5 مرحله آسان برای کسب درآمد از فهرست کسب و کار شما

5 مرحله آسان برای کسب درآمد از فهرست کسب و کار شما

ایجاد یک وب‌سایت فهرست کسب‌وکار فرآیندی طولانی، زمان‌بر و دشوار است. با این حال، پاداش های مالی می تواند ارزش تلاش را داشته باشد. در این مقاله، نحوه کسب درآمد از فهرست کسب و کار خود را به روش های متعدد و تبدیل سایت خود به یک کسب و کار سودآور بررسی خواهیم کرد.

راهبردهای کسب درآمد تحت پوشش عبارتند از…

  • فروش فهرست
  • ادعای فهرست‌ها
  • برای مشاهده لیست های برتر از بازدیدکنندگان هزینه می کنید
  • ایجاد یک سایت عضویت
  • تبلیغات

وقتی مطالعه را به پایان می رسانید، به خوبی با استراتژی ها و ابزارهای کاربردی برای کسب درآمد از وب سایت فهرست کسب و کار خود مجهز خواهید شد. بیایید شروع کنیم تا بتوانید امروز بدانید چگونه از فهرست خود کسب درآمد کنید!

1. فروش فهرست ها

سایت دایرکتوری شما هر چه که باشد، کسب درآمد از طریق فهرست های خود، به هر طریقی، احتمالاً درآمد اصلی دراز مدت شما خواهد بود. هر چیزی که مربوط به جایگاه شما باشد را می توان فهرست کرد. فهرست‌های محبوب برای سایت‌های فهرست شامل…

است

  • هتل ها
  • رستوران ها
  • فروشگاه ها
  • ملاک
  • شغل
  • خدمات
  • رویدادها

می‌توانید با کسر هزینه از کسب‌وکارها و وادار کردن آن‌ها برای نمایش فهرست‌هایشان در سایت فهرست راهنمایتان، به راحتی از فهرست کسب‌وکارتان درآمد کسب کنید. دریافت هزینه مکرر برای ارسال یک لیست تضمین می کند که پرداخت ماهانه تضمین شده را دریافت خواهید کرد. به همین ترتیب، همچنین می‌توانید برای نمایش یک فهرست برای یک دوره زمانی معین، یک بار هزینه دریافت کنید.

فهرست های برتر

بسیاری از سایت‌های دایرکتوری یک مقیاس کشویی برای لیست هزینه‌ها و ویژگی‌ها ارائه می‌کنند. فهرست‌های ممتاز می‌توانند درآمد بسیار بیشتری کسب کنند، اما باید اطمینان حاصل کنند که فهرست یک کسب‌وکار از بقیه متمایز است. برای انجام این کار، ارائه ویژگی های برتر مانند…

را در نظر بگیرید

  • الگوهای فهرست بزرگتر
  • تصاویر
  • فضای متن اضافی
  • پیوندهای رسانه های اجتماعی
  • رتبه‌بندی‌ها و نظرات

با فعال کردن کسب‌وکارها برای انتخاب ویژگی‌های متناسب با خدماتشان، آنها با خوشحالی از قالب فهرست اولیه ارتقا می‌یابند. که به نوبه خود به افزایش درآمد شما کمک می کند.

گزینه دیگر این است که برای تعداد معینی از فهرست ها در ماه، از مشاغل کارمزد دریافت کنید. این به خوبی با سایت‌های فهرست املاک یا مشاغل کار می‌کند، جایی که کسب‌وکارها ممکن است بخواهند 10، 50 یا بیشتر ملک یا شغل را در ماه فهرست کنند. سپس می‌توان قیمت‌های ممتاز را برای حجم بالاتری از فهرست‌ها دریافت کرد.

از طرح زمینه دایرکتوری استفاده کنید

اگر از طرح زمینه دایرکتوری تجاری وردپرس استفاده می‌کنید، احتمالاً از قبل یک ویژگی فهرست‌های پولی دارید. ساخته شده است. برخی از تم ها از ادغام WooCommerce استفاده می کنند، در حالی که برخی دیگر مستقیماً با درگاه های پرداخت مانند PayPal یا Stripe ادغام می شوند.< /p>

بسته به موضوع شما حتی ممکن است بیش از یک راه برای پرداخت هزینه لیست شما وجود داشته باشد. برای مثال، طرح زمینه فهرست فهرست گزینه‌های داخلی برای دریافت هزینه لیست‌ها بر اساس ارسال‌های فردی ارائه می‌دهد، یا از طریق اشتراک ماهانه.

GeoDirectory

< /شکل>

اگر از قالب وردپرس عمومی استفاده می کنید، باید یک افزونه دایرکتوری نصب کنید تا سایت خود را به یک وب سایت فهرست کامل تبدیل کنید. GeoDirectory یک افزونه قدرتمند است که به شما امکان می‌دهد تا سایت فهرستی خود را از یک کسب‌وکار نوپا به یک جهانی تبدیل کنید. موفقیت.

GeoDirectory به شما این امکان را می‌دهد که از کسب‌وکارها برای قرار دادن فهرست‌ها در سایت خود هزینه دریافت کنید و به شما در مدیریت این فرآیند کمک کند. اگرچه پلاگین اصلی GeoDirectory رایگان است، برای پیاده سازی ویژگی پرداخت به ازای فهرست، باید افزونه Premium Pricing Manager را خریداری کنید.

افزونه Pricing Manager بسته‌های قیمت نامحدود را ارائه می‌دهد. گزینه اختصاص لیست ها به موقعیت های برجسته در سایت شما و پنج درگاه پرداخت پیش فرض. اگر استفاده از Stripe یا PayPal را انتخاب کردید، می‌توانید آزمایش‌های رایگان و پرداخت‌های مکرر را نیز ارائه دهید.

نکته برتر برای فروش فهرست‌ها: برای فروش فهرست‌ها در ابتدا باید با تعداد زیادی از کسب‌وکارها تماس بگیرید و مزایای فهرست‌بندی در سایت خود را به آنها بفروشید. همچنین مطمئن شوید که Google analytics را برای وردپرس ادغام کرده‌اید تا آمار خوبی از تعداد بازدیدکنندگانی که سایت شما دریافت می‌کند به دست آورید. هر ماه و نرخ تبدیل برای لیست های فعلی.

2. ادعای فهرست ها

راه کلیدی دیگر برای کسب درآمد از فهرست کسب و کار شما این است که به کسب و کارها اجازه دهید فهرست خود را ادعا کنند. ادعای فهرست‌ها مدلی است که Google Business، Yelp و برخی سایت‌های فهرست بزرگ دیگر از آن پیروی می‌کنند. این شامل یک سایت دایرکتوری است که تمام لیست های موجود در جایگاه خود را به صورت رایگان در سایت خود منتشر می کند. سپس کسب‌وکارها می‌توانند به سایت شما وارد شوند و فهرست خود را با اطلاعات اضافی ادعا کنند/به‌روزرسانی کنند… با هزینه.

مزایای زیادی برای این رویکرد وجود دارد…

  • سایت شما همه کسب‌وکارها را فهرست می‌کند، نه فقط آن‌هایی را که برای یک فهرست پول پرداخت کرده‌اند. این آن را به یک منبع واقعاً مفید برای بازدیدکنندگان شما تبدیل می‌کند، زیرا همه گزینه‌های ممکن را برای آنها فراهم می‌کند تا از بین آنها انتخاب کنند.
  • این سایت شما را مرتبط نگه می‌دارد، زیرا کسب‌وکارها اطمینان حاصل می‌کنند که فهرست‌های خود را با جدیدترین اطلاعاتی که ممکن است مشتریان یا مشتریان بالقوه ممکن است به آن نیاز داشته باشند، به‌روز نگه دارند.
  • شما ساعت های بی شماری از وقت خود را برای به روز رسانی سایت خود صرفه جویی خواهید کرد، زیرا کسب و کارها مسئول ورود به سیستم و تغییر لیست های خود خواهند بود.
  • فروش سخت کمتری وجود دارد زیرا همه فهرست‌ها در سایت شما پست می‌شوند و کسب‌وکارها می‌توانند تصمیم بگیرند که آیا به یک فهرست برتر ارتقا دهند یا نه.
  • هر بار که یک کسب‌وکار ادعای فهرستی می‌کند، یک‌بار پرداخت دریافت می‌کنید، یا درآمد معمولی کسب می‌کنید.

وقتی کسب‌وکارها ادعای فهرستی کردند، می‌توانید دوباره یک ساختار پرداخت سطحی ارائه دهید. کسب‌وکارها بسته به ویژگی‌هایی که برای نمایش در فهرست خود انتخاب می‌کنند، می‌توانند مبلغی را برای ادعای خود بپردازند. گزینه‌ها می‌توانند شامل افزودن عکس، نشان‌واره، توصیفات، پیوند به بیش از یک URL، گزینه پاسخ دادن به نظرات، افزودن اطلاعات مهم مانند جزئیات تماس اضافی و ساعات کار، و موارد دیگر باشد.

GeoDirectory – فهرست ادعا

دوباره، ویژگی “ادعای فهرست” یکی از مواردی است که در بسیاری از تم های فهرست وردپرس گنجانده شده است. با این حال، اگر بخواهید از پلاگین وردپرس GeoDirectory استفاده کنید، متوجه خواهید شد که افزونه ممتاز را ارائه می دهد  فهرست‌های ادعا.

این افزونه یک دکمه “فهرست ادعا” را به هر لیست در سایت شما اضافه می کند. کسب‌وکارها می‌توانند از طریق این دکمه با شما تماس بگیرند و پس از بررسی و تأیید برنامه، می‌توانید به آنها اجازه دسترسی برای به‌روزرسانی اطلاعات فهرست خود را بدهید.

نکته برتر برای ادعای فهرست ها – این یک گزینه عالی برای کسانی است که تازه شروع به کسب درآمد از سایت فهرست کسب و کار شما کرده اند. این بدان معنی است که شما می توانید یک سایت مفید و معنی دار ایجاد کنید که منجر به افزایش تعداد کاربران عادی می شود. این به نوبه خود این احتمال را افزایش می دهد که کسب و کارها بخواهند برای ادعای فهرست خود در سایت شما هزینه پرداخت کنند.

3. هزینه بازدیدکنندگان برای مشاهده لیست های برتر

هزینه گرفتن از بازدیدکنندگان برای مشاهده لیست های برتر یکی دیگر از راه های موثر برای کسب درآمد از فهرست کسب و کار شما است. این روش کسب درآمد برای هر نوع سایت دایرکتوری کار نمی کند. اما، برای مثال، اگر شما یک وب‌سایت فهرست مشاغل را راه‌اندازی می‌کنید، کاربران شما ممکن است متقاعد شوند که برای مشاهده موقعیت‌های جستجو شده پول پرداخت کنند. بسیاری از سایت‌های کاریابی مشاغل پردرآمد خود یا انواع شغل‌هایی را که بیشترین بهره را دریافت می‌کنند پنهان می‌کنند و سپس برای بازدیدکنندگان، نرخی را برای بازدیدکنندگان دریافت می‌کنند.

Pay per View from WPMU DEV یک افزونه paywall است که به شما امکان می دهد برای مشاهده محتوای سایت دایرکتوری خود از مخاطبان خود هزینه دریافت کنید. می‌توانید انتخاب کنید که برای دسترسی به محتوای مسدود شده، از بازدیدکنندگان مبلغی یکبار پرداخت یا اشتراک دریافت کنید. کاربران می‌توانند از طریق PayPal پرداخت کنند و سپس با استفاده از Google، Facebook، یا حساب شبکه اجتماعی مشخص دیگری وارد سیستم شوند تا فهرست‌های مناسب را مشاهده کنند.

پرداخت برای هر نمایش بخشی از بسته عضویت WPMU DEV است. این یک دوره رایگان 30 روزه ارائه می‌دهد، بنابراین می‌توانید قبل از موافقت با تعهدات مالی WPMU DEV، افزونه را امتحان کنید.

نکته برتر برای دریافت هزینه از بازدیدکنندگان برای مشاهده فهرست‌های برتر – مطمئن شوید فهرست‌هایی که برای مشاهده از بازدیدکنندگان خود هزینه می‌کنید، کیفیت بالایی دارند، مورد جستجو هستند و در جای دیگری آنلاین یافت نمی‌شوند. در غیر این صورت، متوجه خواهید شد که افراد برای جدا شدن از پول خود آمادگی ندارند.

4. ایجاد یک سایت فهرست اعضا

به دنبال دریافت هزینه از بازدیدکنندگان برای مشاهده فهرست‌های برتر، روش دیگری برای کسب درآمد از فهرست کسب‌وکارتان این است که سایت خود را به یک سایت فهرست عضویت تبدیل کنید. این شامل مسدود کردن همه فهرست‌های موجود در سایت شما و گرفتن هزینه اشتراک ماهیانه از کسانی است که می‌خواهند محتوای شما را مشاهده کنند.

برای تشویق افراد به ثبت نام در سایت فهرست عضویت شما، باید چیزی فراتر از فهرست های درخواستی ارائه دهید. برای کاربران در جایگاه خاص خود سایتی ایجاد کنید که حاوی پست‌های وبلاگ مفید، ویدیوهای آموزشی، پادکست‌های تفکر برانگیز، وبینارهای زنده و موارد دیگر باشد.

افزودن تالارهای گفتمان به سایت عضویت خود و سازماندهی جلسات یا رویدادها نیز ایده خوبی است. با ایجاد یک جامعه تعاملی و تعاملی در اطراف سایت خود، و ارائه اطلاعات ضروری در کنار لیست های خود، می توانید اعضا را جذب و حفظ کنید.

یک مثال شناخته شده از سایت فهرست عضویت Angie’s List است. این یک سایت فهرست عضویت بسیار محبوب است که نظرات صادقانه را برای خدمات ارائه می دهد. با این حال، بهترین لیست ها، پرسش و پاسخ های مفید، گالری عکس کارهای تکمیل شده، و یک وبلاگ مفید پر از نکات را نیز ارائه می دهد.

MemberPress

MemberPress یک افزونه قدرتمند وردپرس است که می تواند به سرعت و به راحتی سایت دایرکتوری شما را به سایت عضویت تبدیل کند. . پس از نصب این افزونه، می‌توانید فوراً محتوای خود را مسدود کنید، طرح‌های عضویت چند لایه ایجاد کنید، پرداخت‌ها را دریافت و مدیریت کنید، صفحات فرود خیره‌کننده برای افزایش اشتراک‌ها طراحی کنید، و موارد دیگر.

MemberPress یک افزونه ممتاز است و در صورت نارضایتی از محصول، 14 روز ضمانت بازگشت پول را ارائه می دهد. برای اطلاعات بیشتر در مورد استفاده از MemberPress، مقاله ما را در مورد نحوه راه اندازی سایت عضویت با MemberPress بررسی کنید.

نکته برتر برای ایجاد سایت دایرکتوری عضویت – فروش و حفظ اشتراک در خط مقدم تمام کاری است که شما به عنوان مالک سایت فهرست عضویت انجام می دهید. از افزونه های وردپرس رسانه های اجتماعی برای کمک به ترویج و ایجاد علاقه به سایت خود استفاده کنید.

5. تبلیغات

نمایش تبلیغات آخرین استراتژی است که برای کمک به کسب درآمد از فهرست کسب و کارتان در مورد آن صحبت خواهیم کرد. فروش فضای تبلیغاتی به مشاغل، یا پیوستن به طرح Google Ad Sense، هر دو گزینه‌ای هستند که به افزایش درآمد شما کمک می‌کنند. اگر تصمیم دارید مسیر تبلیغات را پایین بیاورید، مطمئن شوید که تبلیغات مربوط به سایت شما هستند و توجه زیادی را از محتوا و فهرست‌های خود منحرف نکنید.

تبلیغات پیشرفته یک افزونه رایگان وردپرس مفید است که به شما در مدیریت تبلیغاتتان کمک می کند. ایجاد و نمایش تعداد نامحدودی از تبلیغات، تزریق تبلیغات به پست‌ها و صفحات به صورت خودکار بدون کدنویسی، زمان‌بندی تبلیغات برای نمایش و انقضا، و بسیاری موارد دیگر (همچنین می‌توانید افزونه Selling Ads Premium آنها را خریداری کنید تا فروش فضای تبلیغاتی را به صورت خودکار انجام دهید. وب سایت).

نکات برتر برای تبلیغات – مراقب نمایش تبلیغات بیش از حد در سایت خود باشید. تبلیغات به شدت بر تجربه دریافتی کاربران شما تأثیر می گذارد و تبلیغات بیش از حد منجر به نرخ پرش بالا و تعداد بازدیدکنندگان کم بازگشت می شود.

نظرات نهایی در مورد نحوه کسب درآمد از فهرست کسب و کار

همانطور که می بینید، راه های زیادی وجود دارد که از طریق آنها می توانید از فهرست کسب و کار خود کسب درآمد کنید. به دقت در مورد جایگاه و مخاطبان وب سایت خود فکر کنید. سپس استراتژی را انتخاب کنید که به بهترین وجه نیازهای سایت شما را برای کسب درآمد از فهرست کسب و کار شما منعکس کند. موفق باشید!

از چه استراتژی برای کسب درآمد از فهرست کسب و کار خود استفاده خواهید کرد؟ لطفا نظرات خود را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید…

خروج از نسخه موبایل