وردپرس در مقابل Squarespace: تفاوت ها و ویژگی ها

وردپرس در مقابل Squarespace: تفاوت ها و ویژگی ها

آیا به دنبال طراحی یک وب سایت جدید هستید اما مطمئن نیستید از چه پلتفرمی استفاده کنید؟ سپس شما به جای مناسب آمده اید. در این راهنمای وردپرس در مقابل Squarespace، ما این دو راه حل را با هم مقایسه می کنیم تا به شما کمک کنیم تصمیمی آگاهانه بگیرید که کدام یک برای پروژه شما بهترین است.

امروز هدف ما این است که شما را با WordPress و Squarespace آشنا کنیم – دو پلتفرم وب سایت قدرتمند و محبوب. ما به قیمت‌گذاری، نحوه میزبانی هر دو، گزینه‌های شما برای تم یا قالب‌ها، قابلیت سفارشی‌سازی، ویژگی‌ها یا ادغام‌های اضافه شده، امنیت و پشتیبانی در دسترس نگاه خواهیم کرد.

آماده ای برای شروع؟ بریم…

مقدمه ای بر وردپرس

WordPress.org یک سیستم مدیریت محتوای منبع باز محبوب (CMS) است که برای بیش از 60 میلیون وب‌سایت پشتیبانی می‌کند. وقتی در این مقاله به بحث وردپرس می پردازیم، به WordPress.org اشاره می کنیم. برای اطلاعات بیشتر در مورد WordPress.com و تفاوت آن با WordPress.org، مقاله ما را در WordPress.com در مقابل WordPress.org.

WordPress.org توسط برخی از نام‌های بزرگ، از جمله مایکروسافت، مرسدس بنز، والت دیزنی، و وبلاگ TED، به نام چند. دلایل زیادی برای محبوبیتی که وردپرس از آن برخوردار است وجود دارد، اما کنترل و انعطاف‌پذیری که این راه‌حل فراهم می‌کند، سهم عمده‌ای دارد.  در اینجا برخی از دیگر ویژگی های برتر آن وجود دارد…

  • استفاده رایگان
  • هزاران تم رایگان و ممتاز
  • هزاران افزونه برای افزودن عملکرد اضافی
  • گزینه‌های سفارشی‌سازی متعدد، از جمله سازنده‌های کشیدن و رها کردن، پانل‌های گزینه‌های تم، و فرصت کدنویسی
  • جامعه پر رونق وردپرس
  • مالکیت و کنترل کامل بر وب سایت شما

جامعه وردپرس یک نهاد جهانی است که دائماً روی وردپرس کار می‌کند و آن را بهبود می‌بخشد، نه اینکه ابزارها و محصولات جدید را ارائه کند. این تضمین می کند که نه تنها وردپرس همیشه از بازی خود جلوتر است، بلکه وب سایت شما نیز از آن جلوتر است.

مقدمه ای بر Squarespace

Squarespace یک راه حل همه کاره است که میلیون ها وب سایت را در صدها صنایع طرح‌های قالب مدرن و مد روز آن، کسب‌وکارها را قادر می‌سازد تا وب‌سایت‌های حرفه‌ای، نمونه کارهای زیبا، یا فروشگاه‌های آنلاین سودآور ایجاد کنند.

در حال حاضر به عنوان پلتفرم انتخابی کیانو ریوز، سادی ویلیامز و جان مالکوویچ استفاده می شود، Squarespace یک راه حل ایده آل برای همه است، از وبلاگ نویس فروتن گرفته تا مارک های معتبر. این شامل ویژگی های متعددی است که به شما در طراحی یک وب سایت کمک می کند از جمله…

  • هاست نامحدود رایگان
  • زیرساخت با کیفیت برتر
  • الگوهای زیبا
  • سازنده وب‌سایت بصری کشیدن و رها کردن
  • امنیت برتر
  • پشتیبانی 24 ساعته

هنگامی که وب‌سایت شما ایجاد شد، Squarespace همچنین مجموعه‌ای از ابزارهای بازاریابی را ارائه می‌کند تا به شما کمک کند با مخاطبان خود تعامل داشته باشید، در جستجوها و شبکه‌های اجتماعی پیدا شوید و دنبال‌کنندگان خود را افزایش دهید.

قیمت گذاری وردپرس

همانطور که قبلا ذکر شد، استفاده از نرم افزار وردپرس رایگان است. تنها هزینه های مستمر لازم هزینه هاست و دامنه است (در ادامه بحث می شود). با این حال، زیبایی وردپرس این است که می‌توان آن را متناسب با نیازهای شما کوچک یا بزرگ کرد، و این در مورد هزینه‌های پولی نیز صادق است.

WordPress هر آنچه را که نیاز دارید را به صورت رایگان فراهم می کند، از تم ها و افزونه ها گرفته تا ابزارهای تولید سرنخ و بازاریابی. با این حال، محصولات ممتاز پیشرفته برای همه جنبه‌های وردپرس نیز در دسترس هستند، و ممکن است با رشد وب‌سایت شما ارزش ارتقا را داشته باشند.

قیمت گذاری فضای مربع

Squarespace یک سرویس ممتاز است که برای استفاده از آن هزینه‌ای مداوم دریافت می‌کند. سکو. چهار طرح برای انتخاب وجود دارد، از طرح شخصی با هدف کسانی که وبلاگ‌ها یا وب‌سایت‌های کوچک دارند، شروع می‌شود، تا طرح پیشرفته که برای فروشگاه‌های تجارت الکترونیک حرفه‌ای ایجاد شده است.< /p>

همه برنامه‌ها شامل هزینه‌های میزبانی و دامنه سال‌های اول، همچنین دسترسی به قالب‌های Squarespace و سازنده کشیدن و رها کردن، پشتیبانی 24 ساعته و غیره است. برنامه‌های پیشرفته شامل ابزارهای بازاریابی و تجارت الکترونیک است که به شما امکان می‌دهد یک کسب‌وکار پرسود را رشد دهید و حفظ کنید.

Squarespace یک آزمایش رایگان 14 روزه ارائه می‌دهد که به شما امکان می‌دهد یک وب‌سایت ایجاد کنید و با این پلتفرم آشنا شوید. این یک راه عالی برای دیدن این است که آیا این راه حل برای شما مناسب است یا خیر، و اگر قصد استفاده طولانی مدت از Squarespace را دارید، توصیه می کنم ثبت نام کنید و بازی کنید.

میزبانی وردپرس و نام های دامنه

استفاده از نرم افزار وردپرس رایگان است و همیشه خواهد بود. این آن را به گزینه ای جذاب برای بسیاری از کسب و کارها تبدیل می کند، زیرا آنها می توانند وب سایتی را با این اطمینان ایجاد کنند که هزینه سایت سال به سال افزایش نمی یابد.

گفته شد، وردپرس یک راه حل همه کاره نیست. بنابراین وقتی از وردپرس استفاده می کنید، تنها چیزی که به دست می آورید نرم افزار است. برای ثبت نام و استفاده از یک نام دامنه و میزبانی سایت خود، باید هزینه ای ماهانه یا سالانه بپردازید.

نام دامنه – اکثر نام‌های دامنه چند دلار در سال هزینه می‌کنند و بانک را از بین نمی‌برند. شما می توانید یک نام دامنه را از طریق تعدادی از ارائه دهندگان شخص ثالث ثبت کنید (می توانید یک دامنه GoDaddy فقط با 0.99 دلار در سال اول)، و شما کنترل کاملی بر دامنه ای که برای سایت خود انتخاب می کنید دارید.

میزبانی – با میزبانی، آنچه را که برای آن پرداخت می کنید، دریافت می کنید. برنامه ها از چند دلار در سال شروع می شوند (مانند Bluehost فقط با 2.95 دلار در ماه)، اما برای سایت‌های بزرگ‌تر با دنبال‌کنندگان زیاد، باید طرح‌های گران‌تری را انتخاب کنید که از حجم بالای ترافیک و ذخیره‌سازی سایت پشتیبانی می‌کنند.

میزبان اختصاصی وردپرس – بهترین هاست وردپرس /a> اغلب میزبان وردپرس مدیریت شده است. این توسط تعدادی از خدمات میزبانی برتر ارائه می شود و انتخاب خوبی است زیرا سرورها به خصوص برای وردپرس بهینه شده اند. برای اطلاعات بیشتر در مورد انتخاب میزبان وب برای سایت وردپرس خود، مقاله ما را در چه چیزی را در میزبانی وردپرس جستجو کنیم.

در کنار پرداخت هزینه هاست، مجموعه گسترده ای از خدمات و برنامه ها وجود دارد، بنابراین هر بودجه و سایت شما نیاز داشته باشد، چیزی مناسب پیدا خواهید کرد.

میزبانی مربع و نام دامنه

از آنجایی که Squarespace یک کاملاً مدیریت‌شده است وب سرویس، همه سایت های Squarespace در هاست ابری خود میزبانی می شوند. هیچ محدودیتی در فضای میزبانی یا پهنای باند وجود ندارد و Squarespace از شبکه جهانی CDN خود برای اطمینان از زمان بارگذاری سریع برای همه کاربران وب سایت در هر کجا که هستند استفاده می کند

نام های دامنه نیز از طریق Squarespace ثبت و خریداری می شوند. دامنه شما دارای گواهینامه SSL است و همیشه با همان نرخ قابل تمدید است و از هرگونه غافلگیری ناخواسته جلوگیری می کند. می توانید چندین دامنه خریداری کنید و آنها را به حساب Squarespace خود متصل کنید. و در صورت نیاز، می توانید به راحتی نام دامنه شخص ثالث را به Squarespace منتقل کنید.

موضوعات وردپرس

با نگاهی به WordPress در مقابل Squarespace، WP دارای تم های زیادی است که به شما امکان می دهد وب سایت های زیبا و شیک ایجاد کنید. تقریباً همه تم‌های مدرن واکنش‌گرا، کاربرپسند هستند و دارای ویژگی‌های مختلفی هستند که به اهداف سایت شما کمک می‌کنند.

تم رایگان یا ممتاز؟

هنگام انتخاب یک تم وردپرس باید موارد زیادی را در نظر بگیرید. در ابتدا، باید تصمیم بگیرید که آیا می خواهید از یک تم رایگان یا پریمیوم استفاده کنید. زمینه‌های وردپرس رایگان را می‌توانید در وب‌سایت‌های برنامه‌نویس در سراسر وب پیدا کنید. یا می توانید تم ها را از مخزن وردپرس از داشبورد وردپرس خود نصب کنید. این تم ها به خوبی ساخته شده اند، ایمن و قابل مشاهده هستند که هر پروژه شما انتخاب خوبی است.

تم‌های ممتاز وردپرس معمولاً ویژگی‌های پیشرفته‌تری دارند و اغلب از افزونه‌های ممتاز به عنوان بخشی از هزینه خرید استفاده می‌کنند. هنگام خرید یک تم ممتاز، همیشه مطمئن شوید که تم را از یک خریدار معتبر انتخاب کرده اید. توسعه دهندگان وردپرس مانند StudioPress یا تم های زیبا گزینه خوبی هستند. ThemeForest همچنین یک بازار تم پرطرفدار است که طیف گسترده ای از تم ها را به فروش می رساند. در اینجا می‌توانید رتبه‌بندی‌ها و نظرات را مرور کنید، و به شما ایده خوبی درباره نحوه استفاده از طرح زمینه قبل از خرید می‌دهد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد انتخاب یک تم رایگان یا ممتاز، مقاله ما را در تم های رایگان یا ممتاز؟

طرح زمینه ساخته شده برای هدف یا چند منظوره؟

دومین عامل مهمی که باید در هنگام انتخاب یک پوسته وردپرس در نظر گرفت این است که آیا باید یک تم ساخته شده یا چند منظوره را انتخاب کنید.

ساخت‌شده برای هدف طرح‌های وردپرس طاقچه در خدمت اهداف منحصر به فرد و حاوی ویژگی های مرتبط و خاص است. به عنوان مثال، یک تم وبلاگ نویسی غذایی ساخته شده احتمالاً دارای یک سازنده دستور پخت است که به شما امکان می دهد به راحتی دستور العمل ها را در قالب قابل خواندن در سایت خود نمایش دهید. استفاده از یک تم وردپرس ساخته شده برای هدف، فرآیند طراحی و ایجاد را سریع و بسیار ساده می کند، زیرا تمام ویژگی های مورد نیاز شما بلافاصله در دسترس است.

یک تم چند منظوره ابزارهایی را که برای ایجاد هر نوع وب سایتی نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد. معمولاً حاوی صفحه سازهای پیشرفته، تم های چند منظوره به شما این امکان را می دهد که به راحتی تمام قسمت های وب سایت خود را سفارشی کنید و به شما امکان می دهد یک سایت واقعا منحصر به فرد طراحی کنید. یک مثال عالی، تم کل وردپرس است که توسط ذهن‌های باهوش اینجا در WPExplorer ایجاد شده است.< /p>

ویژگی ها و عملکردها

در نظر گرفتن اینکه به چه ویژگی‌ها و عملکردهایی نیاز دارید، آخرین جنبه کلیدی است که باید هنگام انتخاب موضوع وردپرس در نظر بگیرید. قبل از خرید یا نصب، به دقت در مورد نیازهای پروژه خود فکر کنید و مطمئن شوید که تحقیقات خود را انجام می دهید تا بفهمید یک موضوع شامل چه مواردی می شود.

به یاد داشته باشید، قابلیت‌های اضافی را می‌توان از طریق پلاگین‌ها اضافه کرد (در ادامه بحث می‌شود). اما خرید افزونه های ممتاز به طور جداگانه ممکن است در دراز مدت هزینه بیشتری نسبت به خرید یک تم ممتاز از همان ابتدا داشته باشد.

مقاله ما را بررسی کنید که بهترین تم های وردپرس را نشان می دهد. به شما ایده ای از آنچه در آنجا وجود دارد می دهد.

الگوهای Squarespace

انتخاب الگوهای ارائه شده توسط Squarespace چشمگیر است، (اگرچه اینطور نیست مقایسه با وردپرس). تمام قالب های Squarespace در هر پلان گنجانده شده است. همه آنها توسط تیم طراحی Squarespace برنده جایزه ساخته شده اند و طوری ساخته شده اند که به طور انحصاری در پلت فرم آنها استفاده شود.

قالب‌ها به چند دسته تقسیم می‌شوند، از جمله فروشگاه‌های آنلاین، خدمات حرفه‌ای، عکاسی، اجتماعی و غیرانتفاعی، و بسیاری دیگر. هر الگو یک نقطه شروع است، و با صدها ویژگی قابل تنظیم، می‌توانید آن را هر طور که می‌خواهید استایل دهید.

Squarespace انتخاب الگوی مناسب را بسیار آسان می کند. به سادگی بر روی دسته ای که با جایگاه وب سایت شما مطابقت دارد کلیک کنید. سپس هر نسخه آزمایشی زنده را مشاهده کنید، طراحی، طرح‌بندی، ویژگی‌ها و تجربه کاربری آن را بررسی کنید. این به شما کمک می‌کند تا بفهمید هر الگو چه چیزی را ارائه می‌کند و کاربران شما چگونه با سایت شما تعامل خواهند داشت.

اگر از یک الگو راضی هستید، به سادگی Start with this Design را از گوشه سمت راست بالا انتخاب کنید، و الگوی جدید شما در سازنده وب‌سایت Squarespace باز می‌شود. اگر نظر خود را تغییر دهید، می‌توانید به سادگی الگوها را در هر زمان تغییر دهید.

سفارشی سازی وردپرس

همانطور که قبلاً در بخش مقدمه ذکر کردیم، وردپرس دارای گزینه های سفارشی سازی متنوعی است. بسته به موضوعی که انتخاب می کنید، می توانید وب سایت خود را از طریق پنل گزینه های تم یا سفارشی ساز وردپرس، با استفاده از صفحه ساز را بکشید و رها کنید، و/یا با افزودن و تغییر کد.

نکته اصلی در مورد وردپرس این است که 100٪ از طریق کدنویسی یا با نصب و استفاده از ابزارهای مناسب قابل تنظیم است. بنابراین اگر می‌خواهید کنترل کامل بر وب‌سایت خود داشته باشید، وردپرس انتخاب مناسبی برای شماست.

سفارشی سازی فضای مربع

برای سفارشی‌سازی الگوی خود در Squarespace، از سازنده وب‌سایت کشیدن و رها کردن مخصوص آن استفاده می‌کنید. این در واقع بسیار آسان برای استفاده است و یک تجربه طراحی سرگرم کننده را فراهم می کند. در سازنده وب سایت، می توانید صفحاتی را به وب سایت خود اضافه کنید، عناصر طراحی مانند عنوان و لوگو را اضافه کنید، پست های وبلاگ بنویسید، تجزیه و تحلیل خود را بررسی کنید، ابزارهای داخلی را مدیریت کنید، و موارد دیگر.

عناصر بصری یک الگو را می توان با استفاده از ویرایشگر سبک تغییر داد. هر قالب از نظر تغییر سبکی که می توانید انجام دهید متفاوت است. به طور کلی می‌توانید تایپوگرافی، رنگ‌ها، تصاویر پس‌زمینه، هدر و نوارهای کناری را تغییر دهید. همچنین یک ویرایشگر CSS وجود دارد که به شما امکان می دهد در صورت نیاز کد سفارشی خود را اضافه کنید.

شکی نیست که سازنده وب سایت Squarespace بصری است و برای کسانی که تجربه طراحی وب محدودی دارند، ممکن است گزینه خوبی باشد. با این حال، سفارشی‌سازی‌هایی که می‌توانید انجام دهید محدود است و این ممکن است ناامیدکننده باشد، به‌ویژه با رشد سایت شما.

افزونه های وردپرس

وقتی در مورد تم‌های وردپرس بحث می‌کنیم، ایده انتخاب یک تم ساخته شده برای هدف که دارای ویژگی‌های داخلی باشد را بررسی کردیم. اکثر تم های مدرن دارای ویژگی ها و قابلیت های یکپارچه متعددی هستند که قبلاً گنجانده شده اند. اما مواقعی وجود دارد که به عملکرد اضافی نیاز دارید که از طریق تم شما ارائه نمی شود. به همین ترتیب، ممکن است یک ویژگی خاص در طرح زمینه شما گنجانده شود، اما سایت شما به نسخه پیشرفته تری نیاز دارد.

زیبایی وردپرس در این است که هر قابلیت اضافی مورد نیاز را می توان به سرعت و به راحتی با استفاده از افزونه وردپرس اضافه کرد. هزاران افزونه موجود است، و برای هر تابعی که می خواهید نصب کنید، همیشه تعدادی افزونه مفید برای انتخاب وجود دارد که می توانند کار را به خوبی انجام دهند. این انعطاف‌پذیری که وردپرس فراهم می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد تا هر ابزار ضروری اضافی را ادغام کنند، برای گسترش وب‌سایت‌ها و کسب‌وکارها بسیار ارزشمند است.

هنگام انتخاب افزونه های مناسب برای وب سایت خود، مطمئن شوید که تحقیقات خود را انجام داده اید. هم مجموعه گسترده ای از افزونه های رایگان و هم ممتاز وجود دارد، بنابراین بهترین مکان برای شروع جستجو وردپرس است. مخزن یا CodeCanyon.

ویژگی ها و ادغام های Squarespace

وقتی صحبت از WordPress در مقابل Squarespace به میان می‌آید، نسخه بعدی دارای ویژگی‌های داخلی متعددی است که می‌توانید از آنها استفاده کنید. اینها عبارتند از…

  • بلوک‌های گالری – نمایش گالری‌ها، طرح‌بندی‌های شبکه‌ای، لغزنده و موارد دیگر.
  • پس‌زمینه‌های ویدیویی – برای ایجاد پس‌زمینه‌ای جذاب، ویدیوی مورد نظر خود را اضافه کنید.
  • مجموعه های صوتی – آلبوم های خود را در وب سایت خود آپلود و به اشتراک بگذارید.
  • نوار اطلاعیه (همچنین به عنوان نوار سلام نیز شناخته می شود) – تبلیغات را برجسته کنید یا اخبار را در صفحه اصلی سایت خود اعلام کنید.
  • بلوک‌های فرم – فرمی اضافه کنید تا داده‌های بازدیدکنندگان خود را ضبط کند یا به آنها اجازه دهید با شما در تماس باشند.

ادغام‌های Squarespace نیز در پلت فرم و راه اندازی آماده استفاده است. این شما را از گشتن در بازارها برای یافتن ویژگی‌های اضافی که ممکن است نیاز داشته باشید و سپس نصب افزونه‌ها را نجات دهد. برای یک سازنده وب سایت همه کاره، انتخاب ادغام هایی که Squarespace ارائه می دهد قابل توجه است. در اینجا فقط منتخبی از مواردی است که پیشنهاد می شود…

  • Disqus – از این سیستم اظهار نظر پیشرفته به جای سیستم نظر پیش فرض Squarespace استفاده کنید.
  • Stripe، Apple Pay، و Paypal – پرداخت‌ها را در سایت خود به روش‌های مختلف بپذیرید.
  • رسانه های اجتماعی – با حساب های رسانه های اجتماعی خود از جمله فیس بوک، توییتر، اینستاگرام، فروشگاه iTunes، لینکدین، تامبلر و موارد دیگر ارتباط برقرار کنید.
  • Google Fonts و Typekit – هر دو در ویرایشگر سبک گنجانده شده‌اند.
  • Adobe Creative Cloud Image Editor – به شما امکان می دهد تصاویر را مستقیماً در Squarespace ویرایش و بهبود دهید.
  • YouTube و Vimeo – ویدیوها را از این کانال ها در سایت خود جاسازی کنید.

همچنین می‌توانید سرویس‌های شخص ثالث را ادغام کنید، از جمله Google AdSense، Etsy، Eventbrite و فیس‌بوک پیکسل. با این حال، Squarespace هیچ پشتیبانی برای ادغام شخص ثالث ارائه نمی دهد و نمی تواند سازگاری کامل با قالب های آنها را تضمین کند. گزینه ادغام شخص ثالث نیز برای افرادی که در طرح شخصی هستند در دسترس نیست، بنابراین باید آن را ارتقا دهید.

عملکرد و امنیت وردپرس

اگر تصمیم به استفاده از وردپرس دارید، مسئولیت عملکرد و امنیت سایت شما بر عهده شماست. انتخاب یک ارائه دهنده میزبانی موثر می تواند کمک کند، اما همچنین باید تعدادی افزونه نصب کنید تا مطمئن شوید که سایت شما ایمن، ایمن و همیشه بدون مشکل کار می کند.

امنیت – افزونه رایگان وردپرس را نصب کنید همه در یک WP امنیت و فایروال و برای نکات امنیتی بیشتر مقاله ما را مطالعه کنید چگونه امنیت سایت وردپرس خود را بهبود دهیم.

سرعت – کارهای زیادی می توانید برای بهبود سرعت وب سایت وردپرس خود انجام دهید، از به روز نگه داشتن سایت تا استفاده از بهینه ساز تصویر و افزونه کش. مقاله ما را در مورد نحوه افزایش سرعت وردپرس را بررسی کنید جزئیات بیشتر.

عملکرد – وب‌سایت‌هایی که حجم بالایی از بازدیدکنندگان دریافت می‌کنند یا حاوی حجم زیادی از رسانه هستند، باید عملکرد را زیر نظر داشته باشند. آیا سایت همیشه به سرعت بارگیری می شود، آیا کیفیت پخش رسانه به طور مداوم بالا است، و زمان خرابی پایین است؟ اگر پاسخ هر یک از این سؤالات “نه” است، ممکن است لازم باشد از شبکه تحویل محتوا (CDN).

حفظ نگهداشتن سایت و مراقبت از امنیت و عملکرد سایت خود برای صاحبان وب سایت وردپرسی ضروری است. با این حال، اگر شما ترجیح می دهید این کار را برون سپاری کنید، تعداد زیادی از توسعه دهندگان وب و آژانس ها وجود دارند که این خدمات را ارائه می دهند.

Squarespace Performance and Security

از آنجایی که Squarespace یک راه حل میزبانی همه کاره است، همه عملکرد وب سایت و مسائل امنیتی برای شما مراقبت می شود. در اینجا برخی از بهترین عملکرد و ویژگی های امنیتی آن وجود دارد…

  • Squarespace با فروشندگان DNS شریک می شود تا مسیریابی ترافیک درجه یک، قابلیت اطمینان و زمان کار را به شما ارائه دهد.
  • CDN جهانی Squarespace هر ماه میلیاردها بازدید را انجام می دهد.
  • همه وب‌سایت‌های Squarespace دارای گواهینامه SSL هستند که اتصال بازدیدکنندگان به سایت شما را ایمن می‌کند.
  • تکنیک های پیشرفته کاهش DDoS برای محافظت از سایت شما در برابر ترافیک مخرب استفاده می شود.
  • وب‌سایت‌های Squarespace هر دقیقه از بیش از 20 مکان در سراسر جهان نظارت می‌شوند و یک تیم عملیاتی 24/7 آماده پاسخگویی به هر حادثه شناسایی شده است.

پشتیبانی از وردپرس

WordPress.org اسناد گسترده ای را در وب سایت خود ارائه می دهد. با این حال، این به سختی با اطلاعات به اشتراک گذاشته شده و مورد بحث توسط جامعه جهانی وردپرس مقایسه می شود.

وبلاگ‌ها، مانند وبلاگ ما در اینجا در WPExplorer، مقالات، آموزش‌ها و راهنماهای مفیدی را برای مبتدیان به توسعه دهندگان حرفه‌ای وردپرس ارائه می‌دهند. تالارهای گفتگو، که در آن می‌توانید سؤال بپرسید و مشکلات را به اشتراک بگذارید، رایج هستند. و برای مشکلات مبرم‌تر، می‌توانید سرویس نگهداری WordPress را امتحان کنید یا استخدام کنید یک توسعه دهنده.

برای کسانی که تصمیم به خرید یک تم ممتاز وردپرس، افزونه‌ها یا ابزارهای دیگر دارند، پشتیبانی ارائه شده با این محصولات اغلب می‌تواند ارزش برچسب قیمتی را داشته باشد. ایمیل یک به یک یا پشتیبانی شبانه روزی با بلیط اغلب برای محصولات گران تر غیر معمول نیست، که می تواند به شما کمک کند تا مطمئن شوید که سایت شما همیشه با ظرفیت کامل خود کار می کند.

پشتیبانی از Squarespace

Squarespace پشتیبانی شخصی‌شده را از تیم مراقبت از مشتریان خود ارائه می‌کند. الف>. پشتیبانی 24/7 از طریق چت زنده یا ایمیل یک به یک است. مرکز راهنمایی نیز پر است از راهنماها و موضوعات محبوب، ویدئوها و وبینارها، با شما در مورد تمام ویژگی های Squarespace و نحوه استفاده از آنها در سایت خود صحبت می کنند.

WordPress.org در مقابل Squarespace – مقایسه

بنابراین، اکنون درک خوبی از آنچه هر دوی این پلتفرم ها ارائه می دهند، داریم. اما چگونه آنها در برابر یکدیگر قرار می گیرند؟ بیایید نگاهی به زمینه های اصلی مقایسه بیندازیم…

WordPress در مقابل Squarespace – قیمت گذاری

WordPress یک راه حل رایگان است که تنها هزینه های ماهانه آن هاست و ثبت نام دامنه است. با این حال، ابزارهای ممتاز زیادی در دسترس هستند که به شما این امکان را می دهند تا عملکرد سایت خود را به دلخواه خود افزایش دهید. اساساً، وردپرس نوعی معامله “پرداخت به اندازه یا کم که می خواهید” است.

در مقایسه، برای استفاده از Squarespace باید یک برنامه ماهانه انتخاب کنید. و اگر یک طرح رده بالا را انتخاب کنید، به مرور زمان این برای شما هزینه خواهد داشت. با این اوصاف، ابزارها، پشتیبانی و ویژگی‌های داخلی ارائه شده، Squarespace را برای پول مناسب می‌سازد.

WordPress در مقابل Squarespace – تم ها، الگوها و ویژگی ها

WordPress هزاران تم و افزونه رایگان و ممتاز را با ویژگی‌ها و قابلیت‌های داخلی و قابل نصب ارائه می‌دهد. هر چیز اضافی که می خواهید به سایت خود اضافه کنید، وردپرس می تواند نیازهای پروژه های شما را برآورده کند. این باعث می‌شود که در طول زمان به یک پلتفرم عالی برای رشد و توسعه وب‌سایت‌ها تبدیل شود.

Squarespace همچنین مجموعه ای چشمگیر از قالب ها، ویژگی ها و ادغام ها را ارائه می دهد. به خصوص در مقایسه با سایر پلتفرم‌های یکپارچه مانند Wix و Weebly، Squarespace بسیار جلوتر از رقبا است. با این حال، شما همچنان محدود به محدوده Squarespace هستید و همان انعطاف‌پذیری که وردپرس ارائه می‌دهد را نخواهید دید.

WordPress در مقابل Squarespace – سفارشی سازی و سهولت استفاده

وردپرس در سفارشی سازی برنده است. این پلتفرم به شما کنترل نهایی را بر روی وب سایت شما می دهد. با این حال، نقطه ضعف این است که سهولت استفاده از Squarespace را ندارد و منحنی یادگیری شیب‌داری برای مبتدیان دارد.

Squarespace محدودیت‌های بیشتری دارد، اما سازنده وب‌سایت با کشیدن و رها کردن بصری و ویژگی‌های داخلی آن، طراحی یک وب‌سایت را به یک تجربه سریع و سرگرم‌کننده تبدیل می‌کند.

WordPress.org در مقابل Squarespace – پشتیبانی

هر دو وردپرس و Squarespace یک شبکه پشتیبانی قوی در اطراف خود دارند. پشتیبانی Squarespace متمرکزتر است، با یک مرکز راهنمای اختصاصی و تیم مراقبت از مشتری. این ممکن است برای مبتدیان یا کسانی که دوست دارند پشتیبانی و اطمینان یک به یک در نوک انگشتان خود داشته باشند مناسب باشد.

WordPress.org به این ترتیب پشتیبانی یک به یک ارائه نمی دهد، اگرچه اغلب به عنوان بخشی از بسته های محصول برتر در دسترس است. با این حال، قدرت جامعه وردپرس تضمین می کند که هر مشکل یا سوالی که داشته باشید، پاسخ آن را آنلاین خواهید یافت. پشتیبانی وجود دارد – فقط ممکن است مجبور شوید آن را جستجو کنید.

نظرات نهایی در مورد وردپرس در مقابل Squarespace

هر دو پلتفرم شما را قادر می سازند تا وب سایت های زیبا، حرفه ای و کاربر پسند ایجاد کنید. بنابراین راه حلی که انتخاب می کنید باید صرفاً به نیازهای خودتان و وب سایت شما بستگی داشته باشد. بودجه، محدودیت‌های زمانی، مهارت‌های طراحی وب شخصی و مهمتر از همه، آرزوهای بلندمدت پروژه خود را در نظر بگیرید.

وردپرس در مقابل Squarespace – کدام یک را برای پروژه خود انتخاب می کنید؟ لطفا نظرات خود را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید…

خروج از نسخه موبایل