بررسی کوپن های وابسته: افزایش تبدیل و فروش

بررسی کوپن های وابسته: افزایش تبدیل و فروش

آیا شما یک بازاریاب وابسته هستید که به دنبال افزایش نرخ کلیک و فروش در وب سایت خود هستید؟ اگر چنین است، قطعاً این بررسی افزونه Affiliate Coupons WordPress را دوست خواهید داشت.

فکر می‌کنم وقتی می‌گویم: ایجاد یک وب‌سایت وابسته موفق چالش برانگیز است، موافق خواهید بود. همه چیز از یافتن بهترین معاملات تا بازاریابی و تبدیل کاربران به مشتریان شوخی نیست.

به این ترتیب، برای پیشرفت ارزان، سریع و بدون کندن موهایتان فقط به بهترین ابزار نیاز دارید. اگر به دنبال یکی از این ابزارها هستید، یک سلام بزرگ به کوپن های وابسته بگویید.

در این پست، ویژگی‌هایی را کشف می‌کنید که کوپن‌های وابسته را به یکی از بهترین افزونه‌های وابسته که در اینترنت دریافت می‌کنید تبدیل می‌کند.

ما افزونه را نیز راه‌اندازی و آزمایش می‌کنیم، بنابراین می‌توانید در حال اجرا باشید. اگر هیجان انگیز به نظر می رسد، بیایید سنجاق را رها کنیم و برقصیم!

کوپن های وابسته چیست؟

اول از همه، کوپن های وابسته دقیقاً چیست و چه کاری انجام می دهد؟ در یک خط، Affiliate Coupons یک افزونه زیبا برای وردپرس است که به شما کمک می کند کوپن ها و معاملات خود را به راحتی تبلیغ کنید.

به لطف مجموعه ای از ویژگی های هیجان انگیز، می توانید از این افزونه برای افزایش موثر تبدیل در وب سایت کوپن وابسته خود استفاده کنید.

اگر مانند بسیاری دیگر از شرکت‌های وابسته، از روش  کوپن‌ها و معاملات برای تبلیغ محصول و خدمات استفاده می‌کنید، به‌خصوص افزونه وردپرس کوپن‌های وابسته را دوست خواهید داشت.

این افزونه به شما کمک می‌کند تا به راحتی کوپن ایجاد کنید و سپس آن‌ها را به زیبایی در وب‌سایت خود نمایش دهید، که به تبدیل بهتری برای شما تبدیل می‌شود.

علاوه بر این، در نهایت در زمان زیادی صرفه جویی می کنید و در عین حال فروش بیشتری را به دست می آورید زیرا استفاده از این افزونه فوق العاده آسان است.

این افزونه دارای یک پنل مدیریت بصری و سبک‌های جذاب است که تبلیغ محصولات شما را آسان می‌کند.

کوپن‌های وابسته که توسط برنامه‌نویس فوق‌العاده flowdee به شما ارائه شده است، به خوبی کدگذاری شده، سبک وزن است و راه‌حل مناسبی برای هر بازاریاب جدی است.

در دو طعم موجود است. یک نسخه رایگان که برای همه شرکت‌های وابسته و یک نسخه ممتاز که ویژگی‌های بیشتری را برای کاربر قدرتمند ارائه می‌کند.

اکنون که می دانید کوپن های وابسته چیست، بیایید به راه خود ادامه دهیم و ویژگی هایی را کشف کنیم که رویاهای بازاریابی وابسته شما را محقق می کند.

ویژگی های کلیدی کوپن های وابسته

یک افزونه فقط به اندازه ویژگی هایی است که ارائه می دهد. بنابراین، چگونه کوپن های وابسته از نظر ویژگی ها در مقابل رقبا قرار می گیرند؟ برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب بروید.

طراحی پاسخگو و سازگار با موبایل

در این زمان و عصر، نمی‌توانید یک وب‌سایت سفت و سخت که استفاده از آن در تلفن‌های هوشمند و سایر دستگاه‌های تلفن همراه دشوار است، راه اندازی کنید.

طراحی سفت و سخت مخصوصاً برای یک بازاریاب وابسته که به دنبال رشد فروش است، مضر است، زیرا احتمال بیشتری وجود دارد که مشتریان بالقوه مدت‌ها قبل از رسیدن به کوپن‌های شما، روی دکمه برگشت کلیک کنند.

متخصصان وردپرس پشت کوپن‌های وابسته این را می‌دانند، به همین دلیل است که این افزونه را 100% واکنش‌گرا و سازگار با موبایل کردند.

حالا، لازم نیست نگران باشید که افزونه بدون توجه به دستگاهی که مشتری شما استفاده می کند، طراحی شما را به هم می زند.

بدون توجه به دستگاه، همه کاربران تجربه ای روان در سایت شما خواهند داشت، که به معنای چیزهای بزرگی برای نتیجه شماست.

علاوه بر این، کوپن‌های وابسته از صفحات تلفن همراه شتاب‌دار یا به طور خلاصه AMP.

سازگاری با تمام تم های وردپرس

آیا تا به حال افزونه ای نصب کرده اید که قالب وردپرس شما را به هم بزند؟ شاید برخی از سبک ها با هم تضاد داشته باشند و همه چیز در همه جا وجود داشته باشد.

اگر اینطور نبود، شاید برخی از سبک های افزونه با بقیه طرح زمینه شما مطابقت نداشته باشد و چند حاشیه خارج از خط باشد؟

آیا تا به حال برای کار با یک افزونه خاص مجبور شده اید یک تم را کاملاً تغییر دهید؟ ما می دانیم که چگونه ناسازگاری با تم افزونه می تواند طعم بدی را در دهان شما ایجاد کند.

خب، برخی از پلاگین ها به دلیل به هم ریختن موضوع شما بدنام هستند، اما کوپن های وابسته یکی از آنها نیست. به لطف کدنویسی عالی، الگوهای داخلی و تعداد انگشت شماری کد کوتاه، می‌توانید از این افزونه در هر نقطه از سایت خود بدون هیچ مشکلی در سازگاری استفاده کنید.

چند سبک و CSS سفارشی

هر وب‌سایت دارای سبک‌های متفاوتی است که برخی از آن‌ها ترجیح شخصی هستند. و این همه به این دلیل است که قسمت جلویی به همان اندازه مهم است.

اگر از افزونه کوپن و معاملات استفاده می‌کنید که اجازه سفارشی‌سازی را نمی‌دهد، کوپن‌های شما نامناسب به نظر می‌رسند. یا زشت است.

بالاخره، آیا یک افزونه کوپن وابسته نمی خواهید که به شما امکان می دهد کوپن ها و معاملات را به سبک های منحصر به فرد خود نمایش دهید؟

اگر کاملاً بله است، از این واقعیت که کوپن‌های وابسته با گزینه‌های سفارشی‌سازی گسترده ارسال می‌شوند، لذت خواهید برد. در بالای چند سبک ها و الگوهای از پیش ساخته ، می‌توانید افزونه را از طریق CSS سفارشی کنید تا زمانی که رها کنید.

این همه چیز نیست، می‌توانید قالب‌های آماده را سفارشی کنید و الگوهای خود را ایجاد کنید. الگوهای موجود عبارتند از Standard، Grid، Listو Widget.

.

این بدان معناست که کوپن‌های شما دقیقاً همانطور که در ذهن شما می‌بینید به نظر می‌رسند و با بقیه وب‌سایت شما مطابقت دارند. هماهنگی در سبک همیشه برای تبدیل بهتر عالی است، و شما نمی توانید با روانشناسی.

علاوه بر این، این افزونه دارای ویجت‌های متعددی است که به شما امکان می‌دهد کوپن‌های خود را در نوار کناری و سایر مناطق ویجت نمایش دهید. دو تم رنگی داخلی مانند تاریک و روشن، همه چیز را جالب‌تر می‌کند.

علاوه بر این، نسخه پریمیوم دارای ویژگی جدید و درخشانی است که به نام Click To Reveal شناخته می شود. این ویژگی در بین شرکت های وابسته محبوب است زیرا به شما کمک می کند تا کدهای تخفیف را تا زمانی که کاربر روی کوپن کلیک کند پنهان کنید. این یک راه عالی برای افزودن تماس به اقدام به وب سایت شما است و حتی می تواند به افزایش نرخ تبدیل کمک کند. درباره گزینه‌های بی‌پایان نمایش و استایل صحبت کنید!

گزینه های کوپن قدرتمند

به‌جز سبک‌سازی، افزونه‌ای که با گزینه‌های پشتیبان قدرتمند عرضه می‌شود، همیشه یک ایده خوش‌آمد است. منظورم این است که چرا وقتی موتور که قسمت پشتی است، چیزی برای نوشتن نیست، روی قسمت جلویی تمرکز کنیم؟

این شبیه لباس پوشیدن یک گربه با طرح پلنگی است، و من واقعاً با قیاس هایم بد می شوم 🙂 اما شما از قبل می دانید که این یکی چگونه است. تا آخر عمر نمی توانید بگویید پلنگ دارید.

در مورد پلاگین‌ها نیز همین مورد صدق می‌کند، گزینه‌های جلویی در صورتی که بک‌اند ناخوشایند باشد، هیچ نیستند. خانم‌ها و آقایان، کوپن‌های وابسته به درد نمی‌خورند.

برعکس، دارای یک پنل مدیریت قدرتمند است که با تمام گزینه‌هایی که برای ایجاد و تبلیغ کوپن‌هایی مانند حرفه‌ای‌ها نیاز دارید، پر شده است.

در اینجا لیستی وجود دارد تا منظورم را به شما نشان دهد (وقتی افزونه را نصب کنیم، موارد بیشتری را مشاهده خواهید کرد). در پنل مدیریت، می توانید:

  • فروشندگان متعدد ایجاد کنید و پیوندهای وابسته را از قبل تعریف کنید
  • تعداد نامحدودی کوپن و معاملات اضافه کنید
  • صفحات کوپن و معاملات سفارشی را تعریف کنید
  • کوپن ها را با یک کلیک به فروشندگان پیوند دهید
  • کلیک کنید، کپی کنید و آمار را مشاهده کنید
  • ردیابی رویداد را فعال کنید
  • پنهان کردن تاریخ ها و کوپن های منقضی شده
  • کوپن های خود را شرح دهید
  • کوپن ها را دسته بندی کنید
  • با استفاده از CSS سفارشی سبک کنید
  • کوپن‌های جداگانه را برجسته و مشخص کنید
  • به معنای واقعی کلمه به غیرممکن ها دست یابید 🙂

پشتیبانی برتر در سطح جهانی

من قبلاً پشتیبانی ضعیفی را تجربه کرده‌ام، و نمی‌توانم آن را برای بدترین دشمنم آرزو کنم. زمانی که نمی توانید در زمانی که به کمک نیاز دارید پیدا کنید، بسیار دردناک است. معمولاً پشتیبانی ضعیف منجر به استرس و از دست دادن درآمد می شود.

پس اگر هنگام استفاده از افزونه Affiliate Coupons با مشکل مواجه شوید، چه اتفاقی می افتد؟ آیا گیر خواهید کرد یا پشتیبانی به موقع و مفید دریافت خواهید کرد؟ بگذارید ببینیم چگونه می‌توانید پشتیبانی دریافت کنید.

برای شروع، پایگاه دانشی وجود دارد که به بسیاری از سوالات مرتبط پاسخ می دهد. این بخش به سوالات پیش فروش، نصب، عیب یابی، گسترش، طراحی، صدور مجوز و سایر سوالات پاسخ می دهد.

ثانیاً، بخش سؤالات متداول (FAQ) را دریافت می‌کنید که به سؤالات زیادی در یک صفحه پاسخ می‌دهد، که حداقل می‌توان گفت راحت است.

اگر گزینه‌های بالا با شکست مواجه شوند، همیشه می‌توانید یک بلیط پشتیبانی برای برقراری ارتباط مستقیم با تیم پشتیبانی حرفه‌ای تهیه کنید.

به کنار، اجازه دهید اکنون کوپن‌های وابسته را نصب و آزمایش کنیم.

نحوه نصب و استفاده از کوپن های وابسته

نصب افزونه Affiliate Coupons آسان است. چه مبتدی یا حرفه ای باشید، می توانید همه چیز را در ده دقیقه تنظیم کنید. پیکربندی گزینه‌ها و شکل دادن به کوپن‌ها نیز آسان است، اما حرف من را قبول نکنید، بیایید دست به کار شویم.

نصب کوپن های وابسته

برای دریافت توپ رول، باید نسخه رایگان را نصب کنید. در غیر این صورت، نسخه پریمیوم کار نخواهد کرد. این به این دلیل است که نسخه پریمیوم بر روی افزونه رایگان ساخته شده است اما دارای چند ویژگی مفید است که باعث صرفه جویی در روز می شود.

بدون بحث بیشتر، به داشبورد مدیریت وردپرس خود وارد شوید و به افزونه‌ها > افزودن جدید بروید. در صفحه بعدی، یعنی افزودن افزونه‌ها، «کوپن‌های وابسته» را در کادر جستجوی کلمه کلیدی وارد کنید و پس از یافتن افزونه، روی دکمه اکنون نصب کنید کلیک کنید.

پس از آن، با کلیک روی دکمه فعال کردن که جایگزین دکمه اکنون نصب در همان صفحه می‌شود، افزونه را فعال کنید.

اگر نسخه ای از نسخه حرفه ای را خریداری کرده اید، ابتدا باید نسخه خود را از دانلود کنید Affcoups.com. سپس به داشبورد مدیریت وردپرس خود وارد شوید و به Plugins > Add New بروید. اما به جای جستجو مانند آنچه در نسخه رایگان انجام دادیم، روی افزونه آپلود در بالای صفحه مانند شکل زیر کلیک کنید.

بعد، دکمه  انتخاب فایل و سپس دکمه اکنون نصب کنید را فشار دهید، همانطور که در تصویر زیر توضیح می‌دهیم.

منتظر بمانید تا مراحل نصب کامل شود و سپس افزونه را فعال کنید. در این مرحله، کوپن های وابسته آماده استفاده است. اکنون، اجازه دهید یک نمونه کوپن ایجاد کنیم.

ایجاد کوپن

ایجاد کوپن با کوپن های وابسته کار آسانی است. اما قبل از افزودن کوپن، باید یک فروشنده اضافه کنید. به آیتم منوی کوپن‌های وابسته بروید و روی فروشندگان مانند تصویر زیر کلیک کنید.

بعد، دکمه  افزودن فروشنده را همانطور که در زیر توضیح داده شده است، فشار دهید.

پس از آن، اطلاعات فروشنده را پر کنید و دکمه  انتشار  را فشار دهید، همانطور که در تصویر زیر برجسته می‌کنیم.

اکنون که یک فروشنده داریم، اجازه دهید اولین کوپن خود را ایجاد کنیم. به آیتم منوی جدید کوپن‌های وابسته  بروید و روی افزودن کوپن همانطور که در زیر نشان می‌دهیم کلیک کنید.

این منجر به صفحه ایجاد کوپن می شود که در زیر نشان داده شده است. فرم را با جزئیات کوپن خود پر کنید و دکمه انتشار را همانطور که برجسته می کنیم فشار دهید. صفحه نمایش شما ممکن است متفاوت به نظر برسد زیرا، همانطور که احتمالاً می توانید بگویید، من در حال آزمایش ویرایشگر گوتنبرگ. چه در اردوگاه گوتنبرگ یا کلاسیک ویراستار باشید، این روند تقریباً یکسان است.

پس از ایجاد کوپن، به کوپن‌های وابسته > همه کوپن‌ها بروید تا کوپن خود و همچنین کد کوتاه مورد استفاده را ببینید. برای جزئیات بیشتر به تصویر زیر مراجعه کنید.

من ادامه دادم، یک صفحه جدید ایجاد کردم و کد کوتاه را جایگذاری کردم. تصویر زیر نمونه کوپن ما را به شما نشان می دهد. توجه داشته باشید که من از تم بیست هفده استفاده می کنم.

با توجه به سایر گزینه‌های نمایشی که در اختیار دارید، اصلاً بد نیست.

برای همه تنظیمات دیگر، همانطور که در زیر نشان داده شده است، به کوپن های وابسته > تنظیمات در منوی مدیریت وردپرس خود بروید.

راهنمای شروع سریع

اولین صفحه‌ای که در زیر تنظیمات با آن مواجه می‌شوید، راهنمای شروع سریع است. در این صفحه (در زیر نشان داده شده است)، نحوه راه‌اندازی افزونه و نحوه نمایش کوپن‌های خود را می‌آموزید. به روش های مختلف.

همانطور که می بینید، تعداد زیادی کد کوتاه قدرتمند وجود دارد که می توانید برای درج کوپن های خود از آنها استفاده کنید. فقط از پارامترهایی که ترجیح می دهید استفاده کنید. برای مثال می‌توانید یک کد کوتاه برای نمایش آخرین کوپن‌های فعال برای افزودن به صفحه اصلی خود جمع کنید:

[affcoups max="4" orderby="date" hide_expired="true"]

مجوز

دومین صفحه‌ای که بعد از آن می‌بینید، مجوز است. در اینجا می‌توانید کلید مجوز خود را برای دریافت به‌روزرسانی‌های منظم و پشتیبانی حرفه‌ای اضافه کنید.

صفحات کوپن

بعد، صفحات کوپن را داریم که در زیر نشان داده شده است.

در صفحه بالا، می توانید انتخاب کنید:

  • صفحاتی برای هر کوپن ایجاد کنید (که اگر محتوای قابل توجهی به کوپن های خود اضافه می کنید، اگر می خواهید کوپن های فردی شما در نتایج جستجوی Google ظاهر شود، توصیه می کنم)
  • ابتدا پیوندها و دکمه ها را به صفحات کوپن هدایت کنید
  • یک اسلاگ سفارشی برای صفحات تک کوپن تعریف کنید
  • کوپن‌ها را در نتایج جستجوی خود در سایت قرار دهید

عمومی

پس از آن، پانل عمومی را داریم که در زیر برجسته شده است.

پانل عمومی طولانی‌ترین پنل است زیرا جایی است که تمام عملکردها در آن قرار دارند. شما می توانید کارهای زیادی را در صفحه بالا انجام دهید، و بسیاری از تنظیمات مهم هستند، بنابراین توصیه می کنم این صفحه را رد نکنید.

از اینجا می‌توانید پیش‌فرض‌های مهم کوپن را تعریف کنید، مانند قالب سفارش و طرح‌بندی پیش‌فرض. همچنین می توانید طول گزیده کوپن خود را تعیین کنید، متن دکمه را ویرایش/سفارشی کنید و CSS سفارشی اضافه کنید.

ردیابی و آمار

صفحه بعدی ردیابی و آمار است که شامل چند گزینه مفید است.

در صفحه بالا، می‌توانید ببینید که گزینه‌ای برای غیرفعال کردن ردیابی داخلی وجود دارد. اما نمی‌دانم چرا می‌خواهید این کار را انجام دهید، مگر اینکه با مشکلاتی مواجه شوید.

اگرچه گزینه دوم ارزش فعال کردن را دارد. به این ترتیب می‌توانید کلیک‌ها را با Google Analytics، Google Tag Manager

راهنما و پشتیبانی

و در نهایت صفحه Help & Support می آید.

در حالی که صفحه نمایش اطلاعات تماس یا پیوند مستقیم به پشتیبانی بلیط را ارائه نمی دهد، اطلاعاتی را ارائه می دهد که ممکن است در صورت بروز مشکل با افزونه مفید باشد. صفحه گزارش های خطا و مهمتر از آن یک عکس فوری سریع از نسخه های وردپرس و PHP شما را نشان می دهد. اگر در اجرای افزونه با مشکلاتی مواجه شدید، قبل از تماس با پشتیبانی از اینجا شروع کنید (به هر حال آنها احتمالاً برای کمک به شما به این اطلاعات نیاز دارند).

بررسی‌های مشتریان کوپن‌های وابسته

مردم به دنبال افزونه Affiliate Coupons WordPress هستند و چه چیزی را دوست ندارید. استفاده از این افزونه آسان است، حتی اگر پر از ویژگی های شگفت انگیز باشد. نسخه رایگان تقریباً 5 ستاره کامل دارد (به WordPress.org< مراجعه کنید. /a> تا خودتان ببینید) همراه با نظرات تحسین برانگیز مشتریان حرفه ای.

در پایان روز، می‌توان گفت که با Flowdee and Co. در دستان خوبی هستید، زیرا – بین من و شما – این یک افزونه عالی است.

قیمت گذاری کوپن های وابسته

برای راحتی که این پسر بد ارائه می دهد، صادقانه بگویم که قیمت آن بسیار پایین است. توسعه دهندگان بر اساس تعداد سایت هایی که در تصویر بالا نشان داده شده است، سه بسته قیمت به شما پیشنهاد می کنند.

در زمان نگارش، بسته 39 دلار شخصی از یک سایت پشتیبانی می کند، بسته 99 دلار پلاس شامل سه سایت است و بسته 199 دلار پرو ممکن است در حداکثر ده سایت استفاده شود. و البته نسخه رایگان آن در WordPress.org موجود است.

نظرات نهایی برای بررسی کوپن های وابسته ما

همه ما می دانیم که به عنوان یک بازاریاب وابسته، فضای کمی برای اشتباه کردن در تلاش های تبلیغاتی خود دارید. شما به بهترین ابزارهایی که می توانید تهیه کنید نیاز دارید. اگر از کوپن ها و معاملات در سایت خود استفاده می کنید، کوپن های وابسته معامله واقعی است.

کوپن های وابسته یک افزونه درخشان برای کسب و کار وابسته شما است. استفاده از آن آسان است و دارای ویژگی های هیجان انگیز زیادی است (مانند چندین قالب). علاوه بر این، فرآیند افزودن و مدیریت کوپن ها را در وب سایت شما سرعت می بخشد. هرگز فراموش نخواهید کرد که یک کوپن منقضی شده را دوباره حذف کنید. به طور کلی توصیه می کنم افزونه را امتحان کنید. بین نسخه‌های رایگان و حرفه‌ای، می‌تواند برای هر بودجه‌ای کار کند.

دریافت کوپن های وابسته     نمایش زنده را امتحان کنید

آیا سعی کرده اید از افزونه Affiliate Coupons برای وردپرس استفاده کنید؟ نظر شما چیست؟ سوال یا پیشنهادی دارید؟ لطفاً نظرات خود را در نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

خروج از نسخه موبایل