نحوه کسب درآمد از یک سایت وردپرس ارز دیجیتال

نحوه کسب درآمد از یک سایت وردپرس ارز دیجیتال

بسیاری از مردم هوس کرده اند موج ساخت وب سایت ارزهای دیجیتال را زینت دهند. با افراد زیادی که به دنبال یادگیری در مورد سکه‌های مختلف و سرمایه‌گذاری هستند، زمان بسیار خوبی برای گرفتن یکی از زمینه‌های وردپرس ارزهای دیجیتال< /a> و وبلاگ خود را بسازید. اما تعداد شگفت انگیزی از کسانی که قبلاً یک وب سایت یا وبلاگ اختصاص داده شده به ارزهای رمزنگاری شده ساخته اند، نمی دانند چگونه یا چرا از سایت وردپرس ارز دیجیتال خود کسب درآمد کنند.

در اینجا می‌خواهم ایده‌هایی برای کسب درآمد از سایت یا وبلاگ وردپرس ارز دیجیتال خود را با شما به اشتراک بگذارم. لطفا توجه داشته باشید! اگر هنوز وب‌سایت ارزهای دیجیتال ندارید، می‌توانید به راحتی با استفاده از زمینه وردپرس کریپتون. همه چیزهایی را که ممکن است برای ساختن سایت خود نیاز داشته باشید، دارد.

این الگو با مجموعه‌ای از پوسته‌ها برای وبلاگ، مجله، مربی و فروشگاه ارزهای دیجیتال همراه است. هر پوسته دقیقاً به گونه‌ای طراحی شده است که در یک طاقچه کوچک قرار بگیرد، بنابراین نیازی به انجام تنظیمات اضافی در طراحی یا قابلیت‌ها ندارید تا تم برای شما مناسب باشد.

گزینه های شما چیست؟

در حالی که مطمئناً تعداد بی نهایت راه برای کسب درآمد با وردپرس وجود دارد، ما قصد داریم روی استراتژی های کلیدی کسب درآمد به طور خاص برای کسانی که به ارزهای دیجیتال علاقه مند هستند تمرکز کنید. نگران نباشید که این لیست فقط چهار مورد دارد، وقتی بتوانید اهرم های مناسب را فشار دهید، می توانید به درآمد قابل توجهی برسید و شاید حتی آن شغل 9 تا 5 را رها کنید.

بنابراین در اینجا ساده‌ترین راه‌ها برای کسب درآمد از سایت وردپرس ارز دیجیتال:

  • برنامه های وابسته
  • افزونه های استخراج
  • تبلیغات وب سایت و موبایل
  • پست های مهمان

اینها چهار رکن کسب درآمد هستند که هر صاحب وب‌سایت ارز دیجیتال باید در نظر داشته باشد و به آن تکیه کند.

برنامه های وابسته

در حال حاضر صرافی‌های ارزهای دیجیتال زیادی وجود دارد که افراد می‌توانند پول نقد را به ارزهای دیجیتال تبدیل کنند، و هر یک از این صرافی‌ها یک برنامه وابسته دارند که در آن می‌توانید ثبت‌نام کنید و سرنخ‌ها را به صرافی مورد علاقه خود تحویل دهید.

در اینجا 25 صرافی رایج که سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال از آنها استفاده می کنند وجود دارد که ممکن است بخواهید آنها را در نظر بگیرید:

  1. etoro.com
  2. cryptogo.com
  3. www.binance.com
  4. 24option.com
  5. localbitcoins.com
  6. coinbase.com
  7. xcoins.io
  8. cex.io
  9. changelly.com
  10. paxful.com
  11. coinmama.com
  12. kraken.com
  13. poloniex.com
  14. gemini.com
  15. blockchain.info
  16. coinexchange.io
  17. bitcoin.de
  18. bithumb.com
  19. coinatmradar.com
  20. bit-z.com
  21. bitso.com
  22. bitpanda.com
  23. quadrigacx.com
  24. gate.io
  25. coincheck.com
  26. و غیره…

خنده دار است، اما این فقط یک لیست کوچک از مبادلاتی است که اخیرا ایجاد شده اند، اما مکان خوبی برای شروع است. برای یافتن برنامه‌هایی که به آن‌ها اعتماد دارید، همیشه شرایط قرارداد و چاپ دقیق را بخوانید.

اگر در برنامه‌های وابسته تازه کار هستید، آنها به شرح زیر کار می‌کنند: شخصی از وب‌سایت شما بازدید می‌کند و در آنجا اطلاعات ارز دیجیتال مفید یا بررسی یک صرافی از لیست بالا را پیدا می‌کند، پیوند ارجاع ویژه خود را (این شامل شناسه وابسته شما است) در آن قرار می‌دهید. در این مقاله، اگر شخصی که مطالعه می کند روی پیوند شما کلیک کند و مقداری پول نقد خرج کند، یک پاداش پولی (یا «کمیسیون وابسته») دریافت خواهید کرد. این یک راه عالی برای درآمد غیرفعال عمومی از وب سایت شما است. فقط مطمئن شوید که قوانین کشور/شهر خود را دنبال می کنید و بر این اساس فاش کنید که از پیوندهای وابسته در محتوای خود استفاده می کنید.

تبلیغات وب سایت و موبایل

تبلیغات وب سایت را می توان به چند نوع تقسیم کرد. می‌توانید برای نمایش آگهی‌ها بر اساس شبکه‌ای که استفاده می‌کنید و تجربه آنلاین کاربر، کدی را به وب‌سایت خود اضافه کنید، یا فضای تبلیغاتی را در وب‌سایت خود بفروشید که صاحبان سایت و محصول می‌توانند تبلیغات خود را در آن قرار دهند (با تأیید شما).

Google AdSense

محبوب ترین و قابل اعتمادترین گزینه، شبکه تبلیغاتی Google AdSense است. اگر راهنمای Google Adsense for WordPress ما را دنبال کنید، استفاده از آن بسیار آسان است. اما اساساً تنها کاری که باید انجام دهید این است:

  • ثبت نام حساب
  • تایید آن را دریافت کنید
  • کد بنر را به برخی از مناطق ویجت در وب سایت خود اضافه کنید

این سیستم بر اساس تجربه آنلاین کاربران، تبلیغات شخصی‌سازی شده را نشان می‌دهد، و هر بار که فردی یک بنر تبلیغاتی را نمایش می‌دهد، برای آن پاداش پولی دریافت خواهید کرد. برخی از افراد فقط از AdSense بیش از هزاران در ماه دریافت می کنند.

BuySellAds

BuySellAds یک بازار دیجیتال فضای تبلیغاتی است. در آنجا می توانید فضای تبلیغاتی را در وبلاگ ها و وب سایت های پرترافیک بخرید یا بفروشید. اگر منبع شما دارای ترافیک کافی باشد، می توانید به عنوان منبع ثبت نام کنید و فضاهای بنر را در وب سایت خود بفروشید (برای مثال Coindesk 30 دلار CPM دریافت می کند، که با تخمینی 13 میلیون نمایش ماهانه آنها می تواند بیش از 100 هزار دلار در ماه تولید کند).

اگر به دلایلی از BuySellAds خوشتان نمی آید، گزینه های تبلیغاتی زیادی وجود دارد و برنامه های وابسته برای سایت های وردپرس برای استفاده.

پست های مهمان

و در نهایت، به آخرین نقطه این قطعه رسیدیم: پست های مهمان. این ساده ترین نوع کسب درآمد است، اما 100٪ به میزان ترافیک وب سایت شما بستگی دارد. هرچه تعداد جلسات ماهانه شما بیشتر باشد، برچسب قیمتی که می توانید برای یک پست دریافت کنید بیشتر است.

وبلاگ‌هایی با 30 هزار جلسه در ماه می‌توانند حداقل 100 دلار به ازای هر پست وبلاگ دریافت کنند، که احتمالاً بسته به اقتدار آنها در جایگاه خود، بیشتر است. اگر می خواهید یک جریان درآمدی ثابت از پست مهمان ایجاد کنید، باید مطمئن شوید که ترافیک کافی برای جذب وبلاگ نویسان و صاحبان سایت دارید. در ایجاد محتوای با کیفیت کوشا باشید و مطمئن شوید که در رسانه های اجتماعی برای ایجاد سایت خود فعال هستید.

فراموش نکنید که یک صفحه ایجاد کنید و آن را به پاورقی یا اصلی اضافه کنید تا بازدیدکنندگان شما به راحتی از آمادگی شما برای پذیرش پست های مهمان مطلع شوند.

افزونه های استخراج

یک راه دیگر برای کسب درآمد از سایت وردپرسی خود با استفاده از افزونه های ماینینگ است که از منابع کامپیوتری بازدیدکنندگان وب سایت شما استفاده می کند. در حالی که ممکن است این گزینه عالی برای تولید مقداری سکه اضافی به نظر برسد، اما جاده ای کاملاً لغزنده است. همه افراد موافق به اشتراک گذاشتن منابع خود با شما نیستند که ممکن است منجر به افزایش نرخ پرش شود.

لطفاً توجه داشته باشید! شما باید به بازدیدکنندگان خود هشدار دهید که وب سایت شما دارای یک نرم افزار استخراج در پس زمینه است. یک بنر در سراسر سایت قرار دهید (دقیقاً مانند بنرهایی که به کاربران در مورد استفاده از کوکی ها هشدار می دهند) به آنها اطلاع دهید که می خواهید برخی از سکه ها را با استفاده از سخت افزار آنها استخراج کنید و به آنها این حق را بدهید که موافقت کنند یا شما را از استفاده از منابع آنها منع کنند.

رسوایی‌های زیادی در رابطه با اسکریپت‌های استخراج مرورگر وجود داشته که نام بدی به آنها داده است. همین سال گذشته کشف شد که شخصی اسکریپتی برای استخراج سکه های مونرو در وب سایت CBS Showtime.

بنابراین اگر 100% مطمئن هستید که می‌خواهید یا باید چنین افزونه‌ای را در وب‌سایت وردپرس خود داشته باشید، گزینه‌های رایگانی در WordPress.org وجود دارد.

Minero Simple Miner – Coin Hive

Simple Monero شما را قادر می سازد تا با استخراج مونرو با استفاده از CPU بازدیدکنندگان درآمد کسب کنید. مزیت این افزونه این است که شما می توانید CPU کاربران خود را کنترل کنید (یا “دریچه گاز”) و همچنین یک ویجت را در وب سایت خود قرار دهید تا در صورت تمایل کاربران بتوانند سرعت استخراج را کاهش داده یا خاموش کنند.

WP Monero Miner با استفاده از Coin Hive

با افزونه رایگان WP Monero Miner می‌توانید با استخراج مونرو از طریق Coin Hive درآمد کسب کنید. این افزونه شامل یک ویجت مفید است تا بازدیدکنندگان سایت شما بتوانند استخراج را شروع یا متوقف کنند. و اگر به نسخه حرفه ای افزونه ارتقا دهید، می توانید از یک کد کوتاه محتوای محافظت شده ویژه استفاده کنید که پس از استخراج مقدار مشخصی قفل محتوای ممتاز را باز می کند

SpareChange Miner

SpareChange یک راه آسان برای اجرای ماینر مبتنی بر جاوا اسکریپت در وب سایت شما با کمک یک افزونه وردپرس است. یک پنجره بازشو داخلی وجود دارد که با استفاده از آن می توانید به خوانندگان خود اطلاع دهید که در حال استخراج هستید تا آنها بتوانند آن را انتخاب یا غیرفعال کنند. اما یک ویژگی واقعا جالب SpareChange این است که تشخیص بلوک تبلیغاتی (حتی با افزونه رایگان) گنجانده شده است.

Moonify – Monero (XMR) Miner

Moonify monero miner به شما کمک می کند تا با استفاده از CPU بازدیدکنندگان سایت خود (البته با رضایت آنها) از وب سایت خود درآمد بیشتری کسب کنید. این افزونه یک ماینر پس‌زمینه نیست – نوار اطلاعیه داخلی داخلی این امکان را برای بازدیدکنندگان شما فراهم می‌کند که در هر زمانی که می‌خواهند انتخاب یا خارج شوند. اما با کنترل‌های سرعت و شامل تجزیه و تحلیل، استفاده از آن را بسیار آسان و مفید می‌کند.


اکنون که می‌دانید چگونه از سایت وردپرس ارز دیجیتال خود کسب درآمد کنید، این کار را انجام دهید! منتظر چی هستی؟ اگر یک (یا همه) از استراتژی های ذکر شده در بالا را اجرا کنید، سکه های زیادی وجود دارد که باید ساخته شوند. اگر سوالی دارید در زیر بپرسید. یا اگر استراتژی‌های دیگری برای کسب درآمد از سایت وردپرس ارز دیجیتال خود دارید، آن‌ها را در نظرات به اشتراک بگذارید – فقط ممکن است آنها را به این پست اضافه کنیم.

خروج از نسخه موبایل