تبدیل پست ها به کمپین های رسانه های اجتماعی با Missinglettr

تبدیل پست ها به کمپین های رسانه های اجتماعی با Missinglettr

در این مقاله Missinglettr را بررسی می‌کنیم – ابزاری با کاربری آسان، کاملاً خودکار و تغییر کاربری محتوا برای رسانه‌های اجتماعی.

با توجه به اینکه دسترسی پست‌های رسانه‌های اجتماعی ارگانیک تقریباً 1-2٪ است ، فقط منطقی است که به صورت دوره ای محتوای موجود خود را در این پلتفرم ها به اشتراک بگذارید. با این حال، ایجاد مجدد پست های رسانه های اجتماعی از همان محتوای قدیمی یک کار وقت گیر است. آیا ترجیح نمی دهید این زمان را صرف کار روی محتوای جدید کنید؟

Missinglettr را وارد کنید.

تبدیل پست ها به کمپین های رسانه های اجتماعی با Missinglettr 28

Missinglettr ابزاری با کاربری آسان، خودکار و استفاده مجدد از محتوا برای رسانه های اجتماعی است. به طور خودکار پست های وبلاگ شما را به کمپین های رسانه های اجتماعی جذاب تبدیل می کند و همه آنها را در طول سال پست می کند. واقعاً به همان اندازه که به نظر می رسد ساده است. در اینجا نحوه کار Missinglettr آمده است:

  • شما یک پست وبلاگ را در Missinglettr وارد می کنید.
  • به طور خودکار یک کمپین رسانه اجتماعی به همراه یک تقویم محتوا ایجاد می کند.
  • می‌توانید هر پست رسانه‌های اجتماعی را مطابق میل خود ویرایش/حذف کنید و سپس کمپین را تأیید کنید.

و بس. Missinglettr پست های شما را در کانال های رسانه های اجتماعی مربوطه شما به اشتراک می گذارد.

نحوه استفاده از Missinglettr برای تبدیل خودکار پست های وبلاگ به کمپین های برنامه ریزی شده رسانه های اجتماعی

در طول بررسی متوجه شدم Missinglettr بسیار آسان برای استفاده است و به زیبایی طراحی شده است. Missinglettr تنها با چند کلیک توانست پست‌های وبلاگ WPExplorer را به کمپین‌های یک ساله رسانه‌های اجتماعی تبدیل کند.

در اینجا نحوه ایجاد یک کمپین رسانه اجتماعی در Missinglettr آمده است.

تبدیل پست ها به کمپین های رسانه های اجتماعی با Missinglettr 29

مرحله 1: اولین قدم ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید است. من برای یک حساب Business ثبت نام کرده ام، زیرا شامل تمام ویژگی های محصول Missinglettr می شود.

ثبت نام برای حساب Missinglettr نیازی به CC ندارد و شما یک دوره آزمایشی 14 روزه را در هر طرحی دریافت خواهید کرد. ادامه دهید و آن را امتحان کنید!

تبدیل پست ها به کمپین های رسانه های اجتماعی با Missinglettr 30

مرحله 2: پس از ثبت نام در Missinglettr، مرحله بعدی ایجاد و پیکربندی یک پروژه جدید است. یک پروژه را به عنوان در نظر بگیرید. وب سایت منبع که همه پست های وبلاگ از آن واکشی می شوند. من نام پروژه را به عنوان WPExplorer انتخاب کردم و آموزش اخیری را که نوشتم وارد کردم.

بعد، حساب توییتر شخصی خود را وصل کردم و به مرحله بعدی رفتم. در زمان نوشتن این بررسی، Missinglettr از Twitter، Facebook (صفحات و گروه‌ها) و LinkedIn (فیدهای شخصی و شرکتی) پشتیبانی می‌کند. پشتیبانی از Google برای کسب و کار من به زودی ارائه می شود.

تبدیل پست ها به کمپین های رسانه های اجتماعی با Missinglettr 31

مرحله 3: سپس منطقه زمانی خود را انتخاب می‌کنم و زمان‌های خاصی را برای پست کردن محتوای اجتماعی انتخاب می‌کنم.

تبدیل پست ها به کمپین های رسانه های اجتماعی با Missinglettr 32

مرحله ۴: در مرحله بعدی، Missinglettr از شما می‌خواهد که یک برنامه زمان‌بندی پست پیش‌فرض را انتخاب کنید. شما می توانید هر برنامه زمانی را از بین موارد زیر انتخاب کنید:

  • اعتدال: 4 پست در 2 هفته (توصیه می شود)
  • نور: 9 پست در سال
  • سنگین: 15 پست در 2 ماه
تبدیل پست ها به کمپین های رسانه های اجتماعی با Missinglettr 33

مرحله 5: مرحله بعدی انتخاب زبان است. Missinglettr به طور پیش فرض از زبان انگلیسی پشتیبانی می کند، و شما می توانید آن را بر اساس نیاز خود تغییر دهید.

تبدیل پست ها به کمپین های رسانه های اجتماعی با Missinglettr 34

مرحله 6: صفحه بعدی صفحه برندسازی است که در آن می توانید تصویر، رنگ اصلی و نام برند خود را سفارشی کنید. همچنین می‌توانید نام نویسنده را سفارشی کنید.

تبدیل پست ها به کمپین های رسانه های اجتماعی با Missinglettr 35

مرحله ۷: در مرحله آخر، باید حباب نقل قولی را که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید، روی بعدی کلیک کنید و Missinglettr شروع به تولید کمپین خواهد کرد.

تبدیل پست ها به کمپین های رسانه های اجتماعی با Missinglettr 36

و فقط در چند لحظه (در مورد من کمتر از یک دقیقه طول کشید) Missinglettr یک کمپین یک ساله رسانه اجتماعی یک ساله از یک پست وبلاگ ایجاد خواهد کرد.

تبدیل پست ها به کمپین های رسانه های اجتماعی با Missinglettr 37

هنگامی که Missinglettr کمپین را ایجاد کرد، زمان بررسی آن است. روند بررسی بسیار ساده است. شما به پست‌ها نگاه می‌کنید، هر کدام را ویرایش می‌کنید یا آن‌هایی را که دوست ندارید حذف می‌کنید. در اینجا یک نمای کلی از این فرآیند آمده است:

تبدیل پست ها به کمپین های رسانه های اجتماعی با Missinglettr 38

در اولین مرحله از صفحه بازبینی کمپین، Missinglettr تعدادی هشتگ خودکار تولید شده را همراه با محبوبیت آنها پیشنهاد می کند. این هشتگ‌ها در هر یک از پست‌های ایجاد شده خودکار استفاده خواهند شد.

می‌توانید هشتگ‌ها را همانطور که می‌بینید حذف یا مرتب کنید. من هشتگ های زیر را برای پست WP-CLI خود انتخاب کرده ام:

تبدیل پست ها به کمپین های رسانه های اجتماعی با Missinglettr 39

پس از بررسی هشتگ ها، به مرحله بعدی بروید.

تبدیل پست ها به کمپین های رسانه های اجتماعی با Missinglettr 40

در اینجا، می‌توانید تک تک پست‌های کمپین را مرور کنید. می‌توانید ترتیب پست‌ها را به دلخواه اصلاح، حذف یا تغییر دهید.

تبدیل پست ها به کمپین های رسانه های اجتماعی با Missinglettr 41

برای پست‌های جداگانه، Missinglettr به شما این امکان را می‌دهد که نقل قول روی متن و همچنین تصویر را تغییر دهید، تصویر دیگری را انتخاب کنید یا اصلاً از تصویر استفاده نکنید. همچنین می توانید به صورت دستی کل محتوای پست را ویرایش کنید.

پس از بررسی و تأیید پست‌های کمپین، به مرحله بعدی بروید.

تبدیل پست ها به کمپین های رسانه های اجتماعی با Missinglettr 42

این صفحه بررسی نهایی کمپین است که در آن مدت زمان کمپین را انتخاب کرده و کمپین را فعال می‌کنید.

تبدیل پست ها به کمپین های رسانه های اجتماعی با Missinglettr 43

داشبورد Missinglettr یک نمای کلی از عملکرد کمپین شما و هر کمپین جدیدی که در انتظار بررسی است به شما ارائه می دهد.

Missinglettr فید RSS وبلاگ را اسکن می‌کند تا پست‌های وبلاگی را که به کمپین تبدیل نشده‌اند را بیابد و آنها را به صف کمپین‌های معلق اضافه می‌کند. می توانید این کمپین ها را مرور کنید و آنها را برای ژست گرفتن در کانال های اجتماعی خود برای ترافیک دائمی برنامه ریزی کنید.

ایجاد یک پروژه جدید در Missinglettr

تبدیل پست ها به کمپین های رسانه های اجتماعی با Missinglettr 44

واحد اساسی یک حساب Missinglettr یک پروژه است که به عنوان منبع نیز شناخته می‌شود. این در اصل یک وبلاگ پشتیبانی شده است که Missinglettr محتوا را از آن واکشی می کند. منبع فعلی در اسکرین شات WPExplorer است. می‌توانید از منوی کشویی بین پروژه‌ها جابه‌جا شوید.

در زمان نگارش، Missingletter از وبلاگ‌های Wix، WordPress، Squarespace و Shopify پشتیبانی می‌کند.

تبدیل پست ها به کمپین های رسانه های اجتماعی با Missinglettr 45

مرحله 1: برای افزودن منبع جدید، سایت جدید را از همان منوی کشویی انتخاب کنید.

تبدیل پست ها به کمپین های رسانه های اجتماعی با Missinglettr 46

مرحله ۲: نام پروژه و URL فید RSS سایت را وارد کنید و Missinglettr پست‌های رسانه‌های اجتماعی را به‌طور خودکار از پست‌های وبلاگ آن سایت تولید می‌کند.

نمایش پست زمانبندی شده Missinglettr در تقویم محتوا

تبدیل پست ها به کمپین های رسانه های اجتماعی با Missinglettr 47

صفحه محتوای برنامه ریزی شده یک تقویم محتوای رسانه های اجتماعی را نشان می دهد که شامل همه کمپین های فعال در پروژه Missinglettr شما می باشد. می‌توانید پست‌ها را بکشید و رها کنید تا آنها را دوباره زمان‌بندی کنید، پست‌های جدید اضافه کنید یا پست‌های موجود را ویرایش کنید، مستقیماً از تقویم محتوا.

اندازه گیری عملکرد کمپین در Missinglettr

تبدیل پست ها به کمپین های رسانه های اجتماعی با Missinglettr 48

داشبورد گزارش‌دهی و تجزیه و تحلیل Missinglettr، کمپین‌ها، کل کلیک‌ها و فعال‌ترین شبکه‌های اجتماعی را نمایش می‌دهد. داده‌های نمایش برای پست‌های ارگانیک چیزی است که در این مرحله وجود ندارد. مطمئناً داشتن این معیار معیار خوبی خواهد بود، که به اندازه‌گیری نرخ برداشت به کلیک (که بهتر به عنوان نرخ کلیک شناخته می‌شود) برای پست‌های ارگانیک شما در رسانه‌های اجتماعی کمک می‌کند.

ویژگی های اضافی از Missinglettr

ویژگی های زیر در پانل تنظیمات در Missinglettr یافت می شوند و می توان از آنها برای ایجاد کمپین های بسیار سفارشی شده استفاده کرد.

حباب های نقل قول و نام تجاری

تبدیل پست ها به کمپین های رسانه های اجتماعی با Missinglettr 49

می توانید الگوهای حباب نقل قول را سفارشی کنید و آنها را به استفاده از مجموعه ای از تصاویر از پیش تعریف شده محدود کنید. این به شما کمک می‌کند ثبات برند را در همه پست‌ها حفظ کنید.

الگوهای محتوا

تبدیل پست ها به کمپین های رسانه های اجتماعی با Missinglettr 50

قالب‌های محتوا به Missinglettr کمک می‌کنند تا پست‌هایی را مطابق با سبک نوشتاری شما ایجاد کند و با صدای برند شما مطابقت داشته باشد. همچنین می‌توانید از الگوهای محتوا برای ایجاد پست‌های رسانه‌های اجتماعی به زبان خودتان، جدا از انگلیسی استفاده کنید.

تبدیل پست ها به کمپین های رسانه های اجتماعی با Missinglettr 51

می توانید با استفاده از متغیرهای پیش فرض موجود در Missinglettr، الگوهای محتوای خود را ایجاد کنید.

برنامه زمانبندی محتوا

تبدیل پست ها به کمپین های رسانه های اجتماعی با Missinglettr 52

Missinglettr پنج الگوی برنامه پیش‌فرض از دو هفته تا یک سال را ارائه می‌دهد. در ابتدای این آموزش ما برنامه 4 پست در 2 هفته را انتخاب کردیم. می‌توانید برنامه‌های پست جدید ایجاد کنید یا برنامه‌های موجود را بر اساس نیاز خود تغییر دهید.

4. ارسال مجدد پست های وبلاگ قدیمی در Medium

Missinglettr از ارسال مجدد پست های وبلاگ موجود شما به طور کامل (و نه به عنوان گزیده) در Medium پشتیبانی می کند. با این حال، شما فقط می توانید این ویژگی را در زمان ایجاد یک کمپین جدید فعال کنید.

توجه داشته باشید که انتشار یک کپی از یک پست وبلاگ موجود در Medium ممکن است بر SEO سایت شما تأثیر منفی بگذارد، مگر اینکه محتوا به درستی توزیع شود. Missinglettr با استفاده از پیوندهای متعارف در Medium که از پست وبلاگ شما به عنوان منبع اصلی محتوا استناد می کند، از این امر مراقبت می کند. با این وجود، باید از این ویژگی با احتیاط استفاده کنید.

کوتاه کننده های URL سفارشی و موارد دیگر

تبدیل پست ها به کمپین های رسانه های اجتماعی با Missinglettr 53

Missinglettr از دامنه lettr.ai برای کوتاه کردن پیوندهای شما در رسانه های اجتماعی استفاده می کند. همچنین از کوتاه کننده های URL شخص ثالث مانند Bitly، Replug، PixelMe، Short.cm و JotURL پشتیبانی می کند. همچنین می‌توانید انتخاب کنید که از کوتاه‌کننده‌های URL استفاده نکنید، اگرچه توصیه نمی‌شود.

Missinglettr همچنین از افزودن پارامترهای UTM سفارشی به پیوندهای ارسال شده در پست های زمان بندی شده پشتیبانی می کند. به این ترتیب، کل ترافیکی که توسط کمپین‌های Missinglettr شما به‌طور مستقیم از داشبورد Google Analytics خود کمک می‌کند، دید پرنده‌ای خواهید داشت.

به‌علاوه، می‌توانید هشتگ‌های پیش‌فرض را برای اضافه شدن به هر پست اضافه کنید، یا هشتگ‌ها را به‌طور کامل غیرفعال کنید.

استراتژی قیمت گذاری Missinglettr

تبدیل پست ها به کمپین های رسانه های اجتماعی با Missinglettr 54

3 طرح قیمت گذاری Missinglettr ساده با یک دوره آزمایشی رایگان 14 روزه با کارت اعتباری وجود دارد. همچنین دو ماه در طرح سالانه رایگان دریافت می‌کنید.

طرح Blogger 15 دلار در ماه هزینه دارد و شامل 1 منبع محتوا (یا پروژه)، 3 نمایه اجتماعی، 1000 پست برنامه ریزی شده و یک دسترسی کاربر است.

طرح تجارت 47 دلار در ماه هزینه دارد و شامل 3 منبع محتوا، 8 نمایه اجتماعی، 5000 پست برنامه ریزی شده و دسترسی نامحدود کاربر است. شما اساسا می توانید حضور در رسانه های اجتماعی را برای سه برند مدیریت کنید. طرح کسب و کار همچنین شامل ویژگی‌های اضافی مانند تولید حباب نقل قول خودکار، برنامه ارسال سفارشی، قالب‌های پست سفارشی، ارسال خودکار به متوسط ​​و تجزیه و تحلیل پیشرفته است. قابل ذکر است، سطح پشتیبانی ارائه شده در طرح‌های Blogger و Business یکسان است.

طرح آژانس 147 دلار در ماه هزینه دارد و شامل 7 منبع محتوا، 25 نمایه اجتماعی، 10000 پست برنامه ریزی شده و دسترسی نامحدود کاربر است. جدا از همه چیز در طرح کسب و کار، ویژگی‌های دارای برچسب سفید، حساب‌های مشتری (در صورت درخواست موجود)، گزارش‌های PDF با مارک سفارشی و پشتیبانی اولویت‌دار با یک مدیر حساب اختصاصی دریافت می‌کنید.

کدام طرح Missingettr را باید انتخاب کنید؟

  • اگر وبلاگ نویس یا کارآفرین هستید، طرح Blogger Missinglettr برای شما مناسب خواهد بود.
  • طرح تجارت برای برندهایی با چندین محصول (و در نتیجه نمایه‌های رسانه‌های اجتماعی) و کارآفرینانی که خدمات رسانه‌های اجتماعی را به برندها ارائه می‌دهند، مناسب‌تر است.
  • طرح آژانس برای آژانس‌های رسانه‌های اجتماعی در مقیاس کوچک یا کارآفرینان انفرادی که خدمات رسانه‌های اجتماعی را به مشتریان در مقیاس کوچک تا متوسط ​​ارائه می‌دهند، مناسب است.

ایجاد محتوای حماسی بدون شک مهمترین عامل برای موفقیت در بازاریابی محتوا است. دومین عامل مهم بدون شک، ترویج محتوا است. 

راه‌های مختلفی برای تبلیغ محتوای شما وجود دارد، از جمله پیوند، پست‌های مهمان، کمپین‌های اجتماعی، انتشار خبرنامه، و تبلیغ در کانال‌های رسانه‌های اجتماعی خودتان. قسمت آخر جایی است که Missinglettr وارد می‌شود و به شما کمک می‌کند در وقت خود صرفه‌جویی کنید و در عین حال ترافیک وبلاگ خود را به صورت رایگان افزایش دهید!

خروج از نسخه موبایل