نکات امنیتی آسان خارج از سایت برای وردپرس

نکات امنیتی آسان خارج از سایت برای وردپرس

در عصر برندسازی دیجیتال، وردپرس از افزایش تقاضا برای پلتفرم کاربرپسند خود که از انواع وب سایت ها از تجارت الکترونیک گرفته تا سرمایه گذاری های برندسازی شخصی پشتیبانی می کند، لذت می برد.

WordPress دارای یک پایگاه مشتری متنوع از یک عشایر توسعه وب است که به دنبال استفاده از فضای دیجیتال برای بازاریابی مهارت های منحصر به فرد خود برای شرکت هایی است که برخی از محبوب ترین وبلاگ ها را در وب اجرا می کنند.

تصمیم برای ایجاد یک وب سایت هم هیجان انگیز و هم وحشتناک است. خنده، اشک، و تعداد زیادی جستجوی راهنما در گوگل وجود خواهد داشت. اما دیری نمی‌گذرد که والدین جدید وب‌سایت در سرخوشی ناشی از سفارشی‌سازی نوزاد جدیدشان با دیدشان گرفتار می‌شوند.

اما اکثر کاربران وردپرس روی چگونگی ایجاد امن ترین سایت متمرکز نیستند. درعوض، آنها یا درگیر موضوعاتی هستند که وبلاگ خود را آوانگارد جلوه می دهند یا به محتوای بهینه شده برای SEO فکر می کنند تا نتایج جستجوی ارگانیک را ایجاد کنند.

هر دوی این موارد قطعا مهم هستند، اما حقیقت این است که کاربران نباید نیاز به امنیت را کاهش دهند. در حالی که تنها یک سوم از صاحبان وب سایت را به خود اختصاص می دهد، وردپرس منبع بیش از 90٪ از تمام حوادث هک در وب است به دلیل سطح پایین اولویت کاربران برای عنصر امنیت.

آسیب‌پذیری‌های امنیتی رایج که کاربران وردپرس را هدف قرار می‌دهند

SQL Injection یکی از پراستفاده‌ترین و حملات سایبری رایج وردپرس است که به هیچ‌کس رحم نمی‌کند. یکی از موارد طعنه آمیز حمله SQL مربوط به شرکت امنیت شبکه Barracuda Networks بود که از تزریقی که آسیب پذیری در کد آنها را هدف قرار می داد، مطلع شد. هکرها توانستند صفحه آسیب پذیری را پیدا کنند که آنها را به پایگاه داده اصلی شرکت هدایت می کرد.

تزریق SQL را به عنوان یک سرم حقیقت تهاجمی در نظر بگیرید. هکرها سرورهایی را هدف قرار می دهند که از SQL (زبان جستجوی ساختاریافته) استفاده می کنند و اقدامات امنیتی برنامه را دور می زنند. این به آنها اجازه می دهد تا رکوردها را از پایگاه داده SQL بازیابی کنند، یا رکوردهای موجود را تغییر دهند یا حذف کنند.

حمله اسکریپت متقابل (حمله XSS) در سایت‌های وردپرسی که از اقدامات امنیتی مناسب استفاده نمی‌کنند رایج است. ایده این است که داده ها را از کاربر، عمدتا کوکی ها، به سرقت ببریم. این یکی از حملات مخرب‌تر برای کاربران ناآگاه است زیرا هویت کاربر را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

با این حال، کاربران لزوماً تنها قربانیان این حمله نیستند. همچنین مدیر سایت از ضررهای اقتصادی احتمالی و از بین رفتن اعتماد کاربران سقوط سختی خواهد گرفت. حملات اسکریپت متقابل بین سالهای 2016 و 2017 بیش از سه برابر شده است.

سایر حملات رایج عبارتند از تزریق دستور و گنجاندن فایل، که در آن اطلاعات مخرب همراه با سرورهای آسیب پذیر منجر به آسیب دیدن سایت ها می شود. این امر باعث محکومیت مالک مضطرب سایت می شود و باعث ایجاد بی اعتمادی در کاربران آن می شود که قادر به ارائه داده های حساس نیستند.

ایده آل کردن پلاگین ها را متوقف کنید

یکی از مؤلفه‌هایی که وردپرس را بسیار کاربرپسند می‌کند، دسترسی گسترده آن به افزونه‌ها است. خرید جالب‌ترین افزونه برای جذاب‌تر کردن سایت شما به همان اندازه هیجان‌انگیز است که یک برنامه جدید برای تلفن هوشمندتان کشف کنید که قول می‌دهد (در حالی که کاملاً شکست می‌خورد) زندگی شما را سر و سامان دهد.

در حالی که اینها یک دوجین سکه هستند و به راحتی با چند کلیک یک دکمه به دست می آیند، احساس امنیت کاذبی را ارائه می دهند. در حال حاضر ده‌ها هزار افزونه در دسترس هستند، اما فقط حدود 2000 مورد از این ها در دو سال گذشته اضافه شده است، به این معنی که بسیاری از آنها به شدت در معرض آسیب پذیری ها هستند.

افزونه‌های قدیمی اغلب به قربانیان سوء استفاده‌های گنجاندن فایل تبدیل می‌شوند، جایی که هکرها به راحتی به پایگاه‌های داده شما دسترسی پیدا می‌کنند، که می‌توان با امنیت وردپرس مانند تعمیر و نگهداری افزونه. اما به‌روزرسانی‌ها و گذرواژه‌های قوی امنیت در محل هستند – بنابراین بیایید به نحوه ایمن کردن وردپرس در خارج از سایت بپردازیم.

1. یک میزبان وب با کیفیت

را انتخاب کنید

واضح ترین راه حل برای امنیت وردپرس خارج از سایت، انتخاب میزبان وردپرس خوب است که امنیت سایبری را در اولویت قرار می دهد. میزبانی وب ممکن است به اندازه طراحی تم یا محتوای اصلی هیجان انگیز نباشد، اما خیلی سریع آن را حذف نکنید.

در حالی که تصمیم‌گیری درباره آدرس سایت یکی از مهم‌ترین بخش‌های فرآیند خلاقیت است، اکثر کاربران نگران «http» یا «https» نیستند که فرزند گران‌بهای ذهن خلاقشان را به دنبال دارد. باور کنید یا نه، حضور ساده “s” همه تفاوت را ایجاد می کند. آن را با مسئولیت خود حذف کنید.

“S” یک سایت امن را نشان می دهد که از لایه های سوکت امن یا SSL استفاده می کند. این به کاربر می‌گوید که یک وب‌سایت قابل اعتماد است و هر داده‌ای که برای اشتراک‌گذاری انتخاب می‌کند با خیال راحت به اشتراک گذاشته می‌شود. در واقع، بیش از دو سوم کاربران گزارش دادند که این قفل در تصمیم آنها برای ادامه مرور سایت بدون عقب نشینی ضروری است. میزبان‌های وب اغلب گزینه‌های SSL را با افزونه‌های ممتاز یا به عنوان یک ویژگی رایگان ارائه می‌دهند.

توسعه دهندگان وردپرس باید از برنامه های امنیتی محبوب چشم پوشی کنند زیرا این برنامه ها معمولاً فاقد ویژگی هایی مانند تنظیمات کوکی ایمن و امنیت حمل و نقل سخت HTTP هستند. کاربران ممکن است وسوسه شوند که این مشکل را با بارگذاری سایت خود در افزونه های امنیتی حل کنند، اما در این مورد بیشتر بهتر نیست. افزونه‌های بیش از حد می‌تواند باعث ایجاد تاخیر سایت شود و بر تلاش‌ها برای اشکال‌زدایی تأثیر بگذارد.

میزبان شما نه تنها گواهی‌های SSL ارائه می‌کند (اگر تکالیف خود را انجام داده باشید و تصمیمی آگاهانه گرفته باشید)، آنها همچنین دسترسی به سایر ویژگی‌های امنیتی ارزشمند مانند اسکن‌های روتین برای بررسی آسیب‌پذیری‌ها، تهیه نسخه پشتیبان از سایت برای جلوگیری از فاجعه‌بار را ارائه می‌دهند. از دست دادن داده و فایروال برنامه های وب برای افزودن یک لایه امنیتی اضافی.

توسعه‌دهندگان وب‌سایت جدید همچنین باید مراقب وسوسه گزینه‌های میزبانی رایگان باشند. ضرب المثل قدیمی «آنچه را برای آن پول می پردازی دریافت می کنی» در اینجا نیز صدق می کند. میزبان های وب رایگان حداقل محصول قابل دوام را ارائه می دهند، به این معنی که اقدامات امنیتی اغلب نادیده گرفته می شود و سایت شما را در برابر ویروس ها و نرم افزارهای جاسوسی آسیب پذیر می کند.

خط نهایی: انتخاب میزبان وب شما موفقیت سایت شما را نشان می دهد. اجازه ندهید این تصمیم ناآگاهانه ترین تصمیم شما باشد.

در حالی که پلاگین‌های لایه‌ای به شما مزیت ایمنی مورد نظر را نمی‌دهند، ترکیب‌های خارج از سایت می‌توانند احساس امنیت کسب‌شده را به شما بدهند. تصمیم میزبانی وب تحصیل کرده خود را با یک شبکه خصوصی مجازی ترکیب کنید و امنیت سایبری اکنون یک حکایت رزومه شما است.

2. در VPN

سرمایه گذاری کنید

شبکه‌های خصوصی مجازی همه اشکال و اندازه‌های وب‌سایت‌ها را بدون توجه به اینکه هدف آنها ایجاد یک سایت خریدار/فروشنده P2P منحصربه‌فرد است یا مرکزی برای پرطرفدارترین محتوای فکری در وب، ارائه می‌کنند.

سرمایه گذاری کنید

یک VPN به‌عنوان یک تونل مجازی عمل می‌کند که برای هکرها و سایر تلاش‌های مخرب برای ایمن کردن اطلاعات حساسی که وارد می‌کنید و بازدیدکنندگان سایت شما غیرقابل نفوذ است.

لایه افزوده شده امنیت VPN به شما هجومی از ویژگی‌هایی را ارائه می‌کند که تقریباً برای واقعی بودن آن‌ها بسیار خوب به نظر می‌رسد، مانند پنهان کردن هویت، پوشاندن مکان، و از بین بردن گزارش‌ها.

پس از نصب، VPN مکان و فعالیت شبکه را پنهان می‌کند و هیچ گزارشی را برای اطمینان از ایمنی مناسب پس از استفاده نگه نمی‌دارد. توجه داشته باشید که تقریباً تمام سرویس‌های VPN رایگان موجود این نوع ویژگی‌ها را ندارند.

راه حل های خارج از سایت را برای موفقیت در محل تمرین کنید

در حالی که حملات سایبری رایج است، اقدامات بی‌شماری وجود دارد که حتی بی‌تجربه‌ترین طراحان وب می‌توانند انجام دهند. اینها گام‌های ساده‌ای هستند تا مطمئن شوید که محصولی ایمن ارائه می‌کنند که امنیت خود و کاربرانشان را تضمین می‌کند.

URL را فراموش کنید. انتخاب میزبان وب در نهایت یکی از مهمترین تصمیماتی است که هنگام ساخت سایت خود می گیرید. از آنجایی که این یکی از اولین مراحل است، با دقت انتخاب کنید و از همان ابتدا خودتان را محکوم نکنید. پس از آن به‌روزرسانی‌های طرح زمینه و افزونه را دنبال کنید و یک VPN برای محافظت بیشتر در نظر بگیرید.

وقت آن رسیده است که توسعه دهندگان وردپرس امنیت را در راس فرآیند توسعه خود قرار دهند. تصمیمی پیشگیرانه در مقابل پشیمانی ماسبق بگیرید.

خروج از نسخه موبایل