کسب و کار وردپرس خود را با خبرنامه ها رشد دهید

کسب و کار وردپرس خود را با خبرنامه ها رشد دهید

خبرنامه‌ها یکی از مؤثرترین راه‌ها برای ارتباط برندها با مشتریان و مشتریان بالقوه است. آنها به شما امکان می دهند به روشی ساده و در عین حال مقرون به صرفه با هم ارتباط برقرار کنید. به‌عنوان یک بازاریاب، احساس می‌کنم که خبرنامه‌ها به دلیل فاکتور اعتماد، جایگزینی باورنکردنی برای کانال‌های دیگر هستند. خبرنامه ها برای مشاغل در هر اندازه و دامنه موثر هستند. آنها به عنوان پنجره شخصی شما به مشتریان، کارمندان، فروشندگان، افرادی که به طور کلی به کسب و کار شما علاقه دارند عمل می کنند.

در این مقاله، نحوه استفاده از خبرنامه ها برای رشد کسب و کار وردپرس خود را یاد خواهیم گرفت. من همچنین یک راهنمای 7 مرحله ای را برای ایجاد خبرنامه برای شرکت شما پوشش خواهم داد. برای کاوش در موضوع به تفصیل ببندید.

چرا خبرنامه ها در سال 2021

پاسخ ساده این است که “بازده”. ” rel=”noopener”>4200%. البته، این روزها بازاریابی رسانه های اجتماعی محبوبیت بیشتری پیدا کرده است، اما چیزهای بیشتری در آن وجود دارد. هم مناظر بازاریابی رسانه های اجتماعی (SMM) و هم مناظر SEM در حال شلوغ شدن و اشباع شدن هستند. شما باید با ده ها هزار رقیب رقابت کنید و مورد توجه قرار گرفتن سخت است، حتی اگر از بهترین ابزارهای سئو وردپرس استفاده می کنید. در بازار است. همچنین، یک هدف بررسی می گوید که 80٪ از مردم آمریکای شمالی کمتر از یک adblocker استفاده می کنند. کارایی این پلتفرم ها را کاهش می دهد.

همراه با این، من همچنین می‌خواهم تاکید کنم که تمام این فعالیت‌ها برای ایجاد «سرنخ‌ها» هستند. برای جمع‌آوری این سرنخ‌ها، باید محتوای قانع‌کننده ایجاد کنید و خوانندگان را متقاعد کنید که اطلاعات تماس خود را به اشتراک بگذارند. آدرس‌های ایمیل متعلق به مشتریانی است که قبلاً برای شما مشترک شده‌اند. این بدان معنی است که آنها در حال حاضر علاقه مند هستند و در نیمه راه قیف فروش قرار دارند. از دست دادن فرصت ارتباط با آنها یک اشتباه بزرگ است و باید به هر طریقی از آن اجتناب کنید.

ساده ترین راه برای افزایش لیست ایمیل خود با وردپرس پیاده سازی یک یا دو افزونه است. این می تواند شامل استفاده از یک افزونه برای افزودن فرم های انتخابی خبرنامه از طریق فرم بازشو، optin wheel (چرخش برای برنده شدن) یا یک صفحه فرود.

بعد از دریافت آدرس ایمیل سرنخ‌ها چه باید کرد؟ شما نمی توانید همیشه ایمیل های بازاریابی برای آنها ارسال کنید وگرنه آنها شما را به عنوان هرزنامه علامت گذاری می کنند. عدم برقراری ارتباط کافی نیز به همان اندازه توصیه نمی شود. خبرنامه ها فاصله بین بازاریابی محتوا و ارتباط ارزش محور با مشتریان و مشتریان آینده شما را پر می کنند.< /p>

2021 زمان مناسبی است که شما کمپین های بازاریابی ایمیلی خود را افزایش دهید یا اگر در حال حاضر این کار را انجام نمی دهید، یکی را شروع کنید. این کمک می کند تا بودجه خود را مدیریت کنید و به طور موثر با مشتریان و مشتریان بالقوه خود ارتباط برقرار کنید. بنابراین، به عنوان یک بازاریاب، اولین چیزی که باید به ذهن شما برسد، چیست؟ اجازه دهید آن را در بخش زیر ببینیم:

برنامه را تنظیم کنید و لیست پستی خود را پاک کنید

به عنوان یک قانون سرانگشتی، هر فعالیتی فقط پس از تعریف هدف شروع می شود. من به شما پیشنهاد می کنم که باید با تنظیم نتیجه دلخواه شروع کنید. می خواهید مردم پس از خواندن بخش ارتباطی شما چه کاری انجام دهند؟ آیا می خواهید آنها از یک کد ارجاع، کوپن تخفیف استفاده کنند یا در مورد یک رویداد آینده به آنها بگویید؟ تنظیم یک دستور کار واضح به تعیین مسیری که باید در آن بروید کمک می‌کند.

همچنین، یکی از مهم ترین توصیه هایی که به شما دارم این است که لیست پستی خود را پاک کنید. مشترکینی را که غیرفعال هستند، به ایمیل‌های برگشتی منجر می‌شوند یا در غیر این صورت غیرفعال هستند حذف کنید. این به ویژه مفید است، بنابراین می توانید خبرنامه های خود را مطابق با آنچه مخاطبان خود دوست دارند تنظیم کنید. می توانید به تدریج گیرندگان را گسترش دهید تا تعامل بیشتری از آن حاصل شود.

در اینجا، من 7 مرحله برای ایجاد خبرنامه عالی برای شرکت شما را فهرست می کنم. تقریباً برای هر نوع خبرنامه ای می توانید از این اصول استفاده کنید.

راهنمای 7 مرحله ای برای ایجاد خبرنامه های بی عیب و نقص هر بار

قبل از اینکه به جلو حرکت کنیم، باید بدانید که روزنامه ها با سایر اشکال محتوا تفاوت زیادی دارند. آنها برای انتقال ارزش و در عین حال برای زیبایی شناسی، به محتوای متنی وابسته هستند. آنها باید خوانندگان را به سمت کلیک بر روی دکمه CTA در اسرع وقت هدایت کنند. به نوعی، این هنر تنظیم چندین عنصر محتوای کوچک برای شروع سریع یک عمل دلخواه است. اجازه دهید با فرآیند طراحی شروع کنیم:

مرحله 1: با CTA شروع کنید

بله، درست خواندید. دکمه Call To Action (CTA) شما باید در مرکز تلاش شما باشد. این می تواند کوپن های رایگان، کدهای ارجاع، پیوندهایی برای خرید اقلام/خدمات، یا پاسخ به رویدادهای شهرشان باشد. شما همچنین می توانید برای توصیه ها و جمع آوری بازخورد. دانستن آنچه که مخاطب باید انجام دهد به شکل دادن به جزئیاتی که او را وادار به انجام آن می کند کمک می کند.

افزودن فراخوان به اقدام به وردپرس آسان است. با کمک یک صفحه ساز، کد کوتاه، فرم یا پلاگین optin می توانید در عرض چند دقیقه یک CTA در سایت خود داشته باشید.

مرحله 2: یک خط موضوع واضح ایجاد کنید

این اولین چیزی است که گیرندگان خواهند دید. شما باید آن را مانند آنچه می خواهید شخصا بخوانید بسازید. بسیاری از ما در عرض چند میلی ثانیه تصمیم می گیریم که آیا نامه ای را باز کنیم یا نه. بنابراین، چند راه برای اطمینان از مرتبط بودن خط موضوع شما وجود دارد:

  • از خطوط موضوعی عمومی اجتناب کنید.
  • آن را به 5-7 کلمه محدود کنید. این همچنین تجربه استفاده افراد از تلفن همراه را بهبود می بخشد.
  • نباید اینگونه به نظر برسد: چگونه IOT بر محل کار تأثیر می گذارد یا چگونه با Covid’19 برخورد می کنید. همیشه حروف بزرگ را عادی نگه دارید.
  • از استفاده زیاد از شکلک‌ها اجتناب کنید.
  • سعی نکنید از علامت تعجب استفاده کنید مگر اینکه جوایز یا هدایایی ارائه می دهید. این منجر به علامت گذاری به عنوان هرزنامه در بیشتر موارد می شود.

به طور خلاصه، به مشترکین خود دلیلی ندهید که خبرنامه شما را رد کنند. آن را شایسته کلیک کردن کنید و انتظارات را همانجا تنظیم کنید.

مرحله 3: یک جنبه بصری از داستان اضافه کنید

وقتی صحبت از جذب مخاطب به میان می‌آید، گرافیک‌ها پس از موضوع دوم هستند. توصیه می‌کنم از عکس‌های استوک رایگان یا تصاویر بدون حق امتیاز برای جلوگیری از هرگونه مشکل نقض حق نسخه‌برداری استفاده کنید. تصویر باید مرتبط و جذاب باشد. استفاده از زیرنویس ها را هم برای بیان داستان و هم برای صرفه جویی در فضا برای محتوای متنی در نظر بگیرید. همچنین می‌توانید از رنگ‌های مرتبط برای مطابقت با هدف ارسال خبر یا به سادگی با رنگ برند خود استفاده کنید. ابزارهای آنلاین رایگان زیادی وجود دارد که می توانید از آنها برای ایجاد تصاویر برای وبلاگ وردپرس خود و برای خبرنامه های خود استفاده کنید.< /p>

به خاطر داشته باشید که مغز ما گرافیک ها را پردازش می کند 60000 برابر سریعتر از داده های متنی. یک مثال خوب در زیر آورده شده است:

مرحله 4: متن ایمیل را مانند یک بدنساز بنویسید

من اینجا اصلا شوخی نمی کنم. بدنسازی کلاسیک همه چیز در مورد زیبایی شناسی بود که به خوبی تناسب داشت. خبرنامه شما نیز باید متناسب و دلپذیر به نظر برسد. برخی از ویژگی هایی که باید لحاظ کنید عبارتند از:

  • خطوط کوتاه و پاراگراف های کوتاه.
  • استفاده مناسب از هدرها.
  • در صورت امکان، محتوا را در بلوک‌ها توزیع کنید.
  • نکات، اطلاعات مفید و پیام‌ها را برجسته کنید.
  • اگر خیلی طولانی است، برای دید بهتر، آن را به سمت راست تراز کنید.
  • در صورت لزوم، انسجام خود را با ارتباطات قبلی حفظ کنید.
  • بهینه سازی برای همه دستگاه ها و اندازه های صفحه نمایش.

این منجر به جذابیتی تمیز، مختصر و قانع کننده برای ساختار می شود. البته، قرار دادن تنها اطلاعات مرتبط ضروری است، اما استفاده از لحن زبان مناسب نیز به همان اندازه ضروری است. سعی کنید مودب باشید، کمی معمولی اما غیرحرفه ای نباشید. بدنه باید شامل تمام داده های مربوطه در مورد اینکه چرا باید روی CTA کلیک کرد، باشد. نگه داشتن آن ارزشمند و آموزشی، مایل ها برای شما به طول خواهد انجامید. ابزارها به شکل پلاگین برای بازاریابی ایمیلی مانند سایت های WP و CRM برای دیگران مفید هستند. آنها به ساخت بصری کمک می کنند. الگوهای ایمیل جذاب بدون زحمت.

مرحله 5: چربی را قطع کنید

بعد از اینکه خبرنامه را جمع آوری کردید، همیشه بخش هایی را خواهید یافت که ارزش کافی اضافه نمی کنند. در صورت لزوم می توانید آن ها را بازنویسی کنید یا آن قسمت ها را حذف کنید. بریدن چربی برای واضح نگه داشتن محتوای نهایی شما ضروری است. هنگام تصحیح و ویرایش چندین بار آن را مرور کنید. این فقط به یک کپی بهتر و جذاب منجر می شود.

مرحله 6: زمان و فرکانس ارسال مناسب را انتخاب کنید

این بخش فنی ارتباط با توده‌ها است. آنها در تعریف استراتژی مناسب کمک می کنند. اگر حداکثر CTR را می خواهید، باید فرکانس مناسب و زمان ارسال را تعیین کنید. مانند بسیاری از بازاریابان، من نیز موافقم که ارسال خبرنامه در روز دوشنبه یا سه شنبه صبح بهترین زمان است. مشترکین به احتمال زیاد هنگام بررسی ایمیل های کاری آن را خواهند خواند.

باز هم، این موضوع ذهنی است. اگر صاحب رستوران یا سالن سینما هستید، روزهای جمعه می تواند برای شما مطلوب تر باشد. شما می توانید برای هر فرکانسی مانند روزانه، هفتگی، ماهانه یا حتی سالانه در موارد شدید استفاده کنید. تنها چیزی که باید اطمینان حاصل کنید این است که خوانندگان را تا حدی غرق نکنید که اشتراکشان را لغو کنند.

مرحله 7: اندازه گیری و ارتقاء سطح

هیچ دارویی برای نوشتن خبرنامه وجود ندارد. شما باید از کمپین های قبلی خود در مورد اینکه چه چیزی مخاطبان شما را هیجان زده می کند و چه چیزی را نه. اگر یک سایت وردپرسی دارید، می‌توانید به راحتی افزونه تست A/B Split را نصب کنید. یا بسته به سرویس خبرنامه ای که استفاده می کنید، ممکن است ابزارهای تجزیه و تحلیل تست و تجزیه و تحلیل در برنامه شما تعبیه شود.

همچنین می‌توانید از ابزار Google Analytics استفاده کنید که با استفاده از افزونه Google Site Kit تنظیم می‌شود. . اندازه گیری تعامل یک فرآیند مستمر است زیرا افراد علایق خود را در مدتی تغییر می دهند و روندها نیز تغییر می کنند. با این وجود، داشتن ابزار مناسب به ارتقاء سطح بازی شما و مرتبط ماندن کمک می کند.

چگونه خبرنامه ها به ایجاد یک رابطه قوی کمک می کنند

ابتدا، هنگامی که مشترکین کلیک می کنند، مستقیماً به محتوای شما منتقل می شوند بدون اینکه رقیبی توجه آنها را جلب کند. علاوه بر این، افراد بیشتری ایمیل‌ها را تا زمانی که 18 می‌خوانند، می‌دانند. ثانیه که بالاتر از گذشته است. می توانید نکات، اخبار صنعت یا محتوای آموزشی را به اشتراک بگذارید. هر کدام را که مشتریان شما دوست دارند ببینند اما به طور مرتب از شرکت های دیگر دریافت نمی کنند. من همیشه نیاز به همسو کردن ارتباط با یک استراتژی برای ایجاد رابطه احساس کرده ام. بیش از نیمی (61%) از مشتریان، برندهایی را که با آنها تماس می گیرند به جای ایمیل ترجیح می دهند. می‌توانید با تقسیم محتوای خبرنامه‌های خود یا ارسال هدایا/کوپن‌های قول‌داده‌شده طبق برنامه، کمپین ایجاد کنید.

از آنجایی که خوانندگان آدرس ایمیل خود را به شما داده اند همیشه مقداری اعتماد بین شما و خوانندگان وجود دارد. این تا حد زیادی، بزرگترین عاملی است که باعث شروع یک سری از تعاملات شخصی می شود. ایمیل های شخصی 6 برابر تراکنش عادی دریافت می کنند نرخ ها با استفاده از ابزارهای تجزیه و تحلیل و ایجاد ارتباط صمیمی با مشترکین خود، می توانید به تدریج تعامل را افزایش دهید.

تاثیر SEO خبرنامه

خبرنامه‌ها برای سئوی شما بازی را تغییر می‌دهند. مشترکین شما می توانند آنها را ذخیره کنند و این یکی از بزرگترین مزیت ها برای تلاش های بازاریابی شما است. این به طور غیرمستقیم رتبه سئوی شما را افزایش می‌دهد زیرا ترافیک منظمی را به وب‌سایت شما هدایت می‌کند و افراد را تشویق می‌کند تا با برند شما در پلتفرم‌های دیگر تعامل داشته باشند. ارائه «دکمه‌های اشتراک‌گذاری» به سایت‌های رسانه‌های اجتماعی یک راه عالی برای به دست آوردن آب سئو است، زیرا ذکر در این پلتفرم‌ها سیگنال‌های مثبتی را به موتورهای جستجو مانند Google منتقل می‌کند. همه اینها با قیمت بسیار مقرون به صرفه ای عرضه می شوند و این چیزی است که نمی توانید مطمئناً نادیده بگیرید.

برای شما

می‌توانیم نتیجه بگیریم که تعامل با پایگاه مصرف‌کننده‌تان از طریق خبرنامه‌ها بدون اینکه خیلی سخت‌گیرانه به نظر برسد، آسان می‌شود. ملاحظات هزینه نیز به نفع آن عمل می کند. ایجاد تعامل در طول زمان کمتر از یک دارایی نیست، زیرا برای به دست آوردن دیده شدن نیازی به صرف هزینه های کلان ندارید. آنها همچنین درآمدهای مکرر را در درازمدت بسیار بهتر از سایر کانال ها به ارمغان می آورند. همانطور که گفته شد، این پلت فرم شخصی شماست. شما آزادی کاملی در ظاهر و محتوای آن دارید بدون اینکه رقبای اطراف آن شناور باشند. اینها دلایل کافی برای شما هستند که از خبرنامه ها برای رشد کسب و کار خود در سال 2021 و بعد از آن استفاده کنید.

خروج از نسخه موبایل