شما رایگان است. این آن را به یک گزینه عالی برای وبلاگ نویسان تبدیل می کند زیرا باعث شکستن بانک نمی شود. اما برای سایت‌هایی که تعداد زیادی تصویر دارند، WP Compress چندین برنامه ماهانه برای فشرده‌سازی هر تعداد تصویر ارائه می‌کند.

برنامه‌های ماهانه فقط از 5 دلار برای 500 تصویر در ماه شروع می‌شود، تا 25 دلار در ماه برای 10000 تصویر در ماه. این طرح‌ها بهینه‌سازی‌های زیادی را برای اکثر سایت‌ها، از وبلاگ‌ها گرفته تا سایت‌های اشتراک‌گذاری عکس یا شرکت‌های بزرگ ارائه می‌دهند.

روش بهتر برای فشرده سازی تصاویر

بهترین راه (به جرأت می‌توانم بگویم) برای فشرده‌سازی تصاویر، استفاده از WP Compress است. عضویت مادام العمر. وقتی یک مادام العمر ویژه می گیرید، برای یک عمر واقعی قدرت فشرده سازی تصویر یک قیمت پایین می پردازید. بنابراین به جای پرداخت ماه به ماه، می توانید فقط 149 دلار برای مادام العمر بپردازید تا هر سال 1k فشرده سازی تصویر (یا بیشتر) برای همیشه داشته باشید. چه چیزی را نباید دوست داشت؟

WP Compress چگونه کار می کند؟

WP Compress یک افزونه است که به یک سرویس مرتبط است. این افزونه را می توان در هر وبلاگ وردپرس نصب کرد – اگر به Plugins > Add New بروید و WP Compress را جستجو کنید، می توانید آن را از طریق داشبورد خود پیدا کنید. یا می توانید آن را مستقیماً از مخزن WordPress.org بگیرید:

دریافت WP Compress< /a>

سپس فقط باید سایت وردپرس خود را به حساب WP Compress Cloud API خود پیوند دهید تا نصب افزونه خود را تأیید کند و آماده شروع کار هستید!

پس از کلیک بر روی دکمه “شروع به کار” از شما خواسته می شود که آدرس ایمیل خود را برای ایجاد یک حساب کاربری وارد کنید (نگران نباشید – می توانید ابتدا با 100 تصویر رایگان شروع کنید و بعداً ارتقا دهید). هنگامی که با WP Compress ثبت نام می کنید، یک کلید API منحصر به فرد ایجاد می شود و از طریق ایمیل برای شما ارسال می شود. پس از دریافت کلید API، این صفحه اصلی است.

گزینه‌های متعددی به‌طور پیش‌فرض غیرفعال هستند و طرح رایگان به شما امکان می‌دهد این سرویس را آزمایش کنید، اما به یاد داشته باشید که این سرویس به 1000 تصویر محدود شده است که هیچ منبع تغذیه‌ای در آن گنجانده نشده است. پس از مصرف تمام اعتبارات خود، اخطاری برای ارتقا مشاهده خواهید کرد. راهنمایی – این زمان بسیار خوبی برای ثبت نام برای یک برنامه مادام العمر است زیرا فقط از 29 دلار شروع می شود (یا به یک دوست مراجعه کنید).

ویژگی های پرمیوم فشرده سازی WP

برای این بررسی، من قصد دارم نحوه رفتار سرویس با استفاده از عضویت طلایی را تحلیل کنم. سرعت این اشتراک بیشتر از حد معمول است و همه قدرت‌ها فعال است، از جمله عملکرد مفید Otto  (همچنین به عنوان Otto the Image Optimizing Owl شناخته می‌شود). این یک سرویس منظم است که به افزونه اجازه می‌دهد تا تصاویر را در چندین زمان مختلف در طول روز به‌طور خودکار فشرده کند، بنابراین سرعت آپلود سریع‌تری برای تصاویر و فشرده‌سازی پس‌زمینه‌تان بدون استفاده از منابع سرور خود دریافت خواهید کرد.

سطح بهینه‌سازی را می‌توان از Ultra تا Intelligent تا Lossless تنظیم کرد. در تجربه من، Ultra در فشرده سازی کمی بیش از حد پیش می رود و باعث می شود تصاویر شما تا حدی تار به نظر برسند، به خصوص اگر تصاویر برجسته باشند. سطح هوشمند جایی است که بیشتر افراد با آن احساس راحتی می‌کنند و Lossless تنها بخش‌های غیر حیاتی تصویر را بدون هیچ گونه فشرده‌سازی با اتلاف حذف می‌کند. فعال کردن حفظ داده‌های EXIF تقریباً فشرده‌سازی Lossless را خنثی می‌کند و معمولاً توصیه نمی‌شود زیرا به هر حال اکثر وبلاگ‌ها به آن داده‌ها نیاز ندارند.

استفاده از WP Compress برای بهینه سازی کتابخانه رسانه ما

برای این آزمایش، من تصمیم گرفتم این افزونه را در وبلاگ وردپرس خود نصب کنم، که حاوی کمتر از 2 میلیون عکس نیست و این یک وبلاگ بسیار فعال با بیش از 8 سال آنلاین بودن است. می توانید بگویید که این کمی افراطی است، اما اینکه سیستم روی وبلاگی با آن اندازه کار کند، خبر خوبی برای بقیه خواهد بود.

WP Compress یک دکمه زیبا به کتابخانه رسانه اضافه کرده است که به شما امکان می دهد فشرده سازی دستی را انجام دهید، که اگر Otto  را غیرفعال کنید مفید است زیرا بهینه سازی انجام نمی شود. در پس زمینه انجام می شود. با فعال‌سازی Otto، نیازی به فشرده‌سازی دستی عکس‌ها ندارید، زیرا آنها چندین بار در طول روز فشرده می‌شوند و فشرده‌سازی را به یک فرآیند خودکار تبدیل می‌کند.

اگر شما نیز مانند من وبلاگ بسیار فعالی داشته باشید، فرآیند فشرده سازی می تواند کند باشد. این افزونه باید با ابر ارتباط برقرار کند و اطلاعات مربوط به هر تصویر را ارسال/دریافت کند. اگر بعد از فشرده‌سازی می‌خواهید تصویر اصلی‌تان برگردد، آن را خسته نکنید – این افزونه دارای یک قابلیت بازیابی است. این کار زمانی بسیار مفید است که از نحوه فشرده‌سازی یک تصویر خاص خوشتان نمی‌آید و می‌خواهید بروید. برگشت.

WP Compress همچنین به شما امکان می‌دهد تگ‌ها را به عکس‌ها نشان دهید تا از فشرده‌سازی صرف‌نظر کنید – یک افزودنی مفید برای زمانی که می‌خواهید تصاویر با کیفیت/رزولوشن بالا را حفظ کنید اما می‌خواهید همه چیزهای دیگر را فشرده کنید تا در فضا صرفه‌جویی کنید. فقط به یاد داشته باشید که داشتن هزاران فضای ذخیره سازی واقعی در هاست خود به این معنی نیست که یک سایت سریع خواهید داشت. اگر می خواهید یک وب سایت سریع داشته باشید، کاهش اندازه تصاویر بسیار مهم است. صرف نظر از سرعت یا فضای ذخیره سازی که دارید، تصاویر باید از طریق شبکه عبور کنند و همه اتصالات فوق العاده سریع ندارند (به همین دلیل است که توصیه می کنیم از cdn رایگان).

WP Compress به شما امکان می دهد تا 2 تصویر را همزمان پردازش کنید. هر چیزی بیشتر است و باید منتظر بمانید زیرا تا زمانی که یکی از آن تصاویر تمام شود، هیچ اتصال دیگری به ابر برقرار نخواهد شد. به همین دلیل است که توصیه می کنیم Otto را فعال کنید و فقط عکس ها را برچسب گذاری کنید تا از فشرده سازی صرفنظر کنید. این بسیار سریع‌تر (و ساده‌تر) از فشرده‌سازی دستی هر تصویر است.

هوشمند

پیش‌تنظیم پیش‌فرض برای فشرده‌سازی هوشمند است. من چندین عکس را با Intelligent امتحان کردم و این فرآیند باعث صرفه جویی در فضا می شود. به طور متوسط، تصاویر حدود 38 تا 44 درصد کاهش می یابند، اما آثار فشرده سازی قابل مشاهده هستند، به خصوص اگر چشم خوبی داشته باشید. اگر شما نیز مانند من طراح هستید، آثار فشرده سازی را از نزدیک متوجه خواهید شد اما خواننده معمولی وبلاگ شما احتمالاً تفاوت چندانی نمی بیند.

با بررسی تصویر به‌دست‌آمده و مقایسه اندازه‌ها متوجه شدم که WP Compress کیفیت JPEG را به حدود 77 کاهش می‌دهد. به همین دلیل است که ممکن است مصنوعات جزئی قابل مشاهده باشند. قانون عمومی پذیرفته شده این است که 85 بیش از حد کافی است، هر چیزی کمتر از آن شروع به معرفی مصنوعات قابل مشاهده می کند. البته، هیچ چیز مانع از اضافه کردن گزینه های بیشتر WP Compress در آینده برای تناسب بهتر با سطوح فشرده سازی بیشتر نمی شود.

بی ضرر

پیش‌تنظیم Lossless جایی است که من با آن راحت‌تر هستم. من هرگز از هیچ سطح فشرده سازی استفاده نکرده ام که ممکن است کیفیت تصاویر را کاهش دهد و هر طراح که عاشق ارائه است همین کار را می کند. پیش‌تنظیم Lossless تمام داده‌های EXIF ​​را حذف می‌کند و به طور کلی به WP Compress اجازه می‌دهد تا حدود 15 تا 34 درصد از اندازه را حذف کند.

مقایسه فشرده سازی WP با EWWW Image Optimizer من متوجه شدم که آنها نتایج یکسانی را هنگام استفاده از روش Lossless ایجاد می کنند، بنابراین اگر به سادگی می خواهید از شر داده های غیر ضروری خلاص شوید، هر دو گزینه های خوبی هستند.

عملکرد

تا آنجا که به عملکرد مربوط می شود WP Compress برخی از مشکلات تاخیر را در وبلاگ من معرفی کرد. فقط به یاد داشته باشید که این یک وبلاگ بسیار بزرگ با بیش از 2 میلیون عکس است. آزمایش اولیه دارای تاخیر بسیار زیادی بود و من متوجه شدم که باز کردن پست‌های وبلاگ و کتابخانه رسانه بیش از 9 ثانیه طول کشید.

تیم پشتیبانی WP Compress در تشخیص این مشکل بسیار کمک کننده بود و آنها توانستند این تاخیر را از 9 به 3 ثانیه کاهش دهند که نشان دهنده میزان تعهد آنها به محصول خود است. از غیرفعال کردن افزونه تا فعال کردن، تاخیر آخرین نسخه به شرح زیر است:

  • از 1.5 تا 3 برای باز کردن پست های وبلاگ
  • از 1 تا 2 در حال آپلود عکس
  • حدود 6 ثانیه برای فشرده سازی یک عکس در حالت دستی

البته در ابتدا باید کارهای فشرده سازی زیادی انجام دهید، اما یکی از مواردی که درگیر آن هستید بیشتر وبلاگ ها احتمالا کمتر از 100 تصویر در روز آپلود می کنند (و این سخاوتمندانه است) و اگر فشرده سازی خودکار اتو را فعال کرده باشید نباید متوجه تاخیر زیادی شود.

البته، اگر شما یک سرور بسیار قدرتمند (مانند سرور من با 24 رشته و 48 گیگابایت رم، اجرا تحت nginx و PHP 7.2 از طریق Plesk Onyx با منابع فراوانی که در اختیار دارید، اجرا می‌کنید، ممکن است یک افزونه رایگان با استفاده از منابع شخصی شما مفید باشد. سریع‌تر به عنوان مثال، WP Compress توانست زمان‌های خوبی داشته باشد، اما به طور کلی 1-2 ثانیه از EWWW در سرور خودم عقب بود.

اما برای وبلاگ نویس یا مدیر وب سایت معمولی که از برنامه میزبانی Bluehost یا Flywheel یا هر شرکت میزبانی دیگری با مقدار مشخصی منابع استفاده می کند، وضعیت کاملاً وارونه می شود. WP Compress به طور مداوم زمان‌های فشرده‌سازی بهتری را نسبت به گزینه‌هایی مانند بهینه‌ساز تصویر EWWW و بدون استفاده از منابع محلی ارائه می‌کند.

اتو ناجی

فقط پس از خواندن آخرین خط ممکن است فکر کنید، اگر بتوانم بهینه ساز تصویر EWWW را به صورت رایگان نصب کنم، چرا اصلاً از WP Compress استفاده کنم؟ به آن سادگی نیست. استفاده روزانه از EWWW یک عارضه جانبی بسیار مهم دارد.

به‌طور پیش‌فرض، وقتی افزونه فشرده‌سازی مانند EWWW را اضافه می‌کنید، وردپرس به‌طور پیش‌فرض، تصاویر را فشرده می‌کند و این باعث می‌شود که تاخیر اضافی به هر آپلود تصویر همراه با افزایش استفاده از CPU اضافه شود. بنابراین برای هر تصویری که آپلود می کنید از منابع اضافی در هاست خود برای فشرده سازی آن تصاویر استفاده می کنید. چندین مشکل وجود دارد که ممکن است از انجام این کار ایجاد شود. برخی از عوارض جانبی عبارتند از: زمان آپلود کندتر، خطاهای احتمالی HTTP هنگام آپلود، وقفه زمانی که PHP را به درستی پیکربندی نکرده‌اید و غیره.

این مورد در هنگام استفاده از WP Compress صدق نمی‌کند، زیرا تصاویر را در لحظه فشرده نمی‌کند. این افزونه دو حالت برای فشرده سازی ارائه می دهد، چه به صورت دستی از کتابخانه رسانه یا با فعال کردن Otto. گزینه later تصاویر را چند دقیقه پس از آپلود در وبلاگ خود و در چندین زمان مختلف در طول روز فشرده می کند. این یک جایگزین بسیار بهتر از انجام آن در پرواز است، زیرا تقریباً از تمام عوارض جانبی احتمالی صرف نظر می‌کنید و از منابع محلی صفر در این فرآیند استفاده می‌کنید.

در حال اتمام

WP Compress یک راه حل خوب برای کسانی است که می خواهند فوراً از یک سرویس فشرده سازی تصویر استفاده کنند و منابع محلی یا تخصص برای اجرای یک راه حل را ندارند. برای افراد غیرمتخصص (و وبلاگ نویسان به طور کلی) استفاده از WP Compress بی معنی است. این سریع، آسان است و فقط کار می کند. Otto یکی از بهترین ویژگی های این سرویس است زیرا به شما امکان می دهد فشرده سازی را پیکربندی کنید و آن را فراموش کنید. برای متخصصان یا طراحان گرافیک با VPS و برنامه های قدرتمند خود، EWWW Image Optimizer هنوز هم ممکن است انتخاب بهتری باشد.

اما بدون توجه به تخصص شما، WP Compress یک سرویس قوی است که محدودیت‌های استفاده از قدرت پردازش میزبانی برای فشرده‌سازی تصاویر را از بین می‌برد. به علاوه گزینه بازیابی تصویر، ویژگی‌های Otto و توانایی برچسب‌گذاری/رد کردن فشرده‌سازی، یک تجربه کلی خوب را تشکیل می‌دهند. تیم متعهد به بهبود و بهینه سازی افزونه است و پشتیبانی فنی دوستانه و مفید است.

برای سایت‌های بسیار بزرگ ممکن است انتظار داشته باشید که تاخیری اضافه شود، اما برای وبلاگ‌های معمولی تاخیر جزئی اصلاً قابل توجه نیست و مزایای داشتن یک سرویس ابری که به طور خودکار تمام تصاویر شما را فشرده می‌کند فوق‌العاده است، همچنین قیمت تقریباً در حدود است. درست است.

آیا در مورد WP Compress سوالی دارید؟ یا به طور کلی بهینه سازی تصویر؟ نظرات خود را در زیر بنویسید!

خروج از نسخه موبایل