خرگوش اجتماعی: بازاریابی رسانه های اجتماعی خود را خودکار کنید

خرگوش اجتماعی: بازاریابی رسانه های اجتماعی خود را خودکار کنید

فکر می‌کنم وقتی می‌گویم موافق خواهید بود: بازاریابی رسانه‌های اجتماعی کار بسیار زیادی است! باید محتوا پیدا کنید، پست کنید، پست‌های بیشتری بگذارید، لایک کنید و دنبال کنید. ، در میان چیز های دیگر. وقتی این کار را به صورت دستی انجام می‌دهید، بازاریابی رسانه‌های اجتماعی زمان‌بر و پرهزینه است، بیشتر وقتی که کارهای تجاری دیگر را انجام می‌دهید.

اما حدس بزنید چیست؟

من یک جواهر پیدا کردم، یک پلاگین بسیار خوب به نام خرگوش اجتماعی . این افزونه محتوای شگفت انگیز انسان مانند را در چهار شبکه اجتماعی مورد علاقه شما پست می کند: FB، Instagram، Twitter و Pinterest روشن خلبان خودکار 24/7 >  اگر این کار باعث نشد، می‌توانید از این افزونه برای پست کردن (گرفتن) محتوا از حساب‌های محبوب، دنبال کردن کاربران، نظر دادن و لایک کردن استفاده کنید.

این بازاریابی رسانه های اجتماعی در یک جعبه است.

طبق گفته توسعه‌دهنده، Alidropship:

اسم حیوان دست اموز باهوش از طریق دنبال کردن، لایک کردن و نظر دادن در مورد پست ها و حساب های کاربران توجه را به حساب های شما جلب می کند. ترافیک اجتماعی و فروش شما دیوانه وار رشد می کند!

با این افزونه مفید، می‌توانید پست‌های حساب‌های رسانه‌های اجتماعی سایت خود را کاملاً خودکار کنید، اما به نظر می‌رسد ساعت‌ها را صرف برنامه‌ریزی و ساخت هر پست کرده‌اید.

در بررسی امروز، افزونه وردپرس Social Rabbit را نصب می‌کنیم و کشف می‌کنیم که چه چیزی آن را به یک تغییر دهنده بازی تبدیل می‌کند.

بدون مقدمه، بیایید شروع کنیم.

ابتدا، افزونه وردپرس Social Rabbit را بخرید

Social Rabbit یک افزونه ممتاز وردپرس است. شما نمی توانید آن را از مخزن رایگان افزونه وردپرس دریافت کنید. شما به یک مجوز معتبر نیاز دارید، به این معنی که باید به وب‌سایت Social Rabbit و دکمه خرید افزونه را فشار دهید.

آنها سه بسته ارائه می دهند: مجوز یک سایت با 69 دلار، مجوز سه سایت با 149 دلار و مجوز پنج سایت با 209 دلار. بسته ای را انتخاب کنید که برای شما مناسب است. یک منحنی یادگیری اندک وجود دارد، اما در تمام طول مسیر آرام است. به‌علاوه، شما مستندات ویدیویی دارید و شامل پشتیبانی حرفه‌ای مادام‌العمر می‌شود، خیلی خوب!

اطلاعات اطلاعاتی: اگرچه Social Rabbit یک افزونه برای معروف است افزونه Alidropship، شما به دومی نیاز ندارید. Social Rabbit یک افزونه مستقل است که می توانید در هر وب سایت وردپرسی از آن استفاده کنید، حتی اگر افزونه Alidropship را ندارید.

پس از خرید، افزونه را در رایانه خود دانلود کنید. توجه داشته باشید که باید آرشیو سازگار با نسخه PHP خود را انتخاب کنید – 7.1 یا 7.2/7.3. برای بررسی نسخه PHP خود، از نمایش افزونه نسخه PHP توسط دیوید گوایر. همچنین، می‌توانید نسخه PHP خود را در cPanel بررسی کنید.

اکنون، شما برای بخش سرگرم کننده آماده هستید 🙂

افزونه وردپرس Social Rabbit

را نصب کنید

تا کنون، باید بدانید که چگونه افزونه های وردپرس را نصب کنید. وارد داشبورد مدیریت وردپرس خود شوید و به Plugins > Add New بروید:

بعد، روی دکمه افزونه آپلود کلیک کنید، فایل زیپ. Social Rabbit را انتخاب کنید و روی اکنون نصب کنید کلیک کنید.

بعد، روی دکمه فعال کردن افزونه کلیک کنید.

اگر ionCube Loader در میزبانی وب شما نصب نشده باشد، خطای زیر را مشاهده خواهید کرد:

نگران نباشید، نصب ionCube Loader به آسانی A، B، C در محیط های میزبانی محبوب است. برای نصب ionCube Loader، وارد حساب میزبانی وب خود شوید.

اگر از cPanel استفاده می‌کنید، این را مشاهده می‌کنید:

بعد، به برگه نرم افزار بروید و روی  انتخاب PHP نسخه، همانطور که در زیر نشان داده شده است، کلیک کنید.

پس از آن، کادر انتخاب ioncube_loader را علامت بزنید و تغییرات خود را ذخیره کنید:

همه کار انجام شد.

دوباره وارد داشبورد مدیریت وردپرس خود شوید. افزونه Social Rabbit را غیرفعال کنید و دوباره روی دکمه «فعال کردن» کلیک کنید.

اکنون، شما آماده اید. افزونه Social Rabbit شما آماده است. اجازه دهید افزونه را پیکربندی کنیم.

پلاگین وردپرس Social Rabbit را پیکربندی کنید

مطابق تصویر زیر، روی مورد منوی Social Rabbit کلیک کنید.

بعد، کلید مجوز خود را وارد کنید و روی دکمه  ذخیره کلیک کنید، همانطور که در زیر برجسته می‌کنیم.

با انجام این کار به داشبورد تمیز Social Rabbit نشان داده شده در زیر هدایت می‌شوید.

هنوز چیزی در جریان نیست، بنابراین اجازه دهید حساب‌های شبکه اجتماعی را مجاز کنیم.

مطابق تصویر زیر، روی گزینه Facebook و سپس دکمه Auth with Facebook کلیک کنید.

مراحل مجاز کردن Social Rabbit را با Facebook دنبال کنید. مجوز دادن بسیار آسان است و هیچ مشکلی نخواهید داشت. این یک نکته و کلیک است. بعد، Social Rabbit را با اینستاگرام، توییتر و پینترست مجاز کنید. با اتصال حساب‌های شبکه اجتماعی‌تان، بیایید برخی از ویژگی‌ها را فعال کنیم.

فعال کردن گالری رسانه

Social Rabbit یک گالری رسانه ای قدرتمند را به شما ارائه می دهد تا تصاویری را که در رسانه های اجتماعی به اشتراک می گذارید در یک مکان نگه دارید. این افزونه به شما امکان می دهد تصاویر را به سه روش به گالری اضافه کنید.

می‌توانید تصاویر را آپلود کنید، آنها را از پایگاه‌های داده خارجی وارد کنید، یا دانلود خودکار تصویر را از وب‌سایت‌های عکس فعال کنید.

برای این بررسی، نحوه افزودن رسانه به هر سه روش را به شما نشان می‌دهیم.

آپلود خودکار تصویر

در داشبورد Social Rabbit خود، مانند شکل زیر به تنظیمات > گالری رسانه بروید.

بعد، روی افزودن خودکار، همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌شود، کلیک کنید.

پس از آن، کلمات کلیدی خود را وارد کنید، سرویس عکس را انتخاب کنید و دکمه ذخیره را فشار دهید:

همه چیز تمام شد! پس از 10 دقیقه، آلبوم تازه ایجاد شده شما بسته به کلمات کلیدی شما شروع به آپلود تصاویر می کند. اگر رویکرد مستقیم‌تری می‌خواهید، به یاد داشته باشید که می‌توانید رسانه را مستقیماً از رایانه خود آپلود کنید یا به صورت دستی از سرویس‌های خارجی وارد کنید.

آپلود دستی تصاویر

به تنظیمات > گالری رسانه بروید و روی دکمه افزودن رسانه کلیک کنید:

بعد، فایل‌ها را برای آپلود رها کنید یا روی دکمه انتخاب فایل‌ها کلیک کنید:

بعد، تصاویری را که می‌خواهید با Social Rabbit استفاده کنید انتخاب کنید و روی انتخاب کلیک کنید:

تمام شد 🙂

وارد کردن تصاویر از خدمات عکس

به تنظیمات > گالری رسانه بروید، روی دکمه وارد کردن از کلیک کنید و یک سرویس عکس را انتخاب کنید، همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است.

بعد، کلمات کلیدی خود را وارد کنید و روی تصاویری که می خواهید به گالری رسانه Social Rabbit خود وارد کنید کلیک کنید:

پس از وارد کردن تصاویر خود، به گالری رسانه Social Rabbit خود برگردید و همه تصاویر خود را خواهید دید:

همانطور که می بینید، افزودن تصاویر به Social Rabbit به آسانی A، B، C است. علاوه بر این، می توانید به راحتی تصاویر خود را با استفاده از ابزار ویرایشگر تصویر داخلی ویرایش کنید.

ویرایشگر تصویر خرگوش اجتماعی

برای استفاده از ویرایشگر تصویر، ماوس را روی یک تصویر قرار دهید و روی نماد قلم مو کلیک کنید:

بعد، ویرایش‌های لازم را انجام دهید و مانند شکل زیر روی ذخیره کلیک کنید.

به‌علاوه، می‌توانید پست‌های تصویری در رسانه‌های اجتماعی خود را برنامه‌ریزی کنید، همانطور که در بخش زیر برجسته می‌کنیم.

زمان‌بندی پست‌های تصویری

برای برنامه‌ریزی پست‌های تصویر مستقیماً در گالری رسانه، ماوس را روی یک تصویر قرار دهید و روی نماد تقویم کلیک کنید، همانطور که در زیر توضیح می‌دهیم.

بعد، تنظیمات خود را انتخاب کنید و دکمه  ذخیره را فشار دهید:

به هر حال، این کار را به دست می آورید 🙂 آیا مطالعه سریعی ندارید.

اکنون که تصاویر را در اختیار داریم، به ما اجازه دهید ابزارهای اشتراک گذاری را فعال کنیم تا بتوانید بازاریابی رسانه های اجتماعی را در وب سایت وردپرس خود به طور خودکار انجام دهید. ما با فیس بوک شروع می کنیم.

ابزارهای فیسبوک خرگوش اجتماعی

افزونه خرگوش اجتماعی سه ابزار فیس بوک، یعنی پوستر، گالری و وبلاگ را به شما ارائه می دهد. ما به طور خلاصه به هر ابزار می پردازیم. بیایید با ابزار Facebook Poster شروع کنیم.

ابزار پوستر فیس بوک

ابزار پوستر به شما امکان می دهد محصولات را از فروشگاه خود در حساب فیس بوک خود به طور خودکار منتشر کنید.

به Facebook > Poster بروید، همانطور که در زیر نشان داده شده است.

در صفحه بعدی، موارد زیر را انجام دهید:

  1. دکمه را برای فعال کردن ابزار پوستر تغییر دهید
  2. تعداد پست خود را تنظیم کنید
  3. الگوی خود را در اینجا ویرایش کنید. از فیلد قالب برای ایجاد پست های جذاب استفاده کنید. می توانید از تگ ها، هشتگ های # استفاده کنید و چندین گونه از پست خود ایجاد کنید. همانطور که در تصویر بالا نشان داده شده است، تغییرات را با استفاده از | جدا کنید.
  4. بعد از اینکه ابزار پوستر را پیکربندی کردید، دکمه ذخیره را فشار دهید و Social Rabbit به طور خودکار در صفحه فیس بوک شما پست ارسال می کند

اکنون، اجازه دهید ابزار Facebook Gallery را پیکربندی کنیم.

ابزار گالری فیس بوک

ابزار گالری به شما امکان می دهد تصاویر و ویدیوها را از گالری رسانه Social Rabbit خود در حساب فیس بوک خود منتشر کنید.

به Facebook > Gallery بروید:

بعد، ابزار گالری را روشن کنید، فرکانس ارسال خود را انتخاب کنید، الگوی خود را ویرایش کنید و روی ذخیره کلیک کنید، همانطور که در زیر نشان داده شده است.

اکنون، Social Rabbit تصاویر و ویدیوها را از گالری رسانه Social Rabbit انتخاب می کند و به صورت خودکار در فیس بوک پست می کند. در غیر این صورت، اجازه دهید ابزار وبلاگ Facebook را فعال کنیم.

ابزار وبلاگ فیسبوک

همانطور که از نام آن پیداست، ابزار بلاگ به شما کمک می کند تا پست های وبلاگ خود را به طور خودکار در فیس بوک به اشتراک بگذارید.

به Facebook > وبلاگ بروید:

بعد، ابزار بلاگ را فعال کنید، تعداد دفعات ارسال خود را تنظیم کنید، الگوی خود را ویرایش کنید و روی دکمه  ذخیره کلیک کنید.

Social Rabbit پست‌ها را از وبلاگ شما می‌گیرد و به صورت خودکار در حساب فیس بوک شما ارسال می‌کند.

ابزارهای فیس‌بوک در راه نیست، اجازه دهید در ادامه به ابزارهای اینستاگرام بپردازیم.

ابزارهای اجتماعی خرگوش اینستاگرام

Social Rabbit هشت ابزار اینستاگرام را به شما ارائه می دهد، یعنی Poster، Gallery، Blog، Grabber، مبلغ، Shoutout، تبلیغ متقابل، و داستان‌ها.  اجازه دهید با ابزار Instagram Poster شروع کنیم.

توجه: برای تأیید حساب اینستاگرام خود باید از طریق Social Rabbit وارد شوید (مطمئن نیستید چگونه؟ ویدیو را در راهنمای مجوز اینستاگرام).

ابزار پوستر اینستاگرام

ابزار پوستر اینستاگرام به شما امکان می دهد محصولات را از فروشگاه خود در حساب اینستاگرام خود منتشر کنید.

به اینستاگرام > پوستر بروید:

دوباره، ابزار پوستر اینستاگرام را بچرخانید، فرکانس ارسال را انتخاب کنید، قالب خود را ویرایش کنید، و تنظیمات دیگر. در نهایت، مانند تصویر زیر، دکمه  ذخیره را فشار دهید.

Easy peasy; Social Rabbit به طور خودکار شروع به ارسال محصولات شما به حساب اینستاگرام شما می کند. اکنون، پیش بروید و ابزار گالری را فعال کنید.

ابزار گالری اینستاگرام

ابزار گالری اینستاگرام به شما امکان می دهد تصاویر و ویدیوها را از گالری رسانه اجتماعی خرگوش در حساب اینستاگرام خود پست کنید.

به اینستاگرام > گالری بروید:

ابزار گالری را روشن کنید، فرکانس اشتراک گذاری را تنظیم کنید، الگوی خود را ویرایش کنید و روی دکمه  ذخیره کلیک کنید:

این خیلی آسان است. فقط اشاره کنید و کلیک کنید، و تمام. لازم نیست همه ابزارها را فعال کنید، فقط آنچه را که نیاز دارید. نکات و ترفندهای بازاریابی را از Social Rabbit بررسی کنید، که نحوه استفاده موثر از هشتگ ها، زمان ارسال و تعداد دفعات ارسال پست را پوشش می دهد. اگر نمی خواهید به عنوان هرزنامه شناخته شوید، باید مقاله را بخوانید.

از روی کنجکاوی، ابزارهای Grabber، Promoter، Mutual Promotion، و Shoutout را فعال کردم، و این به این صورت است.

Instagram Grabber Tool

ابزار Instagram Grabber به شما کمک می‌کند تا محتوا را از سایر حساب‌های مرتبط اینستاگرام بازنشر دهید. این ابزار عالی برای افزایش نفوذ اینستاگرام شما است.

به Instagram > Grabber بروید.

بعد، ابزار Grabber را روشن کنید، تعداد دفعات ارسال مجدد را تنظیم کنید، الگوی خود را ویرایش کنید و از برگه جستجوی کاربران یا برچسب‌ها برای افزودن کاربران اینستاگرام استفاده کنید.

همه چیز تمام شد! Social Rabbit اکنون محتوای اکانت‌های اینستاگرامی را که اضافه کرده‌اید مدیریت و بازنشر می‌کند. چقدر شیرین به خصوص زمانی که همه چیز در پس‌زمینه بی‌صدا و 24 ساعته و 7 روز هفته اجرا می‌شود.

موارد بیشتری وجود دارد! شما یک ابزار تبلیغ‌کننده دارید که به شما کمک می‌کند تا نام خود را در آنجا به نمایش بگذارید.

ابزار تبلیغ کننده اینستاگرام

ابزار تبلیغ کننده اینستاگرام به شما کمک می کند تا با دادن لایک، کامنت گذاری و دنبال کردن معروف ترین حساب های مورد نظر خود، حساب خود را تبلیغ کنید. اکنون، لازم نیست پست‌ها را لایک کنید، دنبال کنید و به صورت دستی نظر بدهید.

به Instagram > Promoter بروید:

در مرحله بعد، ابزار Promoter را روشن کنید و از طریق برگه جستجوی کاربران و برچسب‌ها، کاربران را مانند تصویر زیر اضافه کنید.

ساده به عنوان 1، 2، 3. تا کنون، خیلی خوب است، من هیچ چالشی در پیکربندی Social Rabbit نداشتم. و کار می کند؛ روزی که پوستر فیس بوک را فعال کردم، متوجه افزایش تعداد کاربران شدم. در اینجا اثبات است:

برای یک وب‌سایت ساختگی که ترافیک دریافت نمی‌کند، این افزایش 233.3 درصدی پیشرفت قابل‌توجهی است. گفتن کافی است؛ همه کاربران از فیس بوک آمده اند. اکنون، اجازه دهید به ابزار تبلیغ متقابل نگاه کنیم.

ابزار تبلیغات متقابل اینستاگرام

ابزار ارتقاء متقابل به شما کمک می‌کند تا با بهره‌برداری از افزونه‌های Social Rabbit که در سایر وب‌سایت‌ها نصب شده‌اند، نظرات، دنبال‌کنندگان و لایک‌های زیادی را در مدت کوتاهی دریافت کنید. این ابزار حساب‌های اینستاگرام متعلق به سایر کاربران Social Rabbit را لایک می‌کند، نظر می‌دهد و دنبال می‌کند.

به اینستاگرام > تبلیغ متقابل بروید:

بعد، تبلیغ متقابل را روشن کنید، گزینه‌های ضروری را روشن کنید، مثلاً دنبال کنید، پسندید و نظر دهید، و دکمه ذخیره را بزنید:

و در نهایت، ابزار Instagram Shoutout را داریم.

Instagram Shoutout Tool

ابزار Instagram Shoutout به شما کمک می‌کند تا تأثیرگذاران اینستاگرام علاقه‌مند به فریادها و تبلیغات را پیدا کنید.

به Instagram > Shoutout بروید:

بعد، ابزار خود را پیکربندی کنید، کاربران اضافه کنید و روی ذخیره کلیک کنید.

پیکربندی Social Rabbit بسیار آسان است. من انتظار ندارم که شما با مشکل مواجه شوید. بنابراین، پیش بروید و به طور مشابه ابزارهای Twitter و Pinterest را فعال کنید.

اکنون، اگر به داشبورد خرگوش اجتماعی خود برگردیم، همه چیز سبز و دلپذیر به نظر می رسد:

آیا می دانید چه چیز دیگری رنگارنگ به نظر می رسد؟ برنامه ریز:

بله، برنامه ریز مروری سریع از پست های برنامه ریزی شده شما در تمام شبکه های اجتماعی به شما ارائه می دهد. علاوه بر این، می‌توانید پست‌های جدیدی را مستقیماً از Planner ایجاد کنید و به شما امکان می‌دهد کمپین‌های رسانه‌های اجتماعی خود را به راحتی برنامه‌ریزی کنید. فقط روی هر تاریخی کلیک کنید و یک [رویداد جدید] شما را راهنمایی می‌کند.

سایر تنظیمات خرگوش اجتماعی

خرگوش اجتماعی هدیه ای است که به دادن ادامه می دهد. در منوی تنظیمات، گزینه‌های بیشتری برای افزایش تلاش‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی خود خواهید یافت. اجازه دهید بیشتر بدانیم.

تنظیمات عمومی

به تنظیمات > عمومی همانطور که نشان داده شده است بروید:

بعد، اعلان‌های ایمیل را روشن کنید و نظرات از پیش ساخته شده را برای ابزار تبلیغ‌کننده اینستاگرام ایجاد کنید:

فراموش نکنید پس از به‌روزرسانی تنظیمات، دکمه ذخیره را فشار دهید.

ابزارهای اضافی خرگوش اجتماعی

مانند شکل زیر به تنظیمات > ابزارها بروید.

در صفحه زیر، می‌توانید پیام خوشامدگویی را فعال کنید، کوتاه کردن پیوند را تنظیم کنید، و یک پروکسی برای جلوگیری از مسدود شدن دسترسی IP شما توسط شبکه های اجتماعی.

و بس. خرگوش اجتماعی در پشت صحنه سخت کار می کند. هنگامی که Social Rabbit را به کار می گیرید، بلافاصله افزایش ترافیک را تجربه خواهید کرد، و این را از طریق تجربه دست اول به شما تضمین می کنم.

اگر مایلید درباره نصب و پیکربندی افزونه Social Rabbit اطلاعات بیشتری کسب کنید، حتماً اسناد رسمی Social Rabbit. این مملو از ویدیوها و متن های مفید است.

خرگوش اجتماعی: افکار

Social Rabbit یک افزونه رسانه های اجتماعی برای وردپرس فوق العاده است. استفاده از آن فوق العاده آسان است که باید در عرض چند دقیقه راه اندازی و اجرا شود. پس از راه‌اندازی افزونه، باید پست‌های رسانه‌های اجتماعی خود را به دقت تنظیم کنید، و Social Rabbit از آنجا کنترل می‌شود. از ترافیک اجتماعی بیشتر و رشد سریع‌تر نام تجاری لذت خواهید برد.

آیا در مورد خرگوش اجتماعی سؤال یا نظری دارید؟ پلاگین رسانه های اجتماعی مورد علاقه شما کدام است؟ لطفاً در نظرات به ما اطلاع دهید.

خروج از نسخه موبایل