چگونه از پست های وبلاگ برای مشاغل کوچک بیشترین استفاده را ببریم

چگونه از پست های وبلاگ برای مشاغل کوچک بیشترین استفاده را ببریم

شایعه حاکی از آن است که کاربران وردپرس هر ماه حدود 70 میلیون پست وبلاگ منتشر می کنند. آیا این بدان معناست که شما باید در اسرع وقت به آنها بپیوندید و خودتان وبلاگ نویسی کنید؟

قطعا. در واقع، داشتن وبلاگ شخصی می تواند مزایای متعددی برای کسب و کار شما به همراه داشته باشد. در اصل، این یک جایگزین کم هزینه برای حضور در وب است که به شما فرصت های زیادی برای به اشتراک گذاشتن بینش خود، دستیابی به مخاطبان هدف خود و تبدیل بازدیدکنندگان وب سایت به مشتریان می دهد. و بهترین بخش؟ با سیستم‌های مدیریت محتوای قدرتمند مانند وردپرس، اجرای وبلاگ خود اکنون آسان‌تر از همیشه شده است (در واقع، اینجا چرا وردپرس عالی است برای هر کسب و کار کوچک خارج از کشور).

اما خبر بد این است که راه اندازی یک وبلاگ برای استفاده حداکثری از پتانسیل آن کافی نیست. خوشبختانه، ما چند نکته داریم که می تواند شما را در کمترین زمان به یک وبلاگ نویس موفق تبدیل کند. بیایید شروع کنیم!

1. Gear Up

راه اندازی وبلاگ ممکن است تصمیمی کاملاً ساده به نظر برسد، به خصوص با توجه به مزایای وبلاگینگ وردپرس الف>. با این وجود، این تصمیم با چند انتخاب مهم دیگر همراه است – مانند انتخاب CMS مناسب و ابزارها یا ادغام های اضافی که می تواند به شما کمک کند از پست های وبلاگ خود حداکثر استفاده را ببرید.

چگونه می‌توانید این فرآیند را آسان‌تر کنید؟ با یک CMS ساده و محبوب شروع کنید. با در نظر گرفتن اینکه 35.7٪ از همه وب‌سایت‌ها در اینترنت توسط وردپرس پشتیبانی می‌شوند. این قطعا یکی از محبوب ترین (و پسندیده ترین) راه حل های موجود است. به علاوه، می‌توانید به راحتی آن را با سایر افزونه‌های وبلاگ‌نویسی محبوب جفت کنید – مانند Google Analytics، نرم‌افزار بازاریابی ایمیلی، یا ابزارهای SEO.

در عین حال، نباید از طراحی وبلاگ خود و کیفیت تصاویری که قرار است در پست های خود اضافه کنید غافل شوید. همه آنها باید به اندازه کافی جذاب باشند تا وبلاگ شما را برای خواندن دلپذیر کنند. خوشبختانه، هنگامی که وردپرس را انتخاب کردید، به راحتی می توانید بهترین قالب وردپرس را برای وبلاگ خود انتخاب کنید و چند تنظیمات را انجام دهید. تا آن را بیشتر “مال شما” کنید. سپس، عکس‌های استوک رایگان و آنلاین ابزارهای طراحی تصویر هنگامی که به دنبال تصاویر مناسب برای همه پست های خود هستید، به کمک شما می آیند.

2. مسابقه

را بررسی کنید

همانطور که قبلا ذکر شد، میلیون ها وبلاگ در آنجا وجود دارد. در چنین شرایطی، راه اندازی وبلاگ خود و جذب بازدیدکنندگان آسان ترین کار نیست – به خصوص اگر ندانید با چه کسی مخالف هستید. چیزی که قطعاً می‌تواند کمک کند این است که برای تحقیق کامل رقبا وقت بگذارید. بسیاری از آنها ممکن است وبلاگ نویسان باتجربه باشند، اما لزوماً نباید چیز بدی باشد. باید به آن به عنوان فرصتی برای درس گرفتن از اشتباهات آنها فکر کنید. اکنون، چگونه می توانید از این فرصت حداکثر استفاده را ببرید؟

برای شروع، سعی کنید بهترین وبلاگ ها را شناسایی کنید. سپس، به دنبال الگوها باشید – به نظر می رسد کدام پست های وبلاگ موفق ترین هستند؟ چرا؟ آیا چیزی هست که بتوانید به موضوعات اضافه کنید که بیشترین خوانندگان را جذب کند؟ ایده اینجا این است که جایگاه خود و زاویه خاصی را پیدا کنید که بتواند وبلاگ شما را از رقبا متمایز کند.

اگر با تجزیه و تحلیل رقبا مشکل دارید، یا اگر مرور همه وبلاگ‌ها زمان زیادی می‌برد، نگران نباشید. اگر اینطور است: به سادگی سعی کنید با ابزارهایی مانند SEMrush یا Ahrefs. حداقل کاری که آنها می توانند برای شما انجام دهند این است که مجموعه ای از کلمات کلیدی مرتبط را به شما ارائه دهند که ترافیک را به سمت رقبای شما هدایت می کند و صفحات خاصی که برای آنها رتبه بالایی دارند.

3. وقت خود را روی پست های وبلاگ خود سرمایه گذاری کنید

این باید ناگفته نماند، اما اگر در وهله اول کیفیت پست‌های وبلاگتان پایین باشد، قطعاً بیشترین بهره را نخواهید برد. حداقل چند نکته وجود دارد که باید هنگام وبلاگ نویسی به آنها توجه کنید – و توجه به رقابت خود فقط شروع کار است.

اول از همه: بهینه سازی کلمه کلیدی. خوشبختانه، ابزارهای ذکر شده در بالا همچنین می توانند به شما کمک کنند عباراتی را پیدا کنید که مشتریان بالقوه ممکن است در جستجوی آنها باشند و همچنین رتبه بندی وبلاگ شما نسبتاً آسان است. سپس، وقت آن است که قطعه ای بنویسید که مشتریان بالقوه مایل به خواندن آن باشند و امیدواریم آن را به اشتراک بگذارند.

دوم، وقتی صحبت از کسب و کارهای کوچک و متوسط ​​می شود، پوشش خبری در رسانه های اجتماعی و همچنین سایت ها و وبلاگ های مرتبط با صنعت هرگز ضرری ندارد. برای انجام این کار، باید به انتشار منابع سنجیده و عمیق ادامه دهید و در اجتماعی سرمایه گذاری کنید. بازاریابی رسانه ای. جالب اینجاست که پست‌های وبلاگ نیز به احتمال زیاد توسط مشترکین ایمیل شما در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته می‌شوند – بنابراین از لیست ایمیل خود را بسازید. خودتان را به عنوان یک متخصص صنعتی در نظر بگیرید که هنوز کشف نشده است!

در واقع، وبلاگ نویسی راهی عالی برای به اشتراک گذاشتن دانش خود با مشتریان و ابراز اقتدار خود به عنوان یک رهبر صنعت است. بسیاری از کسب‌وکارها دقیقاً در تلاش هستند تا دقیقاً به آن دست یابند، اما همه آنها به اندازه کافی به پست‌های وبلاگ خود توجه نمی‌کنند تا بتوانند این کار را انجام دهند. مطمئن شوید که به همه قطعات خود فکر کرده اید (و در صورت امکان یک نظر دوم) – این در واقع به شما کمک می کند تا در دراز مدت از بقیه متمایز شوید.

4. ثابت قدم بمانید

نگران نباشید – ثابت بودن به معنای انتشار روزانه محتوا نیست. کیفیت هنوز در اینجا بیشتر از کمیت مهم است، اما این واقعیت را تغییر نمی دهد که پست کردن به طور منظم نیز مهم است. با انتشار چند پست وبلاگ در عرض یک هفته، و سپس ماه‌ها سکوت کامل، فقط «همه تخم‌مرغ‌های خود را در یک سبد قرار ندهید».

در اصل، هرچه بیشتر منتشر کنید – شانس بیشتری برای دستیابی به مخاطبان هدف خود و استفاده حداکثری از وبلاگ خود دارید. حتی با وجود اینکه هیچ دستورالعمل واحدی برای موفقیت در مورد فراوانی انتشار وجود ندارد، واقعاً ارزش ثابت ماندن را دارد. در واقع، 44٪ از وبلاگ نویسان ترجیح می دهند “فقط” پست های جدید منتشر کنند. ” 3-6 بار در ماه اما هنوز هم به طور منظم این کار را انجام می دهید.

ثابت ماندن در تلاش‌های ارتقای محتوای شما نیز صدق می‌کند. مخصوصاً در همان ابتدا، ممکن است جذب هر خواننده ای واقعاً دشوار باشد. سعی کنید مقداری بودجه برای تبلیغ پست های وبلاگ خود کنار بگذارید. اگر واقعاً کیفیت بالایی دارند (همانطور که قبلاً در مورد آن صحبت کردیم)، باید به زودی شروع به ایجاد اشتراک‌گذاری‌های ارگانیک، لایک‌ها و اشتراک‌های ایمیلی به تنهایی کنند.

باز هم: فقط روی موفقیت خود استراحت ندهید. با هر پست وبلاگ به نوشتن، بهبود و تبلیغ محتوای خود ادامه دهید. و اگر برای ادامه مسیر به کمک نیاز دارید، از تقویم سرمقاله برای برنامه ریزی و سازماندهی وبلاگ خود استفاده کنید.< /p>

5. مراقب بک لینک ها و پست های مهمان باشید

تبلیغ محتوا فقط به تبلیغات رسانه‌های اجتماعی و تلاش‌های بازاریابی ایمیلی خلاصه نمی‌شود – شما به راحتی می‌توانید با بک لینک‌های مرتبط و پست‌های مهمان، اعتبار ایجاد کنید و ترافیک را به وبلاگ خود هدایت کنید. و در بسیاری از موارد، شما حتی نیازی به صرف پول برای آن ندارید. چه چیزی را در این مورد دوست ندارید؟

مهم است که در مورد صفحات پیوند دهنده و متن لنگر و همچنین فرصت های پست مهمان دقیق باشید. اگر محتوای شما واقعاً به یک منبع معتبر ارزش می‌افزاید، می‌تواند به راحتی مقداری ترافیک (و مشتریان بالقوه) را برای شما ارسال کند. برعکس – هنگام مشارکت در صفحات مشکوک، بعید است که در بین مخاطبان هدف خود اعتماد ایجاد کنید. بار دیگر: به یاد داشته باشید که وقتی صحبت از وبلاگ نویسی می شود، همه چیز به کیفیت مربوط می شود.

6. با بازدیدکنندگان وبلاگ خود ارتباط برقرار کنید

امیدواریم که تاکنون پست‌های وبلاگی با کیفیت بالا و شاید حتی فکر برانگیز مرتبط با کسب و کار خود ایجاد کرده باشید و علاوه بر آن تعداد قابل توجهی از بازدیدکنندگان را جذب کرده باشید. اما اگر واقعاً بخواهند از شما سؤالی در مورد محتوای شما بپرسند چه؟

بله، شما درست می‌گویید – پست‌های وبلاگ روشنگر کاملاً قادر به ایجاد مکالمه با مشتریان بالقوه شما هستند. برای انجام این کار، مطمئن شوید که بخش تماس را دارید (یکی از این افزونه های فرم تماس ) به خوبی در وبلاگ شما نمایش داده می شود و فضایی برای نظرات بگذارید.

با این حال بهتر است، شما همچنین می توانید افزونه هایی را برای تشویق تعامل پیاده سازی کنید. با افزودن اشتراک نظر (مانند اشتراک در نظرات بارگذاری مجدد )، پنجره های بازشو یا حتی یک افزونه چت زنده (مانند LiveAgent) در وبلاگ خود می توانید یک گفتگوی واقعی با خوانندگان خود داشته باشید.

شروع به استفاده بیشتر از پست های وبلاگ خود کنید

هنوز مطمئن نیستید که آیا SMB شما به وبلاگ نیاز دارد؟ این چند سوال را از خود بپرسید:

  • آیا زمان کافی برای ایجاد مداوم محتوای عمیق دارم؟
  • آیا می توانم از این طریق به مشتریان خود دسترسی داشته باشم؟
  • آیا می توانم از پست های وبلاگ خود نهایت استفاده را ببرم؟

اگر پاسخ به همه سؤالات بالا «بله، البته!» باشد، احتمالاً موفق خواهید شد و در واقع بیشترین بهره را از وبلاگ خود ببرید. وقتی به آن رسیدید – تمام نکات ما را در ذهن داشته باشید و از آزمایش ابزارها و تاکتیک های مختلف نترسید. نکته کلیدی این است که ببینید چه چیزی برای کسب و کار شما بهتر عمل می کند و به همین کار ادامه دهید. ممکن است در ابتدا آزمون و خطا باشد، اما نتایج واقعاً در دراز مدت می‌توانند شما را شگفت‌زده کنند.

به یاد داشته باشید: رقابت هرگز نمی‌خوابد! با توجه به تعداد پست های وبلاگی که به تنهایی توسط کاربران وردپرس به طور منظم منتشر می شوند، ممکن است شخصی در حال حاضر برای مشتریان شما مبارزه کند. اجازه ندهید آنها برنده شوند.

خروج از نسخه موبایل